Moi. Oon vanha musklen sonni ja kyselen onko missään enää mitään paikkaa, jossa voisi keskustella? Joskus näin jonkun linkin jonnekin discord juttuun? Olisi paljon jouto aikaa nyt. UFS- ajoilla olin jo mukana foorumeilla.
Musklelaisia missään?
12
295
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä te muka keskustelisitte? Naisenne menneisyydestä vai?
- Anonyymi
Ei ainakaan sinusta ja alaikäisyydestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan sinusta ja alaikäisyydestäsi.
Onko naisellasi siveä menneisyys?
- Anonyymi
Suomen suosituin bodauspalsta taitaa tällä hetkellä olla Ylilaudan fitti, tosin meno on siellä välillä aika hulvatonta. Sielllä usein ruoskitaan Suomen bodyskeneä todella rankasti.
- Anonyymi
Oliko vaimollasi hulvaton menneisyys?
- Anonyymi
Ai muskle on loppunut? En ole aikoihin yrittänyt kurkata niin en tiennyt.
Sepä harmillista önnn önnn önnnn - Anonyymi
Onneksi on Muskle...ÖNN, ÖNN, ÖNN...
- Anonyymi
Onneksi vaimolla on siveä menneisyys...ÖNN, ÖNN, ÖNN...
- Anonyymi
Muskle hyve paikka oli. Kossi voiman sonni.
- Anonyymi
Yliksen fitissä tällä hetkellä ne parhaat keskustelut.
- Anonyymi
Muskle oli paras aikanaan, Hotelli Vantaa yms.
- Anonyymi
Muskle oli paras, harmi ettei ole enää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 681103
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r71932Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799