Yksityinen numero

Anonyymi

voiko olla te - keskus ?

21

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olla tai voi olla olematta. Ottaako vai eikö ottaa pilstreniä?

167-176

• Niin voi kuomaseni.
        Aikoinaan lääkäri soitti minulle "yksityinen"-numerosta.

• Anonyymi
        167-176 kirjoitti:

Niin voi kuomaseni.
        Aikoinaan lääkäri soitti minulle "yksityinen"-numerosta.

MINULLE ei soita kukaan, perkele! Eivät edes velkojat koska kukaan ei vippaa minulle latin latia enää. Jäi muinoin viinavelat maksamatta ja luotto paloi!

Perkele!

• Anonyymi kirjoitti:

MINULLE ei soita kukaan, perkele! Eivät edes velkojat koska kukaan ei vippaa minulle latin latia enää. Jäi muinoin viinavelat maksamatta ja luotto paloi!

Perkele!

Minulle ei velkojat soita kun niitä ei ole 😁
        En edes muista milloin viimeksi on ollut henkilökohtaista velkaa, varmaan viime vuosituhannella. Nyt sitten loppui viimeinenkin epäsuoravelka kun taloyhtiö oli saanut maksettua viimeisenkin remonttilainan, nyt sitten ollaan ihan velattomia molemmat. Tuon johdosta vastike aleni n. 20% eikä rahoitusvastiketta enää ole. Ilo lienee kuitenkin lyhytaikainen kun uusia remontteja on tulossa lähivuosina ja siihen asti voi vaan nauttia tillanteesta. Savossa lähes kolmasosan elämästäni asuneena osaan naattia ja jättee laakasematta 😆 😅 😂 🤣

• Anonyymi
        167-176 kirjoitti:

Minulle ei velkojat soita kun niitä ei ole 😁
        En edes muista milloin viimeksi on ollut henkilökohtaista velkaa, varmaan viime vuosituhannella. Nyt sitten loppui viimeinenkin epäsuoravelka kun taloyhtiö oli saanut maksettua viimeisenkin remonttilainan, nyt sitten ollaan ihan velattomia molemmat. Tuon johdosta vastike aleni n. 20% eikä rahoitusvastiketta enää ole. Ilo lienee kuitenkin lyhytaikainen kun uusia remontteja on tulossa lähivuosina ja siihen asti voi vaan nauttia tillanteesta. Savossa lähes kolmasosan elämästäni asuneena osaan naattia ja jättee laakasematta 😆 😅 😂 🤣

Kannattaa itse olla se velkoja. Rahan londaaminen korkoa vastaan on työttömälle hyvä sivubisnes. Nyt on vähän huono kausi kyllä vain 1200€ saatavia(800€ 400€ korolla), koronarajoitusten vuoksi jengillä ollut vähemmän tarvetta lainoihin.

Pikkusummien lainassa ei järkeä, vain kunnon hyöty on vaivan arvoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa itse olla se velkoja. Rahan londaaminen korkoa vastaan on työttömälle hyvä sivubisnes. Nyt on vähän huono kausi kyllä vain 1200€ saatavia(800€ 400€ korolla), koronarajoitusten vuoksi jengillä ollut vähemmän tarvetta lainoihin.

Pikkusummien lainassa ei järkeä, vain kunnon hyöty on vaivan arvoista.

Ei ole oikein aikaa eikä halujakaan tuollaiseen, saman sanoin aikoinaan kaupan lihatiskillä kun myyjä kysyi että pannaanko sikaa 😁 Ostin sitten kanaa mutta söin sen.

• Anonyymi

Ei, te- keskukset on lopetettu 2010.

• Anonyymi

Ei. Työvoimaviranoimainen ilmoittaa etukäteen koska soittavat ja pitää olla tavoitettavissa

• Anonyymi

Väärä tieto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä tieto.

Ns velvoitetavoitettavuudet ilmoittavat aina etukäteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ns velvoitetavoitettavuudet ilmoittavat aina etukäteen.

Ei ole 15vuoteen kukaan sanonut etukäteen milloin soittaa eikä ilmoitellut paperisena, mutta ovat soittaneet sitkeesti 3kk välein joskus useimmin, asia ollut kuntouttava työtoiminta mikä EVVK.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole 15vuoteen kukaan sanonut etukäteen milloin soittaa eikä ilmoitellut paperisena, mutta ovat soittaneet sitkeesti 3kk välein joskus useimmin, asia ollut kuntouttava työtoiminta mikä EVVK.

Täyttä palturia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpönlöpö

• Anonyymi

Ei ole. TE-eukot soittelevat 029-alkuisista numeroista.

• Anonyymi

Eikö tässä korona aikana puhelut mistä sattuu numerosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tässä korona aikana puhelut mistä sattuu numerosta.

MISSÄ TÄSSÄ?! MISTÄ SIITÄ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MISSÄ TÄSSÄ?! MISTÄ SIITÄ?

Jo joutui armas aika ja suvi suloinen

Kauniisti joka paikkaa koristaa kukkanen

Nyt siunausta suopi taas lämpö auringon

Se luonnon uudeks luopi, se kutsuu elohon

Taas niityt vihannoivat ja laiho laaksossa

Puut metsän huminoivat taas lehtiverhossa

Se meille muistuttaapi hyvyyttäs Jumala

Ihmeitäs julistaapi se vuosi vuodelta

Taas linnut laulujansa visertää kauniisti

Myös eikö Herran kansa luojaansa kiittäisi?

Mun sieluni sä liitä myös äänes kuorohon

Ja armon Herraa kiitä kun Laupias hän on

• Anonyymi

Ei soita vaan salaisista numeroista

• Anonyymi

Voi olla. Voivat soittaa millon vaan nykyään.

• Anonyymi

Tai sakkopoliisi tavoitteli sinua sakkomaksujen vuoksi, kunta siirtänyt sakkomaksunsa työttömien maksettavaksi uhkasakon uhalla maksettavaksi.

• Anonyymi

Kunta saa työntää ne sakkomaksunsa syvälle sinne minne ei päivä paista, ne eivät ole työttömien syytä vaan tyhmien päättäjien ja osaamattomien virkanilkkien syytä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      76
      6319
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      442
      4405
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      60
      3609
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2255
    5. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      105
      2192
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      946
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      58
      845
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      42
      810
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      80
      719
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59