Voiko minulla olla lapamato, tuntuu että ei voi

Anonyymi

Viikko sitten tuli joku naru kun pyyhin. Se tarttui reiteen , otin irti ja heitin pyttyyn.  
Se oli kuin 20 cm wc paperia olisi kääritty 5 mm kapeaksi "rullaksi".  Aluksi ajattelin että on wc paperia, mutta myöhemmin ajattelin jospa olisi leveä heisimato eli lapamato.
Tuntuu vähän hassulta mennä lääkäriin, aionkin vielä tarkkailla.

Mitään kipuja ei ole, pientä 10 kg ylipainoa, jota yritän jatkuvasti pois.
Uloste on joskus kuin kermavaahtoa, yleensä löysää.
Vatsa on ollut nykyään hieman kipeä, mutta olen ajatellut että ovat vitamiinipillereistä kun otan tyhjään vatsaan.  
Yleisesti ei ole ollut kipuja koskaan. Vain yhden kerran noin 1 kk takaperin kun otin lusikallisen "terveys maustetta"  Kurkumaa yhden teelusikallisen ja join vettä päälle. olen yrittänyt sitä ruokiin, mutta aina maistuu pahalta. Lusikalla suuhun, ei maistunut miltään, mutta vatsa oli 2 vrk hieman kipeä.

Syön vain broilerinlihaa ja joskus lohta, kaiken kypsennän todella hyvin. 74v.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos vastaava mato tai madonkappale tulee näkyviin uudelleen niin ehdottomasti se kannattaa ottaa talteen ja tilapäisesti säilöä suolaliuokseen tai alkoholiin ja mahdollisimman kylmään kunnes lääkäri antaa ohjeet jotta voit noutaa sopivan näytepurkin laboratoriosta ja viedä sitten näytteen tutkittavaksi.
      Minulla on heisimato mutta tavallinen ulostenäyte on negatiivinen. Parasiittitutkimus ei ole luotettava kun kyseessä on heisimato.

    • Anonyymi

      Itse kyseisen ylimäräisen tuoteen peräaukostani, olisin laittanut lasipurkkiin ja mennyt terveysasemalle lasipurkin kanssa.Haluan nyt pika ajan lääkärille tämä tuli perä aukostani.Mikä on?Asia selviäisi siellä terveysasemalla ,ei tällä.Jos elimistössä on lapaamato,ei ole paino ongelmia.Syö ravinnon.Päin vastoin on anemia ymm.Joitain vuosia sitten iltapäivä lehdet viihde. Kerotiin Usasta ulkiksista kun heillä oli muotia istuttaa elimistöön lapa mato.Pysyäkseen laihana.!Suomessa aikoinaan moni sai lapa madon kun tekivät jauhelihasta ruokaa. Raakan jauhelihaa mausteet ja maistoivat raaka jauhelihaa,onko maustetta riitävästi.Joteen älä syö raaka lihaa .Älä edes maista .Sama kai on esim:lahna älä syö raakana sitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe