Ei saa olla. Tosin on kyllä hyvännäköisiä naisia yli 63 kiloisia mutta ne on sitten mahdottoman pitkiä 175 cm vähintään.
Ei nainen saa olla yli 63 kiloinen
64
100
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne saa olla. Ei sitä kukaan sulta kysy. Eikä siihen sun lupaa tarvita. Sun ei tarvitse tykätä, mutta ketä muka kiinnostaa. Yhyy, et olekaan maailman napa.
- Anonyymi
Päivän paras kommentti 👍
- Anonyymi
Rimpuloita, kyllä naisella pitää lihakset olla.
- Anonyymi
Ei missään nimessä saa ainakaan ajaa silloin autoilla ollenkaan kun jousitus hajoaa jo ylipainosta jo Rolls Roysessakin.
- Anonyymi
Jos nainen painaa yli sen 63kg, niin normaali henkilöauto ei enää käy ollenkaan kulkuneuvoksi hänelle vaan silloin pitää olla jo panssaroitu kulkuneuvo ylipainon takiakin jo.
- Anonyymi
Niin, miehiltähän on jo autoilla ajaminen kielletty kokonaan. Autoon ei myöskään voi lastata lainkaan painavia tavaroita.
- Anonyymi
APV armeijalta käyttöön jos naisella on ylipainoa, eli Armoured Personnel Vehicle, koska liian vaarallista on tuollaisen olla normaalissa henkilöautossa ollenkaan, noin painavan, edes matkustajanakaan...
- Anonyymi
Voi miesparkoja!
Vain alipainoinen aikuinen mies painaa 63 kg, tai alle. Nykyautot eivät siis kestä lainkaan normaalipainoisia miehiä. Millä ne raukat liikkuvat, kun eivät voi autoja käyttää?
- Anonyymi
Tottakai nainen saa olla vaikka satakiloinen jos niin haluaa. Et voi määrittää naisen painoa vaikka se olisikin epäterveellistä. He itse kantaa painonsa et sinä.
- Anonyymi
Saa olla mutta mies ei halua sellaista. Laihduttakaa, yksikään onnistuneesti laihduttanut ei ole ollut pettynyt saavutukseensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla mutta mies ei halua sellaista. Laihduttakaa, yksikään onnistuneesti laihduttanut ei ole ollut pettynyt saavutukseensa.
Ette te ätmit naista saa vaikka ne laihduttais mitenkä.
Anonyymi kirjoitti:
SINÄ et halua yli 63 kilosta naista. Älä yleistä ja väitä puhuvasi kaikkien miesten suilla. Maailmassa on miljardeja miehiä, kuten naisiakin, ja sinä olet vain yksi heistä. Sinun mielipiteesi ei ole yhtä kuin kaikkien maailman miesten mielipide.
Sä voitkin vaikka laihduttaa itsesi ensin 55 kiloseksi, ja kertoa sitte kuinka hyvin flaksi kävi. Koska eihän kukaan halua yli 55 kilosta miestä.
Ota huomioon, että kaikki ylipaino ei ole kertynyt pelkästään liiallisesta syömisestä ja liikkumatta olosta. Monet sairaudet, lääkkeet, ja hoitomuodot kerryttävät painoa, jota ei yksinkertaisesti pysty laihduttamaan pois vaikka itse sitä kuinka haluaisi.
Kumman itse tekisit, jos joutuisit valitsemaan kahdesta vaihtoehdosta toisen. Sairastut vaikka parantumattomaan sairauteen, joka ilman hoitoa vie liikuntakyvyn kokonaan 100 prosentin todennäköisyydellä kahdessa vuodessa, ja jonka hoidoksi annettavat lääkkeet hidastavat, sidekudoksien, lihasten tai nivelten rap istumista, ja siten pidentävät liikuntakykyä, mutta nostaa painoasi huomattavasti.
Siis kumman valitset: noin kaksi vuotta, tai jopa vähemmän aikaa liikkua omin voimin...hoikkana, vai useamman vuoden pitempään pysyvän liikuntakyvyn, hyväksyessä ylimääräisen kertyvän painon? Ota huomioon, että kun puhutaan liikuntakyvystä, ei puhuta pelkästään siitä että jaksaa kävellä tai juosta kilometrejä kerrallaan, vaan siitä että pääset esimerkiksi olkkarin sohvalta tai makkarin sängyltä vessaan itsenäisesti ja ilman avustamista. Siis muutaman metrin.
- Anonyymi
Lyhyet hoikat naiset on vaan kauniita.
- Anonyymi
Pitkät normaalivaraloliset miehet ovat komeita.Harvoin heitä näkee.näkee iso mahasia miehiä.jotka ovat kuin viimesillä raskaana.Housun vyötärö vatsan alla.
- Anonyymi
Kyllä pullukka nainen 80 kg on parasta ja isot tissit.
- Anonyymi
Suurin osa sinkkuna olevista miehistä varmaan noin ajatteleekin. Kunnon miehet on jo patoutuneet tavisnaisten kanssa.
- Anonyymi
Siis kunnon miehet pariutuneet.
- Anonyymi
Mistä löytää nainen yli 30 v miehenä.. en tiedä mistä?
- Anonyymi
Maailman väestöstä on n. puolet naisia. Ei niiden löytäminen kovin vaikeaa ole.
- Anonyymi
Helppohan se naisilla. Mutta mies taas ei saa olla alle 70 kg. Minulla on ikäviä uutisia: 68ssa taas laahataan! Ei nouse, ei sitten millään. En minä enää läskiä toivo mutta nousis ees paino 76 een.
- Anonyymi
Ei ne laihat ja pitkät miehet sytytä.
- Anonyymi
Tuolin paino on liikaa henkilöautoille (kuten asiantuntijat tuossa ylempänä kertovat). Joko olet hankkinut panssarivaunun kulkuneuvoksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolin paino on liikaa henkilöautoille (kuten asiantuntijat tuossa ylempänä kertovat). Joko olet hankkinut panssarivaunun kulkuneuvoksesi?
”Tuokin paino”, ei tuolin paino…
- Anonyymi
Joo kyllä naiset näkee jo kaukaa sinusta, että olet 2kg liian laiha. Jos olisit tasan sen 70kg niin naisia pyöris jaloissa kiusaksi asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä naiset näkee jo kaukaa sinusta, että olet 2kg liian laiha. Jos olisit tasan sen 70kg niin naisia pyöris jaloissa kiusaksi asti.
Minua ei naiset kiinnosta :D
- Anonyymi
Nainen ei kelpaa jos liian laiha.
- Anonyymi
Mahani tekee niin kovia ääniä jotta en saa nukuttua, mutta sitä se on nyt Suomen jääkiekkojoukkueellekin viimeistään 3 aikaan aamuyöllä on nyt herättäbä tekemään normaali 4-tuntinen aamu treeni ennen tulevsaa ottelua.
- Anonyymi
Alkaa kyllä vakavasti vaikuttamaan siltä että mahani eikä elimistöni siedä muuta kuin kiinteää punaista lihaa ravinnoksi ja vitamiinit sun muut hiven aineet pillereinä.
Eli olen allerginen kaikelle muulle ravinnolle paitsi härän sisäfilepihveille. - Anonyymi
Eli dieettinä 3-6 kiloa vuorokaudessa härän sisäfilettä pihveinä.
- Anonyymi
64kg mulla oli hyvä olla. Tämä pituus mulla on ollu jotain 20 vuotta. Tietysti mielellään olisin lyhempi. Mutta kun siihen aikoon, ajattele vain, mutta kun puhuttiin että nykyään nuoret kasvavat nopeaa.
Paino ei kyllä pysynyt vauhdissa mukana.
Nyt mulla on jo masennus ,lihakset kipeet ja mahakatarri.
Masennus on ollut välillä helpompana.
Ehkä valon määrä kin vaikuttoo.
Ja vaikka sanotaan että piteis syödä sitä ja tätä niin ite en kyllä huomoo syömisillä olovan mitteen vaikutusta.
Ja, sairaudet pistee ajattelemmoon ravinnosta eri tavalla. Vaikka en tiedä onko se johtanut mihinkään. Mutta silti , kyllä siihen "kotirouvaäiti" tyyliin väsyy vaikka alunperin nautin siitä että kaikesta huolehti itse. Vaikeuksia oli aina. Eikä ne ole oikeastaan vieläkään helpottaneet, päin vastoin, kyllä tuntuu että traumaterapiaan kohta joutais.
Ja ihan itteeni suojellakseni, lopetin seksielämän vuosi sitten.
Enkä edes ennee pystyisi moiseen.
Kuuluin siihen "kastiin " joka on suanut ellee vapaasti. Mutta, sanoisinko että se on maksanut hinnan. Moni asia on kaduttanut.
Mutta jos lähdet sekaisin kodistasi, jolle ei vain voinut kyllä mitteen. Keväät oli pirteämpöö aikoo.
Kesällä kärsi. Syksyllä masentui ja talveen tottui.
Paljon minua on kestetty.
Liikoo.
Ehkä myös toisinkin päin.
Ja KYLLÄ. Oma tyttömäisyys sai paljon aikoon.
Mutta piätin ,että olen niin avoin kuin suinkin ossoon , niin suhteessa.
.mutta sitten iski myös lukko. Se oli täysin odottamatonta, kuin puun takkoo olisi tullut.
Ennee minua ei sua hiljaseks ,tai siinä mielessä saa jos on joku sen arvoinen. En kyllä tykköö olla hiljoo. Tietysti minulla on päiväni jolloin tosissaan vaikenen. Se ei kannata väkisin mitteen yrittee kun puhe männee vain sekaisin...
Vaikeaa.
Enkä mä jaksa selittee ennee ensimmäistäkään kertoo miten tai miksi on näin. On vaan.
Mä en käsitä, mulla on semmonen tajunta, etten ymmärrä jos ei puhuta. Sehän ahdistoo ihan hirveesti.
Ja mistä nämä laudat tulloo? On tieto , mulla ainakin nöyryytys. En tiennyt mikä olin . Olin kuitenniin sillälailla nainen, että näytin iloni jos aihetta oli. Mutta, siitä loukkaannuttiin. En käsitä , miksi miehet ei kestä naurua.
MIKSI EI!????
Kertokoo.
Mikä teitä vaivoo koko ihmiskuntoo.
Mikä teijän mielen on pahoittanut??
Vittumaiset vanhemmat vai ylihuolehtivainen äiti.
Haluaisin vaieta jo kokonaan lapsuudestani. Mutta se vain pyrkii nyt esille. Rasittavvoo tietysti.
.omalta kannalta.
Siksi on parempi puhua vain kohtalotovereille, jos semmoisia on.
Olen todella yllättynyt jos miehet nauraa.
Vain minä nauroin keski-iänkynnyksellä.
Nauran kyllä vieläkin mutta kuin viärä väkkärä.
Kaks härkäpiätä jos ossuu yhteen niin hui kauheeta!!
En halua tapella. Ei SAA haukkua toisia!
Miks mekään tapellaan .
Mutta kun kärsimystä en ennee jaksa.
Ei oo oikein sulkeutua viemäriin. - Anonyymi
Rasvaprosentti 20% ja treenattu kroppa, siinä salaisuus viehättävään ulkomuotoon naisilla.
Rasvaprosentti 15% ja treenattu kroppa, siinä kunnossa yritän pitää itseni. - Anonyymi
Pitää saada päivittäin 6 kiloa naudan sisäfilettä vastaava määrä proteiinia kiinteässä muodossa päivittäin, muuten ei pysty selviämään hengissä.
- Anonyymi
Ei saa olla ylikiloinen, eikä varsinkaan ikinä saa olla iloinen.
- Anonyymi
Ei ole paljon valinnanvaraa nelikymppisenä koska naiset on aika lihavia jo. Ei löydy normi naisia jotka olis haluttavia seksuaalisesti.
- Anonyymi
Tuohon vaivaan on vaihtoehto - älä ota naista ollenkaan!
- Anonyymi
Turhaa arvostella muita. Pysy itseksesi vaan.
- Anonyymi
Miksei naiset voi olla normaalipainoisii
- Anonyymi
Ihan samoista syistä kuin miehenkin. Naiset eivät vaan jatkuvasti nillitä miesten ylipainosta. Vaikka tälläkin palstalla muuta yritetään väittää niin silto täälläkin on moninkertausesti enemmän naisten ylipainosta nillittäviä miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samoista syistä kuin miehenkin. Naiset eivät vaan jatkuvasti nillitä miesten ylipainosta. Vaikka tälläkin palstalla muuta yritetään väittää niin silto täälläkin on moninkertausesti enemmän naisten ylipainosta nillittäviä miehiä.
Naiset on joko liian laihoi tai liian lihavia miksi naiset ei voi olla sopivia ja normaaleitasellaisia terveen oloisia ja näköisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on joko liian laihoi tai liian lihavia miksi naiset ei voi olla sopivia ja normaaleitasellaisia terveen oloisia ja näköisiä
Vastaus on sama kuin edellä. Ihan samoista syistä kuin miehetkin.
- Anonyymi
Naisen paino on sosiaalinen konstruktio. Miehet haluavat naisten olevan pieniä ja kevyitä, jotta naiset ovat helposti kontrolloitavissa. Naisen Iso paino ja lihaksikkuus tietää vahvojen naisten vastavirtaa. Onneksi muutos on jo käynnissä. Naiset treenaavat ja herkuttelevat.
Nainen on sosiaalistettu heikkouteen ja nälkään, jatkuvaan laihduttamiseen, saavuttamattoman kehonkuvan, jotta naisen mieli keskittyy epäoleellisiina asioihin ja samaan aikaan mies pyörittää maailmaa ja kauneustuotteiden kassakone käy. Indoktrinoitu on tietysti oikea termi. Onneksi nuoremmat naiset ovat fiksumpia. Tyttärestä polvi paranee.- Anonyymi
Ei ainoastaan naisen paino vaan naisen koko ulkonäkö on sosiaalinen konstruktio. Mies haluaa käyttää valtaansa määräämällä miltä naisen tulee näyttää, paljonko nainen voi painaa, miten naisen tulee käyttäytyä. Miesraukat kipuilevat sen kanssa, kun naista ei saa sullottua miehen mieleiseen muottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainoastaan naisen paino vaan naisen koko ulkonäkö on sosiaalinen konstruktio. Mies haluaa käyttää valtaansa määräämällä miltä naisen tulee näyttää, paljonko nainen voi painaa, miten naisen tulee käyttäytyä. Miesraukat kipuilevat sen kanssa, kun naista ei saa sullottua miehen mieleiseen muottiin.
Kyllä, juuri näin.
Nyt miehet itkevät, kun naiset vapautuvat ulkonäön sosiaalisesta paineesta. Antavat karvojen ja lihasten kasvaa ja pukevat päälleen mitä mielivät. Naisen elämän keskipisteessä ei ole enää mies ja miehen tyydyttäminen vaan nainen itse ja hänen omat toiveensa ja tarpeensa.
Kehopositiivisuus on in, ei miesten mölinän mukaan muuttuminen. Läskittely ja lutkittelu yms on vain keino hallita. Ei mitään muuta.
- Anonyymi
"Ei saa olla. Tosin on kyllä hyvännäköisiä naisia yli 63 kiloisia mutta ne on sitten mahdottoman pitkiä 175 cm vähintään."
:D :D :D mahdottoman pitkiä :D :D :D
No joo, varmaan Suomessa persjalkaisten maassa tietysti....
Tulepa kääpiö Hollantiin, täällä miehet on Miehiä ja naiset myös pitkiä ja näyttäviä.
Latviassa kuuluu olevan Euroopan pisimmät naiset, ja Eestissä naiset ovat pitkiä ja hoikkia. Norja kuuluu myös tähän kategoriaan.
Suomalaiset ovat sellaisia huvittavia hobbitteja kyllä... - Anonyymi
Mitäs jos kuitenkin on eikä suostu laihduttamaan eikä halua olla hyvännäköinen? Mitä näille naisille tehdään?
- Anonyymi
Annetaan olla rauhassa. Miksi niille pitäisi tehdä jotakin?!
Mitä sinulle pitää tehdä kun vaivaat päätäsi muiden ulkonäöllä?! Asia kun ei kuulu sinulle yhtään. Käännä pääsi pois. Onko niin vaikeaa?
- Anonyymi
Mä mietin tässä nyt, että mitä iloa ihmiselle on siitä, että hän on äärimmäisen hyvän näköinen ja laiha, jos siihen päästäkseen esim. vanhemmiten pitäisi miettiä jokainen suupala, hoitaa ja puunata itseään ihan äärimmäisyyksiin asti ja käyttää suurimman osan rahoistaan tommoseen. Siis, mä en ainakaan olis tolleen onnellinen. Kyllä elämästä pitää väliin nauttia, juhlia, matkustaa, syödä hyvin ja väliin juoda hyvin. Laiskotellakin, eikä vaan tiukkapipoisesti miettiä tuliko viikon treenimäärä täyteen. Ja en sano, että pitää mässyttää ylettömästi ja olla liikkumatta. Liikunta on ihanaa, mutta edes liikkuva elämänrytmi ei pidä ihmistä hoikkana vanhemmiten, jos ei samalla syö äärettömän terveellisesti. Mutta niin, itse en usko, että se että olisin hoikka ja ikinuorekkaan näköinen kompensoisi ne asiat mitä voi tehdä, kun ei oo täysin hoikka. Ikääntymisen myötä ihminen muuttuu, tulee turvotuksia, joillekin sairauksia ym.
- Anonyymi
Se onkin varmaan se pointti, ettei nainen olisi onnellinen omissa nahoissaan. Että naisen energia kanavoituisi kaikkeen epäoleelliseen eikä olisi uhkana patriarkaatille. Että rahaa valuisi kaikkeen turhuuteen, koska ollaan muka sen arvoisia.. Eikä ilman niitä tuotteita oltaisi minkään arvoisia..
Heikon miehen mielestä naista tulee hallita ja alistaa.
- Anonyymi
Luonne tärkeämpi kun paino. No ei nainen saa olla yli 72 kg.
- Anonyymi
Miksei mies saa olla 100 kiloinen. Miksei 100 kilon naisille kelpaa 100 kilon mies?
- Anonyymi
Kyllä nyt satakiloinen jo hyvä on. Alle 70 kiloa ei saa olla.
- Anonyymi
Eli vaikkapa Sara Sieppi on sinun mielestäsi lihava? Hän on arviolta noin 70kg, jos ei ylikin. Pituutta 173 cm eli ei mikään hongankolistaja kuitenkaan. Missiajoista hänelle on tullut silmämääräisesti arvioiden kymmenisen kiloa lisää. En tiedä, kuinka paljon silikonit painaa, ovatkohan ne kevymmät ja painavammat kuin rasva. Lihaksia hänellä ei juuri ole, eikä hän ole mikään erityisen urheilullinen.
- Anonyymi
Tottakai saa olla minkä painoisia vaan.
- Sheena Röyh 💪
Eli sinä päivänä, kun painan yli 63 kiloa, lakkaan olemasta olemassa?
Ihmiset, jotka painavat saman verran, voivat olla hyvinkin eri näköisiä, jopa silloin, kun heidän pituutensakin on suunnilleen sama:
https://external-preview.redd.it/wjX0HIQEUbiEpzogdi-fTR8_VE0cxCk7ojBKNh0wkAE.jpg?auto=webp&s=99a56ece3846dab16ca2a432c2409206c
Eli tuossa vaikka noi Nikki ja Rosanna. Molemmat painaa 70 kg, pituudessa eroa pari senttiä, BMI melkein sama. Luulisi, että pari senttiä pidempi näyttäisi hoikemmalta, mutta ei se niin aina mene.Jaa, ei toiminut. Toimiiko tää:
https://twitter.com/HadeeFayazPT/status/573763982202380288/photo/1
Vai toimiiko täällä enää linkit yleensäkään?yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Jaa, ei toiminut. Toimiiko tää:
https://twitter.com/HadeeFayazPT/status/573763982202380288/photo/1
Vai toimiiko täällä enää linkit yleensäkään?No jaa, tosta kuvasta puuttui näköjään niiden pituudet, lyhin 145, pisin joku 186. Eli idea ei ihan välittynyt. Mutta tuossa on mm. kaksi samanpituista ja -painoista ja silti ihan eri näköisiä kropaltaan.Saati jos on vierekkäin lyhyt ja pitkä samanpainoinen.
- Anonyymi
Varmaan riippuu ihanmiehestä miten painavan naisen alla voi nauttia.
Joku 50 kiloinen kukkakeppi voi häiriintyä jos nainen painaa yli 60 kiloa.
Tällainen iso mies veivaa tuollaisilla tipusilla hauiskääntöjä ja käskee syömään lisää tehostaakseen treeniä.
AsianVierestä - Anonyymi
Hassua, miten jotkut naiset edelleen piittaavat random miesten mielipiteistä, jotka eivät oikeasti paina p*s*aakaan.
Miehet huolehtikoon kukin omasta painostaan ja lärvistään. Jättäkää muut rauhaan! - Anonyymi
Mikä siinä on että satakiloiset naiset pistää osumia tinderissä, olen normipainoinen 78 kg. ne naiset vois yrittää niitä 130 kg miehiä, ovat sen tasoisia.
- Anonyymi
Minkäpituinen olet? Ei pelkkä paino kerro oletko normaalipainoinen
- Anonyymi
Se tinder on sellainen sovellus, että painetaan like jos toisen ulkomuoto ja/tai teksti miellyttää. Voithan kirjoittaa jo suoraan painorajan naiselle tekstiisi, niin loppuu turhat oikealle swaippaillut kohdallasi. Simppeliä.
- Anonyymi
Nainen voi yrittää ketä ikinä sattuu huvittamaan, kuten sinäkin. Get over it.
Nyt alkaa s*ksihelteet, kyllä niille pullukoille tintsussa irtoaa varmasti.
- Anonyymi
Ja kukas sen kieltää? Sinäkö? Haist kuule huilu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433034Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171860Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751521- 171464
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431348- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?801249UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1011071- 311068