Aika vähän UT:n ennustuksista toteutunut

Anonyymi

Onko ilmestyskirjastakaan toteutunut vielä mikään asia...

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä olemme päässeet pakoon lopun aikojen kauheuksia paremmalle aikalinjalle / rinnakkaismaailmankaikkeuteen..

    • Anonyymi

      Lähes kaikki toteutui jo Jeesuksen aikana . Peite on niillä .....

    • Anonyymi

      Sekavista puheista nyt saa selitettyä mitä vaan.
      Raamatun profetiat on kuin ennustaisi eilistä säätä.

    • Anonyymi

      Raamatun kaikki muut ennustukset myös Ilmestyskirjasta ovat jo toteutuneet. Nyt ollaan menossa Ilmestyskirjan 14 luvussa ja maailmalle parasta aikaa julistetaan kolmen enkelin sanomaa:

      Ilm. 14
      7 Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
      8 Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
      9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
      10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.

      Sen jälkeen tulee seitsemän viimeistä vitsausta: Ilm. 17 ja sen jälkeen tulee Jeesus.

      • Anonyymi

        Älä viitsi lässyttää, aikuinen ihminen (vaikka sitä on vaikea uskoa).


    • Anonyymi

      > Aika vähän UT:n ennustuksista toteutunut

      Periaatteessa, jos ei halua nähdä, ei näe. Minun nähdäkseni moni asia on toteutunut, mutta ehkä selkein ja helpoiten havaittava on tämä:

      "Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
      Matt. 24:1-2

      Mutta, kuten tiedämme, Jumalan vihaaja voi kieltää kaiken.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä. Jeesus tais todella ennustaa temppelin tuhon.

        Tuleeko mieleen muita ennustuksia UT: sta , jotka on käynyt toteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä. Jeesus tais todella ennustaa temppelin tuhon.

        Tuleeko mieleen muita ennustuksia UT: sta , jotka on käynyt toteen?

        > Tuleeko mieleen muita ennustuksia UT: sta , jotka on käynyt toteen?

        "Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan"
        2 Piet. 3:3

        "Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;"
        2 Tim. 3:1-4

        "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        Matt. 24:24

        "Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus."
        Matt. 24:12


    • Anonyymi

      Missä sinäkin olit 2000 vuotta sitten ?? Tai et edes voinut tietää mihin synnyt.

      • Anonyymi

        Mitä tekemistä tuolla kommentillasi oli aloituksen kanssa, tai edes minkään asian kanssa?


    • Anonyymi

      Olen kristitty ja kiitollinen siitä, että ennustetut lopun ajan kauheat tapahtumat eivät ainakaan täällä Suomessa ole kohdalleni iskenyt. Olen heikko ihminen, en minä kestäisi vainoa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe