Voiko minulla olla lapamato, tuntuu että ei voi

Anonyymi

Viikko sitten tuli joku naru kun pyyhin. Se tarttui reiteen , otin irti ja heitin pyttyyn.  
Se oli kuin 20 cm wc paperia olisi kääritty 5 mm kapeaksi "rullaksi".  Aluksi ajattelin että on wc paperia, mutta myöhemmin ajattelin jospa olisi leveä heisimato eli lapamato.
Tuntuu vähän hassulta mennä lääkäriin, aionkin vielä tarkkailla.

Mitään kipuja ei ole, pientä 10 kg ylipainoa, jota yritän jatkuvasti pois.
Uloste on joskus kuin kermavaahtoa, yleensä löysää.
Vatsa on ollut nykyään hieman kipeä, mutta olen ajatellut että ovat vitamiinipillereistä kun otan tyhjään vatsaan.  
Yleisesti ei ole ollut kipuja koskaan. Vain yhden kerran noin 1 kk takaperin kun otin lusikallisen "terveys maustetta"  Kurkumaa yhden teelusikallisen ja join vettä päälle. olen yrittänyt sitä ruokiin, mutta aina maistuu pahalta. Lusikalla suuhun, ei maistunut miltään, mutta vatsa oli 2 vrk hieman kipeä.

Syön vain broilerinlihaa ja joskus lohta, kaiken kypsennän todella hyvin. 74v.

2

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos vastaava mato tai madonkappale tulee näkyviin uudelleen niin ehdottomasti se kannattaa ottaa talteen ja tilapäisesti säilöä suolaliuokseen tai alkoholiin ja mahdollisimman kylmään kunnes lääkäri antaa ohjeet jotta voit noutaa sopivan näytepurkin laboratoriosta ja viedä sitten näytteen tutkittavaksi.
      Minulla on heisimato mutta tavallinen ulostenäyte on negatiivinen. Parasiittitutkimus ei ole luotettava kun kyseessä on heisimato.

• Anonyymi

Itse kyseisen ylimäräisen tuoteen peräaukostani, olisin laittanut lasipurkkiin ja mennyt terveysasemalle lasipurkin kanssa.Haluan nyt pika ajan lääkärille tämä tuli perä aukostani.Mikä on?Asia selviäisi siellä terveysasemalla ,ei tällä.Jos elimistössä on lapaamato,ei ole paino ongelmia.Syö ravinnon.Päin vastoin on anemia ymm.Joitain vuosia sitten iltapäivä lehdet viihde. Kerotiin Usasta ulkiksista kun heillä oli muotia istuttaa elimistöön lapa mato.Pysyäkseen laihana.!Suomessa aikoinaan moni sai lapa madon kun tekivät jauhelihasta ruokaa. Raakan jauhelihaa mausteet ja maistoivat raaka jauhelihaa,onko maustetta riitävästi.Joteen älä syö raaka lihaa .Älä edes maista .Sama kai on esim:lahna älä syö raakana sitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      142
      1712
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      175
      1367
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe