Haluan tuoda vahvasti eteen sen että meillä nuorilla

Anonyymi

on vahvasti edustettuna nuoruus,musiikki,taiteet ja vallankumous.
Se että heitän sulle kitarasoolon joka on jotain Jimi Hendixiä,Creamia (Clapton)
Jimmy Page (Stairways to The Heaven) niin se on hyvää musaa.Sitten ostetaan Gibsonit,Fenderit ja kunnon rummut ja styrkkarit.Olen elänyt varakkuudessa ja tiedän nämä amiraali oluet,röökit ja jammailut mutta entä sitten.Ensiksi et voi roikkua ongelmissa koko ikääsi jossa hysteerinen tyttöystäväsi kirkuu mustasukkaisuutta ja muut ovat opiskelleet ammatin ja itse olet jo vahna mutta et ole saanut mitään aikaiseksi.Farkut ei mahdu ja makaat sängyssä että mitä helvettiä.
Näin se aikaa kuluu ja peilistä katsoo vanhat kasvot.Nyt on muutoksen aika koska vanhat kaverit eivät ole luotettavia tai itse et ole luotettava tai olet vain ulkona kaikesta.Alat olemaan yksin ja muistuttamaan sinun äitiäsi tai isääsi jolta ei löydy enään Rock & Rollia vaan dementiaa ja ilmeistä typeryyttä.Mitä teet.Ei sinua kukaan auta.Olet omillasi.Olet todella yksin ja teet duunia jota lopulta vihaat ja olet umpikujassa.Todella umpikujassa ja vituttaa.Näin se elämä viimeisillä metreillä menee ja muutamia epätoivoisia pyrähdyksiä ja sitten taas makaamaan ja masentumaan.Elämä on heavya kun tullaan vanhoiksi ja silloin ei enään Page,Clapton tai Hendrix auta sinua koska jokainen jannu pyrkii selviytymään yksin minkä voi ja Aamen

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

        Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
        Maailman menoa
        583
        3594
      2. Tunnustan nyt

        Tykkään katsella sua😍
        Ikävä
        45
        1610
      3. Huomenna teen sen

        Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
        Ikävä
        52
        1397
      4. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

        Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
        Maailman menoa
        170
        1348
      5. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

        Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
        Suomussalmi
        36
        1344
      6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

        Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
        Kotimaiset julkkisjuorut
        229
        1269
      7. Volkkari olkoon tunniste....

        Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
        Suhteet
        106
        1106
      8. Tiesitkö nainen että olen

        Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
        Ikävä
        47
        1002
      9. Tunnusta pois

        Tykkäät katsella mua
        Ikävä
        60
        942
      10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

        Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
        Kotimaiset julkkisjuorut
        16
        874
      Aihe