Moi. Oon vanha musklen sonni ja kyselen onko missään enää mitään paikkaa, jossa voisi keskustella? Joskus näin jonkun linkin jonnekin discord juttuun? Olisi paljon jouto aikaa nyt. UFS- ajoilla olin jo mukana foorumeilla.
Musklelaisia missään?
12
356
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä te muka keskustelisitte? Naisenne menneisyydestä vai?
- Anonyymi
Ei ainakaan sinusta ja alaikäisyydestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan sinusta ja alaikäisyydestäsi.
Onko naisellasi siveä menneisyys?
- Anonyymi
Suomen suosituin bodauspalsta taitaa tällä hetkellä olla Ylilaudan fitti, tosin meno on siellä välillä aika hulvatonta. Sielllä usein ruoskitaan Suomen bodyskeneä todella rankasti.
- Anonyymi
Oliko vaimollasi hulvaton menneisyys?
- Anonyymi
Ai muskle on loppunut? En ole aikoihin yrittänyt kurkata niin en tiennyt.
Sepä harmillista önnn önnn önnnn - Anonyymi
Onneksi on Muskle...ÖNN, ÖNN, ÖNN...
- Anonyymi
Onneksi vaimolla on siveä menneisyys...ÖNN, ÖNN, ÖNN...
- Anonyymi
Muskle hyve paikka oli. Kossi voiman sonni.
- Anonyymi
Yliksen fitissä tällä hetkellä ne parhaat keskustelut.
- Anonyymi
Muskle oli paras aikanaan, Hotelli Vantaa yms.
- Anonyymi
Muskle oli paras, harmi ettei ole enää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465711Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki532978- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122006törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151716- 1451305
- 131207
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133