Moi. Oon vanha musklen sonni ja kyselen onko missään enää mitään paikkaa, jossa voisi keskustella? Joskus näin jonkun linkin jonnekin discord juttuun? Olisi paljon jouto aikaa nyt. UFS- ajoilla olin jo mukana foorumeilla.
Musklelaisia missään?
12
351
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä te muka keskustelisitte? Naisenne menneisyydestä vai?
- Anonyymi
Ei ainakaan sinusta ja alaikäisyydestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan sinusta ja alaikäisyydestäsi.
Onko naisellasi siveä menneisyys?
- Anonyymi
Suomen suosituin bodauspalsta taitaa tällä hetkellä olla Ylilaudan fitti, tosin meno on siellä välillä aika hulvatonta. Sielllä usein ruoskitaan Suomen bodyskeneä todella rankasti.
- Anonyymi
Oliko vaimollasi hulvaton menneisyys?
- Anonyymi
Ai muskle on loppunut? En ole aikoihin yrittänyt kurkata niin en tiennyt.
Sepä harmillista önnn önnn önnnn - Anonyymi
Onneksi on Muskle...ÖNN, ÖNN, ÖNN...
- Anonyymi
Onneksi vaimolla on siveä menneisyys...ÖNN, ÖNN, ÖNN...
- Anonyymi
Muskle hyve paikka oli. Kossi voiman sonni.
- Anonyymi
Yliksen fitissä tällä hetkellä ne parhaat keskustelut.
- Anonyymi
Muskle oli paras aikanaan, Hotelli Vantaa yms.
- Anonyymi
Muskle oli paras, harmi ettei ole enää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452348
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521593Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311588- 641277
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451267The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2341022- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58849Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20839