Moi. Oon vanha musklen sonni ja kyselen onko missään enää mitään paikkaa, jossa voisi keskustella? Joskus näin jonkun linkin jonnekin discord juttuun? Olisi paljon jouto aikaa nyt. UFS- ajoilla olin jo mukana foorumeilla.
Musklelaisia missään?
12
442
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä te muka keskustelisitte? Naisenne menneisyydestä vai?
- Anonyymi
Ei ainakaan sinusta ja alaikäisyydestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan sinusta ja alaikäisyydestäsi.
Onko naisellasi siveä menneisyys?
- Anonyymi
Suomen suosituin bodauspalsta taitaa tällä hetkellä olla Ylilaudan fitti, tosin meno on siellä välillä aika hulvatonta. Sielllä usein ruoskitaan Suomen bodyskeneä todella rankasti.
- Anonyymi
Oliko vaimollasi hulvaton menneisyys?
- Anonyymi
Ai muskle on loppunut? En ole aikoihin yrittänyt kurkata niin en tiennyt.
Sepä harmillista önnn önnn önnnn - Anonyymi
Onneksi on Muskle...ÖNN, ÖNN, ÖNN...
- Anonyymi
Onneksi vaimolla on siveä menneisyys...ÖNN, ÖNN, ÖNN...
- Anonyymi
Muskle hyve paikka oli. Kossi voiman sonni.
- Anonyymi
Yliksen fitissä tällä hetkellä ne parhaat keskustelut.
- Anonyymi
Muskle oli paras aikanaan, Hotelli Vantaa yms.
- Anonyymi
Muskle oli paras, harmi ettei ole enää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570