"Paavali, sinä olet järjiltäsi! Kirjaviisaus on sekoittanut pääsi."
Näin se on sekoittanut myös kaikkien Paavalia seuraavien suomalaistenkin päät.
Jotka jatkuvasti tiirailevat taivaalle, milloin Jeesus tulee takaisin, herättämään kaikki kuolleet, parantamaan sairaat ja tempaamaan heidät ylös kirkkauteen.
Vaikka pidätte minua päästä seonneena Saatanan palvelija, voin täysin puhtaalla omallatunnolla sanoa teille.
Mariasta syntynyt ihmisen poika ei varmasti palaa maan päälle koskaan, teidän herjattavaksi ja tapettavaksi.
Koska Jumala. Jeesuksen ilmoituksen mukaan valitsee maailmasta uusia poikia. Tempaa heidät hetkeksi ylös kirkkauteen, näkemään, minkälainen sielujen taivasten valtakunta todellisuudessa on.
Ottaa heidät opetuslapsekseen, kouluttaa, ja lähettää, kuten on ilmoittanut:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi
Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.
Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16965611/vastaus-ylostempaukseen
Te tapaatte ja näette hänet vasta VIIMEISELLÄ TUOMIOLLA
"Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.
Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville:
'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat.
Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa.
Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa.
Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne.
Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut.
Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa.
Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'
"Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle:
'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'
Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville:
'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa.
Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne.
Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.
Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
"Silloin nämäkin kysyvät:
'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
Silloin hän vastaa heille:
'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Vuohet puolustautuvat - mutta turhaan:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
KIRJAVIISAUS
183
433
Vastaukset
Tähän liittyy saumattomasti, ihmisen pojan, Johanneksen todistus:
"Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.
Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.
Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."
Kuin myös ihmisen pojan, Teuvon todistus Hän sanoi minulle:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."- Uskotko, että Jeesus jakaa jonakin päivänä ihmiset kahteen leiriin ja heittää toiset tuleen?
Minä en usko sellaiseen.
- Jeesus osoittaa olevansa Tuomaan evankeliumissa aikamoinen älykkö, joka tietää mistä maailma koostuu ja kuinka ihmeitä tehdään.
Luetko meidät kaikki Jeesuksen kaltaisiksi?
- Meillä on toki kullakin kohtalomme ja elämämme, mutta jumala ei ole koskaan puhunut kellekään.
Uskotko olevasi ensimmäinen, jolle jumala puhuu?
- Miksi sinun käsketään puhua niin epäkunnioittavasti?
- Keneltä jumala on sinut pelastanut?KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
- Uskotko, että Jeesus jakaa jonakin päivänä ihmiset kahteen leiriin ja heittää toiset tuleen?
Minä en usko sellaiseen.
- Jeesus osoittaa olevansa Tuomaan evankeliumissa aikamoinen älykkö, joka tietää mistä maailma koostuu ja kuinka ihmeitä tehdään.
Luetko meidät kaikki Jeesuksen kaltaisiksi?
- Meillä on toki kullakin kohtalomme ja elämämme, mutta jumala ei ole koskaan puhunut kellekään.
Uskotko olevasi ensimmäinen, jolle jumala puhuu?
- Miksi sinun käsketään puhua niin epäkunnioittavasti?
- Keneltä jumala on sinut pelastanut?Minä uskon sinua, koska Saatana on jokaiselle omalleen antanut sellaisen usko, mitä hän on uskoksi halunnut.
TeuvoSuni kirjoitti:
Minä uskon sinua, koska Saatana on jokaiselle omalleen antanut sellaisen usko, mitä hän on uskoksi halunnut.
Etkö tahdo vastata kysymyksiini? Jos et, niin mikset?
KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
Ovatko myös silmäsi palaneet karrelle, vai etkö ole sietänyt lukea?
Minäolen uskonut jo 33 vuotta, mutta sinä uskot sen vasta VIIMEISELLÄ TUOMIOLLA
"Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.
Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."TeuvoSuni kirjoitti:
Ovatko myös silmäsi palaneet karrelle, vai etkö ole sietänyt lukea?
Minäolen uskonut jo 33 vuotta, mutta sinä uskot sen vasta VIIMEISELLÄ TUOMIOLLA
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."Kaikkihan me olemme Jumalan valtakunnassa jo syntymästämme asti, mutta siteeraukset Raamatusta eivät vastanneet kysymyksiini.
Kaikkihan me olemme Jumalan valtakunnassa jo syntymästämme asti, mutta siteeraukset Raamatusta eivät vastanneet kysymyksiini.
Hyvin on Saatanan enkeli sinut karrelle polttanut, jopa aivosikin,
- Anonyymi
Kaikkihan me olemme Jumalan valtakunnassa jo syntymästämme asti, mutta siteeraukset Raamatusta eivät vastanneet kysymyksiini.
>> Kaikkihan me olemme Jumalan valtakunnassa jo syntymästämme asti <<
Emme todellakaan ole.
Jumalan valtakunta on sisäisesti meissä. Ja Jumalan lapseksi tullaan uudestisyntymän kautta, kun tunnustamme syntimme ja saamme ne anteeksi Jeesukselta.
Kerran tämä valtakunta tulee myös näkyväksi, mutta vielä emme sellaista näe. TeuvoSuni kirjoitti:
Hyvin on Saatanan enkeli sinut karrelle polttanut, jopa aivosikin,
Millä perusteella?
Anonyymi kirjoitti:
>> Kaikkihan me olemme Jumalan valtakunnassa jo syntymästämme asti <<
Emme todellakaan ole.
Jumalan valtakunta on sisäisesti meissä. Ja Jumalan lapseksi tullaan uudestisyntymän kautta, kun tunnustamme syntimme ja saamme ne anteeksi Jeesukselta.
Kerran tämä valtakunta tulee myös näkyväksi, mutta vielä emme sellaista näe.Ei meidän tarvitse syntejä tunnustaa, mitä ei edes ole olemassa.
Jumalan valtakunta on meissä jo vauvasta asti.- Anonyymi
Ei meidän tarvitse syntejä tunnustaa, mitä ei edes ole olemassa.
Jumalan valtakunta on meissä jo vauvasta asti.Ota tutti jo pois suusta ja kastemekko päältäsi, ja ala syödä sanan maitoa, opin alkeita, että kasvaisit joskus myös hengellisesti aikuiseksi, sillä raamatun mukaan olemme Herran edessä syntisiä ja pelastumattomia, kunnes syntimme tunnustamme ja saamme ne anteeksi, jolloin uudestisynnymme.
Anonyymi kirjoitti:
Ota tutti jo pois suusta ja kastemekko päältäsi, ja ala syödä sanan maitoa, opin alkeita, että kasvaisit joskus myös hengellisesti aikuiseksi, sillä raamatun mukaan olemme Herran edessä syntisiä ja pelastumattomia, kunnes syntimme tunnustamme ja saamme ne anteeksi, jolloin uudestisynnymme.
Minä otan mieluummin todesta Tuomaan evankeliumin, kuin Paavalin sanat.
Tuomaan evankeliumi perustuu tietoon, mutta syntioppi sokeaan uskoon.- Anonyymi
Minä otan mieluummin todesta Tuomaan evankeliumin, kuin Paavalin sanat.
Tuomaan evankeliumi perustuu tietoon, mutta syntioppi sokeaan uskoon.Eipä olisi tarvinnut erityisesti mainita, että evankeliumisi on jostain muusta kuin raamatusta lähtöisin.
- Anonyymi
Sinä olet pelkkä ennustelijoitten perässä juoksija.
Hyvä juoksu juostaan Jeesuksen kanssa totuuden evankeliumia vieden. Anonyymi kirjoitti:
Eipä olisi tarvinnut erityisesti mainita, että evankeliumisi on jostain muusta kuin raamatusta lähtöisin.
Tämä onkin luokiteltu varhaisimmaksi ja luotettavimmaksi.
Epäilen sen jääneen pois, koska siinä ei puhuta uskosta eikä jumalasta, joten sillä ei voinut hallita ihmisiä.Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet pelkkä ennustelijoitten perässä juoksija.
Hyvä juoksu juostaan Jeesuksen kanssa totuuden evankeliumia vieden.Missä olen väittänyt käyväni ennustajalla?
- Anonyymi
Tämä onkin luokiteltu varhaisimmaksi ja luotettavimmaksi.
Epäilen sen jääneen pois, koska siinä ei puhuta uskosta eikä jumalasta, joten sillä ei voinut hallita ihmisiä.Kysmys ei ole siitä, mikä on varhaisin, vaan siitä, mikä on totta.
Taruja ja pakanuutta on ollut ihmiskunnassa kauan. Ne Jumala lopetti, tuomalla evankeliumin totuuden tietoon. Totuus siis löytyy raamattuun kelpuutetuista evankeliumeista ym. kirjoista. Sen ovat monet ihmiset tuhansien vuosien aikana myös todistaneet totuudennmukaiseksi, tulemalla uskoon siten kuin raamattu kertoo. Anonyymi kirjoitti:
Kysmys ei ole siitä, mikä on varhaisin, vaan siitä, mikä on totta.
Taruja ja pakanuutta on ollut ihmiskunnassa kauan. Ne Jumala lopetti, tuomalla evankeliumin totuuden tietoon. Totuus siis löytyy raamattuun kelpuutetuista evankeliumeista ym. kirjoista. Sen ovat monet ihmiset tuhansien vuosien aikana myös todistaneet totuudennmukaiseksi, tulemalla uskoon siten kuin raamattu kertoo.Siksi koko ihmiskunta on Rajun eksytyksen vallassa, koska Apstolien teot ja kaikki Paavalin kirjeet kertovat Saatanan suurista teoista.
Anonyymi kirjoitti:
Kysmys ei ole siitä, mikä on varhaisin, vaan siitä, mikä on totta.
Taruja ja pakanuutta on ollut ihmiskunnassa kauan. Ne Jumala lopetti, tuomalla evankeliumin totuuden tietoon. Totuus siis löytyy raamattuun kelpuutetuista evankeliumeista ym. kirjoista. Sen ovat monet ihmiset tuhansien vuosien aikana myös todistaneet totuudennmukaiseksi, tulemalla uskoon siten kuin raamattu kertoo.Mutta Tuomaan evankeliumi perustuu tietoon, joka on tieteellisesti todistettavissa.
Uskoontulo on subjektiivinen kokemus.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Siksi koko ihmiskunta on Rajun eksytyksen vallassa, koska Apstolien teot ja kaikki Paavalin kirjeet kertovat Saatanan suurista teoista.
Ei Teuvo, ei!! Ihmiset ovat ekaytyksen vallassa, koska eivät tee parannusta Jeesuksen ninessä ja veressä vaan uskovat pimeyteen joka on puettu valkeudeksi. Paavalilla ei ole osuutta asiaan.
Jeeauksen sovitustyö mitätöidään niin että tilalle astuu onat teot ja onavanhurskaus. Tuo on se eksytys, suuri eksytys Teuvo. Mene ja julista sitä, et seurakunnat pysyvät puhtaina, eivätkä julistaisi väärää rakkautta vaan ainoastaan syntiensovitusta Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Moni puetaan valheen valkoiseen pukuun, ei verellä valkaistuun vaan omavanhurskauden pukuun. Se näyttää kauniilta ja tuntuu hyvältä. Paimenet eksyttävät papit. Kirkonmiehet, seurakuntien päämiehet, johtajat, piispat, puhujat,saarnamiehet.
Kaikki pietaan valkoiseksi, puhtaaksi mutta verenääntä ei kuuluu. Tuo on se suurin eksytys johon moni lankeaa.
ST Anonyymi kirjoitti:
Ei Teuvo, ei!! Ihmiset ovat ekaytyksen vallassa, koska eivät tee parannusta Jeesuksen ninessä ja veressä vaan uskovat pimeyteen joka on puettu valkeudeksi. Paavalilla ei ole osuutta asiaan.
Jeeauksen sovitustyö mitätöidään niin että tilalle astuu onat teot ja onavanhurskaus. Tuo on se eksytys, suuri eksytys Teuvo. Mene ja julista sitä, et seurakunnat pysyvät puhtaina, eivätkä julistaisi väärää rakkautta vaan ainoastaan syntiensovitusta Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Moni puetaan valheen valkoiseen pukuun, ei verellä valkaistuun vaan omavanhurskauden pukuun. Se näyttää kauniilta ja tuntuu hyvältä. Paimenet eksyttävät papit. Kirkonmiehet, seurakuntien päämiehet, johtajat, piispat, puhujat,saarnamiehet.
Kaikki pietaan valkoiseksi, puhtaaksi mutta verenääntä ei kuuluu. Tuo on se suurin eksytys johon moni lankeaa.
STEI ANONYYMI, EI!
Ihmiset oivat eksytyksen valassa, koska eivät ole rakastaneet totuutta, vaan valinneet vääryyden.
Papeille tehty parannus tekee ihmisistä syntisairaita, jotka jatkuvasti tarvitsevat pappien lohdutusta, ja Jeesuksen verta, vihan viiniä,
- Anonyymi
Taas kerran toistat näitä samoja tarinoita. Eikö löydy mitään todella uutta? Oman ilmoituksesi mukaan olet profeeetta, ennusta nyt jotain?
Olet vuohi:
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."- Anonyymi
Profeetta ei ole ainoastaan joku tulevien ennustaja, vaan Herran profeetta on ennen kaikkea sanajulistaja, joka lohduttaa ja rohkaisee raamatun sanalla, ja toisinaan jopa ojentaa. Harvemmin Herran profeetat antavat enää laajoja sanomia siitä, mitä tulee tapahtumaan. Lähinnä he vahvistavat raamatun jo annettuja profetioita.
Mikään jatkuvien tuomionsanojen julistaja ei myöskään ole Herran oikea profeetta, sillä uuteen liittoon sisältyy myös armon sanoma. Herran profeettoja ei ole semmoisetkaan, jotka ennustelevat ja puhuvat raamatun sanan vastasisia asioita. Sellaiset ovat okkulttisia ennustajia, eikä heidän tietolähteensä ole raamatun Jumala. Anonyymi kirjoitti:
Profeetta ei ole ainoastaan joku tulevien ennustaja, vaan Herran profeetta on ennen kaikkea sanajulistaja, joka lohduttaa ja rohkaisee raamatun sanalla, ja toisinaan jopa ojentaa. Harvemmin Herran profeetat antavat enää laajoja sanomia siitä, mitä tulee tapahtumaan. Lähinnä he vahvistavat raamatun jo annettuja profetioita.
Mikään jatkuvien tuomionsanojen julistaja ei myöskään ole Herran oikea profeetta, sillä uuteen liittoon sisältyy myös armon sanoma. Herran profeettoja ei ole semmoisetkaan, jotka ennustelevat ja puhuvat raamatun sanan vastasisia asioita. Sellaiset ovat okkulttisia ennustajia, eikä heidän tietolähteensä ole raamatun Jumala.Saatanallisen uskosi mukaan sellainen kuin Paavali, eikä sellainen kuin Saul:
SAUL, Kristuksen palvelija
"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
Tai kukaties Jumalaan?
Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."
PAAVALI, Saatanan palvelija
"Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.
Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."
Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Olet vuohi:
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."Siinä, että toivotat minut helvettiin, ei ole mitään uutta, koska olet tehnyt niin lukemattomille kirjoittajille vuosien aikana. Mutta taas toistit samaa tekstiä, jonka juuri yläpuolella esitit. Sellainen profeetta, joka toistaa toistamistaan vanhaksi menneitä, väsyneitä tekstejään, ei ole mistään kotoisin.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanallisen uskosi mukaan sellainen kuin Paavali, eikä sellainen kuin Saul:
SAUL, Kristuksen palvelija
"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
Tai kukaties Jumalaan?
Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."
PAAVALI, Saatanan palvelija
"Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.
Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."
Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.Otse olet Saatanan oppien kyllästämä etkä muusta puhukaan. Pyhää Henkeä sinussa ei ole.
Anonyymi kirjoitti:
Siinä, että toivotat minut helvettiin, ei ole mitään uutta, koska olet tehnyt niin lukemattomille kirjoittajille vuosien aikana. Mutta taas toistit samaa tekstiä, jonka juuri yläpuolella esitit. Sellainen profeetta, joka toistaa toistamistaan vanhaksi menneitä, väsyneitä tekstejään, ei ole mistään kotoisin.
Miksi kuitenkin alennut herjaamaan tätä tyhjänpäiväistä profeettaa?
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Väärät väitteesi Kristuksesta ja raamatun sanasta sen aiheuttavat.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Siis mitä? Juuri olet toivottanut minulle menomatkaa helvettiin ja minä en saisi reagoida siihen mitenkään? Kuulehan nyt, Suuri Itse Itsesi Profeetaksi Julistama Suni, olet vain pahainen pikkupoika ihmisten joukossa jolta isompi poika on varastanut tikkunekan ja se on tehnyt sinut häijyksi. Pyhä Henki ei sinulle puhu, vaan skitsofrenia.
Parhaimpia ennustajia - vääriä sellaisia - ovat piispat, papit ja lahkojohtajat.
Joiden ennustus toimii näin. Lausukaamme yhdessäuskontunnustus, ja siinä se on ennustus taivaaseen pääsystä.
Jos vielä otat heidän tarjoamaa Jeesuksen verta, ei mitään hätää:
"Heramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän sielunne ja ruumiinne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan."
Kyllä ovat ihmiset tolloja, kun uskovat, että taivas on täynnä myöskin ruumiita.TeuvoSuni kirjoitti:
Olet vuohi:
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."Tämä ei ole sinun oma profetiasi. Se on 2000 vuotta vanha ja sitä on odotettu kaikki nämä vuodet.
Minä suuresti ihmettelen, jo tämäkään kirjoitus ei saa edes yhtä ihmistä ymmärtämään Rajun eksytyksen syntymistä.
Lähes kaikki keskustelut, joita olen tänne tuonut, on Pyhä Henki antanut ennakkoon kirjoitettavavaksi. Mutta tämä kirjoitus saneltiin minulle heti aamulla, kun tietokoneen avasin ja olin pariin kommenttiin vastannut.
Sitä mukaa kirjoitin, kuten paraskin sihteeri, kun JOHTAJA saneli.- Anonyymi
✝✝✝
"kun Pyhä Henki tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja
tuomion: synnin, koska he eivät usko minuun; vanhurskauden, koska minä menen Isän
tykö, ettekä te enää minua näe; ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on
tuomittu."
"Paavali kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä".
"Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä." Niin Jeesus nuhteli sitä sanoen: "Vaikene ja lähde hänestä". "
Pyhä Henki ei anna raamatunvastaisia sanomia.
Ihmisen oma ymmärtämätön mieli tuottaa sellaisia, ja jopa paha henki, saatana.
Sekä Jeesus että Paavali ajoivat valhehenget ihmisistä ulos. Anonyymi kirjoitti:
✝✝✝
"kun Pyhä Henki tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja
tuomion: synnin, koska he eivät usko minuun; vanhurskauden, koska minä menen Isän
tykö, ettekä te enää minua näe; ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on
tuomittu."
"Paavali kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä".
"Minä tunnen sinut, kuka olet, sinä Jumalan Pyhä." Niin Jeesus nuhteli sitä sanoen: "Vaikene ja lähde hänestä". "
Pyhä Henki ei anna raamatunvastaisia sanomia.
Ihmisen oma ymmärtämätön mieli tuottaa sellaisia, ja jopa paha henki, saatana.
Sekä Jeesus että Paavali ajoivat valhehenget ihmisistä ulos.Saatanalle valhehenget ovat samanlaisia kuin minä.
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanalle valhehenget ovat samanlaisia kuin minä.
Jos kuka tahansa ihminen toisesta ihmisestä jotakin pois ajaa, se ajaja on aina Saatana.
Jumalan Henki toimiin vain tällä tavalla:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Siksi minä en ole kertaakaan laittanut käsiä kenenkään ihmisen päälle, ja lukenut hänelle saatanallisia mantroja.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos kuka tahansa ihminen toisesta ihmisestä jotakin pois ajaa, se ajaja on aina Saatana.
Jumalan Henki toimiin vain tällä tavalla:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Siksi minä en ole kertaakaan laittanut käsiä kenenkään ihmisen päälle, ja lukenut hänelle saatanallisia mantroja.>> minä en ole kertaakaan laittanut käsiä kenenkään ihmisen päälle, ja lukenut hänelle saatanallisia mantroja. <<
Hyvä. Jatka hyvän tekemistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> minä en ole kertaakaan laittanut käsiä kenenkään ihmisen päälle, ja lukenut hänelle saatanallisia mantroja. <<
Hyvä. Jatka hyvän tekemistä.Ehkä et, mutta teet sen kirjoittamalla herjasi palstalle.
Ashera12 kirjoitti:
No, sitten pyhä henki makaa varmaan krapulassa, kun ei kykene kunnollista asiaa kuiskimaan.
Ne on kuiskitti ja kirjoitettu jo aikoja sitten. niihin voisi lisätä vielä tämän:
"Minä olin sosiaalisessa mediassa, ja te vihasitte ja vainositte minua."
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
- Anonyymi
KarrellePalanutEnkeli ja TeuvoSuni ovat samaa puuta, vaan ei hyvää puuta.
Kerro miksi tuomitset minut?
Minä epäilen Paavalin nähneen näkyjä tai saaneen sähköiskun. Hän oli teltantekijä ja telttakankaat satulan alla saattoivat hyvinkin tuottaa tarpeeksi sähköä hangatessaan toisiaan.
Tuomaan evankeliumi on puhdas kaikista legendoista. Miksi se pitäisi hylätä?KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
Kerro miksi tuomitset minut?
Minä epäilen Paavalin nähneen näkyjä tai saaneen sähköiskun. Hän oli teltantekijä ja telttakankaat satulan alla saattoivat hyvinkin tuottaa tarpeeksi sähköä hangatessaan toisiaan.
Tuomaan evankeliumi on puhdas kaikista legendoista. Miksi se pitäisi hylätä?Syystä, jotka aloituksessa toin omasta mielestä selvästi esille.
KIRJAIN VIE KUOLEMAAN.
HENKI ELÄMÄÄN.
Minut pelasti kirjoituksilta se, että Jumala järjesti elämäni niin, että 8 vuotiaasta alkaen 40 vuoden ajan vihasin Jumalaa.
Raamattu sai vapaasti kerätä pölyä kirjahyllyssä.TeuvoSuni kirjoitti:
Syystä, jotka aloituksessa toin omasta mielestä selvästi esille.
KIRJAIN VIE KUOLEMAAN.
HENKI ELÄMÄÄN.
Minut pelasti kirjoituksilta se, että Jumala järjesti elämäni niin, että 8 vuotiaasta alkaen 40 vuoden ajan vihasin Jumalaa.
Raamattu sai vapaasti kerätä pölyä kirjahyllyssä.Kysymystä ei oltu asetettu sinulle.
Tiedän, että jumalan valtakunta on minussa ja Jeesus palannut tieteessä.
Minua ei tietenkään haittaa jos joku haluaa kutsua minua "perkeleen lapseksi", koska en usko vastaavaan.KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
Kysymystä ei oltu asetettu sinulle.
Minua ei tietenkään haittaa jos joku haluaa kutsua minua "perkeleen lapseksi", koska en usko vastaavaan.Erittäin hyvää ja perusteellista työtä on Saatana sinussa tehnyt.
Uskon, että sinulla on loistava tulevaisuus, koska sinut on jo ennalta Helvetin liekissä karrelle poltettu.TeuvoSuni kirjoitti:
Erittäin hyvää ja perusteellista työtä on Saatana sinussa tehnyt.
Uskon, että sinulla on loistava tulevaisuus, koska sinut on jo ennalta Helvetin liekissä karrelle poltettu.Eipä sillä väliä
TeuvoSuni kirjoitti:
Syystä, jotka aloituksessa toin omasta mielestä selvästi esille.
KIRJAIN VIE KUOLEMAAN.
HENKI ELÄMÄÄN.
Raamattu sai vapaasti kerätä pölyä kirjahyllyssä.Sinä vihaat siis kaikkia, jotka eivät istuneet kirkossa ja irronneet kehostaan kuunnellessaan mielivirttään ja jotka eivät sanoneet "tahdon" ennen kehoon palaamista. Sinä vihaat niitä, jotka eivät kokeneet masennusta ja joita ei tarvinnut viedä sairaalaan ja tietysti sinä vihaat naisia, vai miten on?
Kaikkien on kuljettava Teuvon polku jos tahtoo päästä Taivasten valtakuntaan.
Auttaisiko täyteen miehuuteen kurssi?- Anonyymi
Kysymystä ei oltu asetettu sinulle.
Minua ei tietenkään haittaa jos joku haluaa kutsua minua "perkeleen lapseksi", koska en usko vastaavaan.Et ole edes lähellä Jumalan valtakuntaa.
Tämä on muutenkin kristinuskon palsta, jossa uskotaan Jeesukseen niin kuin raamattu opettaa. Jeesuksen nimen käyttäminen ei vielä tee opista oikeaa.
Miljoonat ihmiset ympäri maailman ovat uudestisyntyneet raamatun sanan kautta, joten lapsellista on edes yrittää tehdä tyhjäksi raamatun ilmoitusta jonkun Tuomaan evankeliumin ym. kautta, jotka tiedetään gnostilaisiksi lisäyksiksi totuuteen. Jo Paavali aikanaan varoitti tällaisista taruista kristittyjä.
Sinulla on tietysti täysin oikeus uskoa mihin tahansa lystättää. Mutta mitään pelastavaa uskoa ja kristinuskoa muut uskomukset eivät ole, niillä ei pelastuta, eikä muilla uskomuksilla kerran kuolemassa astuta taivaan porteista sisälle, sillä raamatun Jeesus on portti ja ovi. Siihen tarvitaan sen evankeliumin uskominen, joka on raamatussa kerrottu, mitään siihen lisäämättä tai mitään siitä pois ottamatta. Sen todistavat todeksi myös ne miljoonat ihmiset tuhansien vuosien ajalta, jotka ovat uskoon tulleet. Ashera12 kirjoitti:
Sinä vihaat siis kaikkia, jotka eivät istuneet kirkossa ja irronneet kehostaan kuunnellessaan mielivirttään ja jotka eivät sanoneet "tahdon" ennen kehoon palaamista. Sinä vihaat niitä, jotka eivät kokeneet masennusta ja joita ei tarvinnut viedä sairaalaan ja tietysti sinä vihaat naisia, vai miten on?
Kaikkien on kuljettava Teuvon polku jos tahtoo päästä Taivasten valtakuntaan.
Auttaisiko täyteen miehuuteen kurssi?Minä en vihaa ketään, mutta totuus aiheuttaa valtavaa vihaa kaikissa, kuivatpa he mihin uskonlahkoon tahansa. Sillä lähettäjäni, Jeesus Kristus ei valehdellut:
Minun kohtaloni on sidottu lähettäjääni:
"Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."
Sama on sinunkin kohtalo, kuin juutalaistenkin:
"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista, kuolema tuolle miehelle."Anonyymi kirjoitti:
Et ole edes lähellä Jumalan valtakuntaa.
Tämä on muutenkin kristinuskon palsta, jossa uskotaan Jeesukseen niin kuin raamattu opettaa. Jeesuksen nimen käyttäminen ei vielä tee opista oikeaa.
Miljoonat ihmiset ympäri maailman ovat uudestisyntyneet raamatun sanan kautta, joten lapsellista on edes yrittää tehdä tyhjäksi raamatun ilmoitusta jonkun Tuomaan evankeliumin ym. kautta, jotka tiedetään gnostilaisiksi lisäyksiksi totuuteen. Jo Paavali aikanaan varoitti tällaisista taruista kristittyjä.
Sinulla on tietysti täysin oikeus uskoa mihin tahansa lystättää. Mutta mitään pelastavaa uskoa ja kristinuskoa muut uskomukset eivät ole, niillä ei pelastuta, eikä muilla uskomuksilla kerran kuolemassa astuta taivaan porteista sisälle, sillä raamatun Jeesus on portti ja ovi. Siihen tarvitaan sen evankeliumin uskominen, joka on raamatussa kerrottu, mitään siihen lisäämättä tai mitään siitä pois ottamatta. Sen todistavat todeksi myös ne miljoonat ihmiset tuhansien vuosien ajalta, jotka ovat uskoon tulleet."Jeesuksen nimen käyttäminen ei vielä tee opista oikeaa."
Sinä huomaat sen viimeisellä tuomiolla, kun alat puolustella tekojasi:
Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Jumalan paaduttaman ihmisen on mahdotonta usko tätä, millä tämän keskustelun aloitin:
"Kirjain tuo kuoleman, mutta Henki elämän."
Ne miljoonat ihmiset tanssivat viimeistä letkajenkkaa tässä:
Saatanan, Antikristuksen ja Paavalin paraatissa:
Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan.
Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.
Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.
Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."
Saatana joukkoineen pääsi vapauteen maan ja meren uumenista juuri sopivasti, että ehti Paratiisiin pitämään ihmiskunnan ensimmäistä herätyskokousta.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Minä en vihaa ketään, mutta totuus aiheuttaa valtavaa vihaa kaikissa, kuivatpa he mihin uskonlahkoon tahansa. Sillä lähettäjäni, Jeesus Kristus ei valehdellut:
"Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista, kuolema tuolle miehelle."Taas kerran sama vanha teksti, joka on kuultu monta kertaa aikaisemminkin. Alkaako paristoista virta loppua? Sammuuko profeetan lamppu? Pitäisikö mennä lataamoon?
Anonyymi kirjoitti:
Taas kerran sama vanha teksti, joka on kuultu monta kertaa aikaisemminkin. Alkaako paristoista virta loppua? Sammuuko profeetan lamppu? Pitäisikö mennä lataamoon?
Sitä minä nyt ihmettele, kun sinäkin olet sen monta kertaa kuullut, mutta silti et ole kuullut, vaan hylännyt ja herjannut.
Mene lestadiolaisten uusheränneiden joukkoon, sileää saatat saada elämääsi sitä, mitä eniten kaipaat.Minulta saat vain tämä:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt. "Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.
Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.
Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti totuutta rakastava.
Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Minua hän koetteli peräti 40 vuotta, ennen kuin antoi Pojalleen käskyn ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
Eikä sekään riittänyt. Vielä tarvittiin kolme vuotta ja kuolemantuomio
Ennen kuin tie taivaan kansalaisuuteen ja ihmisten vihaa oli auki.
"Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.[
Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'
Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.
Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"
JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.
He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:
"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi."
Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:
"Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."Anonyymi kirjoitti:
Et ole edes lähellä Jumalan valtakuntaa.
Sinulla on tietysti täysin oikeus uskoa mihin tahansa lystättää. Mutta mitään pelastavaa uskoa ja kristinuskoa muut uskomukset eivät ole, niillä ei pelastuta, eikä muilla uskomuksilla kerran kuolemassa astuta taivaan porteista sisälle, sillä raamatun Jeesus on portti ja ovi. Siihen tarvitaan sen evankeliumin uskominen, joka on raamatussa kerrottu, mitään siihen lisäämättä tai mitään siitä pois ottamatta. Sen todistavat todeksi myös ne miljoonat ihmiset tuhansien vuosien ajalta, jotka ovat uskoon tulleet.Miksi se mitä Tuomaan evankeliumissa opetetaan on kuitenkin tieteellisesti totta, eikä pelkkä subjektiivinen kokemus?
TeuvoSuni kirjoitti:
"Jeesuksen nimen käyttäminen ei vielä tee opista oikeaa."
Sinä huomaat sen viimeisellä tuomiolla, kun alat puolustella tekojasi:
Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Jumalan paaduttaman ihmisen on mahdotonta usko tätä, millä tämän keskustelun aloitin:
"Kirjain tuo kuoleman, mutta Henki elämän."
Ne miljoonat ihmiset tanssivat viimeistä letkajenkkaa tässä:
Saatanan, Antikristuksen ja Paavalin paraatissa:
Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan.
Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.
Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.
Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."
Saatana joukkoineen pääsi vapauteen maan ja meren uumenista juuri sopivasti, että ehti Paratiisiin pitämään ihmiskunnan ensimmäistä herätyskokousta.Miten voi tanssia Saatanan, antikristuksen ja Paavalin kanssa jos ei usko kahteen edellä mainittuun ja epäilee viimeisen sairastaneen ehkä skitsofreniaa, kuten Paavalista epäillään?
Miksi Ilmestyskirjassa on yhtenäisyyksiä maya-intiaanien kertomusten kanssa?
Miksi Saatana päästettiin vapauteen? Kuka sen teki?TeuvoSuni kirjoitti:
Minä en vihaa ketään, mutta totuus aiheuttaa valtavaa vihaa kaikissa, kuivatpa he mihin uskonlahkoon tahansa. Sillä lähettäjäni, Jeesus Kristus ei valehdellut:
"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista, kuolema tuolle miehelle."- Etkö viitannut tuomitsevasi minut?
- Väitätkö, että sinun kirjoituksesi ovat herättäneet minussa vihaa?
- Kuinka se ilmenee?KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
Miksi se mitä Tuomaan evankeliumissa opetetaan on kuitenkin tieteellisesti totta, eikä pelkkä subjektiivinen kokemus?
Ole onnellinen vaikka oletkin musta enkeli, kun Saatana on sinulle Tuomaan evankeliumin antanut.
Miten voi tanssia Saatanan, antikristuksen ja Paavalin kanssa jos ei usko kahteen edellä mainittuun ja epäilee viimeisen sairastaneen ehkä skitsofreniaa, kuten Paavalista epäillään?
Miksi Saatana päästettiin vapauteen? Kuka sen teki?"Miksi Saatana päästettiin vapauteen? Kuka sen teki?"
Voitko todella olla noin tyhmä?
Jumal päästi vapauteen molemmat:
Saatanan maan uumenista
Antikristus meren syvyyksistä
Pitämään Paratiisin ihmiskunnan ensimmäistä herätyskokousta, jonka seurauksena sinäkin niitä seuraat ja nautit onnestasi.
"Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan.
Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan."
Kaikki maailman suurten kirkkojen ja tuhansien uskonlahkojen kirjat ovat Saatanan ja Antikristuksen kuolemankirjoja.KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
Miten voi tanssia Saatanan, antikristuksen ja Paavalin kanssa jos ei usko kahteen edellä mainittuun ja epäilee viimeisen sairastaneen ehkä skitsofreniaa, kuten Paavalista epäillään?
Miksi Saatana päästettiin vapauteen? Kuka sen teki?Tämän takia sinäkin olet Saatanan tansseissa itsesi karrelle polttanut, sillä Saatanalla palaa tanssiessakin helvetin tuli kainalossa.
"Miten voi tanssia Saatanan, antikristuksen ja Paavalin kanssa jos ei usko"KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
- Etkö viitannut tuomitsevasi minut?
- Väitätkö, että sinun kirjoituksesi ovat herättäneet minussa vihaa?
- Kuinka se ilmenee?E i siihen vihaan muuta tarvita, kuin yksikin Pyhän Hengen herjaus.
Vaikkapa vain tämä:
"Kaikkihan me olemme Jumalan valtakunnassa jo syntymästämme asti."
Saatana on sinulle antanut se Tuomaan evankeliumista.
Kristityille Apostolien teoista ja Paavalin kirjeistä.TeuvoSuni kirjoitti:
"Miksi Saatana päästettiin vapauteen? Kuka sen teki?"
Voitko todella olla noin tyhmä?
Jumal päästi vapauteen molemmat:
Saatanan maan uumenista
Antikristus meren syvyyksistä
Pitämään Paratiisin ihmiskunnan ensimmäistä herätyskokousta, jonka seurauksena sinäkin niitä seuraat ja nautit onnestasi.
"Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan.
Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan."
Kaikki maailman suurten kirkkojen ja tuhansien uskonlahkojen kirjat ovat Saatanan ja Antikristuksen kuolemankirjoja.- Eikö sinusta ole typerää päästää irti saatana jos sen voisi vaihtoehtoisesti tuhota?
- Sama juttu antikristuksen kanssa.TeuvoSuni kirjoitti:
E i siihen vihaan muuta tarvita, kuin yksikin Pyhän Hengen herjaus.
Vaikkapa vain tämä:
"Kaikkihan me olemme Jumalan valtakunnassa jo syntymästämme asti."
Saatana on sinulle antanut se Tuomaan evankeliumista.
Kristityille Apostolien teoista ja Paavalin kirjeistä.- Vaikuttaako sinusta siltä, että tuo lause on kirjoitettu vihan vallassa?
- Eikö sinusta ole typerää päästää irti saatana jos sen voisi vaihtoehtoisesti tuhota?
- Sama juttu antikristuksen kanssa.Syytä siitä Jumalaa, kun päästi Saatanan ja Antikristuksen vapaaksi maan uumenista ja meren syvyyksistä vain siksi, että saivat ihmiskunnan heidän hallintaan vain 57 vuotta sen jälkeen , kun olivat Jumalan Pojan tappaneet.
On sinullakin todellkin syytä kysyä, miksi ne tekivät sinusta Karrelle palaneen enkelin.KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
- Vaikuttaako sinusta siltä, että tuo lause on kirjoitettu vihan vallassa?
Kysy sitä rakkaan Tuomaksesi sijasta Jeesukselta Kritsukselta, joka on sen ilmoittanut:
"Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."
Kaikkia muita saat vapaasti herjata, mutta kun herjaat Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta ihmistä, vaikkapa vain yhden kerran, olet ikuisessa synnissä.TeuvoSuni kirjoitti:
Syytä siitä Jumalaa, kun päästi Saatanan ja Antikristuksen vapaaksi maan uumenista ja meren syvyyksistä vain siksi, että saivat ihmiskunnan heidän hallintaan vain 57 vuotta sen jälkeen , kun olivat Jumalan Pojan tappaneet.
On sinullakin todellkin syytä kysyä, miksi ne tekivät sinusta Karrelle palaneen enkelin.- Eikö jumalasi tehnyt tässä tapauksessa väärin kun antoi Saatanalle ja antikristukselle vallan?
- Miksi jonkun pahan on saatava hallita ihmiskuntaa?TeuvoSuni kirjoitti:
Kysy sitä rakkaan Tuomaksesi sijasta Jeesukselta Kritsukselta, joka on sen ilmoittanut:
"Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."
Kaikkia muita saat vapaasti herjata, mutta kun herjaat Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta ihmistä, vaikkapa vain yhden kerran, olet ikuisessa synnissä.En huomaa syyllistyneeni herjaukseen.
- Eikö jumalasi tehnyt tässä tapauksessa väärin kun antoi Saatanalle ja antikristukselle vallan?
- Miksi jonkun pahan on saatava hallita ihmiskuntaa?Siksi, koska sinäkään et ole rakastanut totuutta.
"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."
Tämä vääryyden ihminen, ihmeiden tekijä, oli Paavali:
"Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen."
" Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
En huomaa syyllistyneeni herjaukseen.
Et tietenkään, koska herjatessasi teit pyhää palvelusta Tuomaallesi,
TeuvoSuni kirjoitti:
Siksi, koska sinäkään et ole rakastanut totuutta.
"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.
ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."
Tämä vääryyden ihminen, ihmeiden tekijä, oli Paavali:
"Olenhan teidän keskuudessanne todistanut olevani oikea apostoli, kun olen tehnyt tunnustekoja, ihmeitä ja voimatöitä yhden toisensa jälkeen."
" Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'- En ole tehnyt ainoatakaan voimatekoa tai ihmettä
- En ole Paavalin opetuslapsiTeuvoSuni kirjoitti:
Et tietenkään, koska herjatessasi teit pyhää palvelusta Tuomaallesi,
Miksi Tuomaan evankeliumi olisi hylättävä jos se on kirjoitettu ensimmäisenä ja sisältää eniten Jeesuksen oikeita sanoja?
Miksi Tuomaan evankeliumi olisi hylättävä jos se on kirjoitettu ensimmäisenä ja sisältää eniten Jeesuksen oikeita sanoja?
Jumalan kirouksen takia, olet sinäkin jo hänen kirouksen päällesi saanut:
"Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
Sinä olet lisäksi karrelle palanut.KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
- En ole tehnyt ainoatakaan voimatekoa tai ihmettä
- En ole Paavalin opetuslapsiMiten olisit niitä voinut tehdä, kun Saatana on sinut jo karrelle polttanut?
TeuvoSuni kirjoitti:
Jumalan kirouksen takia, olet sinäkin jo hänen kirouksen päällesi saanut:
"Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
Sinä olet lisäksi karrelle palanut.Milloin jumala kirosi minut ja miksi?
Suuttuiko hän siitä, että halusin tietää mitä Jeesus on oikeasti sanonut?TeuvoSuni kirjoitti:
Miten olisit niitä voinut tehdä, kun Saatana on sinut jo karrelle polttanut?
Etkö juuri sanonut, että vääryyden tekijät tunnetaan petollisista voimateoistaan?
Jos en ole sellaista tehnyt, niin kuinka voisin olla vääryyden tekijä?KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
Milloin jumala kirosi minut ja miksi?
Suuttuiko hän siitä, että halusin tietää mitä Jeesus on oikeasti sanonut?Siksi kirosi, kun et malttanut odottaa Jumalan vastausta, vaan löysit avun Tuomaalta.
Kun ette maltanut odottaa Jeesuksen ilmestymistä?
Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.
"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.
Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:
"Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, enne kuin Jumala ehtii väliin.
Siksi sillä on jumalanhuoneet, valtava pappien armeija,
pyhäkoulut, rippileirit ja virret:
Joutukaa sielut on on aikamme kallis
Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
Vielä Herra kutsuu meitä
Kirkkautta kohti kulje
Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö
Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."
Se on siinä.
Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
Etkö juuri sanonut, että vääryyden tekijät tunnetaan petollisista voimateoistaan?
Jos en ole sellaista tehnyt, niin kuinka voisin olla vääryyden tekijä?Saatanalla on paljon petollisia tekoja:
"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."
Sinun Tuomas on ihminen, epäjumalan palvelija ja valehtelija.TeuvoSuni kirjoitti:
Siksi kirosi, kun et malttanut odottaa Jumalan vastausta, vaan löysit avun Tuomaalta.
Kun ette maltanut odottaa Jeesuksen ilmestymistä?
Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Kuka teille on kiireen antanut, kun ette ole pystyneet noudattamaan edes tätä Jeesuksen käskyä.
"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.
Jumala ei kiirettä tunne, mutta Saatanalla on jatkuva kiire - helvetin tuli takapuolen alla:
"Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
Sen aika on jokaisen ihmisen kohdalla lyhyt. Koska sen on ehdittävä saada jokainen ihminen omakseen, enne kuin Jumala ehtii väliin.
Siksi sillä on jumalanhuoneet, valtava pappien armeija,
pyhäkoulut, rippileirit ja virret:
Joutukaa sielut on on aikamme kallis
Tulkaa kotiin kaikki tulkaa
Vielä Herra kutsuu meitä
Kirkkautta kohti kulje
Kiiruhda kohta jo hetkesi lyö
Silloin kun nuori saa papin kädet päänsä päälle, hänen siunauksen ja todistuksen: "Sinä olet nyt Jeesuksen oma."
Se on siinä.
Ja siksi minäkin saan jatkuvasti elää omassa kodissa vihollisen rinnalla.Ymmärsinkö oikein,
sinun mielestäsi minut on kirottu, koska etsin tietoa?
Sain tietää, että löytämäni ovat mahdollisesti parhaiten säilyneet Jeesuksen sanat, joita myös tiede tukee.
Onko jumalasi vihainen minulle, koska en odottanut ilmestyksiä tms?KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein,
Sain tietää, että löytämäni ovat mahdollisesti parhaiten säilyneet Jeesuksen sanat, joita myös tiede tukee.
Onko jumalasi vihainen minulle, koska en odottanut ilmestyksiä tms?Etsit tietoa ihmisten kirjoituksista, etkä Jumalalta.
Jos sydämessäsi on vaikka sinapinsiemenen verran rakkautta totuuteen, rohkaise mielesi ja mene tänne
https://www.facebook.com/teuvo.suni/
Se on julkinen profiili, joten kaveriksi ei tarvitse liittyä.
Aloita helmikuusta 2018, jolloin sinne siirryin.
Sieltä löydät kaiken tiedon minusta, ja ennen kaikkea tästä Jumalan lähettämästä Rajusta eksytyksestä.
Mitä hän on 33 vuoden aikana käskenyt kirjoittaa.KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein,
Onko jumalasi vihainen minulle, koska en odottanut ilmestyksiä tms?Päättele itse, jos aivoissasi on vielä kohtaa, Joka ei ole karrelle palanut.
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?"
Kun näin nimimerkkisi ensimmäisen kerran luulin, että olet KallepalanderTeuvoSuni kirjoitti:
Etsit tietoa ihmisten kirjoituksista, etkä Jumalalta.
Jos sydämessäsi on vaikka sinapinsiemenen verran rakkautta totuuteen, rohkaise mielesi ja mene tänne
Sieltä löydät kaiken tiedon minusta, ja ennen kaikkea tästä Jumalan lähettämästä Rajusta eksytyksestä.
Mitä hän on 33 vuoden aikana käskenyt kirjoittaa.- Eivätkö sinun kirjoituksesi ole "ihmisten kirjoituksia"?
- Jos ihminen on kuollut, niin eikö silloin ole viisasta lukea mitä hän kirjoitti jos tahtoo päästä selville tämän ajatusmaailmasta?KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
- Eivätkö sinun kirjoituksesi ole "ihmisten kirjoituksia"?
- Jos ihminen on kuollut, niin eikö silloin ole viisasta lukea mitä hän kirjoitti jos tahtoo päästä selville tämän ajatusmaailmasta?"Yksikään profeetallinen sana ei ole tullut julki ihmisten tahdosta, vaan ihmiset ovat puhuneet Pyhän Hengen johtamina sen, minkä ovat Jumalalta saaneet."
Eikö tämäkään enää mene Karrelle Palaneen aivoihin?TeuvoSuni kirjoitti:
"Yksikään profeetallinen sana ei ole tullut julki ihmisten tahdosta, vaan ihmiset ovat puhuneet Pyhän Hengen johtamina sen, minkä ovat Jumalalta saaneet."
Eikö tämäkään enää mene Karrelle Palaneen aivoihin?Puhuiko Jeesus "pyhän hengen johtamana"?
Jos näin on, hänen sanansa ovat jumalasta ja Tuomaan evankeliumi kelvollinen luettavaksi.TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanalla on paljon petollisia tekoja:
"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."
Sinun Tuomas on ihminen, epäjumalan palvelija ja valehtelija.Miksi sanot Tuomasta epäjumalan palvelijaksi ja valehtelijaksi?
Eikös hän ollut Jeesuksen kaksoisveli ja yksi opetuslapsista.KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
Puhuiko Jeesus "pyhän hengen johtamana"?
Jos näin on, hänen sanansa ovat jumalasta ja Tuomaan evankeliumi kelvollinen luettavaksi.Jeesus puhui, koska hän oli täynnä Pyhää Henkeä.
Sinun rakas Tuomas, oli Jeesuksen kieltänyt opetuslapsi, samoin kuin Pietarikin, ja puhuivat sitä millä tiesivät saavansa ihmiset onnellisiksi.KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:
Miksi sanot Tuomasta epäjumalan palvelijaksi ja valehtelijaksi?
Eikös hän ollut Jeesuksen kaksoisveli ja yksi opetuslapsista.Oli kyllä, mutta ihmisten vainotessa kielsi Jeesuksen, kuten Pietarikin.
Sama toisinto, jos olet lukenut mitä veljet tekivät yhdelle veljelleen Joosefille.TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesus puhui, koska hän oli täynnä Pyhää Henkeä.
Sinun rakas Tuomas, oli Jeesuksen kieltänyt opetuslapsi, samoin kuin Pietarikin, ja puhuivat sitä millä tiesivät saavansa ihmiset onnellisiksi.Tuomas vain ei uskonut kertomuksen mukaan fyysiseen ylösnousemukseen.
Tuomaan evankeliumi siis kelpaa luettavaksi.- Anonyymi
- Eikö sinusta ole typerää päästää irti saatana jos sen voisi vaihtoehtoisesti tuhota?
- Sama juttu antikristuksen kanssa.>> - Eikö sinusta ole typerää päästää irti saatana jos sen voisi vaihtoehtoisesti tuhota?
- Sama juttu antikristuksen kanssa. <<
Se taitaa, olla niin, ettei TeuvoSunin mieleipidettä kysytä semmoisssa asioissa, vaan kysymys on Jumalan suvereenista suunnitelmasta.
Paha saa luvan seuloa ja voittaa ihmiset puolelleen, jotta kukaan ei voisi syyttää Jumalaa siitä, että hän olisi pakottanut ihmiset seuraamaan itseään. - Anonyymi
Milloin jumala kirosi minut ja miksi?
Suuttuiko hän siitä, että halusin tietää mitä Jeesus on oikeasti sanonut?>> Milloin jumala kirosi minut ja miksi?
Suuttuiko hän siitä, että halusin tietää mitä Jeesus on oikeasti sanonut? <<
Jos haluaisit oikeasti tietää, mtä Jeesus on sanonut, lukisit raamattua etkä raamatun ulkopuolisia tekstejä. - Anonyymi
Ymmärsinkö oikein,
Onko jumalasi vihainen minulle, koska en odottanut ilmestyksiä tms?>> Jeesuksen sanat, joita myös tiede tukee. <<
Valitse, onko Jumalasi tiede vai Jeesus. Sillä tiede ei todellakaan ole Jumalan palvelijaksi osoittautunut, vaan enemmänkin saatanan palvelijaksi, joka pyrkii "todistamaan" jopa Jumalan itsensä tyhjäksi "jumlahiukkas"- ym. teorioillaan. - Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Etsit tietoa ihmisten kirjoituksista, etkä Jumalalta.
Mitä hän on 33 vuoden aikana käskenyt kirjoittaa.>> rohkaise mielesi ja mene tänne
https://www.facebook.com/teuvo.suni/ <<
Sinun kirjoituksiasi pitää karttaa yhtä paljon kuin Tuomaan evankeliumiakin. Molemmat sisältävät raamatulle vieraita väitteitä. Anonyymi kirjoitti:
>> - Eikö sinusta ole typerää päästää irti saatana jos sen voisi vaihtoehtoisesti tuhota?
Se taitaa, olla niin, ettei TeuvoSunin mieleipidettä kysytä semmoisssa asioissa, vaan kysymys on Jumalan suvereenista suunnitelmasta.
Paha saa luvan seuloa ja voittaa ihmiset puolelleen, jotta kukaan ei voisi syyttää Jumalaa siitä, että hän olisi pakottanut ihmiset seuraamaan itseään.Se vasta typerää olisi, jos itse Jumala alkaisi tehdä murhaajan tekoja, kun hänellä on siihen valittu tämän maailman (Babylonian) jumala:
- Sinä, Babylonia, olet vasarani ja sota-aseeni. Sinulla minä murskaan kansat ja hävitän valtakunnat.
Minä murskaan sinulla ratsut ja ratsastajat, isken vaunuja ja niiden ajajia.
Minä murskaan sinulla miehet ja naiset, isken vanhoja ja nuoria, lyön poikia ja tyttöjä.
Minä murskaan sinulla paimenet ja heidän laumansa, isken kyntäjiä ja heidän juhtiaan, lyön käskynhaltijoita ja maaherroja.
Kuitenkin minä kostan Babylonille ja kaikille Kaldean asukkaille sen pahan, mitä he ovat tehneet Siionille. Sinä, Siion, saat sen nähdä, sanoo Herra.
Se kosto kohtasi maailma, kun tappoivat Jumalan Pojan, ja Jumala heitti tappajat ja papit heti Saatanalle.
ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."- Anonyymi
Miksi sanot Tuomasta epäjumalan palvelijaksi ja valehtelijaksi?
Eikös hän ollut Jeesuksen kaksoisveli ja yksi opetuslapsista.>> Miksi sanot Tuomasta epäjumalan palvelijaksi ja valehtelijaksi?
Eikös hän ollut Jeesuksen kaksoisveli ja yksi opetuslapsista. <<
Jeesus sikisi Pyhästä Hengestä, eikä hänellä ollut kaksoisveljeä.
Se Tuomas, joka raamatussa on, pyörtysi väitteistä, joita sinä luet muka hänen evankeliuminaan. Gnostilaisten keksimä koko kirja, tarkoituksena saada ihmiset kääntymään gnostilaisiin uskomuksiin. Anonyymi kirjoitti:
>> Jeesuksen sanat, joita myös tiede tukee. <<
Valitse, onko Jumalasi tiede vai Jeesus. Sillä tiede ei todellakaan ole Jumalan palvelijaksi osoittautunut, vaan enemmänkin saatanan palvelijaksi, joka pyrkii "todistamaan" jopa Jumalan itsensä tyhjäksi "jumlahiukkas"- ym. teorioillaan.Miksi ei tukisi, sen tiesi jo Martti Lutherkin:
"Teologiset tiedekunnat ovat Saatanan pääsynagogia"
Hän tiesi myös tämän: Paavi on Antikristus. Mutta ei tiennyt sitä, että hänestä tuli samanlainen Antikristus, kun yllytti sotilaita ja ruhtinaita tappamaan köyhät talonåojat, jotka alkoivat vaatia itselleen ihmisarvoista elämää.
Jokainen luterilainen kirkko on perustettu 100 000 köyhän talonpojan ruuiiden päälleAnonyymi kirjoitti:
>> rohkaise mielesi ja mene tänne
https://www.facebook.com/teuvo.suni/ <<
Sinun kirjoituksiasi pitää karttaa yhtä paljon kuin Tuomaan evankeliumiakin. Molemmat sisältävät raamatulle vieraita väitteitä.Sen kuin kartat.
Miksi kuitenkin hortoilet täällä taivastiliäni kasvattamassa?Anonyymi kirjoitti:
>> Miksi sanot Tuomasta epäjumalan palvelijaksi ja valehtelijaksi?
Se Tuomas, joka raamatussa on, pyörtysi väitteistä, joita sinä luet muka hänen evankeliuminaan. Gnostilaisten keksimä koko kirja, tarkoituksena saada ihmiset kääntymään gnostilaisiin uskomuksiin.Mene kysymään Saatanan Karrelle poltetulta, joka kyseli sampoja asioita kymmeniä kertoja.
Anonyymi kirjoitti:
>> - Eikö sinusta ole typerää päästää irti saatana jos sen voisi vaihtoehtoisesti tuhota?
Paha saa luvan seuloa ja voittaa ihmiset puolelleen, jotta kukaan ei voisi syyttää Jumalaa siitä, että hän olisi pakottanut ihmiset seuraamaan itseään.Jos mitään ei tapahdu sattumalta, kuten Jeesus ja tiede kertovat, eikö se tarkoita sitä, että jos kohtalosi on jäädä ulkopuolelle, niin jäät ulkopuolelle?
Mitä hyötyä on päästää saatana vapaaksi jos jokaisen kohtalo on jo valmiiksi sinetöity?Anonyymi kirjoitti:
>> Milloin jumala kirosi minut ja miksi?
Suuttuiko hän siitä, että halusin tietää mitä Jeesus on oikeasti sanonut? <<
Jos haluaisit oikeasti tietää, mtä Jeesus on sanonut, lukisit raamattua etkä raamatun ulkopuolisia tekstejä.Tutkimukset osoittavat Tuomaan evankeliumin luotettavimmaksi.
Eikö silloin tulisi lukea sitä?Anonyymi kirjoitti:
>> Jeesuksen sanat, joita myös tiede tukee. <<
Valitse, onko Jumalasi tiede vai Jeesus. Sillä tiede ei todellakaan ole Jumalan palvelijaksi osoittautunut, vaan enemmänkin saatanan palvelijaksi, joka pyrkii "todistamaan" jopa Jumalan itsensä tyhjäksi "jumlahiukkas"- ym. teorioillaan.Jeesus on osoittanut olevansa aikamoinen älykkö jos on ollut perillä säieteoriasta jo 2000 vuotta sitten ja tiennyt mistä maailma koostuu.
Eikö tämä tarkoita sitä, että voimme sanoa Jeesuksen palanneen, nyt kun mekin ymmärrämme mitä hän tarkoitti?Anonyymi kirjoitti:
>> Miksi sanot Tuomasta epäjumalan palvelijaksi ja valehtelijaksi?
Se Tuomas, joka raamatussa on, pyörtysi väitteistä, joita sinä luet muka hänen evankeliuminaan. Gnostilaisten keksimä koko kirja, tarkoituksena saada ihmiset kääntymään gnostilaisiin uskomuksiin.- Mistä tiedät, että Paavali sai viestin jumalalta, eikä nähnyt näkyjä?
- Miksi Raamattuun valitut evankeliumit olisivat aidompia?
- Anonyymi
Taas tuli uusi eksyttäjä Kristitty.netin ja messiaanisten lisäksi. Pysyisivät omissa harhoissaan eivät levittelisi harhojaan!
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Kuka tämä uusi eksyttäjä on?
Etkö itseäsi tunnista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö itseäsi tunnista?
Kerro nyt, Teuvo, mitä minulle tapahtuu, jos minä tunnustan, että uskon sinua?
Anonyymi kirjoitti:
Etkö itseäsi tunnista?
Tunnistan tämän:
Minä en vihaa ketään, mutta totuus aiheuttaa valtavaa vihaa kaikissa, kuuluivatpa he mihin uskonlahkoon tahansa. Sillä lähettäjäni, Jeesus Kristus ei valehdellut.
"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista, kuolema tuolle miehelle."
okainen Jeesuksen verellä Saatanan leveälle tielle heitetty tämän tunnistaa, eikä enää kukaan pysty heitä kapealle tielle eksyttämään.
Siksi olen sinullekin eksyttäjä.
Miksi et kuitenkaan ole onnellinen?Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt, Teuvo, mitä minulle tapahtuu, jos minä tunnustan, että uskon sinua?
Ensiksi, jos kysyt tuota vain huvin vuoksi, saadaksesi aiheen herjaukseen, ei sinulle tapahdu mitään, vaan jatkat matkaasi onnellisena Saatanan valkoisen viitan helmoissa roikkuen.
Mutta jo sinä tunnet piston sydämessäsi: Teuvo saattaa sittenkin olla oikeassa ja lopetat herjauksesi, niin:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.
Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.
Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti totuutta rakastava.
Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Minua hän koetteli peräti 40 vuotta, ennen kuin antoi Pojalleen käskyn ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.
Eikä sekään riittänyt. Vielä tarvittiin kolme vuotta ja kuolemantuomio.Ennen kuin tie taivaan kansalaisuuteen ja ihmisten vihaa oli auki.
"Eräällä miehellä oli viinitarhassaan kasvamassa viikunapuu. Hän meni etsimään siitä hedelmiä, mutta ei löytänyt.[
Silloin hän sanoi puutarhurille: 'Jo kolmena vuotena olen käynyt etsimässä hedelmiä tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Kaada se, sehän vain vie voiman maasta.'
Mutta puutarhuri vastasi: 'Herra, anna sen olla vielä yksi vuosi. Minä muokkaan ja lannoitan maan sen ympäriltä.
Jospa se ensi vuonna tekee hedelmää. Jollei niin käy, käske sitten kaataa se.'"
JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.
He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:
"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi."
Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:
"Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."
- Anonyymi
Ei kirjaviisaus ole sekoittanut Paavalin päätä vaan Teuvo Sunilta puuttuu älykkyyttä ymmärtää Paavalin tekstejä.
Sitä ihmettelin, miten tämä tyhmääkin tyhmempi Teuvo Suni pystyi sinun kainalosi päreet sytyttämään?
Jos sinulla ei ollut lähellä vettä, jolla olisi voinut heti palon sammuttaa, miksi et yrittänyt tehdä sitä maljassasi olevalla sovitusverellä.
Eiköhän se olisi myös päreesi sovittanut.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Sitä ihmettelin, miten tämä tyhmääkin tyhmempi Teuvo Suni pystyi sinun kainalosi päreet sytyttämään?
Jos sinulla ei ollut lähellä vettä, jolla olisi voinut heti palon sammuttaa, miksi et yrittänyt tehdä sitä maljassasi olevalla sovitusverellä.
Eiköhän se olisi myös päreesi sovittanut.Sellainen,joka peukuttaa itse kaikkia omia tekstejään, on jotenkin yksinkertainen.
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen,joka peukuttaa itse kaikkia omia tekstejään, on jotenkin yksinkertainen.
Se on Pyhän Hengen toimintatapaollut alusta alkaen.
Kun olet jotakin kirjoittanut, tarkista, että se on OK, ja hyväksy äänestämällä.
"Tyhmä päästää vihansa valloilleen, viisas malttaa ja hillitsee vihansa."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun olet jotakin kirjoittanut, tarkista, että se on OK, ja hyväksy äänestämällä.
"Tyhmä päästää vihansa valloilleen, viisas malttaa ja hillitsee vihansa."Tyhmä tekee noin kuin sanot. Viisas tarkistaa että teksti on OK jo ennenkuin painaa "Lähetä"-nappia. Mutta tee sinä niinkuin tahdot, tyhmältä omakehulta se vain ulospäin näyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä tekee noin kuin sanot. Viisas tarkistaa että teksti on OK jo ennenkuin painaa "Lähetä"-nappia. Mutta tee sinä niinkuin tahdot, tyhmältä omakehulta se vain ulospäin näyttää.
Miksi ulospäin?
Siksi, koska:
"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."TeuvoSuni kirjoitti:
"Tyhmä päästää vihansa valloilleen, viisas malttaa ja hillitsee vihansa."Pyhä henki on naispuolinen. Olet ottanut kaikki nämä vuodet vastaan ohjeita naiselta ja kiellät loukkaamasta häntä.
Ashera12 kirjoitti:
Pyhä henki on naispuolinen. Olet ottanut kaikki nämä vuodet vastaan ohjeita naiselta ja kiellät loukkaamasta häntä.
Se on Saatanan henki, koska Jumala ei ole löytänyt koskaan ketään naista:
Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
Jeesus ei kuitenkaan maailmaan jääneitä hänen isänsä valittuja Saatanan armoille jättänyt, vaan alkoi toteuttaa omaa suunnitelmaansa:
"Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.
Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."TeuvoSuni kirjoitti:
Se on Saatanan henki, koska Jumala ei ole löytänyt koskaan ketään naista:
Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
Jeesus ei kuitenkaan maailmaan jääneitä hänen isänsä valittuja Saatanan armoille jättänyt, vaan alkoi toteuttaa omaa suunnitelmaansa:
"Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.
Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."Sinä puolustelet tätä neitoa, joka panee sanat suuhusi ja antaa sinulle kaikki käskyt. Olet naisen orja. Näyttää siltä, että jumala valitsi ennen ketään muuta naisen.
Viisauskin on naispuolinen Sofia. Pyhähenki ja Sofia on toisinaan mielletty yhdeksi ja samaksi.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi ulospäin?
Siksi, koska:
"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."Tapasi mukaan yrität kiemurrella irti erehdyksestäsi. Omakehu näyttää tyhmältä muille palstalaisille, jotka lukevat tekstejäsi. Missä olit silloin, kun järkeä jaettiin? Et tainnut olla paikalla tai sitten et tajunnut, missä mennään. Mutta kieroilla osaat, myös uskomuksissasi.
Anonyymi kirjoitti:
Tapasi mukaan yrität kiemurrella irti erehdyksestäsi. Omakehu näyttää tyhmältä muille palstalaisille, jotka lukevat tekstejäsi. Missä olit silloin, kun järkeä jaettiin? Et tainnut olla paikalla tai sitten et tajunnut, missä mennään. Mutta kieroilla osaat, myös uskomuksissasi.
Tapansa mukaan Saatana pisti taas sinut herjaamaan Pyhää Henkeä.
- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Sinä puolustelet tätä neitoa, joka panee sanat suuhusi ja antaa sinulle kaikki käskyt. Olet naisen orja. Näyttää siltä, että jumala valitsi ennen ketään muuta naisen.
Viisauskin on naispuolinen Sofia. Pyhähenki ja Sofia on toisinaan mielletty yhdeksi ja samaksi.>> Sinä puolustelet tätä neitoa, joka panee sanat suuhusi ja antaa sinulle kaikki käskyt. Olet naisen orja. Näyttää siltä, että jumala valitsi ennen ketään muuta naisen.
Viisauskin on naispuolinen Sofia. Pyhähenki ja Sofia on toisinaan mielletty yhdeksi ja samaksi. <<
Pyhä Henki ei ole mikään nainen tai neito, vaan Isän ja Kristuksen Henki.
Viisaus taas on ominaisuus, eikä henki(lö). Anonyymi kirjoitti:
>> Sinä puolustelet tätä neitoa, joka panee sanat suuhusi ja antaa sinulle kaikki käskyt. Olet naisen orja. Näyttää siltä, että jumala valitsi ennen ketään muuta naisen.
Viisauskin on naispuolinen Sofia. Pyhähenki ja Sofia on toisinaan mielletty yhdeksi ja samaksi. <<
Viisaus taas on ominaisuus, eikä henki(lö).Kyllä häneen alunperin viitattiin naispuolisena.
Onko jumalalla ja Jeesuksella naispuolinen henki?Anonyymi kirjoitti:
>> Sinä puolustelet tätä neitoa, joka panee sanat suuhusi ja antaa sinulle kaikki käskyt. Olet naisen orja. Näyttää siltä, että jumala valitsi ennen ketään muuta naisen.
Viisaus taas on ominaisuus, eikä henki(lö).Viisaus/Sofia kertoo sananlaskuissa kuinka hän oli jumalan työkaverina kun maailmaa luotiin ja oli esikoinen ennen kaikkea.
- Anonyymi
Jokainen joka vääryyttä tekee on kauhistus Herralle. Vanhurskas Jumala ei hyväksy pienintäkään epärehellisyyttä, eikä vilppiä ihmisessä. epärehellisyys, vilppi, vääryys, saastaisuus, petollisuus, sijaitsee sydämessä, ihmisen sisällä.
Se vasta on kauhistus Herralle, joka häpäisten polkee Jumalan Pojan ristin työn jalkoihinsa. Kirjaviisaus on hyödytön Herran edessä.Siinäpä tuli taas Saatanan ilosanoma, siitä, miksi Jeesus oli pakko tappaa.
Ilosanoma siksi, että tuonkin ihmisparan todistus sitoo hänet ikuisesti tappajan omaisuudeksi:
Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan
Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!
Murhaan vuodattamaan vereen uskominen on Saatanaan uskomista.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Siinäpä tuli taas Saatanan ilosanoma, siitä, miksi Jeesus oli pakko tappaa.
Ilosanoma siksi, että tuonkin ihmisparan todistus sitoo hänet ikuisesti tappajan omaisuudeksi:
Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan
Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!
Murhaan vuodattamaan vereen uskominen on Saatanaan uskomista.Vain synti vuodattaa viatonta verta. Jeesus syyttömänä ristiin naulittiin, sinunkin syntiesi tähden. Ei sinun ole niitä pakko pois antaa sovitettavaksi, saat ne itse sovittaa Herran edessä. Siinä vasta sälli on, joka ei Jumalaa pelkää? Siis tyhmyys on ja pysyy.
Anonyymi kirjoitti:
Vain synti vuodattaa viatonta verta. Jeesus syyttömänä ristiin naulittiin, sinunkin syntiesi tähden. Ei sinun ole niitä pakko pois antaa sovitettavaksi, saat ne itse sovittaa Herran edessä. Siinä vasta sälli on, joka ei Jumalaa pelkää? Siis tyhmyys on ja pysyy.
Saatanan oli pakko Jeesus tappaa, koska tuli nimittelemään hänelle uskottua kansaa Saatanan halujen tyydyttäjiksi.
Jeesuksen verellä hän sai papeista lähtien, koko ihmiskunnan sovitettua ikuisesti omakseen.TeuvoSuni kirjoitti:
Siinäpä tuli taas Saatanan ilosanoma, siitä, miksi Jeesus oli pakko tappaa.
Murhaan vuodattamaan vereen uskominen on Saatanaan uskomista.Tulleet osallisiksi Pyhästä Sofiasta, joka oli olemassa ennen mitään muuta!
- Anonyymi
Jumala Jeesuksen verellä sovitti ihmiskunnan omakseen ja vanhurskauttaa ne jotka uskovat Jeesukseen. Näin se menee.
Siksi sinäkin herjaa Pyhää Henkeä.
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä ei ole hänen omansa,"
Vaikka uskoa ja kirkkoviiniä olisivat kodin kaikki kaapit täynnä.
Osaatko tämän jo ulkoa, viimeistä tuomiota varten:
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'TeuvoSuni kirjoitti:
Siksi sinäkin herjaa Pyhää Henkeä.
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä ei ole hänen omansa,"
Vaikka uskoa ja kirkkoviiniä olisivat kodin kaikki kaapit täynnä.
Osaatko tämän jo ulkoa, viimeistä tuomiota varten:
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'Ei kai täällä kukaan Pyhää Sofiaa herjaa.
Ashera12 kirjoitti:
Ei kai täällä kukaan Pyhää Sofiaa herjaa.
Istu vaan rauhassa hänen haarojensa välissä, kukaan ei herjaa noin kaunista asetelmaa
Eikä eikä herjaa myöskään pyhää neitsyt MariaaTeuvoSuni kirjoitti:
Istu vaan rauhassa hänen haarojensa välissä, kukaan ei herjaa noin kaunista asetelmaa
Eikä eikä herjaa myöskään pyhää neitsyt MariaaMagdalan Maria on UT:n toiseksi tärkein henkilö.
Mikä mahtoi olla Jeesuksen vaimon nimi?- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Ei kai täällä kukaan Pyhää Sofiaa herjaa.
Se on Teuvo itse, joka Pyhää Henkeä herjaa.
