Vankilasta juuri päässyt muslimimies puukotti poliisia Ranskassa. Hänet saatiin kiinni suuren takaa- ajon jälkeen.
Viranomaisten ja median tietojen mukaan ei taaskaan olut kyse terrorismista, koska tekijä on kuulemma ihan mielenhäiriöinen?
Näin meitä taas valistetaan jihadismista...
Ranskassa taas muslimimamun puukkoisku!
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi
Onko pommivyöllä itsensä räjäyttävä tyyppi muka koskaan täysjärkinen!?
Siinäpä kysymys psykologeille ja toimittajille pohdittavaksi. - Anonyymi
Aika rasistista väittää islamia mielenhäiriöksi.
- Anonyymi
Eli viranomaiset ja media on syy miksi terroristeja ei saada kuriin ranskassa.
- Anonyymi
Tälläisia uutisia ei ollut aikaisemmin. Nyt näitä on jatkuvasti. Suomessa näistä uutisista on vastuussa mm. Sipilä, Ohisalo ja vihervasemmisto ja tietenkin Marin.
- Anonyymi
Faktaa on että terrori iskut jatkuu euroopaassa niin kauan kun täällä oleilee niitä niin kutsuttuja turvapaikanhakijoita jotka on jihadisteja. Syystäkin maat on rajoilla erotettu toisistaan, toiset elää kivikaudella toiset sivystyneissä yhteiskunnissa joissa nainen on saman arvoinen kuin mies, minä en ainakaan pidä vaimoani mitenkään vähäisempänä kuin itse olen.
- Anonyymi
Onhan se totta että Islam on mielenhäiriö!
Mutta kaikki mitä tämän Allaahin mielenhäiriön takia tehdään on terrorismia! - Anonyymi
Ranska on heräämässä, kun mamutusvastainen suurpuolue ja kenraalit ovat yhdessä nousemassa vastarintaan!
Se voi johtaa siihen ihanimpaan lopputulokseen eli EUvostoliiton hajoamiseen. Ranskan lähtöä näet ei tuo vasuriliitto kestä... - Anonyymi00009UUSI
- Anonyymi00010UUSI
Ja ääliö poliisit ottivat musun kiinni elävänä, mitä hölmöyttä? Kuinka paljon veronmaksajien rahaa kuluu tuon elätykseen, ja varmaan vielä pääsee vapaaksi puukottamaan jotain syytöntä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 128797
- 81706
- 56688
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60552
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26491
- 53473