Tammerwheels Oy

Anonyymi

Hei! Onko kenelläkään kokemuksia Tammerwheels Oy nimisestä autoliikkeestä joka toimii Nokialla. Sopivan hintaisia perheautoja tarjolla, mutta kyseessä ilmeisesti uudehko autokauppa, niin haluaisin kuulla kokemuksianne?

81

14069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei! Ostitko autosi kyseisestä liikkeestä? Itse olen nyt ostamassa sieltä autoa ja pohdin onko kuinka luotettava yritys kyseessä?

      • Anonyymi

        Ei liikkeellä ole mitään tekemistä auton toimivuudella kun eivät ole ajanut sillä yhtäpaljon kuin edellinen omistaja. Perustuu edellisen yksityisen puheisiin ja rehellisyyteen onko kertonut viat/piilo/on ok. Rehellisyys.


      • Anonyymi

        Eivät kanna vastuuta mistään. Kierräkaukaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liikkeellä ole mitään tekemistä auton toimivuudella kun eivät ole ajanut sillä yhtäpaljon kuin edellinen omistaja. Perustuu edellisen yksityisen puheisiin ja rehellisyyteen onko kertonut viat/piilo/on ok. Rehellisyys.

        Vastuu pitäis siltikantaa jos paskaamyy.


      • Anonyymi

        Ei mitään yhteisvastuuta. Ota auto turha kitistä mistään,mistään jälkikäteen. Idänpoikientapa.


    • Anonyymi

      Nyt on kokemusta ja en suosittele kellekään.

      • Anonyymi

        Oliko jotain erikoista?


      • Anonyymi

        Samatäällä. Mielummin oon ilman autoo ku ostan tuolta.


    • Anonyymi

      Minä olen ainakin aina soittanut auton edelliselle omistajalle!
      Kertaakaan edellinen omistaja ei ole vielä "purrut" minua korvaan tai lyönyt
      luuria korvaan.
      Sen sijaan on joskus kyllä kysynyt, että millä hinnalla autoa pidetään kaupan?
      Edelliseltä omistajalta saa usein vielä muutakin tietoa, mistä autokauppias
      harvoin on tietoinen.
      Vaikka edellinen omistaja kertoisikin, että autossa on sitä ja tätä vikaa, et
      kuitenkaan voi vaatia autokauppiasta korjaamaan niitä, ellet itse ole tarkistanut
      autoa kyllin huolellisesti.

      Eli millä lailla myyjäliike vaikuttaa autokauppaan?

      • Anonyymi

        Joo mutta nää nykyset ihmiset ku ei tiedä autoista yhtikäsmitää,ne ajaa niinkauan ku auto liikkuu. Itsekkin soitin ja oli kuulemma luotettava ehjä auto. Oli paskinauto ikinä, ja liike ei ota mihinkään kantaa, antaa mennä oikeuteenasti.


    • Anonyymi

      Haluaisin kuulla lisää kokemuksia

      • Anonyymi

        Tässä sulle kommenttii. Valitse isoautoliike jonka kanssa pystyy sopimaan reklamaatiot. Tänkas ei mitenkään. Auto ollut korjaamolla enemmän kun tienpäällä. Autolle tullut vuodessa korjauskuluja tuplat autonhinnasta. Kiitos ja moro.


    • Anonyymi

      En suosittele!

      Ostin TammerWheelsista auton viime marraskuussa. Mukaan piti tulla kahdet hyvät renkaat. Kesärenkaat oli 15 v. vanhat ja talvirenkaat myytiin "kitkarenkaina", olivat siis nastarenkaat joissa ei yhtäkään nastaa jäljellä. Myyntikuvissa autossa oli eri renkaat kuin ne, jotka lopulta tulivat auton mukana. Kuvissa mukana mm. lokarit, jotka eivät yhtäkkiä olleetkaan ostohetkellä enää paikallaan.

      Toki ostajan vastuulla tarkistaa missä kunnossa auto on, mutta nyt vuoden ostamaani autoa ajettua on kyllä kusetettu olo.

      Kilpailukykyiset hinnat mutta remppoihin, uusiin renkaisiin ym. saa kyllä uppoamaan euroja kauppahinnan päälle.

      • Anonyymi

        No en kyllä ymmärrä, mitä olet katsonut autoa hakiessa,jos lokaritkin on erit kuin ilmoituksessa ja renkaat mitä sattuu vai tilasitko auton pihaan?


      • Anonyymi

        Kuva eriautosta jos kilpipiilotettu tai photoshopattu. Niin tätäpäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä ymmärrä, mitä olet katsonut autoa hakiessa,jos lokaritkin on erit kuin ilmoituksessa ja renkaat mitä sattuu vai tilasitko auton pihaan?

        Kuvat muokataan ja korjataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä ymmärrä, mitä olet katsonut autoa hakiessa,jos lokaritkin on erit kuin ilmoituksessa ja renkaat mitä sattuu vai tilasitko auton pihaan?

        Kuva on eriautosta kun kilvet peitetty. Tässäsyy. Photosoattu uudenauton näköisex.


    • Anonyymi

      Joo en suosittelle kysyin yhtä autoa,ja myyjä osannut mitään kertoa siitä,odotappa katdon huoltokirjaa😳kummatki renkaat oli vaihto kunnossa ja huoltokirja epämääräinen ei esim löytynyt mistään jakopään remontista dokumentteja!

    • Anonyymi

      Itse ostin myös auton heiltä ilmoituksessa piti olla webasto vaan olikin eberin lämmitin joka ei myöskään toimi kun soitin heille ja kyselin autosta. Toimivuutta nii lämmitin piti toimia luotin heihin ostohetkellä oli lämmittimen kauko ohjaimesta patterit loppu myyjä yritti vaihtaa patteria muttei löytänyt sanoi kyllä että toimii seuraavana päivänä vaihdoin patterin itse eikä lämmitin toimi käytin huollossa selvisi että pitäis vaihtaa koko eberin lämmitin hintaa tulisi 1300€ Eikä liikettä saa kiinni enää laittoivat s postia etteivät rupea korvaamaan että silleen Meni tämä autokauppa

      • Anonyymi

        Välimatkaakin on noin 350km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välimatkaakin on noin 350km

        No ihan silleen yleisenä neuvoja, kannattaa testata toimivuudet paikan päällä. Jos patteria ei löydy niin kauppaan ostamaan ja sitten testaamaan. Toinen hyvä neuvo on olla yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, jos myyjä ei vastuuta halua ottaa. Minulla auttoi kun eräs iso autokauppa ei alkanut neuvottelemaan autossa löytynyttä vian korjaamisen korvaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan silleen yleisenä neuvoja, kannattaa testata toimivuudet paikan päällä. Jos patteria ei löydy niin kauppaan ostamaan ja sitten testaamaan. Toinen hyvä neuvo on olla yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, jos myyjä ei vastuuta halua ottaa. Minulla auttoi kun eräs iso autokauppa ei alkanut neuvottelemaan autossa löytynyttä vian korjaamisen korvaamista.

        Juu isotautoliikkeet tulevat vastaan kun eivät halua pilata mainettaan ja autossa aina extraa siltävaralta. Mutta nää pienet ei neuvottele. Joten älätee kauppaa jos jokinasia häirisee vähäänkään. Neuvottele hinta niinalas kun luulet riirrävän korjauksiin ja olet tyytyväinen. Jälkikäteen turha neuvotella ainakin tässäliikkeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan silleen yleisenä neuvoja, kannattaa testata toimivuudet paikan päällä. Jos patteria ei löydy niin kauppaan ostamaan ja sitten testaamaan. Toinen hyvä neuvo on olla yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, jos myyjä ei vastuuta halua ottaa. Minulla auttoi kun eräs iso autokauppa ei alkanut neuvottelemaan autossa löytynyttä vian korjaamisen korvaamista.

        Tänkans ei kuluttaja asiamiesauta. Sorry


    • Anonyymi

      Jotenkin nousee karvat pystyyn, kun 1000eur autotkin on ilmoituksessa niin photoshopattu, että näyttävät paremmilta, kun ovat olleet tehtaalta lähtiessä :).
      Vaan mene ja tiedä, kyllä tuolla muutama 4000 auto olisi, jotka kiinnostaisi. On tuota välimatkaa sen verran, että pitää miettiä lähteäkö paikanpäälle. Jos menen, ilmoittelen miten hommat eteni.

      • Anonyymi

        Suositus sinulle, älä vaan lähde !


    • Anonyymi

      Kävin heittämässä 700km reissun katsomassa "täydellisessä kunnossa olevaa, ei mitään vikoja"-autoa. Avattiin konepelti että kuultaisiin miltä kuulostaa käynnistettäessä, mutta myyjät laittoi pellin kiinni jo ennenkuin ehti käynnistää, onneksi jakoketju piti niin järjetöntä mekkalaa että kuulu hyvin vaikka pelti oli kiinni 😄 Kuvissa näytti hyvältä, mutta ruosteet lienee muokattu kuvista pois tms, pahimpiin oli vain suhautettu maalia päälle. Käytiin koeajolla ja todettiin että 500 jos tinkivät niin voidaan harkita kauppoja, mutta myyjä ei kyennyt neuvottelemaan lainkaan, olisivat tulleet vastaan 150e. "Uudet" kesärenkaat oli takakontissa, mutta yli 15v vanhat ja suunnilleen kaikki eri merkkisiä, tiedä olisko edes pulttijaot ollu oikeat, ei jääty ihmettelemään vaan haettiin naapuripitäjästä vuotta uudempi priimakuntoinen, toista tonnia halvemmalla 😂👌🏻

    • Anonyymi

      Itselläni tällä hetkellä kuluttajanriitalautakunnassa meneillään käsittely kyseisen liikkeen kanssa. En suosittele ketään ostamaan mitään sieltä puljusta.

      • Anonyymi

        Samahomma väsytustaistelu. Mutta nyt ei onnistu.


    • Anonyymi

      Ostaa muualta, autot on epäkunnossa ja ei vastaa puhelimeen eikä viestin, Kkv tekee vielä päätös sitten vien K oikeuten

      • Anonyymi

        Joku yksityinen kusettaja painanut piilovika pommin ja liikettä syytetään .niin tätä päivää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku yksityinen kusettaja painanut piilovika pommin ja liikettä syytetään .niin tätä päivää

        Ei liike riko autoja. yksityinen kusettaja jätti nämä asiat kertomatta kun toi auton vaihdossa ja tiesi viat. Kuka autolla on ajanut enemmän liike vai käyttäjä. Nooo käyttäjä (yksityiskusettaja). Tietysti .... oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liike riko autoja. yksityinen kusettaja jätti nämä asiat kertomatta kun toi auton vaihdossa ja tiesi viat. Kuka autolla on ajanut enemmän liike vai käyttäjä. Nooo käyttäjä (yksityiskusettaja). Tietysti .... oikein

        Mutta väärillätiedoilla myyminen on edesvastuutonta moraalitonta toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liike riko autoja. yksityinen kusettaja jätti nämä asiat kertomatta kun toi auton vaihdossa ja tiesi viat. Kuka autolla on ajanut enemmän liike vai käyttäjä. Nooo käyttäjä (yksityiskusettaja). Tietysti .... oikein

        Vaikka ois kertonu niin myyjä eikerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku yksityinen kusettaja painanut piilovika pommin ja liikettä syytetään .niin tätä päivää

        Mutta vastuu on autoliikkeellä joka ei kanna vastuuta mistään


    • Anonyymi

      Älkää ostaa, täysin rikki autot toki vanha autot mutta täysin romut.

    • Anonyymi

      En suosittele kenellekään kyseistä paikkaa. Minulle myytiin täysin ehjänä auto, jossa valitettavasti ilmeni hyvin kalliita vikoja vain viikon päästä ostopäivästä. (auton arvo oli 10 000€ ja vikojen korjauskustannusarvio 6 00€). Liike ei missään vaiheessa vastannut yhteydenottopyyntöihini ja jouduin vierailemaan paikan päällä useaan otteeseen saamatatta muuta vastaukseksi kuin että ”En pysty auttamaan, ota yhteyttä omistajaan.” Pistin asian eteenpäin kuluttajanriitalautakuntaan, sillä yhteistyö liikkeen puolelta oli olematonta. Vaadin kuluttajanriitalautakunnasta kaupan purkua, jota käsittelyn jälkeen lautakunta puolsi. Tästä päätöksestä huolimatta liike ei tehnyt elettäkään purkaakseen kauppaa, joten jouduin turvautumaan asianajajaan. Asianajajani tappeli myyjäliikkeen kanssa n. 5 kuukautta ennen kuin liike vihdoin suostui kaupan purkuun, kuitenkin minulle todella huonoilla ehdoilla. Tässä vaiheessa halusin kuitenkin vain päästä täysin ajokelvottomasta autosta äkkiä eroon, joten asianajajani suosituksesta hyväksyin diilin. Koko viiden kuukauden aikana liike yritti kaikin tavoin pitkittää prosessia täysin turhilla ja valheelisilla toimilla. He valehtelivat jo kuluttajanriitalautakuntaan asioita, joita ei ollut tapahtunut. Tapaus oli minulle rahallisesti todella tappiollinen, mutta lasken rahat oppirahoiksi. En voi suositella kenellekään asioida kyseisessä yrityksessä. Yhtä epäluotettavien ihmisiin en ole koskaan aiemmin törmännyt. Toivon että tällä arvostelulla pystyn jonkun pelastamaan, ennen kaupantekoa yrityksen kanssa.

      • Anonyymi

        Korjauskustannusarvio siis 6000 e


      • Anonyymi

        Kiertäkää enemmän kun kaukaa!!!!


    • Anonyymi

      En voi suositella. Ostin kesällä 2021 auton jossa heti seuraavana päivänä moottorivalo syttyi. Anturivika ja korjausarvio motonetissä lähempänä 800e, kun auto makso 4500. Myyjä ei tullut vastaan, lähinnä vaan vittuili, vein asian kuluttajaneuvojalle tuloksetta, sen jälkeen riitalautakuntaan ja vaikka riitalautakunta suositti maksamaan x määrän korkojen kera, ei myyjä noudattanut sitäkään. Ei vastaa yhteydenottoihin lainkaan. Seuraava steppi ois käräjät, joten en suosittele yritystä kenellekään ellei halua tapella sen jälkeen ja ottaa mahdollisesti persnettoa. Ostakaa muualta.

      • Anonyymi

        Täysin sama tilanne oli siis kun mulla. Mä sain onneks todella kärsivällisen ja asiantuntevan asianajajan avulla kaupan purettua, mutta aikaa kaupan purkuun riitalautakunnan päätöksestä kului melkein puoli vuotta. Musta tuntuu, että ainut agenda heillä on pitkittää ja väsyttää niin, että porukka lopettaisi homman vaan kesken ja tyytyis kohtaloonsa paskan auton kanssa. Tsemppiä teille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sama tilanne oli siis kun mulla. Mä sain onneks todella kärsivällisen ja asiantuntevan asianajajan avulla kaupan purettua, mutta aikaa kaupan purkuun riitalautakunnan päätöksestä kului melkein puoli vuotta. Musta tuntuu, että ainut agenda heillä on pitkittää ja väsyttää niin, että porukka lopettaisi homman vaan kesken ja tyytyis kohtaloonsa paskan auton kanssa. Tsemppiä teille!

        Joo siis tältä itsestäkin tuntuu että väsytystaistelua käyvät. Onneksi minä se en väsy tämmöseen. Ei haittaisi vaikka käräjille lähtis.

        Ajattelin myös ihan pokkana painaa tiedot kys.yrityksen toiminnasta FB ryhmään jossa 100 tuhatta jäsentä, ihan vaan että voin mahdollisesti pelastaa jonkun samalta kohtalolta mihin itse jouduin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis tältä itsestäkin tuntuu että väsytystaistelua käyvät. Onneksi minä se en väsy tämmöseen. Ei haittaisi vaikka käräjille lähtis.

        Ajattelin myös ihan pokkana painaa tiedot kys.yrityksen toiminnasta FB ryhmään jossa 100 tuhatta jäsentä, ihan vaan että voin mahdollisesti pelastaa jonkun samalta kohtalolta mihin itse jouduin.

        Just näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin!

        Minkä auton liike rikkoi tahallaan ennen kun laitto nettiin ja rikkoivatko useampiakin saadakseen vittuilut.


