olet joutunut/halunnut/saanut luopua?
Mistä kaikesta et ole?
Mistä kaikesta
17
<50
Vastaukset
No mulla on vähän se tapa, että jos jostain joudun luopumaan, käännän se posiksi, että lopulta olen saanut vaikka tilaa jollekin muulle sen myötä. Esimerkiksi katkoin eturistisiteet joku vuosi taaksepäin. Liike ei ollut, eikä tule olemaan ihan samaa kuin ennen ja eniten se vaikutti salibandyharrastukseen. Mutta käänsin sen niin, että aikaisempi liikkeeseen perustuva pelitapa sai väistyä ja keskityn pallonhallintaan, käsittelyyn ja sijoittumiseen.
Lisäksi olen pystynyt luopumaan paljon minua rasittaneista ja stressaavista vastuista, niin työelämässä kuin muualla.
Haluisin luopua lisää vastuista, jos vaan mahdollista. Se antaa tilaa kaikelle spontaanille elämiselle. 😁👌- Anonyymi
Kauhuelokuvankin aihe jos tulee raskaaksi niin jo syntymätön alkaa kiljumaan mahan sisältä että ruokaa kovaan ääneen..
- Anonyymi
Luovuin seksistä koska tajusin että olen liian ruma saamaan naista.
Haaveet omasta perheestä ja lapsista olen joutunut luopumaan, koska omia lapsia en voi saada, ja yksin en ryhdy adoptioon tai sijaissynnyttäjään. Se on ehkä isoin asia. Olen joutunut myös luopumaan haaveista työelämästä, matkustelusta, ja paljon muusta.
On paljon asioita joista ei tarvitse onneksi luopua, ja ne asiat ovat elämän valopilkkuja.- Anonyymi
Olen joutunut luopumaan lapsuudestani tullessani teiniksi ja poikuudestani tullessani mieheksi.
AsianVierestä - Anonyymi
Luopua olen halunnut perheen perustamisen "iloista" .
En tosin koe sitä luopumiseski vaan valinnaksi. Lapsesta asti tiesin että lapsia en halua enkä miestä.
Asioita joista on joutunut luopumaan on toki ollut, mutta ei mitään isoja eikä maailmaa kaatavia. Ei ole saanut sitä mitä kovasti on toivonut, esim. koiran pentu lapsena mutta sekin toive toteutui sitten myöhemmin.
Olen aika sisukas ja päättäväinen ja päämäärätietoinen joten yleensä ajan asiat siihen suuntaan että vaikka en ihan juuri sitä kaikkein eniten haluttua saisikaan, teen kompromissin ja toteutan sen.
Ihminen saa uskomattoman paljon aikaan hyviä tuloksia elämässään kun vain on luja tahto ja peräänantamattomuutta. Itse aina näen tuloksen edessäni ja teen työtä sen eteen uskoen että maaliin pääsen.
En tarkoita tällä häikäilemättömyyttä ja kyynärpäätekniikkaa, keskityn vain ja ainoastaan omaan päämäärääni omilla avuillani ja itseeni uskoen.
Puhutaan itseään toteuttavasta ennusteesta, ja uskon siihen.- Anonyymi
Hyvä kirjoitus, ihmisen vahvaa tahtoa ei kannata koskaan aliarvioida, ettei päädytä myöhemmin övereihin tulkinnoissa ja ulisemaan juuri näistä kyynärpäätaktiikoista.
- Anonyymi
Ongelmallisia ystävyyssuhteita ei kannata luoda, toinen on aina parantava, eli toinen on hoitaja ja toinen on potilas, noin se vähän on jokaisessa ihmissuhteessa, vaihdellen osapuolia, joskus joku voi olla lääkäri ja toinen hoitaja.
Vuorot vaihtuvat.- Anonyymi
Lääkäri ja hoitaja on oiva pari :)
Toinen aamu- ja toinen yö/päivystysvuorossa :D
- Anonyymi
Justiin niin toinen hoitaa välillä ja vuorot vaihtuu aina, noin kyllä ihmissuhteet ovat.
Kyllä kesän tulemisen näkee, minähän aloitin kesän ulkoilut kyllä jo aikaisin nyt on vaan mielenkiinnon kohteena jos kehtaisin mennä kysymään ja häiritsemään erästä joku vanhempi nainen ajaa a6 audi coupella, että aika hieno auto. - Anonyymi
No aika monesta.
Autosta, oluesta, .
Ma7dostav .
Ja sinusta .- Anonyymi
Toi Ja sinusta . on aika traaginen.
Voitko sä hyvin? Toivon että voisit nyt, ja että myöhemminkin voisit.
Hyvin.
- Anonyymi
Jotenkin hassua on eräs tai eräät tytöt, koska tuon auto on minun ikkunan alla kun olen siis penthousessa ja sitten omani on hänen ikkunan alla.
Joskus jos sattumalta näen tätä tyttöä, heilautan kättä tervehdykseksi ikkunaa avatessa, mutta jotenkin, niin en tiedä, kummallisia yhteensattumia tai no en tiedä jotain.. Turha vatvoa mistä on joutunut luopumaan tai saanut luopua, Selvitäkseen eteenpäin pitää jatkuvasti osata luoda uutta tarmoa tulevaan. Muuten käy kalpaten.
- Anonyymi
Kaikesta. Kaikesta, mikä on alkanut näyttelemään elämässäni liian isoa roolia.
- Anonyymi
No varmaan tästä auton ostosta joudun luopumaan, kun en tiedä minkä tehonen pitää ostaa. Ja keittiö remontista. Ja vastaavasti rahoista ei sitten tarvi luopua. voi olla kuin Roope Ankka.
- Anonyymi
Luovuin rakastamastani naisesta koska tilanteesta tämä nainen kärsi. Tulos oli se että olen itsekeskeinen kusipää. Varmaan luulee vielä että kirjoittelen törkyä täällä kaupan päälle. Mitä en tosiaankaan ikinä voisi tehdä. Hän on ollut elämäni rakkaus vuosien ajan. Aika on ollut vaan aina väärä meille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385