Anonyymi kirjoitti:
Se on Teuvo itse, joka Pyhää Henkeä herjaa.
Isiesi lapsi olet, sillä sitä samaa he sanoivat lähettäjälleni Jeesuksellekin.
Joten kiitos taas kerran, kun heti aamusta teit minut hyvin tyytyväiseksi:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä.
Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Magdalan Maria on UT:n toiseksi tärkein henkilö.
Mikä mahtoi olla Jeesuksen vaimon nimi?>> Magdalan Maria on UT:n toiseksi tärkein henkilö.
Mikä mahtoi olla Jeesuksen vaimon nimi? <<
Ashera12 ja KarrellePalanutEnkeli voivat vaihtaa palstaa okkultismin ja uushenkisyyden puolelle, koska näyttävät uskovan, kuten new age-liikkeessä uskotaan, eikä niin kuin raamatussa.
Olette niin kaukana totuudesta, että turha on edes keskustelua jatkaa.
Tervetuloa takaisin sitten, kun esimerkiksi pelastuminen kiinnostaa. Sillä sen takia Jeesus maailmaan tuli; pelastmaan syntisiä kadotukselta. Anonyymi kirjoitti:
>> Magdalan Maria on UT:n toiseksi tärkein henkilö.
Ashera12 ja KarrellePalanutEnkeli voivat vaihtaa palstaa okkultismin ja uushenkisyyden puolelle, koska näyttävät uskovan, kuten new age-liikkeessä uskotaan, eikä niin kuin raamatussa.
Tervetuloa takaisin sitten, kun esimerkiksi pelastuminen kiinnostaa. Sillä sen takia Jeesus maailmaan tuli; pelastmaan syntisiä kadotukselta.Eikö keskusteluun kuulu sinun mielestäsi pieni kyseenalaistaminen?
Anonyymi kirjoitti:
>> Magdalan Maria on UT:n toiseksi tärkein henkilö.
Tervetuloa takaisin sitten, kun esimerkiksi pelastuminen kiinnostaa. Sillä sen takia Jeesus maailmaan tuli; pelastmaan syntisiä kadotukselta.Yksikin nainen lisää Raamattuun olisi raikas tuulahdus ja näköjään niitä on.
Magdalan Maria on tunnettu viisauden maanpäällisenä symbolina.
Magdalan Maria -> Sofia -> Pyhä henki
- Anonyymi
2.Korinttolaiskirje:
6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
mitä yhteyttä on Jeesuksen valkeudella ja pimeydellä?
Kerro kerro.Taas turvaudut ihmiseen. Saatanan Paavalille sanelemiin opetuksiin.
MIKSI TURVAUDUT EDELLEEN TUOMAAN EVANKELIUMIN LISÄKSI VIELÄ PAAVALIN VALHEISIIN?
"Lakatkaa jo luottamasta ihmiseen, vain kevyt elämän henkäys hänellä on sieraimissaan.
Mikä hän on, mihin hän kelpaa?"TeuvoSuni kirjoitti:
Taas turvaudut ihmiseen. Saatanan Paavalille sanelemiin opetuksiin.
MIKSI TURVAUDUT EDELLEEN TUOMAAN EVANKELIUMIN LISÄKSI VIELÄ PAAVALIN VALHEISIIN?
"Lakatkaa jo luottamasta ihmiseen, vain kevyt elämän henkäys hänellä on sieraimissaan.
Mikä hän on, mihin hän kelpaa?"Magdalan Maria oli vain liian iso haaste Pietarille. Evankeliumit koitettiin muuttaa muotoon, missä Pietari näkisi ylösnousseen Jeesuksen ensimmäisenä, mutta kun se ei onnistunut maalattiin Magdalan Mariasta hu*ra. Neitsyt Marian paikka kuuluisi oikeasti hänelle.
Mikä mahtoikaan olla Jeesuksen vaimon nimi?
Kuka mahtoikaan olla Jeesuksen lempiopetuslapsi?Ashera12 kirjoitti:
Magdalan Maria oli vain liian iso haaste Pietarille. Evankeliumit koitettiin muuttaa muotoon, missä Pietari näkisi ylösnousseen Jeesuksen ensimmäisenä, mutta kun se ei onnistunut maalattiin Magdalan Mariasta hu*ra. Neitsyt Marian paikka kuuluisi oikeasti hänelle.
Mikä mahtoikaan olla Jeesuksen vaimon nimi?
Kuka mahtoikaan olla Jeesuksen lempiopetuslapsi?Jeesuksen rakkain opetuslapsi oli Johannes, joka ei lähtenyt Paavalin perään, ja joutui Paavalin opeilla Efeson seurakunnan johtajaksi valitun Diotrefeksen toimesta Patmolksen vankilaan.
"Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."
Siellä Pyhä Henki näytti hänelle kaikki ne tapahtuvat, mitkä johtivat koko ihmiskunnan Pahan valtaan jo 57 vuotta Jeesuksen tappamisen jälkeen.
Siksi sinäkin istut pyhän Sofiasi haarojen välissä.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mikä hän on, mihin hän kelpaa?""Lakatkaa jo luottamasta ihmiseen, vain kevyt elämän henkäys hänellä on sieraimissaan.
Jeesuksen valkeudella ja pimeydellä? Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen valkeudella ja pimeydellä?Sama mikä on sinulla ja minulla:
Sinä elät ja toimit pimeyden puskissa Anonyymiteologina.
Minä päivän valossa, omalla nimelläni, Kristuksen todistajanaTeuvoSuni kirjoitti:
Jeesuksen rakkain opetuslapsi oli Johannes, joka ei lähtenyt Paavalin perään, ja joutui Paavalin opeilla Efeson seurakunnan johtajaksi valitun Diotrefeksen toimesta Patmolksen vankilaan.
"Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."
Siellä Pyhä Henki näytti hänelle kaikki ne tapahtuvat, mitkä johtivat koko ihmiskunnan Pahan valtaan jo 57 vuotta Jeesuksen tappamisen jälkeen.
Siksi sinäkin istut pyhän Sofiasi haarojen välissä.Oannes ei oikeastaan ole nimi, vaan nimitys. Tällä nimellä on saatettu kutsua myös naista.
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mikä hän on, mihin hän kelpaa?"Miksi kukaan turvautuisi Sunin sanelemiin valheisiin?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan turvautuisi Sunin sanelemiin valheisiin?
Siksi, koska Saatanan Paavalille ja Pietarille syöttämät valheet ovat todella ihania, ja jokainen niihin uskova kristitty saa saman FIILIKSEN:
KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS
SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.
"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Siksi, koska Saatanan Paavalille ja Pietarille syöttämät valheet ovat todella ihania, ja jokainen niihin uskova kristitty saa saman FIILIKSEN:
"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."Jälleen kerran toistat aikaisempia turinoitasi. Keksi jotain uutta edes joskus.
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen kerran toistat aikaisempia turinoitasi. Keksi jotain uutta edes joskus.
Mene lestadiolaisen uusherätyksen palstalle.
Heillä on varmasti joka aamu antaa sinulle jotakin uutta ja ihanaa herätystä, kuten jo nimessä luvataan.TeuvoSuni kirjoitti:
Mikä hän on, mihin hän kelpaa?"Teuvokin on vain ihminen.
"Lakatkaa jo luottamasta Teuvoon, vain kevyt elämän henkäys hänellä on sieraimissaan. Mikä hän on, mihin hän kelpaa?"
- Anonyymi
Minulle Raamatun sana on pyhä. Tarkoitan sanalla sanojen, jakeitten ja lukujen tuomaa kokonaisvaltaista, Pyhän Hengen kirkastamaa, Jumalan ilmoitusta tahdostaan. Siispä mikä minä olen muuttamaan jaettakaan, tästä Pyhästä Kirjasta. Raamattu ilmoittaa minulle kristallinkirkkaasti Jumalan tahdon, jonka henkilökohtainen suhde vuorovaikutuksineen, kolmiyhtisen Jumalan kautta, vahvistaa oikeaksi. Tämän rinnalla eksytykset, väärine profeettoineen, eivät vaikuta mitään. Nämä eksyttäjät haukkuvat ja nimittelevät veljiään kauheilla nimillä. Minä en nimittele eksyneitä veljiäni, vaan rakastan heitäkin. Mutta kehoitan heitä vakavasti, viemään käsityksensä Jeesukselle ja pyytämään opastusta siitä, ovatko he oikealla asialla. Hän alkaa työnsä teissä, joko heti, kuin Saulus/ Paavalissa, tai hitaasti kasvattaen ja ottamalla tulenpalavan potentiaalinne käyttöönsä.
Niinhän se kaikille Saatanan opettamille tekopyhille, kun sinäkään et ymmärrä edes näin selvää Jeesuksen ilmoitusta:
Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
"En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.
Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."
Mutta kun Paavali tuli Saatanan nimissä ja kirkkauden enkelin asussa, silloin ihmiskunta kyllä oli vastaanottavainen.TeuvoSuni kirjoitti:
Niinhän se kaikille Saatanan opettamille tekopyhille, kun sinäkään et ymmärrä edes näin selvää Jeesuksen ilmoitusta:
Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
"En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.
Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."
Mutta kun Paavali tuli Saatanan nimissä ja kirkkauden enkelin asussa, silloin ihmiskunta kyllä oli vastaanottavainen.Sinä luulet löytäväsi omista kirjoituksistasi ikuisen elämän ja tulet omien näkyjesi nimissä. Joka ei usko sinun horinoitasi, ei voi olla hallusinaatiosi opetuslapsi.
- Anonyymi
Evankeliumilla, Jumalan sanalla ei ole mitään millä ihminen sitä muuttaisi, ei ihmisen ihmisen tahto, siksi siinä on ristiriita. Evankeliumi ei ihmisen mielen mukaista:G:1:11. Se on annettu ylhäältä ihmiselle. Se on ollut olemassa koko ajan alusta saakka, siinä ilmenee Jumalan tahto, ja Jumalan rakkaus, nyt ja ikuisuudesta ikuisuuteen. Kuvainnollisesti kuin luonnonlaki, joka ei muutu, vaikka maailma muuttuu joka hetki.
Totuus on ja pysyy Kiitos Herran.
Jo vääryys vallan saapi se kuulu taivaaseen se turmaa ennustaapi vie kansat kurjuuteen. Vääryys, petollisuus, sijaitsee sydämessä ihmisen sisällä.Paavalin kirjeet ovat Saatanan evankeliumia koko ihmiskunnalle.
MIKSI RAAMATTU ON TOTTA?
Kuten se minulle 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa näytettiin, kun sen alttarin loisto peitettiin mustalla seinällä, johon isoin kultakirjaimin oli kirjoitettu sanat:
RAAMATTU ON TOTTA
Jonka jälkeen minut nostettiin kirkon penkistä ylös taivaan kirkkauteen kuulemaan, mitä Jeesus Kristus minulle puhui.
Siitä alkoi minun intohimoni Raamatun lukemiseen. Eikä sen totuus yhdellä lukemisella kokonaan selvinnyt. Eikä edes yhdessä vuodessa, mutta selvisi lopulta, kun Pyhä Henki sen totuutta jatkuvasti opetti.
Se on totta, koska siinä avoimesti kerrottu kahden erilaisen jumalan. ja erilaisen hengen, teot ja pyrkimykset.
Kaikkivaltiaan Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen Totuuden Hengen teot alkavat Raamatun ensimmäisestä lauseesta:
"Alussa Jumala loi taivaan ja maan."
Ja päättyy Raamatun viimeiseen lauseeseen:
"Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa."
Tämän maailman jumalan Saatanan ja Antikristuksen valhe armon teot alkavat Raamatun 3. luvusta:
"Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"
Ja päättyvät Raamatun 3. viimeisessä luvussa:
"Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."
"Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen."
Nämä ovat niitä, jotka Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vallassa ovat uskoneet, että kaikki kirjoitukset Raamatussa ovat Pyhän Jumalan opetuksia.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Paavalin kirjeet ovat Saatanan evankeliumia koko ihmiskunnalle.
MIKSI RAAMATTU ON TOTTA?
Kuten se minulle 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa näytettiin, kun sen alttarin loisto peitettiin mustalla seinällä, johon isoin kultakirjaimin oli kirjoitettu sanat:
RAAMATTU ON TOTTA
Jonka jälkeen minut nostettiin kirkon penkistä ylös taivaan kirkkauteen kuulemaan, mitä Jeesus Kristus minulle puhui.
Siitä alkoi minun intohimoni Raamatun lukemiseen. Eikä sen totuus yhdellä lukemisella kokonaan selvinnyt. Eikä edes yhdessä vuodessa, mutta selvisi lopulta, kun Pyhä Henki sen totuutta jatkuvasti opetti.
Se on totta, koska siinä avoimesti kerrottu kahden erilaisen jumalan. ja erilaisen hengen, teot ja pyrkimykset.
Kaikkivaltiaan Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen Totuuden Hengen teot alkavat Raamatun ensimmäisestä lauseesta:
"Alussa Jumala loi taivaan ja maan."
Ja päättyy Raamatun viimeiseen lauseeseen:
"Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa."
Tämän maailman jumalan Saatanan ja Antikristuksen valhe armon teot alkavat Raamatun 3. luvusta:
"Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"
Ja päättyvät Raamatun 3. viimeisessä luvussa:
"Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."
"Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen."
Nämä ovat niitä, jotka Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vallassa ovat uskoneet, että kaikki kirjoitukset Raamatussa ovat Pyhän Jumalan opetuksia."Jonka jälkeen minut nostettiin kirkon penkistä ylös taivaan kirkkauteen kuulemaan, mitä Jeesus Kristus minulle puhui."
Luuletko todella jonkun uskovan tuohon? Anonyymi kirjoitti:
"Jonka jälkeen minut nostettiin kirkon penkistä ylös taivaan kirkkauteen kuulemaan, mitä Jeesus Kristus minulle puhui."
Luuletko todella jonkun uskovan tuohon?En, koska sen tapahtuman vuoksi kaikki vihaavat.
Jos sinäkään, et tuolla tavalla ilkkuisi, olisi Jeesus tuonkin valehdellut.Anonyymi kirjoitti:
"Jonka jälkeen minut nostettiin kirkon penkistä ylös taivaan kirkkauteen kuulemaan, mitä Jeesus Kristus minulle puhui."
Luuletko todella jonkun uskovan tuohon?Tuollaisia ovat esimerkiksi unihalvaukset.
- Anonyymi
Kevät toi Kevät toi muurarin Kevät toi Kevät toi maalarin
Tunnusmerkit täyttyy.Tässä ovat maalari ja muurari, jotka laativat teille lain ja asetuksen:
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."
- Anonyymi
Siksi Jeesus antoi Henkensä. jotta ihminen pelastui muurarien ikeen alta saatanan vallasta.
Huom! paha, isolla kirjaimella, palvonta on syntiä Herran edessä.Kyllä on tyhmyys sinustakin muka viisaan tehnyt.
Oliko Jumalan pakko antaa Saatanan tappaa hänen rakkaan poikansa vain sen tähden, että Pojan sietämättömien puheiden sijasta ihmiskunnalle saatiin Pojan verestä Saatanan omistusoppi:
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Kyllä on tyhmyys sinustakin muka viisaan tehnyt.
Oliko Jumalan pakko antaa Saatanan tappaa hänen rakkaan poikansa vain sen tähden, että Pojan sietämättömien puheiden sijasta ihmiskunnalle saatiin Pojan verestä Saatanan omistusoppi:
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."Jo kolmas kerta kun toistat tämän saman tekstin käytännössä peräkkäin tässä samassa ketjussa. Mikä on? Lyökö tyhjää?
Anonyymi kirjoitti:
Jo kolmas kerta kun toistat tämän saman tekstin käytännössä peräkkäin tässä samassa ketjussa. Mikä on? Lyökö tyhjää?
Ei lyö tyhjää, koska käsky on:
"Ja vaikka joutuisittekin kärsimään vanhurskauden tähden, te olette autuaita.
"Älkää heitä pelätkö älkääkä hämmentykö, vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämessänne ja olkaa aina valmiit antamaan vastaus jokaiselle, joka kysyy, mihin teidän toivonne perustuu."
Miksi jokainen anonyymi pyrkii osoittamaan tyhmyytensä, kysymällä samoja asioita uudelleen?
Mutta onhan sekin Raamatun totuus; kolmiyhteinen kolmas, kolmena vuotena, kolmekertaa jne. . .
Miksi en suurella ilolla heille vastaisi.
Niin kuin vastaan sinulle, joka sentään olet lukenut, ja havainnut, että oli jo kolmas kerta.
Mutta sekin on Raamatun totuus
- Anonyymi
Vain tietämätön vertaa Jumalan töitä ihmisen töihin. Mitä tekemistä niillä on keskenään?
Se on pilkkaa, joka lankeaa omaan nilkkaan.Jeesuksesta luopuneiden apostolien teot, ovat ihmisten tekoja, joilla Antiokissa saatiin
kristityille
"Antiokiassa alettiin ensimmäiseksi käyttää opetuslapsista nimitystä kristitty."
Kaikista muista, mutta ei Johanneksesta, koska
ENSIMMÄINEN KRISTITTY PAPPI
Efeson yhden vaimon mies Diotrefes, osoitti heti viimeiselle Uuden liiton todistajalle, apostoli Johannekselle, ettei Paavali ollut turhaan hänestä kristittyä tehnyt.
"Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa.
Siksipä minä sinne tultuani aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä pahoja puheita.
Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä seurakunnasta."
Kun Johannes sitten meni Efesoon:
Näin kävi hänen kohdalla toteen Jeesuksen ilmoitus:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
- Anonyymi
Jeesuksen kieltänyt Pietari. Pietari katui ja teki parannuksen. Hänelle kävi kuin Herralleen, ristiinnaulittiin.
Pyhän Hengen herjausta ei anteeksi anneta. Saatanalle hän parannuksen teki ja sai heti nimityksen Rooman ensimmäiseksi paaviksi.
Satan hänen katkeran itkunsa kyyneleet paavin puvulla kuivasi.
Miksi samalla herjaat Jeesusta valehtelijaksi:
Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
He näet olivat sanoneet, että Jeesuksessa oli saastainen henki."
- Anonyymi
JEESUKSEN KÄSKYT JA SANAT EIVÄT KATOA, Teuvo!
”Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.” Luuk 21:33 Mutta sinun sanasi katoavat, Teuvo!...Jeesuksen sanat eivät katoa.
Eivät ole kadonneet myöskään Saatanan sanat Paavalille, ja Jeesuksen kieltäneille opetuslapsille.
Eivätkä katoa myöskään Teuvon sanat, koska ne antoivat sinullekin - missä päin valtakuntaa oletkin - piston sydämeesi ja käskyn Pyhän herjaukseen, liittymällä Saatanan kaveriksi ja murhaajaksi:
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
Tämä sinun syntisi on:
"Näin käsky teki synnin vielä monin verroin pahemmaksi."
- Anonyymi
oikea usko on ikuisuutta se kestää eikä tarvi repiä pelihousuja.
Kunnia olkoon Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, niin kuin alussa ollut on, nyt on ja aina, iankaikkisesta iankaikkiseen. Aamen.
Ylistys antaa kiitollisuuden elämään.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi kuitenkin olet tullut tänne ilman taivaan hääpukua: PYHÄÄ HENKEÄ?
Taivaan hääpuku tarkoittaa lahja vanhurskautta.
Anonyymi kirjoitti:
Taivaan hääpuku tarkoittaa lahja vanhurskautta.
Se on Pyhä Henki.
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä ei ole hänen omansa"
Saatanan oli pakko Jeesus tappaa, kun tuli hänelle uskottua ihmiskuntaa nimittelemään Saatanan halujen tyydyttäjiksi.
Vaikka hän alkoi tyydyttää ihmisten haluja hieman toisin kuin Jeesus:
- Anonyymi
Aloituksen otsikko nyt ei oikein vastaa aloituksen tekstiosan sisältöä. Kumpaa haluat käsiteltävän?
Kumpaakin.
Luulin kirjanoppineiden edes sen ymmärtävän, mutta toisin kävi, joten ei Jeesuskaan turhaan voivotellut;
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat.
Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa."
- Anonyymi
Mitä tähän sanoo fariseuksen kirjaviisaus?
Markuksen evankeliumi: 8:35 Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun ja evankeliumin tähden, hän pelastaa sen.
(tallentaa elämäänsä ristiinnaulittuun Jeesukseen)Jeesus toi evankeliuimit.
Paavali ja Jeesuksen kieltäneet toivat EVANKELJUMIT Pyhän Hengen herjattaviksi.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesus toi evankeliuimit.
Paavali ja Jeesuksen kieltäneet toivat EVANKELJUMIT Pyhän Hengen herjattaviksi.Paavali ja Jeesuksen kieltäneet toivat EVANKELJUMIT Pyhän Hengen herjattaviksi.
Pistä korkki kiinni ja ota lääkkeet, niitä ei saa sekoittaa keskenään, sillä voi olla pahat seuraukset!
Rukoilen puolestasi. Uusi päivä kaiken muuttaa voi. Anonyymi kirjoitti:
Paavali ja Jeesuksen kieltäneet toivat EVANKELJUMIT Pyhän Hengen herjattaviksi.
Pistä korkki kiinni ja ota lääkkeet, niitä ei saa sekoittaa keskenään, sillä voi olla pahat seuraukset!
Rukoilen puolestasi. Uusi päivä kaiken muuttaa voi.Oletko kokeillut polvirukousta?
"Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä.
Vaikka te rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele
sillä teidän kätenne ovat veren tahrimat, teidän sormenne vääryyden saastuttamat, teidän huulenne puhuvat valheita ja kielenne kuiskii petosta.
Pistä sinä se Saatanan Alkon jeesuksenveripullon korkki kiinni.
Minun juomani ei ole pullossa, vaan suoraan sydämessä:
"Joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."TeuvoSuni kirjoitti:
Oletko kokeillut polvirukousta?
"Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä.
Vaikka te rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele
sillä teidän kätenne ovat veren tahrimat, teidän sormenne vääryyden saastuttamat, teidän huulenne puhuvat valheita ja kielenne kuiskii petosta.
Pistä sinä se Saatanan Alkon jeesuksenveripullon korkki kiinni.
Minun juomani ei ole pullossa, vaan suoraan sydämessä:
"Joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."- Ensimmäiset sanat on osoitettu Israelille vanhan liiton aikana.
- Miksi pitäisi rukoilla, kun kaikki tapahtuu jo muutenkin?
- Anonyymi
RuPaul'sDragRace olisi sopiva ala seonneille.
- Anonyymi
19:8 Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
Mutta ei sinunkaa, koska:
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.!
Sillä Taivaan hääpuku, on Pyhä Henki.
Eikä Saatanan Jeesuksen verellä tuhritut vaatteet:
"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa.
Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."TeuvoSuni kirjoitti:
Mutta ei sinunkaa, koska:
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.!
Sillä Taivaan hääpuku, on Pyhä Henki.
Eikä Saatanan Jeesuksen verellä tuhritut vaatteet:
"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa.
Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."No, mitä Magdalan Maria käskee sinun nyt tehdä? Minkälaiset sanat hän antaa luettavaksi?
- Anonyymi
Kiitos Teuvolle.
Paljon kirjoitit.
Paljon vihasit.
Kohta on loppusi tullut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1363522Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen402775Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .402626Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302545Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232528- 1161885
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3191597Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741508Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3161404- 661258