Mikä painajainen

Anonyymi

Tätä palstaa kun luin seurasi painajainen.

Olin nunnana jossain missä oli paöjon luostariväkeä ja piispoja ympäri maailman.
Huomasin yhden ulko- oven pielessä vaurioituneen ikonin triptyykin. Sanoin siitä seurueessa olevalle arsenille sanoen miten sen saisi alas kun olen näin lyhytkin mutta kiipesin kuitenkin. Ylhäällä totesin että miten pääsen alas etten pudota ja arseni otti minut vastaan käsistä tukien ja totesi että se ytyy viedä konservointiin.

Kiikutin sen toiseen rakennukseen ja etsin konservoijaa joka oli sellainen päärynävartaloinen vanhempi nainen joka mittaili ikoneita todeten mitä näissä reunaviivoissa on muka vikana ja sanoin se on kulunut ja poikki se pitää öljymaalata ja jätin ne siihen hänelle.

Palasin saliin jossa oli väkeä ja suuren työpöydän luo jossa minulla oli joku luettelo auki ja aloin maalaaman sen malliluettelon kuvaa päälle jollakin vesivärillä.
Sitten arseni jostain liihotti siihen myös ja aloitti jonkun työn ja totesi osoittaen minun työtä että mene pois se häiritsee ja oli äksyisen näköinen.

Minä siitä mieleni pahoitin kun en nähnyt syytä että olisin ollut kenellekkään häiriöksi kun vielä bongasin sen ikoninkin korjaukseen luulin olleeni hyödyksi.

Että paluu realiteetteihin miksi piispat yms *ittuilevat ja äksyilevät syyttä suotta onko joku luonnehäiriö johtohahmoilla kun jokainen on perin luotaantyöntävä persoona.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun unesi ei ole ymmärtääksesi niinkään painajainen. Ei se niinkään, jos näit tuonkaltaisen unen, mutta arvelen, että jos jo tuollaista unta pidät painajaisena, niin ymmärtääkseni et välttämättä ole kovin vahva taistelija. Ellet ole ollut paholaisen kanssa tekemisissä, koska olet pyhimys tms. ei sinun tarvitse tuonkaltaista unta kauhistella. Tietäjien elämä on hankalampaa, kuin mitä unesi tapahtumat.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17003810/kun-ateisti-puhuu-jumalan-kieltamisesta-ahkerasti#comment-108608722

      Aloittaja tuskin tietää mikä on painajainen. Se on se, kun löytää vääryyden. jolla näyttää olevan pidemmälle ulottuva tuki takanaan.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16992317/kuka-quotprofeettaquot-#comment-108608301

      Se on ihan sama kuka saa selville hallitsevan vääryyden, niitä kyllä löytyy, jotka pelottelevat tai uhkaavat surmata. Raha ei tunne isänmaallisuutta.
      Onko uskovista taistelemaan sitä vastaan? Niin kaatui Neuvostoliittokin, kun kansa nousi kaduille.
      Onko nykyään niin, että jotta EU:ta ei kaadettaisi samalla tavalla, lähetetään etelästä mahdollisimman paljon vieraskulttuurin ja -uskonnon edustajia, jolloin yhtenäsyyttä ei voida saavuttaa?
      Onko ortodoksien keskuudessa ketään, joka olisi joutunut "ahtaan portin" eteen? Se ei tarkoita, että sukulainen menehtyy. Se tarkoittaa paljon suurempia asioita. Ellei ortodoksi uskalla totuutta kohdata, mihin perustuu hänen uskonsa? Olisiko ortodoksi valmis joutumaan samaan tilanteeseen kuin Jeesus? Useat käyvät ehtoollisella syömässä ja juomassa. Sitä rituaalia voidaan toistaa useasti vuodessa...

    • Anonyymi

      Uni on mielenkiintoinen. En osaa selittää sitä. Mutta kerron oman uneni; olin tullut sisään huoneeseen, jossa ei ollut yhtään huonekalua, mattoa, astioita, lamppuja, verhoja ikkunoissa, pienesineitä eikä mitään muuta kuin Jumalanäidin ikoni huoneen takaseinällä. Tätä unta olen miettinyt kauan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2123
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1799
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1484
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      112
      1361
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      10
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe