Rohkaisin mieleni ja kyselin siskoltani miksei käy äitinsä haudalla, ei käynyt äitienpäivänä eikä toissapäivänä kun äidin kuolemasta tuli 3 vuotta. No syy kuulema seuraava. Miehensä äiti aikoinaan tehnyt itsemurhan ja siksi haudalla käynti vaikeaa. Hei haloo, kyseessä miehensä äiti ja eipähän siskoni koskaan tuntenut koko ihmistä. Sanoinkin siskolleni että mihin sinä miestäsi tarvitset jos käyt äitisi haudalla.. Tuskin jatkossakaan tulee siellä käymään. Haudalla käynti nyt minun vastuulla...
Typerin syy...
5
206
Vastaukset
- Anonyymi
haudalla käynti on minun vastuulla . nero patti oolu taas asialla , mitä se mihinkään vaikuttaa että käykö joku jossaon haudalla ? onko äiti vihaine ko ei käy haudalla ? haloo se on KUOLLU ootko huomannu ?
- Anonyymi
Lähiomaisten kuuluu pitää hauta kunnossa tai maksaa seurakunnalle haudan hoito. Mitään muuta velvollisuutta haudalla käyntiin ei kenelläkään ole!
- Anonyymi
ei tuokaan ole mikään pakko .lopeta toiste kyttäämine ja hoida homma ilman itkemistä .
- Anonyymi
Mitä sitten? haudassa on ainoastaan ihmisen ruumis, joko kokonainen keho tai tuhkat. Ei se ihminen asu siellä haudassa tietoisena olentona eikä siis viis veisaa käykö haudallaan joku vai ei. Kun ihminen kuolee ei mitään tajuntaa jää ja kaikki on kaputt. Ruumiskin mädäntyy 1-2 vuodessa luurangoksi happamassa maaperässä kuten maamme maaperä useimmiten on ja isoimmat luutkin lahoaa alta sadan vuoden.
- Anonyymi
Äidin muisto on sydämessä, ei tarvitse käydä haudalla. Sielu on jo kaukana tuonpuoleisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131206- 2301200
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671068Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15939Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812- 74809