USKO HERRAAN JEESUKSEEN,

Anonyymi

niin sinä pelastut ikuiselta kadotukselta!

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."
      Ap t 16:31

• Anonyymi

Ole uskomatta koko otukseeen niin pelastut myös uskonnolta!

• Anonyymi

Vaikea uskoa,kun en ole nähnyt,ei ole kärsimyksissä auttanut.Sitä Jeesuksen palvontaa ja hypnoositilassa olemista muistelen kauhulla exhellarina.

• Anonyymi

Et tainnut koskaan sitten olla todellisesti uskossa Jeesukseen, vaan olit ainoastaan ”hellari”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tainnut koskaan sitten olla todellisesti uskossa Jeesukseen, vaan olit ainoastaan ”hellari”.

Se on vahinko, sillä helluntailaisuus ei pelasta, vaan Jeesus Kristus pelastaa.

• Anonyymi

Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

• Anonyymi

Minä uskon!

• Siis mihin mun pitää uskoa? Riittääkä, jos uskon ,että Jeesus oli historiallinen henkilö? Pitääkö mun uskoa, että hän oli rabbi ja profeetta? Täytyykö uskoa, että hän on juutalaisten kuningas ja Israelin Messias? Joudunko kadotukseen, jos en usko, että hän on ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan? Vai pitääkö mun uskoa, että hän on itse kaikkivaltias Jumala Jehova?

• Anonyymi

Pitää uskoa: "Jeesus on itse kaikkivaltias Jumala. Pitää myös pyytää anteeksiantoa Jeesukselta, sillä vain Jumala voi antaa syntejä anteeksi.

• Anonyymi

Jumalan Poika .

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää uskoa: "Jeesus on itse kaikkivaltias Jumala. Pitää myös pyytää anteeksiantoa Jeesukselta, sillä vain Jumala voi antaa syntejä anteeksi.

Eli siis pitää uskoa, että Jeesus on Jehova, muuten palaa ikuisesti helvetin tulessa? Miksi tätä asiaa ei tehdä Raamatussa täysin selväksi, missä kohtaa sanotaan, että Jeesus on itse Jehova?

• Anonyymi

Tunnustan oman uskoni Jeesukseen sillä Jeesus oli anarkisti-kommari joka omalla esimerkillään tuhosi porvareiden alttarit jotka olivat pystytetty Temppelin esipihalle. Tunnustan Jeesuksen sillä hän oli elämään kelpaamaton vetelehtijä joka ei rehellistä työtä tehnyt. Tunnustan Jeesuksen sillä hän ei kelvannut yhdellekkään naiselle kun oli niin ruma ettei saanut jälkeläistä. Tunnustan Jeesuksen ihan vaan siitä syystä että pääsen hihhuleista sekä heidän harhaopeistansa eroon kymmenessä sekunnissa.

Amen !

• Anonyymi

Aloitus on ihan oikein . Katsotaanko karttaa missä maallinen mammona arabia on Siinai Siion ja mesopotania . Sinne tulisi nyt mennä ne jotka sieltä on .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on ihan oikein . Katsotaanko karttaa missä maallinen mammona arabia on Siinai Siion ja mesopotania . Sinne tulisi nyt mennä ne jotka sieltä on .

Joo niin onki ja katsotaan vaan kartaa vaikka nurinpäin missä on Mesopattomaania taikka Tampereen Näsinneula taikka Manhattan. Sinne nyt tulisi mennä ne jotka siellä jo on. Kippis heikkaa sinulle ja ota vielä toisellekkin jalalle jotta saisit kunnon humalan .

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      32
      2790
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      133
      2461
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2041
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1863
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1376
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1327
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1007
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      985
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe