Rohkaisin mieleni ja kyselin siskoltani miksei käy äitinsä haudalla, ei käynyt äitienpäivänä eikä toissapäivänä kun äidin kuolemasta tuli 3 vuotta. No syy kuulema seuraava. Miehensä äiti aikoinaan tehnyt itsemurhan ja siksi haudalla käynti vaikeaa. Hei haloo, kyseessä miehensä äiti ja eipähän siskoni koskaan tuntenut koko ihmistä. Sanoinkin siskolleni että mihin sinä miestäsi tarvitset jos käyt äitisi haudalla.. Tuskin jatkossakaan tulee siellä käymään. Haudalla käynti nyt minun vastuulla...
Typerin syy...
5
164
Vastaukset
- Anonyymi
haudalla käynti on minun vastuulla . nero patti oolu taas asialla , mitä se mihinkään vaikuttaa että käykö joku jossaon haudalla ? onko äiti vihaine ko ei käy haudalla ? haloo se on KUOLLU ootko huomannu ?
- Anonyymi
Lähiomaisten kuuluu pitää hauta kunnossa tai maksaa seurakunnalle haudan hoito. Mitään muuta velvollisuutta haudalla käyntiin ei kenelläkään ole!
- Anonyymi
ei tuokaan ole mikään pakko .lopeta toiste kyttäämine ja hoida homma ilman itkemistä .
- Anonyymi
Mitä sitten? haudassa on ainoastaan ihmisen ruumis, joko kokonainen keho tai tuhkat. Ei se ihminen asu siellä haudassa tietoisena olentona eikä siis viis veisaa käykö haudallaan joku vai ei. Kun ihminen kuolee ei mitään tajuntaa jää ja kaikki on kaputt. Ruumiskin mädäntyy 1-2 vuodessa luurangoksi happamassa maaperässä kuten maamme maaperä useimmiten on ja isoimmat luutkin lahoaa alta sadan vuoden.
- Anonyymi
Äidin muisto on sydämessä, ei tarvitse käydä haudalla. Sielu on jo kaukana tuonpuoleisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907