Elämää yksinnäisenä, halveksittuna, ilman rakkautta. Onko se sitä?
Miltä tuntuu ola ruma?
26
59
Vastaukset
No ei kovin ihmeelliselle, kaikkeen tottuu. Jääpuikkoihin sieraimessakin, jahka ne on sulannu.
Jollekin voi ollakin. Miten kukin kokee.- Anonyymi
Hyvis ja Pahis sekä jäätelöpuikko.
- Anonyymi
Olen ruma ja tiedostan sen kyllä.
- Anonyymi
Onko tympeää olla tyhmä kuin Tommi?
- Anonyymi
Määrittele rakkaus ja määrittele"ruma"
Keski-ikäinen nainen varmasti täyttää tuon määritelmän.- Anonyymi
Melko yhdentekeviä käsitteitä.
Ei ole kokemusta rumuudesta, eikä liiallisesta yksinäisyydestä, mutta usein jopa viihdyn omissa oloissani. Ja rakkautta saan usein, ihanan kumppanin kanssa.
Laita sinäkin ihan rehellisesti oma kuvasi. Laitoinhan minäkin, vaikka sika olenkin. Miksi muuten alati mainitset kumppanisi? Kokemukseni mukaan silloin on jotain vikaa ja pitää yrittää itselle vakuuttaa, että kaikki on hyvin ja on ihana puoliso.
- Anonyymi
Ytmiläinen kirjoitti:
Laita sinäkin ihan rehellisesti oma kuvasi. Laitoinhan minäkin, vaikka sika olenkin. Miksi muuten alati mainitset kumppanisi? Kokemukseni mukaan silloin on jotain vikaa ja pitää yrittää itselle vakuuttaa, että kaikki on hyvin ja on ihana puoliso.
Onhan Jälkkäri-istujatädin kuva varmaan rehellisesti hänen oma kuva, mutta kuvausvuosi ollut varmaan noin 40 vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Jälkkäri-istujatädin kuva varmaan rehellisesti hänen oma kuva, mutta kuvausvuosi ollut varmaan noin 40 vuotta sitten.
Kuva otettu ehkä silloin kun värikuvavalokuvaus oli uutta.
Mielestäni kukaan ihminen ei ole ruma, muuta kuin henkisesti ja loukkaavilla ulostuloillaan kuten tuo kossi, joka halveksii keski-ikäisiä naisia. Yksinäinen elämä on mukakovis pojalla edessä.
- Anonyymi
Eihän se kivaa ole. Tiedän olevani itse oman elämäni pahin vihollinen, kun en hyväksy itseäni tällaisena. En osaa arvostaa itseäni ja väheksyn itseäni jatkuvasti, tunnen olevani huonompi kuin muut. Välillä menee niin huonosti etten usko ansaitsevani kenenkään rakkautta ja vain ajatus kuolemasta tuntuu lohdulliselta.
- Anonyymi
"Itsemyötätunto koostuu kolmesta tekijästä:
Ystävällisyydestä itseä kohtaan. Kannustamme ja rohkaisemme itseämme. Vaikeina hetkinä kohtelemme itseämme ystävällisesti ja rakentavasti tuomitsemisen tai sättimisen sijaan.
Jaetusta ihmisyydestä. Haavoittuvuus, virheiden teko ja kärsimys ovat osa kaikkien elämää. Kukaan ei ole täydellinen. Ihmisenä oleminen tarkoittaa epätäydellisyyttä.
Tietoisesta läsnäolosta. Kohtaamme myös vaikeat tunteet ja kärsimyksen. Emme vähättele tai liioittele niitä."
- Sheena
- Anonyymi
Läheisyys ystävyys hiljaisuus eikö niin poikarakkaus poikarakkaus
- Anonyymi
Tee mitä haluat, ystävä hyväksyy toisen omana itsenään.
- Anonyymi
Valitse rakkaus. Aloita itsestäsi.
- Sheena- Anonyymi
Se on asiallinen ohje.
- Anonyymi
Niin, on kivaa tykätä sekä itsestään että toisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, on kivaa tykätä sekä itsestään että toisista.
Myönteinen asenne on hieno asia.
- Anonyymi
Ruma on se joka ei naista saa. Naiset ei halua olla ruman miehen kanssa mutta esimerkiksi ovat väkivaltaisen miehen kanssa jos se on komea pitkä mies.
Mitä sä tiedät toisten elämästä?
Oletko itse ruma?
Oletko itse halveksittu?
Elätkö itse ilman rakkautta?
Miksi sä oot itse niin utelias?
Vai mistä nyt tuulee?
Kerro itse ensin jokaiseen kysymykseen rehellinen ja totuudenmukainen vastaus omasta elämästäsi, ja utele toisilta vasta sen jälkeen niiden kokemuksia. Toi mitä kysyt on joillekin arka paikka, ja todella henkilökohtainen asia, josta kaikki eivät halua julkisesti puhua.
Omalta kohdallani voin sanoa, että en ole enkä koe olevani yksinäinen. En myöskään ole enkä koe olevani halveksittu, ja jos joku mua halveksii siksi mikä olen tai mitä olen tehnyt, ei se mun ongelma ole. Se on sen halveksijan ongelma. En koe olevani mikään sysiruma, mutta se on vain oma mielipiteeni. Sama ihminen joka sinun mielestä on ruma, onkin jonkun toisen ihmisen mielestä kaunein/komein päällä maan. Makuja on monia, ja kauneus on katsojan silmissä.
Rakkautta on montaa erilaista. Mikään rakkauden muoto ei ole toinen toistaan parempi. Oikeastaan on kaksi kaksi ryhmää, jotka antavat pyyteetöntä rakkautta välittämättä siitä, mikä on rakkauden saajan tausta, kuinka arvostettu on työ- ja ihmissuhderintamalla, mikä on toisen varallisuus, kuinka tunnettu kyseinen henkilö on jne: pienet lapset ja eläimet. Muiden ihmisten väliseen rakkauteen kaikki ulkoinen vaikuttaa. Jos pettää lapsen tai eläimen luottamuksen, sitä on vaikea rakentaa ja saada uudelleen. Vielä vaikeammin kuin muissa ihmissuhteissa.
Joten viimeiseen vastaukseni. Kun näen koirani kasvoilla leveän hymyn hänen tullessa luokseni, hän on oikeasti iloinen ja onnellinen nähdessään minut, sen sijaan että hymy olisi pakotettu sen kasvoille kohteliaisuudesta.
Mietippä näitä vastauksia itse, ja myös sitä, kuinka pystyy muokkaamaan omaa ajatteluaan. Jokainen ihminen on jollekin toiselle ihmiselle se tärkein ja rakas, jonka puolesta voi tehdä melkein mitä tahansa. Oletko sinä jollekin se tärkein?- Anonyymi
Kun lkuvaxssa kaitoit verjoa biin sinilla seksisäs pepiu seksi peppu
Anonyymi kirjoitti:
Kun lkuvaxssa kaitoit verjoa biin sinilla seksisäs pepiu seksi peppu
Välis hei, pidä pientä taukoa ennen seuraavaa juomaa. Sä alat olla aika naamat. 😋
Ei ole fiksua luokitella ketään rumaksi.
- Anonyymi
Mltä tuntuu panna maksullista naista? Oletteko koskaan kokeilleet?
- Anonyymi
Tuohan se on, mutt kaikkeen tottuu, kun on ollut aina ulkopuolinen ja ilman rakkautta ja ystäviä, se on arkea, ei sen kummempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200