Moi. Oon vanha musklen sonni ja kyselen onko missään enää mitään paikkaa, jossa voisi keskustella? Joskus näin jonkun linkin jonnekin discord juttuun? Olisi paljon jouto aikaa nyt. UFS- ajoilla olin jo mukana foorumeilla.
Musklelaisia missään?
12
372
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä te muka keskustelisitte? Naisenne menneisyydestä vai?
- Anonyymi
Ei ainakaan sinusta ja alaikäisyydestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan sinusta ja alaikäisyydestäsi.
Onko naisellasi siveä menneisyys?
- Anonyymi
Suomen suosituin bodauspalsta taitaa tällä hetkellä olla Ylilaudan fitti, tosin meno on siellä välillä aika hulvatonta. Sielllä usein ruoskitaan Suomen bodyskeneä todella rankasti.
- Anonyymi
Oliko vaimollasi hulvaton menneisyys?
- Anonyymi
Ai muskle on loppunut? En ole aikoihin yrittänyt kurkata niin en tiennyt.
Sepä harmillista önnn önnn önnnn - Anonyymi
Onneksi on Muskle...ÖNN, ÖNN, ÖNN...
- Anonyymi
Onneksi vaimolla on siveä menneisyys...ÖNN, ÖNN, ÖNN...
- Anonyymi
Muskle hyve paikka oli. Kossi voiman sonni.
- Anonyymi
Yliksen fitissä tällä hetkellä ne parhaat keskustelut.
- Anonyymi
Muskle oli paras aikanaan, Hotelli Vantaa yms.
- Anonyymi
Muskle oli paras, harmi ettei ole enää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142102- 1091552
- 1221471
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 53919
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä231813Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356798