Sannassa ei ole nyt oikein pääministeri aineksia

Anonyymi

Miksi Marin käski salaamaan piilottamaan ja kätkemään kutit joilla hän varasti yhteisiä verovaroja. Avoimuus nyt puuttunut täysin, kuvastaa että on salattavaa.
Valtion verovaroilla palkattujen virkahenkilöiden tehtäviin ei kuulu röyhkeän varkauden piilottelu.
Kuin pankkiryöstäjä kiinni jäätyään palauttaa rahat on hän sen jälkeen täysin syytön ja viaton Marin on ja hänen kätyreidensä tulkinnan mukaan. Yleensä varastelu jää ihmisellä tavaksi. Haagertin äitikin kaupassa sanoi pojalleen että ota vain Dimitri että käsi tottuu.
Asiaa enemmän tuntematta epäilen hänen rikosrekisteristää löytyvän aikaisempia merkintöjä, tosi hänen virkahenkilö ystävänsä alkava varmaan sitä parhaillaan putsaamaan.

34

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä Sanna on hyvä pääministeri , vai oliko Matti Vanhanen kaikkine Ruususineen parempi?

      • Anonyymi

        Ruusunen on komiikkaa vain, jota itse toi esille. Pyrkyrinä vain halusi esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruusunen on komiikkaa vain, jota itse toi esille. Pyrkyrinä vain halusi esille.

        Todellista komiikkaa kun naista ja lapsiaan pitkin metsiä käski piilossa kulkemaan ,kun meni vieraisille. Herrasmies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellista komiikkaa kun naista ja lapsiaan pitkin metsiä käski piilossa kulkemaan ,kun meni vieraisille. Herrasmies!

        Lautakasakin meni aivan hajalle polvet kasaan nastoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lautakasakin meni aivan hajalle polvet kasaan nastoilla

        Lautakasa oli keksitty puna aapeleille.


      • Kuinka Sannan pätevyys tulee esille?


    • Anonyymi

      https://blogit.apu.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2021/05/26/aamiaisgaten-anatomia/

      Nämä raivoajat ja ivaajat tuntuvat ihan oikeasti kuvittelevan, että pääministeri on tutkinut tarkasti tuon lain ja tulkinnut sitä kierosti niin, että saa puliveivattua perheelleen kymmenen euron arvoiset aamiaiset verovaroista. Ei tule mieleen se loogisempi ajatus, että entinen käytäntö on jatkunut sen kummemmitta pohdinnoitta. Pääministeri Marin ei asu vakituisesti Kesärannassa, vaan Tampereella, eikä Tampereen asuntoon kustanneta aamupalaa. Etu koskee vain yöpymistä Kesärannassa, ja koronan takia pääministeri on joutunut viettämään siellä enemmän aikaa kuin edeltäjänsä.
      Meemit ja someraivo jatkavat omaa elämäänsä, vaikka valtioneuvoston viestintäjohtaja neuvoo tulkitsemaan lakia faktojen pohjalta ja Marin itse ohjaa kysymykset lakia tulkitseville virkamiehille, koska hän itse ei ole osallistunut tulkintaan ja päätöksentekoon. Valtioneuvoston kanslian ohjeet on päivitetty kaksi vuotta sitten, ja kauppalaskut on salattu yksityiselämään liittyvänä asiana ja turvallisuussyistä, koska sitä ostospaikkaa ei kenenkään ulkopuolisen tarvitse tietää.

      Ei tuota Sannan ostospaikkaa todellakaan tarvitse tietää muuten siellä olisivat kaikenmaailman orvot ja Halal-ahot kuseskelemassa Sannan aamiaismuroihin!

    • Anonyymi

      Marin asuu Kesärannassa, pääminisrerin virka-asunnossa, ei Tampereella, jossa toinen kotinsa. mm Sipilä ei asunut siinä. Lipponen asui yläkerrassa maksaen vuokraa ja itse ostivat perheelleen ruuat.

    • Anonyymi

      Demari vie, Demari ei tuo, Demari on koijari.

    • Anonyymi

      Miksei noita kataisen kuitteja alettu penkomaan kun oli samat ja vähän paremmat palvelut Kesärannassa:

      Jyrki Katainen (kok) kertoi käyttäneensä niin sanottua ruokapalvelua sen kolmen kuukauden ajan, kun hän asui pääministeriaikanaan Kesärannassa.– Siinä taisi olla aamiainen ja päivällinen. Kun muutimme Kesärantaan, meille kerrottiin, että tähän kuuluu tietty ennaltamäärätty palvelukokonaisuus. Palvelut kuuluivat vain Kesärannassa asumiseen. Tämä perustui johonkin valtionhallinnossa tehtyyn linjaukseen.

    • Anonyymi

      Pyrkyrit ei yleensä osaa asioita.

    • Anonyymi

      Ota asioista selvää ennenkuin tulet tänne mölyämään perätöntä soopaa. Marin ei ole käskenyt eikä varastanut yhtään mitään. Kummallisen sovinistista porukkaa nämä suomalaiset, kun maassa on nuori naispääministeri, niin hirveä ajojahti ja paskan jauhanta jatkuu päivästä toiseen.

      • Missä sovinismi tulee ilmi?


    • Anonyymi

      Näin on näreet.