    • Anonyymi

      En voi suositella kyseistä liikettä.ostettiin auto mikä toimi tasan viisi kilometriä liikkeen pihalta.lisäksi kannattaa tarkistaa kaikki paperit eikä uskoa mitä myyjä sanoo.täyttä kusetusta koko touhu.ei ota mitään vastuuta

      • Anonyymi

        Valita liikettä ennen omistaneelle. Kumia paikkoja noi autoliikkeet kun ihmiset tuo niin perkeleen hyviä ja ehjiä vaihtureita ja hetken liikkeessä ollessaan auto hajoaa eikä kestä viittä kilometriä.
        Näitä juttuja kun lukee niin sama vika joka liikkeessä. Onkohan maa pinnassa tai ilmassa jotain auton rikkovaa ainetta missä liikkeet siaitsee.


      • Anonyymi

        Mulla toimi 10km.


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen" kokemuksia"
      kateellisten mustamaalaamista,
      et saanut romustasi päiväuni hintaa vaihdossa, etkä haluamallasi hintaa ostamaasi autoa, sitten myyjällä väärän värinen paita, siinä ne syyt ovat miksi täällä
      haukutaan ja mustamaalataan.

      Oletko ostamassa autoa vai liikettä,
      no ette tyhjäpäät tajua kuitenkaan mistään mitään....

    • Anonyymi

      Testasin kans ja auto oli siisti ulkoa ja päältä ja oli hyvän tuntuinen ja melkein jo aattelin et tästä hyvä auto ni sitte koeajossa syttyi auton moottorin vikavalo ja tehot lähti autosta no testasin toista paljo kalliimpaa oli tosi hyvä ja siisti mut ku käynnisti piti ihan hirveetä mekkalaa koko auto et sellasii kokemuksia olis kyl kiva tietää mistä kannattaa ostaa Nokialla noin 2000e auto

      • Anonyymi

        Tuollainen naukuja ei autoa tarvii. Kierrä ainakin meidän liike ja kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen naukuja ei autoa tarvii. Kierrä ainakin meidän liike ja kaukaa.

        Jobbaria vituttaa kun luulee että vikapommien myynnistä mainitseminen on naukumista xD


    • Anonyymi

      En suosittele kenellekkään ko. puljua, on sen verran erikoista kaupankäyntiä. No se ei ole uutta idän miehiltä

    • Anonyymi

      Älkää vaan hyvät ihmiset ostako autoa kyseisestä firmasta .... Perhana soikoon kun en älynnyt lukea tätä viesti ketjua ennen auton ostoa sieltä..... Auto jonka ostin oli kylläkin halpa minkä vuoksi kuluttaja asiamies ei ota edes kantaa asiaan ... Ja mitä vikoihin tulee niin vaan vedotaan Auton halpaan hintaan ja ikään.... Etteivät osallistu korjauskuluihin millään tavalla....

    • Anonyymi

      kannattaa olla tarkkana varusteissa puutteita ilmoitettu vaikka mitä, ei mikään edullisin vaihtoehto ja kaikki pitää varmistaa edes myyntikuvat ei pidä kutiaan

      • Anonyymi

        Ostamassa autossani piti olla toimiva ilmastointi, mutta ei toimi eivät korjata en voi ymärtä tämä liike eivät vastaa kyselyyn


    • Anonyymi

      Kamux on ainakin reilu samantien autokorjaamolle ja maksavat kulut ja ottavat asian heti käsittelyyn jos vikaa.

    • Anonyymi

      TammerWheels Oy on venäläinen firma sen perusteella mitä tulee henkilöstöön. Jäsenia on 4, joista kaikki ovat venäläisiä. Oli virhe ostaa siitä firmasta auto. Kun autossa ilmeni vika, niin sitä ei suostuttu korjaamaan tai maksaman hyvitystä. Älkää ostako em. firmasta autoja, jos ette halua menettää hermoja.

    • Anonyymi

      Auto lienee ollut paljon ajettu käytetty.
      Kaikkiin autoihin tulee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin vikoja.
      Et kerro, miksi myyjän mielestäsi tulisi korjata ostamasi auto, joka nyt on sinun omaisuutta?
      Vain uusissa autoissa on merkistä riippuen 2 - 3 vuoden takuu.

    • Anonyymi

      Kyseinen firma ostaa huutokaupat.comista viallisia autoja parilla tonnilla ja myy niitä tuplahinnalla, hieman ehostettuina tietysti. Maalia ruosteiden päälle, ettei näy kuvissa ja peitetään rekkarit ettei voi selvittää historiaa helposti. Viat kuuluu hintaan, eikä niitä mainita. Selvittäkää auton omistushistoria ennen ostoa! Jos Mezzoforte Oy on ollut omistajana, on auto ostettu huutokaupasta.

    • Anonyymi

      Kovin tutunkuuloisia viestejä! Itse ostin parin ja puolen tonnin koslan. Ummet ja lammet luvattin hyvästä kunnosta jne, mutta kaikkea vikaa löytyi. Tämähän on normaalia - ei siinä mitään. Ilmoituksessa kuitenkin luki että jakopää tehty 2v ja 15 000 km aiemmin. Kyselin tästä tarkempia tietoja kun olin kuulevinani omituista ääntä. Myyjä kaivoi hansikaslokerosta kuitin, jossa oli jakopään osat ostettu motonetistä. Oli vaan tyystin eri moottorin ja valmistajan autoon. Tiputti hintaa 500 euroa ja kirjasi sanaakaan sanomatta kauppakirjaan että jakopää pitää ääntä.

      Eli normaali koijari. Näen että tuon arvoisen auton ostaminen on muutenkin arpapeliä, joten ostin auton ja ajoin sillä sen 1-2 vuotta. Nollasin vikakoodit itsekin ennen kuin laitoin kiertoon, sain hyvityksenä saman verran autoliikkeessä mitä itse autosta maksoin jakopäärempan kanssa.

    • Anonyymi

      Ottaa kyllä päähän kun ei lukenut viestiketjua. Itsellä täysin samaa ongelmaa kyseisen liikkeen kanssa. Täysin moraaliton kusetusliike. Pitäisi käydä painaan kyltti portin pieleen varoituksena muille. Eipä taida veli venäläinen paljoa välittää ihmisistä. Toivottavasti kaikki liikkeessä asioineet ymmärtäisivät lukea nämä ennen ostopäätöstä. Tätä liikettä voi pitää rikoksena jo ihmisyyttä vastaan. Älkää vaan ostako täältä mitään!!!

    • Anonyymi

      Kamalaa lukea tätä ketjua, Ajattelin hakea yhden subarun mitä he myyvät ja se kyllä näyttää kuvissa hyvältä ja vähän ajettu...

      Aloin kyllä epäröimään lähteä katsomaan sitä koska asun kaukana nokialta ja myyjä ei paljoa kertonut autosta.

    • Anonyymi

      Onko tuossa vain yhden henkilön kommentti. Stave

    • Anonyymi

      Myivät rikkinäisen auton ehjän auton hinnalla, korjausarvio lähes sama kuin auton hinta! Kuluttajaneuvonta puolsi kaupan purkua, sillä virhe tuli esiin heti kaupan jälkeen, mutta eivät vastaa mihinkään viesteihin tai ota mitään vastuuta rikkinäisestä autosta. Asia on nyt kuluttajariitalautakunnassa vireillä, kuten näköjään muillakin ollut. Älkää hyvät ihmiset ostako täältä mitään, täysiä huijareita!

      • Anonyymi

        Yritykset on huijareita, liike on rehellinen, ei muuten homma jatku.


    • Anonyymi

      Hieman epäilyttävää että tänään oli ilmestynyt Tammerwheelsin googlen arvostelusivulle kolme kappaletta viiden tähden arvostelua. Kaikki ulkomaalaisilta nimiltä täydellistä suomea olevat kehuvat kommentit. Ilmeisesti huonot arvostelut ovat vaikuttaneet liiketoimintaan. Niitä yhden tähden arvosteluita onkin tähän mennessä vain 56 kappaletta...

      Heillä on muuten myynnissä nyt yksi auto, jonka omistushistorian onneksi selvitin, säästyin paljolta. Oli ostettu copartilta eli entiseltä autovahinkokeskukselta. Ei tarvitse ihmetellä huonoja arvosteluja jos autot hankitaan sieltä tai huutokaupasta.

    • Anonyymi

      Älkää ostako. Ongelmia tiedossa . Paskin autokauppa ikinä .

    • Anonyymi

      Älä mene samaa virhettä tekemään ku mä. Auto 4000 ja remontit 2500 eikä yhtään vastuuta nää jäppiset ota. Turha kitistä jälkeenpäin jos kaupat teet.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe