Neulaushoidon soveltuvuus 65-vuotiaalle?

Anonyymi

Miten on mahdollista, että kauneusalan ammattilainen ei kerro asiakkaalle, jos tämä haluaa jotain ihan epärealistista, kuten nyt vaikka neulaushoitoa?
Tässä yksi sukulaiseni meni pääkaupunkiseudulla tunnettuun kauneushoitolaan jossa hän ilmoitti haluavansa ns.neulaushoidon, koska ihossa oli syviä uurteita/ ryppyjä. Ihan pokkana naiselle suositeltiin kollageenin lisäämiseksi ns.neulaushoitoa, jossa ihon pintaa rikotaan neuloilla ja siten tuo kollageenin tuotanto lisääntyisi.
Hän onneton meni toimenpiteeseen ja iho meni hirvittävään kuntoon., totta kai, koska ihon pinta rikottiin tarkoituksella. Nyt nainen on täysin epätoivoinen, toista viikkoa on mennyt ja jäljet näkyvät vieläkin. Ei parantunut muutamassa päivässä, vaan ihon palautuminen vie viikkoja, jos palautuu lainkaan.
Miksi asiantuntijat eivät kerro, että toipuminen vie ikähmiseltä huomattavasti pitemmän aikaa tai ettei iho palaudu koskaan entiselleen, vaan vauriot ovat pysyviä tai ettei neulaushoitoa suositella yli 65-vuotiaille, joiden kollageenituotanto on käytännössä pysähtynyt kokonaan.
Ainoa vaihtoehto tuon ikäisille on ilmeisesti vain ja ainoastaan täyteaineet ja botox, mutta miksei sitä heti alkuun sanota, ettei suositella ihoon kohdistuvaa kajoavampaa toimenpidettä?
Onko muilla tuon ikäisillä minkälaisia kokemuksia? Siis 65- vuotiailla ja sitä vanhemmilla?

5

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä 65-vuotiaan ihoon kollageenia muodostuu? Kyllä 5-kymppisestä ylöspäin on turha luottaa näihin kollageenin stimulointeihin. Veitsen alle tai naama täyteen fillereitä. Muu ei auta. Tiedän itsekin tämän koska olen 55.

    • Anonyymi

      En mene enää ikinä neulaushoitoihin. Hirveät maksaläiskät tullut niihin kohtiin.

    • Anonyymi

      Kyllähän elimistö korjaa yhä edelleenkin kehon vaurioita, aikaa vain menee kauemmin. Varmaan iso osa erilaisista leikkauksista tehdään eläkeikäisille. Luunmurtumat paranevat, verisuonisiirteet kasvavat kiinni ja ihon haavat eivät repsota levällään, vaan umpeutuvat. Eli kyllä keho ja jopa iho pyrkii yhä paranemaan. Siihen vain saattaa mennä huomattavasti aikaa. Jos iho ei parantuisi lainkaan, ei olisi mahdollista tehdä mitään lääketieteellisiä toimenpiteitä.

      Kauneustoimenpiteissä on myös erilaisia lasertoimenpiteitä, ja toimenpiteitä, jossa poistetaan ihon zombiesolut (erikoisvoide UV-säteilytys). Näilläkin saadaan ihoa nuorennettua.

      https://ihosairaala.fi/pdt-nuorennushoito/?gclid=EAIaIQobChMItr6L3dnu8AIVk91RCh3LhwflEAAYASAAEgI3svD_BwE

      Iho ilmeisesti tottuu neulaukseen. Saattaa olla, että jos hoitoa on tehty säännöllisesti, niin sen myös sietää paremmin. Näin olen ainakin omalla kohdallani huomannut (tosin olen vähän nuorempi). Toisaalta hoito on aika tehoton, jos samaa tekee keski-iästä vanhuuteen, eikä tarve koskaan poistu...

      Omasta mielestäni fotodynaaminen ihon nuorennushoito (eli zombiesolujen poisto) kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Sekin maksaa, ja yllättävän paljon, mutta siinä ei kuitenkaan leikata tai pistellä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että neulaus on tehty ammattitaidottomasti.Olen 62-v ja käynyt vuosia neulaushoidossa Tampereen kauneusateljeessa, jota lääkärini minulle suositteli. Yleensä neulausjäljet ovat hävinneet jo seuraavana päivänä.

    • Anonyymi

      Kyllä ihon paras kiinteytyshoito on neulaushoito! Olen käynyt hoidoissa enemmän ja vähemmän noin 10 vuotta. Ihoni on ihanan heleä, raikas ja rypytön. Voin suositella vilpittömästi!

      Olen 62-vuotias.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe