Kylmä hikoilu ja ripuli ja taju pois.

Anonyymi

Monta kertaa tuon kokenut ja oma veikkaus mistä johtuu niin paistettu juusto melko vahvasti. Syöt illalla jotakin uunissa paistettua juustoa sisältävää ruokaa, kuten pizzaa. Voi olla itse tehtyä tai tilattu.
Tai se taikina, ihan kunnolla on ollu paistettu mutta se jää vatsalaukussa varsinkin sängyssä ollessa muhimaan yhteen kohtaan niin tälläinen sanotaanko ruokamyrkytys on tosi asia. Varmaankin pizzataikina alkaa käymään vatsassa/suolistossa, haiseehan ei paistettu taikina roskiksessakin vähän ajan päästä aikalailla! Mitä se vatsassa sitten tekee.

Taikina vai juusto, vai molemmat..

Niin, se huonovointivuus johon sitten johonkin aikaa herää tai se alkaa juuri kun olet mennyt maaten, sitten alkaa jonkinlainen ripuli ja menet vessaan.
Siinä pöntöllä asioidessa alkaa vointi vaan heikkenemään tosi nopeasti. Tulee kylmä hikoilu joka vaan lisäänhtyy, saatat valua hikeä oikein kunnolla. Itse olen kerran pyörtynyt pöntöltä, putosin polvilleni pöntön eteen ja edelleen sitten naamalleen wc lattialle, ei tuossa ollut varmaan kuin 2 sekunnin hetki kun pimeni hetkeksi.

Pitkästä aikaa eilen kävi näin.
En nyt ihan pyörtynyt kun tsemppasin että koitas nyt pysyy tolpilla (pöntöllä), tilannetta ei auttanut se että oli illalla otettu vähän kuppia mutta ei paljoa. Olin syönyt itse tehtyä pizzaa 1 1= Kylmä hikoilu, ripuli, melkein taju pois.

Kun toimitus on wc:ssä saatu hoidettu niin sen jälkeen olo kohenee nopeasti. Tietysti on niin väsynyt että jatkaa unia ja hyvin nukuttaakin.
Kyllä menee voimat, saa tosiaan tsemppaa että jaksaa nousta ylös.

Kirjoitin siksikin että kun lukee näistä niin tietää muiden kokemuksia.
Googlettamalla löytyy ihan samanlaisia kokemuksia mm:ssa vauva sivustoltakin ja muualtakin.

Tästä se taas uuteen nousuun :)

2

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ripuli kuitekin "perinteisen" ripulin kaltaista vai rasvaripulia? Jos jälkimmäistä, niin haimasi ei ehkä toimi niin kuin pitäisi.

      Kiinnittäsin huomiota verensokeriarvoihin, verenpaineeseen ja siihen kuuluisaan veden juontiin. Sanomattakin on selvää, että kylmä hiki, ripulointi ja (lähes) pyörtyminen ei ole mikään normaali reaktio pizzan syönnin jälkeen tai koskaan muulloinkaan.

    • Anonyymi

      Minulla ei maha kestä noita pizzerioiden juustopommipizzoja, Jos syö vaikka vaan ison slicen tuollaista missä on runsaasti juustoa niin tunnin sisällä on mentävä vessaan kun maha menee ripulille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe