MainosTelevisiomme näyttää jääkiekon MM-kisat vain TV-lähetyksenä, mutta ei anna katsoa niitä netin kautta. Täysin nuija linjaus tällainen.
Koetin etsiä kotimaista tai ulkomaista saittia, josta olisi voinut katsoa loppuosan Kanada-Suomi matsista. Onko kellään tiedossa paikkaa?
Näkyykö lätkän MM-kisat netin kautta?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kotimaisesti ei voi katsoa muuta kuin maksullisten palveluiden kautta. Varmaan netissä joku streami on, josta kanadalaiset voivat maailmalla katsoa peliä.
En tosin itsekään ole löytänyt, kun on telkkari sen verran lähellä. - Anonyymi
Ei anneta antaa suoraa linkkiä, mutta tollasta "onhockey.tv" vois kokeilla.
- Anonyymi
Thanksit! Tosiaan onhockey.tv/ tuntuu toimivan.
Suomi tappiolla 2 -1 toisessa erässä. - Anonyymi
Hyvä, coloradoa ja carolinaa tulee nykyään seurattua tuolta.
- Anonyymi
Yllättävän tiukkaa niillä on Kanadan kanssa.
Saa nähdä... - Anonyymi
Veikkaus TV. Vaatii, että on tili Veikkauksella ja vähintään 1 sentti rahaa pelitilillä.
- Anonyymi
cMore ja maksu kolmekymppiä kuukaudessa. Vanhaan huonoon aikaan ne näki Ylestä ilmaiseksi. Nyt maksetaan pakolla yleveroa eikä nähdä rahallakaan.
- Anonyymi
Jos on VPN niin sen kautta voi yhdistää johonkin maahan mikä ei ole ostanut lisenssiä ja katsoa youtubesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817