Monet uskovat ajattelevat että niiden tulis itse hoitaa muutoksen joka on välttämättä että Pelastuisi.
He ovat itse tulleet Jumalia eikä ovat löytäneet todellinen Jumala joka on Auttaja ja Syntienpoistaja.
Olisi naurettava !!! Jos ei olis niin järkyttävän kauhea ,, tuo >> te se itse uskoa,,,, joka niin paljon harrastetaan nykyään.
No millaisia meidän tulis tulla ?
Tiedät varmaan sanoja kuin>>
Puhtaat,
Nuhteettomia
Synnittömiä
Pyhiä
Vapaat
Vanhurskaat
Sovitetut
Täydelliset
Tässä annan Pyhä Raamatunpaikat jotka vahvistaa näitä sanoja.
Tässä nä PYhä Raamatut paikat jotka meille on annettu esikuvaksi millaisia meidän tulis olla !!
1. Joh. 3:5 Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
1. Joh. 3:6 Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
1. Joh. 3:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
1. Joh. 3:9 Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
1. Joh. 5:18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
Hepr. 9:28 samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
1. Tim. 5:20 Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät.
Tit. 3:11 sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.
Hepr. 3:17 Mutta keihin hän oli vihastunut neljäkymmentä vuotta? Eikö niihin, jotka olivat syntiä tehneet, joiden ruumiit kaatuivat erämaahan?
1. Kor. 15:34 Raitistukaa oikealla tavalla, älkääkä syntiä tehkö; sillä niitä on, joilla ei ole mitään tietoa Jumalasta. Teidän häpeäksenne minä tämän sanon.
Kaikki paikat näytää ettei uskova saa jatkaa synnin tiellä missään tapauksissa ja vähin sen lavea tien joka vale ja halpan armon kautta vie kadotukseen.
Room. 6:15 Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!
1 Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi?
2 Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä?
Joh. 8:34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
Hes. 33:12 Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.
Hes. 18:19 Ja vielä te kysytte: 'Minkätähden ei poika kanna isän syntivelkaa?' Kun poika on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, noudattanut kaikkia minun käskyjäni ja tehnyt niitten mukaan, hän totisesti saa elää. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.
Hes. 3:21 Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."
is minkälaisia tulisimme olla täällä maan päällä uskovina ??
1. Joh. 4:17 Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
Room. 8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
1. Kor. 16:16 Olkaa tekin kuuliaisia heidän kaltaisilleen ja jokaiselle, joka heidän kanssaan työtä tekee ja vaivaa näkee.
2. Kor. 3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.
Ja tässä se on sanottu ihan suoraan siitä kuolemasta josta saarnaan !!
Fil. 3:10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, Ja tässä Paavali todistaa minkälainen hän on tullut kuoleman kautta.
Gal. 4:12 Tulkaa minun kaltaisikseni, koska minäkin olen tullut teidän kaltaiseksenne, veljet, minä pyydän sitä teiltä. Ette ole minua mitenkään loukanneet.
Fil. 3:10 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta,
Me emme ole kutsuttu saistaisuuteen 1. Tess. 4:7 Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen.
Hepr. 12:14 Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;
1. Joh. 1:7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys
Muutos joka tekee uskova Kristuksen kaltainen. !!
13
57
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tahansa te pyydätte sen te saatte.....
Syntiä ei ole. Totuus kuitenkin on vapauden edellytys, jopa Jeesuksella itsellään.
Mikä sitten on syntiä, jos syntiä ei ole?
Kun on itse Jumala niin syntiä on esim jos vahingossa tulee tuhonneeksi koko planeetan tai riipii pois kokonaisen lajin kuten mammutit.
Erheitä joiden syy on tietämättömyys voidaan kutsua synneiksi. Voi valita väärän kielen maailmanhallituksen maailmankieleksi jne.
Synnin palkka on kuolema ja tietämättömyys tekojen seurauksista on ainoa synti.
Päästää irti Pandoran lipas tms.
Miten estää moinen?
On pidettävä sidottuna ne jotka kuuluu sitoa. Hän on tääl . Hän on tääl . Edessään Herramme saamme polvistua nyt ja ainiaan. Hän on tääl...
https://www.youtube.com/watch?v=Aby5t2ukubM- Anonyymi
Voi kun olet niin pöhlö ettei säälistä edes pilkata.
- Anonyymi
Niin, se on sitä Jeesuksen opetusta, että muutos on löydettävä itsestä, tiedostettava omat alhaiset tunteensa ja motiivinsa ja ryömittävä siitä ahtaasta portista, ja kiskottava sitä halkoa omasta silmästä eikä rikkoja muiden silmistä, mutta ei kiinnosta uskovaisia, vaikka niin maan perusteellisesti sitten olla omasta mielestä Jeesuksen seuraajia ja mahdottoman hurskaita.
Aivan !!! Muutos saamme ja löydäämme kun Pyhä Henki vie meidät niinkuin vei Jeesustakin . Meitä Hän vie Kristuksen kuolemaan missä löytyy Jeesuksen Veri joka Puhdistaa meidät kaikkeista synnistä..
1. Joh. 1:7
Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
Hyvä !!!
- Anonyymi
Kuvitteleeko uskova olevansa Jeesus tai Jumala?
Tämä on aika usein heitetty haaste eläville kristityille.
Uskova ei kuvittele olevansa Jumala tai Jeesus, mutta itse asia ei ole kovin kaukaa haettu, sillä uskovassa elää, toimii ja vaikuttaa tahtomista ja tekemistä Pyhä Henki, joka on jumaluuden kolmas persoona. Tästä syystä elävä kristitty on aina oikeassa opettaessaan jotain tai toimiessaan Jeesuksen nimessä. Pyhä Henki saa tämän oikeassa olemisen aikaan, jos uskovalla on kuulevat korvat ja näkevät silmät. Hereillä tulee olla eikä asiasta tule olla mitenkään ylpeä, mutta kiitollinen saa olla. Jeesus oli hiljainen ja nöyrä noin yleensä, mutta myös riehakas ja kiivas. Samoin uskovaisen tulee olla, mutta vain Jumalan parhaaksi. Usko ja luotto Jeesukseen on oltava vedenpitävä, mutta koko ajan valpas sillä paholainen käy ympäriinsä kuin kiljuva leijona ja yrittää saalistaa erityisesti uskovaisia.
Sitten vielä tähän liittyy Paavalin pistinasia. Paavalilla oli pistin lihassaan, että hän ei ylpistyisi. Sama sääntö pätee myös eläviin uskoviin. Jumalalla on keinot pitää ihminen nöyränä ettei pääse ylpistymään.Kuvitteletko olevansa Piru itse saastaisuudessa , synneissä ja vääryydessä sitten kun et halu muuttua Kristuksen kaltainen ??
Tuossa lukee että uskova on tässä ajassa Hänen kaltainen.!!!
1. Joh. 4:17
Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
Mutta jos et halua antaa Hänen Rakkaus tulla sinuun että muuttut Hänen kaltainen .
Voit kyllä tietysti uskotella itselle että olet hyvä ihminen ja kumminkin on sun parhaat teot lihassa niinkuin saastainen vaate Jumalalle ja Hän vihaa niitä kun riistät Häneltä Kunnian...Hyvin sanottu > >>> Kuvitteleeko uskova olevansa Jeesus tai Jumala?
Tämä on aika usein heitetty haaste eläville kristityille.<<<
Ole siunattu sinä ja sinun perheesi !!
- Anonyymi
<<Monet uskovat ajattelevat että niiden tulis itse hoitaa muutoksen joka on välttämättä että Pelastuisi.<<
Huithait, Jumala on jo kuollut ja kirottu, ei tässä nyt jokaisen tarvitse tehdä sitä samaa asiaa yhä uudelleen ja uudelleen ja erikseen, koska Paavali hoiti homman kotiin jo 2000 vuotta sitten - näkeehän sen, kun vain katsoo ympärilleen. Eihän kiroamisella olisi mitään merkitystä edes muuten. Kaikilta menisi usko! Ei mitään hätää. Riittää kun vakaasti ja varmasti tunnustaa uskonsa tosi Jumalan uhriin. Lukeehan se Athanasioksen uskontunnustuksessakin jo vuodelta 325.
Tämä pysyy ja pitää takuuvarmasti, ole huoleti:
Gal.<<3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"<<
Mutta ehtoollisella kävijöitä tarvitaan koko ajan julistamaan Herran kuolemaa näillä Paavalin antamilla ehtoollisen asetussanoilla - ikään kuin varmuuden vuoksi kuitenkin, koska näin estämme sen viimeisen tuomiopäivän ja maailmanlopun.
1.Kor. <<11:26: Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kuin hän tulee.<<Et kait koudut nyt ottamaan masennuslääkkeittä saatanan kanssa kun Pyhä Raamattu kertoo että Jumala nosti Jumala kuolleista ?? Vain Jumala voi näin tehdä. Älä sä yritä itse nousta kuolleista. !!!
Ap. t. 4:10
niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
Ap. t. 10:41
ei kaikelle kansalle, vaan Jumalan ennen valitsemille todistajille, meille, jotka söimme ja joimme hänen kanssaan sen jälkeen, kuin hän oli kuolleista noussut.
Ap. t. 13:30
Mutta Jumala herätti hänet kuolleista.
Ap. t. 13:34
Ja että hän herätti hänet kuolleista, niin ettei hän enää palaja katoavaisuuteen, siitä hän on sanonut näin: 'Minä annan teille pyhät ja lujat Daavidin armot'.
Ap. t. 17:3
selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus".
Ap. t. 17:31
Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."
- Anonyymi
Jeesuksen kaltaiseksi on helppo tulla: Sekaannu poikalapsiin, polttelee kannabista, pukeudu mekkoon ja kuole.
Valehtelit >> Jeesuksen kaltaiseksi on helppo tulla<<
Vaikein asia maailmassa on ,,,, Rakastaa vihollinen niinkuin Jeesus, joka pyysi Isä että Hän antaa vihollisille anteeksi heille jotka olivat naulaneet Hänet Ristille..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152762Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 741382
- 1461314
- 311178