    • Anonyymi

      jaa ei oo varastanu, no mitä on kuukauden 850 euron aamupalat,,,,,,siellä on syöty paljon muuta,eli kaikki ruuat menny veronmaksajien piikkiin,,sanna lopeta valehtelu, ja toimita salatut kuitit näytille,, on ihan turha täällä huudella#sanna ei oo tehnyt mitään väärää",,,,,,,,

      • Anonyymi

        Ei ole varastanut. Eihän häntä edes tutkita mistään rikoksesta tai rötöksestä.

        Joten miksi valehtelet ja teet itsestäsi typeryksen?


    • Anonyymi

      ookko pöliä,, vain aamupalat on aiottu maksaa,,nyt sanna on tilannu kokopäivän ruuat veronmaksajien piikkiin,,,mitä muuta tämä on kuin varastamista veronmaksajilta,,,,pösilö vassuri,,,,,

    • Anonyymi

      Niin sanoikin että maksaa aamupalat. Nauravat Pikkaraisen kanssa räkäset naurut ostettujen lounas ja päivällis ruokien äärellä, jotka valtio maksaa.

      • Anonyymi

        Mässäilevat veronmaksajien sapuskoilla.

        Nyt pitäisi saada viel se marinin työtön mies maksamaan suuret velkansa ja busines finland ilmais-tuet takaisin yhteiskunnalle!! Jotta ei mene veronmaksajien maksettavaksi sekin vastuuton, osaamaton, konkurssi yritystoiminta.. Vastuuta nyt marinille ja konkurssimielle!! joutuuko marinin mies kuntouttavaan työtoimintaan, typ kuntoutukseen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mässäilevat veronmaksajien sapuskoilla.

        Nyt pitäisi saada viel se marinin työtön mies maksamaan suuret velkansa ja busines finland ilmais-tuet takaisin yhteiskunnalle!! Jotta ei mene veronmaksajien maksettavaksi sekin vastuuton, osaamaton, konkurssi yritystoiminta.. Vastuuta nyt marinille ja konkurssimielle!! joutuuko marinin mies kuntouttavaan työtoimintaan, typ kuntoutukseen ?

        Parempi olla työttömänä tuollaisella firma osaamisella.Tulee veronmaksajillekkin halvemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi olla työttömänä tuollaisella firma osaamisella.Tulee veronmaksajillekkin halvemmaksi.

        Satojatuhansia nyt veronmaksajille tulee konkursissa maksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mässäilevat veronmaksajien sapuskoilla.

        Nyt pitäisi saada viel se marinin työtön mies maksamaan suuret velkansa ja busines finland ilmais-tuet takaisin yhteiskunnalle!! Jotta ei mene veronmaksajien maksettavaksi sekin vastuuton, osaamaton, konkurssi yritystoiminta.. Vastuuta nyt marinille ja konkurssimielle!! joutuuko marinin mies kuntouttavaan työtoimintaan, typ kuntoutukseen ?

        "Mässäilevat veronmaksajien sapuskoilla."

        Eikä tällainen valehtelu ole sinusta rumaa?


    • Anonyymi

      NO EI TODELLAKAAN OLE PÄÄMINISTERIAINESTA, ROSVOAINESTA PARHAIMMILLAAN.
      Mustalaisten kanssa samaa sakkia.

      • Anonyymi

        Kuitenkin sata kertaa parempi pääministeri kun leipäjonokenraali Sipilä.


      • Anonyymi

        Ja mitä hän on muka "rosvonnut"?


    • Anonyymi

      Sanna Marinista on kyllä alkanut piirtyä kuva, että kyseessä on kunniaton keski-ikäinen nainen, jonka mukaan valtion (kansan) kassasta voi halutessaan ottaa rahaa kaikenlaisen kivan osteluun perheelle.

      • Anonyymi

        Sdp:ssä on aina ollut vilunkimiehiä mitäs se Sorsa aikoinaan teki?


    • Anonyymi

      Jäävät piiloon ainakin toistaiseksi.

      • Anonyymi

        Meneekö Seta vai Supo kassakaappiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö Seta vai Supo kassakaappiin.

        Halosella on Seta kassakaapin avain.


    • Anonyymi

      Aloittaja "Miksi Marin käski salaamaan piilottamaan ja kätkemään kutit joilla hän varasti yhteisiä verovaroja."

      Missä tuollaista tietoa että Marin käski salata?

      • Anonyymi

        Ei Marin käskenyt vaan Valtioneuvoston kanslian virkamiehet tekivät työtään.


    • Anonyymi

      Pääministerin aamiaisostosten salassapitoa Valtioneuvoston kanslia perustelee julkisuuslain 24 pykälän 1 momentin kohdalla 32, jonka mukaan asiakirjat, jotka sisältävät tietoja muun muassa henkilön elintavoista ja perhe-elämästä, ovat salassa pidettäviä.

      Hallinto-oikeuden emeritusprofessori Olli Mäenpää pitää salausperustetta asianmukaisena.

      Katson, että se, mitä ihminen syö, kuuluu hänen yksityiselämänsä piiriin. Sen tyyppiset asiat, mitä pääministeri perhepiirissä tekee ja minkälaista ruokavaliota hän noudattaa, ovat yksityisyyden piirissä, Mäenpää arvioi IS:lle.

      VNK kanslia salaa myös tiedon siitä, mikä kauppa toimittaa pääministerille aamiaistarvikkeita.

      Eikös se iltalehden mustamaalaaja toimittaja yrittäisi murtaa tuon salassapidon ja jatkaaaaaaa kohua ....

    • Anonyymi

      Eduskunnan kyselytunnilla eilen perussuomalaiset näyttivät taas kerran tyhmyyttään!
      Voi herranjestas mitä politiikkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe