176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
Vastaukset 184
- Anonyymi00001
Itseäni lyhemmän eli 154 cm.
- Anonyymi00002
...eli olet 155cm pitkä?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
...eli olet 155cm pitkä?
Oliko sulla matematiikka koulussa 4 tai 5?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oliko sulla matematiikka koulussa 4 tai 5?
Yhtä relevanttia, kuin oliko sinulla punaiset housut koulussa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yhtä relevanttia, kuin oliko sinulla punaiset housut koulussa?
Yksinkertainen olet 🤦
- Anonyymi00086
Anonyymi00011 kirjoitti:
Yksinkertainen olet 🤦
Olen kossitrolli ätmi-incel. Tyhmä kuin saapas, mutta isottelen palstoilla... Vitun pelle.
- Anonyymi00004
Ei ihmistä voi pelkän pituuden vuoksi luokitella?
- Anonyymi00005
Mieltymyksiä on monia.
- Anonyymi00060
Ihmisiä ei pitäisi luokitella ylipäätään.
- Anonyymi00138UUSI
Mutta miehiä voi. Alle 180 senttisellä on vaikeaa ja jos on vielä erityisen lyhyt, 175 tai alle niin tuskaa on kumppanin löytäminen. Ei kukaan, edes se kaikista lyhin nainen huoli. Miehen pitää olla mies joka pystyy puolustamaan ja antamaan turvaa.
Ai, taas päästään naista valitsemaan. Noh, ajatellaanpa käytännöllisesti. Molemmat ovat siis yhtä viehättäviä. Mihin asiaan pituudella on merkitystä? Työtason korkeuteen. Molemmat on vietävä vähintään keittiöön testattavaksi. Se on ikävä homma ryhtyä ehjiä kalusteita remontoimaan vain sen takia, että laatikot, tasot ja kaapit ovat liian korkealla tai matalalla.
- Anonyymi00017
Mietipä karkauspäivänä. Lyhyempi saa isomman mekon ja pidempi minimekon.
Vilma Anonyymi00017 kirjoitti:
Mietipä karkauspäivänä. Lyhyempi saa isomman mekon ja pidempi minimekon.
VilmaSitä kosintaa tässä odottelen vuodelle -28. Ja tuskin minä hamekangasta hankkisin, jos muut ehdot olisi kohdallaan. Olisihan se sama mekko hiukan siveellisempi lyhyemmällä.
- Anonyymi00087
scrg kirjoitti:
Sitä kosintaa tässä odottelen vuodelle -28. Ja tuskin minä hamekangasta hankkisin, jos muut ehdot olisi kohdallaan. Olisihan se sama mekko hiukan siveellisempi lyhyemmällä.
Eikös se hamekangas osteta ätmeille?
Anonyymi00087 kirjoitti:
Eikös se hamekangas osteta ätmeille?
Sanonta ja perinne liittyvät vanhaan suomalaiseen karkauspäivän uskomukseen, jonka mukaan naiset saavat kosia miestä vain karkauspäivänä (29. helmikuuta).
Jos mies kieltäytyi kosinnasta, hänen piti ostaa naiselle hamekangas hyvitykseksi ja lohdutukseksi.
Tarina ja käytäntö taustalla:
Sääntöjen kääntäminen: Perinteisesti kosinta oli leimallisesti miesten tehtävä. Karkauspäivä oli poikkeus sääntöön, jolloin roolit kääntyivät päivän ajaksi päälaelleen.
Sakon tai korvauksen luonne: Hamekangas toimi eräänlaisena "sakkona" kieltäytymisestä. Sen verran piti leikkiin osallistua ja herrasmiestä esittää, että kosinnasta kieltäytyvä mies hyvitti torjunnan antamalla lahjaksi kangasta uutta hametta varten. Joissakin tarinoissa mainitaan myös, että kankaan piti riittää pitkään hameeseen.
Suomalaista perinnettä: Tapa tunnetaan erityisesti Suomessa ja muissa Pohjoismaissa sekä Isossa-Britanniassa, missä vastaava korvaus saattoi kankaan sijaan olla vaikkapa hansikkaat (joilla nainen sai peitettyä ilman kihlasormusta jääneen kätensä).
Nykyään kyseessä on lähinnä leikkimielinen kaskutyyppinen perinne ja kielikuva, mutta tapa elää edelleen vahvasti suomalaisessa popkulttuurissa ja karkauspäivän huumorissa.
Vertailun vuoksi muuten kuin 29. helmikuuta:
”Hamekankaan lähettäminen” tai ”hamekankaan ostaminen miehelle” on suomalainen kielikuva ja vertauskuvallinen solvaus, jolla arvostellaan miehen tai miesjoukon (usein urheilujoukkueen) alisuoriutumista, pelkuruutta tai pehmeyttä.
Ilmauksen tausta ja merkitys:
Syyttäminen pelkuruudesta ja selkärangattomuudesta: Perinteisessä patriarchalissävytteisessä kielenkäytössä hame on nähty naisen vaatteena. Kun miehelle tarjotaan hamekangasta, hänelle vihjataan, ettei hän täytä "miehen mittaa" tai ettei hänestä ole taistelemaan kovaa vastaan, vaan hänen pitäisi mieluummin pukeutua hameeseen.
Käyttö urheilussa ja julkisuudessa: Ilmiö tunnetaan erityisesti urheilukulttuurista. Kun suosikkijoukkue tai maajoukkue pärjää huonosti, häviää merkittävän ottelun löysällä esityksellä tai selittelee tappiotaan, kannattajat tai mediakommentaattorit saattavat lohkaita joukkueen ansaitsevan "erän hamekangasta". Toisinaan turhautuneet fanit ovat jopa konkreettisesti lähettäneet kangaspaketteja seurojen toimistoille protestina.
Arkikielinen vertauskuva: Nykypäivänä sanaa käytetään lähinnä kuvainnollisesti (esim. "Lakkasitko yrittämästä, pitääkö sinulle hamekangas ostaa?"), eikä konkreettista kangasta yleensä enää hankita.
Kyseessä on siis urheilu- ja popkulttuurissamme elävä vanhahtava, herjaava kielikuva, jolla ruoskitaan huonoa asennetta tai taistelutahdon puutetta.- Anonyymi00091
scrg kirjoitti:
Sitä kosintaa tässä odottelen vuodelle -28. Ja tuskin minä hamekangasta hankkisin, jos muut ehdot olisi kohdallaan. Olisihan se sama mekko hiukan siveellisempi lyhyemmällä.
Mietis, onko skottihame miehellä siveellinen huivin ja säkkipillin kanssa?
Eikö asuun kuulu jotain tupsujakin. Baskeri? Polvisukat. Tosi eroottisen vahvapohkeidilla miehillä. Riisutaan hitaasti...
Vilma
Sori. Mitä pastaa taas... Anonyymi00091 kirjoitti:
Mietis, onko skottihame miehellä siveellinen huivin ja säkkipillin kanssa?
Eikö asuun kuulu jotain tupsujakin. Baskeri? Polvisukat. Tosi eroottisen vahvapohkeidilla miehillä. Riisutaan hitaasti...
Vilma
Sori. Mitä pastaa taas...Alun perin kiltin kanssa on käytetty myös alusvaatteita: sukkia, paitoja ja housuja. Kiltti on ollut vain iso villakangas, jonka alaosa on vyötetty ikään kuin hameeksi ja yläosa on ollut viittana. Vasta varsin modernina aikana on kehittynyt jonkinlaisen identiteettipolittikan seurauksena nykyisen kaltainen juhla-asu. Brittein saarilla kaikilla muilla taitaa olla kohtuullinen tarve erottautua englantilaisista.
- Anonyymi00007
Tietenkin pienemmän, pienempi ruokainen ja alevaatteita löytyy helpommin.
- Anonyymi00008
Veikkaan pitkänä naisena, että 90% miehistä valitsisi lyhyemmän naisen, jos muut asiat olisivat "tasan". Tuo on iskostettu meihin pitkiin naisiin jo nuorena, että olemme liian pitkiä naisiksi 😄
Aletheias- Anonyymi00012
On kyllä eri kokemus. Aina saanut pituudesta myönteistä huomiota miehiltä. Vain kerran negatiivista, mutta mies itse oli oikeasti alle 160 cm joten ymmärrettävää.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
On kyllä eri kokemus. Aina saanut pituudesta myönteistä huomiota miehiltä. Vain kerran negatiivista, mutta mies itse oli oikeasti alle 160 cm joten ymmärrettävää.
Ei minullakaan mitään erityisen huonoja omakohtaisia kokemuksia ole ja kehujakin olen saanut pituudesta. Kommenttini pohjautui enemmän yleiseen keskusteluun, jonka perusteella naisen ilmeisesti pitäisi olla miestä lyhyempi, kuten jo tässäkin ketjussa näkyy.
On pituuttani joskus kommentoitu tyyliin "oho, oletpa pitkä" tai "miksi pidät korkokenkiä, kun olet jo valmiiksi noin pitkä?" "pelaatko lentopalloa?". Näitä kommentteja on tosin tullut myös toisilta naisilta. Enkä edes ole mitenkään poikkeuksellisen pitkä, mutta pituuskin on ilmeisen suhteellinen käsite ihmisille.
Aletheias Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei minullakaan mitään erityisen huonoja omakohtaisia kokemuksia ole ja kehujakin olen saanut pituudesta. Kommenttini pohjautui enemmän yleiseen keskusteluun, jonka perusteella naisen ilmeisesti pitäisi olla miestä lyhyempi, kuten jo tässäkin ketjussa näkyy.
On pituuttani joskus kommentoitu tyyliin "oho, oletpa pitkä" tai "miksi pidät korkokenkiä, kun olet jo valmiiksi noin pitkä?" "pelaatko lentopalloa?". Näitä kommentteja on tosin tullut myös toisilta naisilta. Enkä edes ole mitenkään poikkeuksellisen pitkä, mutta pituuskin on ilmeisen suhteellinen käsite ihmisille.
AletheiasMiten pitkä sä sitten olet? Xenan muistan olevan peräti 183cm ja olen häntä nähny kasvotusten. Tunsin itseni lyhyeksi. 😂
Minä kun oon ollut pisimmilläni hyvin levänneenä 167cm lyhyt ja nyt olen enää 165-164cm ja lyhyt edelleen. No lapseni on vielä mua lyhyempiä, teinkin jäi 160cm naiseksi. Nuirempi murkku voikin venyä vielä.... Pitkä taitaa tulla. Hoikkalori pitkillä raajoilla.Tökstöksnöö kirjoitti:
Miten pitkä sä sitten olet? Xenan muistan olevan peräti 183cm ja olen häntä nähny kasvotusten. Tunsin itseni lyhyeksi. 😂
Minä kun oon ollut pisimmilläni hyvin levänneenä 167cm lyhyt ja nyt olen enää 165-164cm ja lyhyt edelleen. No lapseni on vielä mua lyhyempiä, teinkin jäi 160cm naiseksi. Nuirempi murkku voikin venyä vielä.... Pitkä taitaa tulla. Hoikkalori pitkillä raajoilla.Tytöillähän pituuskasvu hiipuu vähitellen, kun moonikset alkaa. Pojilla samaa ei tapahdu. Kai? 🤣
- Anonyymi00062
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tytöillähän pituuskasvu hiipuu vähitellen, kun moonikset alkaa. Pojilla samaa ei tapahdu. Kai? 🤣
Olen venytettynä 173 cm 😊 Korkkarit jalassa joskus muinoin kevyesti yli 180 cm ja silloin saattoi jotain kommenttia tulla, että hui kun olet pitkä 😄 Nykyään olen laiska käyttämään korkkareita, tuppaan vetämään jalkaan aina tennarit tai lenkkarit. Tätä se vanhuus teettää 😁
Pojilla saattaa tuo pituuskasvu jatkaa yllättävänkin myöhään. Ja pituutta voi tulla yhdessä kesässä joku 10 cm kevyesti. Ihan hullua..
Aletheias Anonyymi00062 kirjoitti:
Olen venytettynä 173 cm 😊 Korkkarit jalassa joskus muinoin kevyesti yli 180 cm ja silloin saattoi jotain kommenttia tulla, että hui kun olet pitkä 😄 Nykyään olen laiska käyttämään korkkareita, tuppaan vetämään jalkaan aina tennarit tai lenkkarit. Tätä se vanhuus teettää 😁
Pojilla saattaa tuo pituuskasvu jatkaa yllättävänkin myöhään. Ja pituutta voi tulla yhdessä kesässä joku 10 cm kevyesti. Ihan hullua..
AletheiasSamaa mittaa kun äitini on ollut. Hän oli 172cm, isä 183cm. Minä jäin kitukasvuiseksi. 😅
Tuo nuorempikin kasvoi tässä pienessä hetkessä 8cm. Nilkat tuli punteista esiin ja selkä näkyy paidoista, napapaitoina. Ja oli pakko kipittää ostelemaan istuvampaa ylle.
Muistan kyllä, että mäkin kasvoin ihan hujauksessa tähän mittaan. Jo ala-asteella. Yläasteella muut menikin sitten ohi.Tökstöksnöö kirjoitti:
Samaa mittaa kun äitini on ollut. Hän oli 172cm, isä 183cm. Minä jäin kitukasvuiseksi. 😅
Tuo nuorempikin kasvoi tässä pienessä hetkessä 8cm. Nilkat tuli punteista esiin ja selkä näkyy paidoista, napapaitoina. Ja oli pakko kipittää ostelemaan istuvampaa ylle.
Muistan kyllä, että mäkin kasvoin ihan hujauksessa tähän mittaan. Jo ala-asteella. Yläasteella muut menikin sitten ohi.Mut sainhan ees ala-asteella olla aina se luokan pisin. 😂
- Anonyymi00126UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mut sainhan ees ala-asteella olla aina se luokan pisin. 😂
Minä kasvoin myös täyteen pituuteeni jo nuorena, mahdoinkohan yläasteella kasvaa enää sentin tai pari.
Yläasteella sitten alkoi poikia mennä ohi enkä enää aina päässytkään luokkakuvissa takariviin 😅
Aletheias
- Anonyymi00009
Mahdoton kysymys, eivät nuo voi olla yhtä viehättäviä mitenkään. se 176 senttinen pitäisi olla ihan vallan ihmeellisen näköinen ja muotoinen. 154 senttinen ei tarvitse edes olla kummoinen ulkonöltään voittaakseen.
laita kuvat molemmista ensin. - Anonyymi00010
Taidat jo tietää noin minun pituuden.
- Anonyymi00013
Pidän gasellimaisuudesta, se harvoin toteutuu 154 senttisessä. Makuasioitahan nää on.
- Anonyymi00014
joo, gasellit, kirahvit ja koripalloilijanaiset on tosi upeita.
- Anonyymi00015
Lyhyt näyttää helpommin pullukalta, mutta se voi olla viehättävääkin. Pitkänhuiskeus miellyttää toisia. Kaikille löytyy omat faninsa....
- Anonyymi00016
Pitkänhuiskeus, laihuus ja siilitukka. Mikä voisi olla sen viehättävämpää.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pitkänhuiskeus, laihuus ja siilitukka. Mikä voisi olla sen viehättävämpää.
Normaalipituinen, normaalivartaloinen, normaalipäinen 😄
- Anonyymi00019
Milloin nainen on iso, liian iso?
Vilma
- Anonyymi00021
Minusta kukaan ei ole liian pitkä tai lyhyt, iso tai pieni. Aina vaikutuksen tekee se, kun ihminen osaa kantaa itsensä luonnollisesti. Se kertoo myös siitä, että on sinut itsensä kanssa, arvostaa itseään myös ulkonäöllisesti ja uskaltaa olla oma itsensä.
- Anonyymi00052
Eikä kukaan ole koskaan liian lihava. Ja fe ministit on aina ihania.
- Anonyymi00092
Anonyymi00052 kirjoitti:
Eikä kukaan ole koskaan liian lihava. Ja fe ministit on aina ihania.
Niinpä.
Niin kauan kuin omnia mea mecum porto.
Vilma
Niin kauan kuin on toivoa, on elämää.
- Anonyymi00022
Pitemmälle miehelle sopii pidempi nainen ja lyhyemmälle lyhyt. Ei kai tuossa ole mitään ihmeteltävää. Tämä ei kuitenkaan päde somessa seuranhakupalstoilla, jossa kuulemma mies lempataan helposti pois valikoimasta jos pituus on alle 180 cm. Nainen kai haluaa kokea olevansa heikompi miehen rinnalla.
Itse haluan, että mies on pidempi, vähintään 180 cm. Joten ymmärrän jos miehellä vastaavasti on kokemus, että haluaa lyhyemmän naisen. Mies voi kokea olonsa voimakkaaksi.- Anonyymi00023
Tuo on tosi mustavalkoista ajattelua. Jos mies on komea tai nainen kaunis, nuo pituusjutut heitetään äkkiä jorpakkoon.
- Anonyymi00025
Tuo 180cm miehelle on aivan alimmainen hyväksyttävä mitta, ja pitää olla muita hyviä ominaisuuksia paljon lisäksi. Jos mies vaan on yli 195cm niin muuta ei tarvita.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tuo 180cm miehelle on aivan alimmainen hyväksyttävä mitta, ja pitää olla muita hyviä ominaisuuksia paljon lisäksi. Jos mies vaan on yli 195cm niin muuta ei tarvita.
🥳🤣
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tuo on tosi mustavalkoista ajattelua. Jos mies on komea tai nainen kaunis, nuo pituusjutut heitetään äkkiä jorpakkoon.
Katsokaa vaikka maailman kermaa. Siellä usein miehet ovat lyhyitä tai keskimittaisia, naiset voivat olla keskimääräistä pidempiä. Pitkää miestä ei ole koskaan arvostettu esim. elokuvissa, muuuten kuin konnana tai "päättömässä" roolissa. Ehkä tämä joskus muuttuu, mutta ei ole ainakaan vielä muuttunut. Ehkä komeus ja liiallinen pituus ei sovi miehelle, siinä jotenkin mittasuhteet karkaa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mieltymyksensä kullakin, se mitään mustavalkoajattelua ole.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Katsokaa vaikka maailman kermaa. Siellä usein miehet ovat lyhyitä tai keskimittaisia, naiset voivat olla keskimääräistä pidempiä. Pitkää miestä ei ole koskaan arvostettu esim. elokuvissa, muuuten kuin konnana tai "päättömässä" roolissa. Ehkä tämä joskus muuttuu, mutta ei ole ainakaan vielä muuttunut. Ehkä komeus ja liiallinen pituus ei sovi miehelle, siinä jotenkin mittasuhteet karkaa.
"Katsokaa vaikka maailman kermaa. Siellä usein miehet ovat lyhyitä "
SIllä kermalla on RAHAAAA! - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
"Katsokaa vaikka maailman kermaa. Siellä usein miehet ovat lyhyitä "
SIllä kermalla on RAHAAAA!No kyllä heillä on usein sitä jotakin, ei he olisi saanut muuten sitä rahaa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
No kyllä heillä on usein sitä jotakin, ei he olisi saanut muuten sitä rahaa.
Heillä on suhteita joilla saadaan rahaa ja päästään asemaan.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Heillä on suhteita joilla saadaan rahaa ja päästään asemaan.
Kuule, on erikseen mielenkiintoiset näyttelijät ja taiteilijat, jotka ovat saaneet rahansa omalla työllään. Erikseen on muut raharikkaat, joita tuskin pidetään edes mielenkiintoisina vaan palvellaan lähinnä siksi kun heillä on rahaa. Siinä palvelussa ei ole välttämättä "rakkautta" ilmassa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kuule, on erikseen mielenkiintoiset näyttelijät ja taiteilijat, jotka ovat saaneet rahansa omalla työllään. Erikseen on muut raharikkaat, joita tuskin pidetään edes mielenkiintoisina vaan palvellaan lähinnä siksi kun heillä on rahaa. Siinä palvelussa ei ole välttämättä "rakkautta" ilmassa.
KAIKKI julkisuudessa olevat näyttelijät kuuluvat samaan sisäpiiriin, kaikki. Ei ole ketään ulkopuolisia omalla työllään menestyneitä olemassa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
KAIKKI julkisuudessa olevat näyttelijät kuuluvat samaan sisäpiiriin, kaikki. Ei ole ketään ulkopuolisia omalla työllään menestyneitä olemassa.
Ja osa heistä on taitavia, pieni osa todella taitavia, mutta suurempi osa täysin taitamattomia, kaikki ovat silti mukana koska heillä on suhteita.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Höpö höpö. Ihminen, jolla on selkärankaa, pystyy kyllä maailmalta löytämään hyvän ja rehellisen tukijan. Ei kaikki ole samaa roskajoukkoa.
- Anonyymi00042
Anonyymi00025 kirjoitti:
Höpöhöpö. Pöljä
- Anonyymi00045
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos elokuvassa on pitkiä ihmisiä, niin filmiä menee enemmän.
Vilma - Anonyymi00049
Anonyymi00040 kirjoitti:
Höpö höpö. Ihminen, jolla on selkärankaa, pystyy kyllä maailmalta löytämään hyvän ja rehellisen tukijan. Ei kaikki ole samaa roskajoukkoa.
Höpöö höpöö.
- Anonyymi00054
Anonyymi00049 kirjoitti:
Höpöö höpöö.
Ilmeisesti et ole selkärankainen ihminen kun menet siitä mistä aita on matalin.
- Anonyymi00055
Anonyymi00045 kirjoitti:
Jos elokuvassa on pitkiä ihmisiä, niin filmiä menee enemmän.
VilmaUskon, että on vaikeampi ottaa lähivideota, pää jää helposti pois filmiltä.
- Anonyymi00061
Anonyymi00023 kirjoitti:
Samaa mietin. Ei kyllä niiden epärealististen vaatimusten kanssa niin helposti löydä yhtään ketään. On kuitenkin tuo pituusasia melko ulkokohtainen juttu. Kyllä itse kiinnitän huomiota siihen, minkälainen ihminen toinen on.
- Anonyymi00074
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tässä muutamia näyttelijöitä, 6,5 jalkaa on yhtäkuin 195,5cm:
Dwayne "The Rock" Johnson (6'5"), Vince Vaughn (6'5"), Tim Robbins (6'5"), and Tyler Perry (6'5"). Jacob Elordi, Joe Manganiello (6'5"), Winston Duke, James Cromwell (6'7"), and Brad Garrett (6'8").
Alexander Skarsgård and Armie Hammer are listed at 6'5", while Liam Neeson and Jason Momoa stand at 6'4". The tallest actors in Hollywood history include Richard Kiel (7'1.5"), Brad Garrett (6'8")
Jake Gyllenhaal 1,82m
Keegan Allen 1.85m
Jeremy Sumpter 1,83 m
Chace Crawford 1,83m
Jamie Campbell Bower 1,83m
Douglas Booth 1,85m
Chris Evans 1,83m
Nicholas Hoult 1,9m
Liam Hemsworth 1,91m
Chris Hemsworth 1,9m
Hayden Christensen 1,83m
Ryan Gosling 1,84m
Channing Tatum 1,85m
Ashton Kutcher 1,89m
Josh Duhamel 1,92m
Heath Ledger 1,85m
Ryan Reynolds 1,88m
Chris Pine 1,83m
Ansel Elgort 1,93m
Alexander Ludwig 1,88m
Douglas Smith 1,91m
Chris Pratt 1,88m
Eric Bana 1,89m
Jim Carrey 1,88m
Clint Eastwood 1,92 cm
Että entäs jos jatkossa koittaisit vaan olla hiljaa etkä kommentoisi kaikenlaista täyttä soopaa millä ei ole minkäänlaista todelisuuspohjaa. Etkö tajua että nämä tiedot eivät ole salaisia ja ne on helposti netistä löydettävissä. En ymmärrä miksi jaksat valehdella viestistä toiseen ja väittää ja jankata jotain itsestään selvää asiaa. - Anonyymi00077
Anonyymi00027 kirjoitti:
"naiset voivat olla keskimääräistä pidempiä"
Scarlett Johanssonin pituus on 5 jalkaa 3 tuumaa eli noin 160 cm
Natalie Portman's height is 5ft 2 ½ or 158.8 cm tall.
Halle Berry's height is widely reported as 5 feet 5 inches 165.1 cm
Salma Hayek on useimmillaan 5 jalkaa 2 tuumaa (n. 157 cm)
Jennifer Lopez is generally reported to be 5 feet 4 inches (164 cm)
Amber Heard approximately 5 feet 6 ¾ inches (169.5 cm
Marilyn Monroe's height was 5 feet 5.5 inches (166 cm)
Judy Garland approximately 4 feet 11 inches (150 cm) tall.
Reese Witherspoon, Anna Kendrick, Emilia Clarke, and Zoë Kravitz at 5'2" (157 cm)
Lady Gaga, Jenna Ortega, and Jada Pinkett Smith at 5'0" to 5'1" (151-155 cm). Anonyymi00074 kirjoitti:
Tässä muutamia näyttelijöitä, 6,5 jalkaa on yhtäkuin 195,5cm:
Dwayne "The Rock" Johnson (6'5"), Vince Vaughn (6'5"), Tim Robbins (6'5"), and Tyler Perry (6'5"). Jacob Elordi, Joe Manganiello (6'5"), Winston Duke, James Cromwell (6'7"), and Brad Garrett (6'8").
Alexander Skarsgård and Armie Hammer are listed at 6'5", while Liam Neeson and Jason Momoa stand at 6'4". The tallest actors in Hollywood history include Richard Kiel (7'1.5"), Brad Garrett (6'8")
Jake Gyllenhaal 1,82m
Keegan Allen 1.85m
Jeremy Sumpter 1,83 m
Chace Crawford 1,83m
Jamie Campbell Bower 1,83m
Douglas Booth 1,85m
Chris Evans 1,83m
Nicholas Hoult 1,9m
Liam Hemsworth 1,91m
Chris Hemsworth 1,9m
Hayden Christensen 1,83m
Ryan Gosling 1,84m
Channing Tatum 1,85m
Ashton Kutcher 1,89m
Josh Duhamel 1,92m
Heath Ledger 1,85m
Ryan Reynolds 1,88m
Chris Pine 1,83m
Ansel Elgort 1,93m
Alexander Ludwig 1,88m
Douglas Smith 1,91m
Chris Pratt 1,88m
Eric Bana 1,89m
Jim Carrey 1,88m
Clint Eastwood 1,92 cm
Että entäs jos jatkossa koittaisit vaan olla hiljaa etkä kommentoisi kaikenlaista täyttä soopaa millä ei ole minkäänlaista todelisuuspohjaa. Etkö tajua että nämä tiedot eivät ole salaisia ja ne on helposti netistä löydettävissä. En ymmärrä miksi jaksat valehdella viestistä toiseen ja väittää ja jankata jotain itsestään selvää asiaa.Chrus Pratt oli se tyyppi joka jossain kuvakulmassa on kuin samasta naama muotista mieheni kanssa. Voisi mennä sukulaisina lärvin kanssa.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/Chris_Pratt_by_Gage_Skidmore_2.jpg?utm_source=fi.wikipedia.org&utm_campaign=index&utm_content=originalTökstöksnöö kirjoitti:
Chrus Pratt oli se tyyppi joka jossain kuvakulmassa on kuin samasta naama muotista mieheni kanssa. Voisi mennä sukulaisina lärvin kanssa.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/Chris_Pratt_by_Gage_Skidmore_2.jpg?utm_source=fi.wikipedia.org&utm_campaign=index&utm_content=originalKaikenlaisia tietoja sitä nettikin sisältää. Pituuksia. Tietääkö paksuudetkin?
- Anonyymi00089
Tökstöksnöö kirjoitti:
Chrus Pratt oli se tyyppi joka jossain kuvakulmassa on kuin samasta naama muotista mieheni kanssa. Voisi mennä sukulaisina lärvin kanssa.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c2/Chris_Pratt_by_Gage_Skidmore_2.jpg?utm_source=fi.wikipedia.org&utm_campaign=index&utm_content=originalsure it is. for sure, yeah.
- Anonyymi00093
Anonyymi00055 kirjoitti:
Uskon, että on vaikeampi ottaa lähivideota, pää jää helposti pois filmiltä.
Valokuvissakin?
Vilma
Muistaakseni Gena Davis on melko pitkä. Lahjakas näyttelijä.
Erityisesti feministisessä kurkunleikkajien saaressa. Ihan ite stunttinaan. - Anonyymi00096
Anonyymi00093 kirjoitti:
Valokuvissakin?
Vilma
Muistaakseni Gena Davis on melko pitkä. Lahjakas näyttelijä.
Erityisesti feministisessä kurkunleikkajien saaressa. Ihan ite stunttinaan.Fe ministiset näyttelijät on erikseen.
Anonyymi00089 kirjoitti:
sure it is. for sure, yeah.
Juu, kun hakee kuvahaulla niin tarjoo Prattiä, vaikka on minun karvakamuni naama.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, kun hakee kuvahaulla niin tarjoo Prattiä, vaikka on minun karvakamuni naama.
Minä oon tietysti meistä se komeampi. Päivänselvää.
- Anonyymi00145UUSI
Minulla ei koskaan ole pituus vaikuttanut mihinkään. Itse olen 174 cm, hoikka ja eka mieheni oli 167 cm, nykyinen mieheni on 187 cm.
Nuorena olin erittäin suosittu, ihalijoita riitti liiaksi asti, johtuikohan pituudestani, olin jo 14v, tämän mittainen. Kuvista päätellen taisin olla kaunotarkin, mutta en itse sitä huomannut. nyt jälkeenpäin tajusin sellaisenkin asian, kun katselin kuvia.
Oli niin paljon muita asioita ettei ulkonäköön kiinnittänyt mitään ihmeempää huomiota. - Anonyymi00147UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
"päättömässä" roolissa kuten lyhyt Tom Cruise. Tai Sylvester "Syltty" Stallone. 😂
- Anonyymi00024
Olen joskus ihastunut vain muutaman sentin pidempään mieheen. 🙂
- Anonyymi00031
Voi hurjaa! itse olet 179cm ja mies oli 181cm.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voi hurjaa! itse olet 179cm ja mies oli 181cm.
Eräällä miehellä oli 5 cm läski-jalkapohjat ja hän ylsi siten 180 centtiääksi.
- Anonyymi00030
Aika teoreettinen kysymys kahdesta syystä. 🤭
1) Harvoin ihmiset ovat noin vain 'otettavissa', elleivät he ole kovin rakastuneita. 😄
2) Aloituksesta saa vaikutelman, että vain naisen ulkonäöllä olisi miehelle merkitystä. Jos niin olisi, minulla olisi ollut poikaystävä jo 15-vuotiaana. 😄
🦄- Anonyymi00035
" että vain naisen ulkonäöllä olisi miehelle merkitystä. Jos niin olisi, minulla olisi ollut poikaystävä jo 15-vuotiaan"
MIkäli vain ulkonäöllä olisi merkitystä niin sinulla ei olisi yhtään ainoaa poikaystävää ikinä. Ei ikinä.
Täh, mitä. Virranjakajan pyörijän taskuun ottaminen ettei autoa varasteta oli liikaa?
Vaiko etten oikein ymmärrä aina naisia eikä naiset minua, siitä huolimatta että gynekologia tarvitaan molemmat. Ja pysyn kaukana naisista.- Anonyymi00037
Minä kun olen tällainen käytännön ihminen ennemmin kuin teoreetikko, ja lisäksi minulla on jo aika pitkä kokemus olla suhteessa se korkeaan paikkaan kurottelija, niin uusi valinta olisi tuo +22 cm käytännön hyötyjä :))
Jos muijalla olisi vielä voimaa, niin avot. Voitais kirvestöitäkin tehdä kahdestaan.
Jos olis vielä kylmänsietokin kunnossa, niin siitähän saattaisi saada pilkkikaverin.
Minä kun ajaisin kelkan keväällä sohjolumeen kiinni, niin muija vaan ottaisi reen perästä kiinni ja rytkäyttäisi sen takaisin hangen pinnalle, eikä uikuttaisi :))
-keinovaginamies-- Anonyymi00046
Amazon-nainen? Heittelisi saunapuut tuosta noin varastoon.
Vilma - Anonyymi00053
Olen todennut käytännössä, että 185 cm olisi melkolailla passeli pituus ihmiselle. Yltää ongelmitta valtaosaan sellaisista paikoista, mihin tarvitseekin yltää, mutta ei kuitenkaan ole vielä liian pitkä, että tarvitsisi pelätä jokaista ovenkarmia. Ja pääsee kaikkiin huvipuistolaitteisiin 😁
Tarvitsisin lisäsenttejä eritoten siihen, kun otan keittiön ylimmältä hyllyltä kulhoja. En jaksa mitään jakkaroita siirrellä, joten seison varpaillani ja ujutan sormella kulhon hyllyn reunalle, josta kippaan sen kädelle. Jos olisi se reilut 10 cm lisää pituutta, yltäisi tuonkin tekemään tyylikkäämmin.
Niin ja eikö sulla ole se teltta pilkkireissuille? Eikö siellä saa helposti pidettyä vähän lämpimämpää tunnelmaa yllä? 🙃
Aletheias - Anonyymi00058
Anonyymi00053 kirjoitti:
Olen todennut käytännössä, että 185 cm olisi melkolailla passeli pituus ihmiselle. Yltää ongelmitta valtaosaan sellaisista paikoista, mihin tarvitseekin yltää, mutta ei kuitenkaan ole vielä liian pitkä, että tarvitsisi pelätä jokaista ovenkarmia. Ja pääsee kaikkiin huvipuistolaitteisiin 😁
Tarvitsisin lisäsenttejä eritoten siihen, kun otan keittiön ylimmältä hyllyltä kulhoja. En jaksa mitään jakkaroita siirrellä, joten seison varpaillani ja ujutan sormella kulhon hyllyn reunalle, josta kippaan sen kädelle. Jos olisi se reilut 10 cm lisää pituutta, yltäisi tuonkin tekemään tyylikkäämmin.
Niin ja eikö sulla ole se teltta pilkkireissuille? Eikö siellä saa helposti pidettyä vähän lämpimämpää tunnelmaa yllä? 🙃
Aletheias:)
Vois olla. Ihan tuohon ei kuitenkaan varsi riitä. Minusta keskimittaisuuskin on aika hyvä. Useimmat jutut kuitenkin mitoitetaan keskimääräiselle ihmiselle.
Meillä on tuota huonekorkeutta sen verran, että ylimmille keittiön hyllyille ei vielä tuollakaan varrella kannattaisi yrittää.
Itepä olen tuonkin kaapiston muokannut, että itseä saa syyttää kun jakkaraa käyttää. Toki hyvää jumppaa. Muorihan ei käytä kuin alahyllyjä.
Sehän se tahtoo vähän syödä miestä, että aina kun jotain tehdään ylöspäin, niin muori tilaa minut paikalle ja vetoaa omaan pituusrajoittuneisuutensa :)
Yläoksilla olis kuulemma vielä luumuja ja omenoita, jotka pitäisi saada alas :)) Arvaa kuka on kutsuttu pippaloihin.
Täytyy tulevana talvena testata pilkkiteltan lämmitysominaisuudet. Kyllähän se viimalta ja tuiskulta suojaa ilman lämmitystäkin.
Jos oliskin teltassa hyvää seuraa, niin ehkä siellä viihtyisi enemmän. Järvellä kun sen pystyttää, niin kohta haluttaa lähteä hakemaan tärppejä kauempaakin. Se on semmosta, kun on useamman reiän kairaaja :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
:)
Vois olla. Ihan tuohon ei kuitenkaan varsi riitä. Minusta keskimittaisuuskin on aika hyvä. Useimmat jutut kuitenkin mitoitetaan keskimääräiselle ihmiselle.
Meillä on tuota huonekorkeutta sen verran, että ylimmille keittiön hyllyille ei vielä tuollakaan varrella kannattaisi yrittää.
Itepä olen tuonkin kaapiston muokannut, että itseä saa syyttää kun jakkaraa käyttää. Toki hyvää jumppaa. Muorihan ei käytä kuin alahyllyjä.
Sehän se tahtoo vähän syödä miestä, että aina kun jotain tehdään ylöspäin, niin muori tilaa minut paikalle ja vetoaa omaan pituusrajoittuneisuutensa :)
Yläoksilla olis kuulemma vielä luumuja ja omenoita, jotka pitäisi saada alas :)) Arvaa kuka on kutsuttu pippaloihin.
Täytyy tulevana talvena testata pilkkiteltan lämmitysominaisuudet. Kyllähän se viimalta ja tuiskulta suojaa ilman lämmitystäkin.
Jos oliskin teltassa hyvää seuraa, niin ehkä siellä viihtyisi enemmän. Järvellä kun sen pystyttää, niin kohta haluttaa lähteä hakemaan tärppejä kauempaakin. Se on semmosta, kun on useamman reiän kairaaja :))
-keinovaginamies-Siis jokainenhan on hyvä juuri sen pituisena kuin mitä luonto on päättänyt 😊 Olen vaan usein huomannut pohtivani, että kunpa olisi sellainen 10-15 cm lisää niin homma onnistuisi helpommin ilman varpistelua 😁
Minä joudun itse tekemään oikeastaan kaiken, vaikka se tarkoittaisi korkeammalle kapuamista, kun poika on jatkuvasti menossa. Kyllä hän sitten auttaa, kun on kotona. Taputtaa minua päähän ja sanoo pikkuiseksi äidiksi 😄
Omenanpoimintaanhan on ainakin sellainen kiva vempain, jolla yltää jo aika korkealle. Jos on kunnon omenapuut (kuten teillä tietty on 😄) niin sitten ei varmaan auta kuin tikkaille nousu. Nousette sinne yhdessä ja emäntähän saattaisi sitten mahtua paremmin kinkkisten oksien väliin noutamaan omenoita, kun ei ole pitkät raajat tiellä 😁
Luulen, että teltassa saat helposti ylläpidettyä lämmintä tunnelmaa. Mun mielikuvissahan tuo teltta on sisustettu joksikin aivan muuksi kuin pilkkiteltaksi, lähentelee enemmänkin sellaista glamping-meininkiä 😅
Aletheias - Anonyymi00064
Anonyymi00046 kirjoitti:
Amazon-nainen? Heittelisi saunapuut tuosta noin varastoon.
VilmaNo, täytyy myöntää että tällainen mielikuva on joskus nuorta mieltäni kiinnostanut :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00067
Anonyymi00059 kirjoitti:
Siis jokainenhan on hyvä juuri sen pituisena kuin mitä luonto on päättänyt 😊 Olen vaan usein huomannut pohtivani, että kunpa olisi sellainen 10-15 cm lisää niin homma onnistuisi helpommin ilman varpistelua 😁
Minä joudun itse tekemään oikeastaan kaiken, vaikka se tarkoittaisi korkeammalle kapuamista, kun poika on jatkuvasti menossa. Kyllä hän sitten auttaa, kun on kotona. Taputtaa minua päähän ja sanoo pikkuiseksi äidiksi 😄
Omenanpoimintaanhan on ainakin sellainen kiva vempain, jolla yltää jo aika korkealle. Jos on kunnon omenapuut (kuten teillä tietty on 😄) niin sitten ei varmaan auta kuin tikkaille nousu. Nousette sinne yhdessä ja emäntähän saattaisi sitten mahtua paremmin kinkkisten oksien väliin noutamaan omenoita, kun ei ole pitkät raajat tiellä 😁
Luulen, että teltassa saat helposti ylläpidettyä lämmintä tunnelmaa. Mun mielikuvissahan tuo teltta on sisustettu joksikin aivan muuksi kuin pilkkiteltaksi, lähentelee enemmänkin sellaista glamping-meininkiä 😅
AletheiasFiksuna miehenä annoin jo etukäteen muorille lahjaksi tuollaisen omenakeräimen varrella, mutta arvaa kuka sitä tulee käyttämään / on käyttänyt jo.
Ja sitten kun lähdetään tikkaille, niin aina voi vedota huonoon päähän ja korkean paikan kammoon.
Arvaatkin jo varmaan että kuka meillä oikeasti hoitaa hommat :) Ainakin vähänkin fyysisyyttä vaativat.
Sulla on pitkä hujoppi poika joka taputtelee 173 cm pikkuäitiä päähän. Hellyyttävä näky :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00070
Anonyymi00067 kirjoitti:
Fiksuna miehenä annoin jo etukäteen muorille lahjaksi tuollaisen omenakeräimen varrella, mutta arvaa kuka sitä tulee käyttämään / on käyttänyt jo.
Ja sitten kun lähdetään tikkaille, niin aina voi vedota huonoon päähän ja korkean paikan kammoon.
Arvaatkin jo varmaan että kuka meillä oikeasti hoitaa hommat :) Ainakin vähänkin fyysisyyttä vaativat.
Sulla on pitkä hujoppi poika joka taputtelee 173 cm pikkuäitiä päähän. Hellyyttävä näky :))
-keinovaginamies-Mutta sehän on hauskaa poimia omppuja sillä laitteella! Siinä tulee vähän sellainen lasten onginta-fiilis, kun ei ihan tiedä mitä pussiin solahtaa 😄
Myönnettäköön, että aavistuksen itsekin karsastan kovin korkeita paikkoja, mutta kyllä omppujen takia voisi korkeammallekin mennä. Sitäpaitsi itse poimituista ompuista tulee parasta omppupiirakkaa 😍
Poika taisi mennä ohi jo 12-vuotiaana. Onneksi nyt näyttää pituuskasvu rauhoittuneen, ei tarvitse koko ajan ostaa uusia vaatteita ja kengätkin saa vielä nippanappa ostettua tavallisesta kaupasta 😊
Aletheias - Anonyymi00094
Anonyymi00059 kirjoitti:
Siis jokainenhan on hyvä juuri sen pituisena kuin mitä luonto on päättänyt 😊 Olen vaan usein huomannut pohtivani, että kunpa olisi sellainen 10-15 cm lisää niin homma onnistuisi helpommin ilman varpistelua 😁
AletheiasMulla on omenavempain, mutta ballerinaomenapuu, Jorma Uotinen, paleltui pakkasissa. Sen koommin en omenia, tosi pahan makuisia, ole omilta viljelmiltäni saanut. Eilenkin lullersi pieni harmaa 4 cm myyrän, jolle olisi voinut sanoa, että sinun syy, kun Jormalle kävi köpsästi.
Sentään kukkikin 10 vuoden jälkeen, kun rusakot olivat sitä kasvaneet.
Sen pituinen se.
Vilma Anonyymi00094 kirjoitti:
Mulla on omenavempain, mutta ballerinaomenapuu, Jorma Uotinen, paleltui pakkasissa. Sen koommin en omenia, tosi pahan makuisia, ole omilta viljelmiltäni saanut. Eilenkin lullersi pieni harmaa 4 cm myyrän, jolle olisi voinut sanoa, että sinun syy, kun Jormalle kävi köpsästi.
Sen pituinen se.
VilmaHuolellinen tervaus estää jänö- ja myyrätuhot.
- Anonyymi00109
buddy-love kirjoitti:
Huolellinen tervaus estää jänö- ja myyrätuhot.
Se on myöhäistä nyt. Jorma on kaadettu ja se on jo palanut iloisesti ja tuottanut lämpöä.
Jänöjä eli rusakko + 3 jälkeläistä, joita kesällä näin puikkimassa, Ei voi kieltä järsimästä. Ilahdun, kun rusakot viihtyvät lähitienoolla.
Jättäneet kukatkin rauhaan. Paitsi kerran ja pidin puhuttelun. Jäi kertaan sellainen ylensyöpöttely.
Vilma Anonyymi00109 kirjoitti:
Se on myöhäistä nyt. Jorma on kaadettu ja se on jo palanut iloisesti ja tuottanut lämpöä.
Jänöjä eli rusakko 3 jälkeläistä, joita kesällä näin puikkimassa, Ei voi kieltä järsimästä. Ilahdun, kun rusakot viihtyvät lähitienoolla.
Jättäneet kukatkin rauhaan. Paitsi kerran ja pidin puhuttelun. Jäi kertaan sellainen ylensyöpöttely.
VilmaNoh, sen seuraavan puun voi sitten tervata.
(itse tervasin juuri luumupuun ja viiniköynnöksen, sillä Helsingin puput ovat niille suuri vaara)
((enkä ole nykyisin siellä niitä vahtimassa kuin harvoin, joten pakko varautua kunnolla))- Anonyymi00125UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
Mulla on omenavempain, mutta ballerinaomenapuu, Jorma Uotinen, paleltui pakkasissa. Sen koommin en omenia, tosi pahan makuisia, ole omilta viljelmiltäni saanut. Eilenkin lullersi pieni harmaa 4 cm myyrän, jolle olisi voinut sanoa, että sinun syy, kun Jormalle kävi köpsästi.
Sen pituinen se.
VilmaVoi harmi, mikä kohtalo Jormalla oli, mutta täytyy antaa pointsit mahtavasta nimestä. Jorma Uotinen-omenapuu 😅
Aletheias - Anonyymi00142UUSI
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaeksi Suomen kansalle
Kertokaa se jos tiedättePuolueet
Kansallinen Kokoomus
Orpon ja Purran syytä meidän nuorten köyhyys. Äänestä
Teemme kaikkemme talouskasvumme eteen,siis kenenkä?Orpon ja Purran syytä meidän nuorten köyhyys.
Äänestä
SDP vähiten huono vaihtoehto juuri sinullekkinolen maksanut tuloveroa,autoveroa, dieselveroa,kiinteistöveroa,kirkollisveroa,perintöveroa. Mitä sitten.Kaikkonen ,mikä on ongelma?
Veroja maksetaan että saadaan sosiaalietuutta
Siis terveyden huoltoa edullisesti ja jos joutuu työttömäksi niin saa toimeen tulon
Näin toimii SDP
Mutta kokookoomusken mukaan verovarat kuuluukin suuryrityksille ja niille jaetaan ne raha jotta saavat enenmän voittojaKansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, aina työntekijöiden kiky-maksujen palauttamisesta työnantajille lähtien.
Hiljaista on ollut. Aina on kysymys yritetty kääntää jonkun muun syyksi. Etenkin edellinen hallitus on ollut suosikkisyyllinen, jopa persujen omiin tekemisiin.
Nyt kun vaalikautta on jäljellä enää vuosi, niin eväät näyttää olevan syöty persuleirissä. Mutta.
Kysytään nyt vielä kuitenkin, ihan vaan tulevia eduskuntavaaleja varten, että mitkä ovat persujen perustelut vaalilupauksiensa pettämiselle, ja oliko päätös ainutkertainen ratkaisu tälle hallituskokoonpanolle, toisin sanoen pakon sanelema tilapäisratkaisu? Pääministeriasemassa kansalaisten kannalta huonot päätökset peruttaisiin ja toteutettaisiin lupaukset, jotka annettiin ennen kevään 2023 vaaleja?
Yksinkertaistaen; jatkossa lupaukset siis pidetään, jos vielä kerran annamme äänenne teille, ja teemme persuista suurimman vallankäyttäjän?Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.🎩🎩🎩👺👺👺👺👺
Demarien älykkyydestä on vahvoja näyttöjä. Kaikkein paras näyttö on ollut vaatimus koko kansan kouluttamisesta, jotta työelämme saisi mahdollisimman parhaita osaajia. Tätähän oikeisto ensi alkunn vastusti, mutta kun tulokset puhuivat puolestaan, kääntyi myös kannattamaan sitä. Tuottavia yrityksiä ei olisi ilman osaavaa henkilöstöä. Nokia kasvu globaaliksi suuryrotykseksi oli selvä esimerkki tästä. Sinun koultusta vähättelevillä keinoillasia se olisi jäänyt totetumatta. Koko kansan koulutus on ollut ylivoimaisesti paras talouspoltiinen innovaatio, mitä Suomessa ja monessa muussakin maassa on tehty. Suomessa se on ollut erittäin demarijohtoista kuten muissakin pohjoismaissa. Ilman tätä koulutusbuumia, meillä olisi vientiin kykenämättöniä snägariytyksiä ja se olisi siinä. Ennen sota meillä oli ulkomaalaisen pääoman siivittämää teollisuutta, joka ei vielä tarvinnut erityisen koulutettua väestöä. Ilman koko kansan koulutusta, olisimme kehitysmaa, jota EU-jäsenenenä verrattaisiin Romaniaan ja Bulgariaan.Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.Hyvä muistaa ja tajuta että kaikki hallituksen toimet ovat vaan nostaneet kansalaisten kuluja
Esim alv joka kohdistuu täysimääräisesti vaan duunareille ei ollenkaan yrityksiin
Ruuan hinta ja kaikki asumisen ja kulut
Itsellä menee tililtä noin 2000 ekk kaikenlaisiin maksuihin sähkö, vesi ruoka ja ne
Alv korotus jo pelkästään nostaa kuluja n, 600e vuodessa.
Sitten muut kulut
Kuitenkin yritusten kuluja ei ole nostettu yhtään ja luvataan lisää sosialietuutta ja ilmaisrahan valtiolta jonka maksaa vaan duunarit
Siksi Paljakan korotus 10 pros on ajan kohtainen ja minimi
Ja hyvin perusteltu
Satonen ajamaan turkkia
Äänestä - Anonyymi00143UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
AletheiasPitkällä ihmisellä usein kipee selkä
- Anonyymi00146UUSI
Anonyymi00142 kirjoitti:
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaeksi Suomen kansalle
Kertokaa se jos tiedättePuolueet
Kansallinen Kokoomus
Orpon ja Purran syytä meidän nuorten köyhyys. Äänestä
Teemme kaikkemme talouskasvumme eteen,siis kenenkä?Orpon ja Purran syytä meidän nuorten köyhyys.
Äänestä
SDP vähiten huono vaihtoehto juuri sinullekkinolen maksanut tuloveroa,autoveroa, dieselveroa,kiinteistöveroa,kirkollisveroa,perintöveroa. Mitä sitten.Kaikkonen ,mikä on ongelma?
Veroja maksetaan että saadaan sosiaalietuutta
Siis terveyden huoltoa edullisesti ja jos joutuu työttömäksi niin saa toimeen tulon
Näin toimii SDP
Mutta kokookoomusken mukaan verovarat kuuluukin suuryrityksille ja niille jaetaan ne raha jotta saavat enenmän voittojaKansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, aina työntekijöiden kiky-maksujen palauttamisesta työnantajille lähtien.
Hiljaista on ollut. Aina on kysymys yritetty kääntää jonkun muun syyksi. Etenkin edellinen hallitus on ollut suosikkisyyllinen, jopa persujen omiin tekemisiin.
Nyt kun vaalikautta on jäljellä enää vuosi, niin eväät näyttää olevan syöty persuleirissä. Mutta.
Kysytään nyt vielä kuitenkin, ihan vaan tulevia eduskuntavaaleja varten, että mitkä ovat persujen perustelut vaalilupauksiensa pettämiselle, ja oliko päätös ainutkertainen ratkaisu tälle hallituskokoonpanolle, toisin sanoen pakon sanelema tilapäisratkaisu? Pääministeriasemassa kansalaisten kannalta huonot päätökset peruttaisiin ja toteutettaisiin lupaukset, jotka annettiin ennen kevään 2023 vaaleja?
Yksinkertaistaen; jatkossa lupaukset siis pidetään, jos vielä kerran annamme äänenne teille, ja teemme persuista suurimman vallankäyttäjän?Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.🎩🎩🎩👺👺👺👺👺
Demarien älykkyydestä on vahvoja näyttöjä. Kaikkein paras näyttö on ollut vaatimus koko kansan kouluttamisesta, jotta työelämme saisi mahdollisimman parhaita osaajia. Tätähän oikeisto ensi alkunn vastusti, mutta kun tulokset puhuivat puolestaan, kääntyi myös kannattamaan sitä. Tuottavia yrityksiä ei olisi ilman osaavaa henkilöstöä. Nokia kasvu globaaliksi suuryrotykseksi oli selvä esimerkki tästä. Sinun koultusta vähättelevillä keinoillasia se olisi jäänyt totetumatta. Koko kansan koulutus on ollut ylivoimaisesti paras talouspoltiinen innovaatio, mitä Suomessa ja monessa muussakin maassa on tehty. Suomessa se on ollut erittäin demarijohtoista kuten muissakin pohjoismaissa. Ilman tätä koulutusbuumia, meillä olisi vientiin kykenämättöniä snägariytyksiä ja se olisi siinä. Ennen sota meillä oli ulkomaalaisen pääoman siivittämää teollisuutta, joka ei vielä tarvinnut erityisen koulutettua väestöä. Ilman koko kansan koulutusta, olisimme kehitysmaa, jota EU-jäsenenenä verrattaisiin Romaniaan ja Bulgariaan.Sinun suureksi harmiksi juuri vasemmisto yhdessä ay-liikkeen kanssa ovat aikoinaan luoneet tämän hyvinvointivaltion nimeltä Suomi.
Nyt sitten vain oikeisto onkin valitettavasti jo tuhonnut todella paljon hyvinvointivaltiota nimeltä Suomi.Hyvä muistaa ja tajuta että kaikki hallituksen toimet ovat vaan nostaneet kansalaisten kuluja
Esim alv joka kohdistuu täysimääräisesti vaan duunareille ei ollenkaan yrityksiin
Ruuan hinta ja kaikki asumisen ja kulut
Itsellä menee tililtä noin 2000 ekk kaikenlaisiin maksuihin sähkö, vesi ruoka ja ne
Alv korotus jo pelkästään nostaa kuluja n, 600e vuodessa.
Sitten muut kulut
Kuitenkin yritusten kuluja ei ole nostettu yhtään ja luvataan lisää sosialietuutta ja ilmaisrahan valtiolta jonka maksaa vaan duunarit
Siksi Paljakan korotus 10 pros on ajan kohtainen ja minimi
Ja hyvin perusteltu
Satonen ajamaan turkkia
ÄänestäMiten liittyy aloitukseen? Persuissa on pitkiä ihmisiä, joten äänestetään heitä, niinkö?
- Anonyymi00041
ei ole väliä jos naisella ei ole väliä omalle lyhyydelleni 172 cm
- Anonyymi00043
Hyvä mitta on!
- Anonyymi00044
Aina jotain muuta eroa löytyy kuin pituus. Ihan sama kumpi vaan.... oma pituus 173 tai vähemmän...ei oo tullut nyt mittailtua..
- Anonyymi00090
Joskus tapasin Tinderistä naisen, joka oli 176 cm laittanut mitakseen sinne ja en kyllä huomannut noita 3 cm;ä mitenkään. Otin jossainvaiheessa puheeksi ja naureskeltiin aihetta. Käytiin sitten kaupassa ja olin korinkantaja, kun nainen teki siis itselleen ostoksia. Kun mentiin kassalle, niin koripino oli korkea. Kun rupesin nostamaan koria sinne ylimmäiseksi, nainen otti korin ja sanoi, annas kun autan ja nosti korin kasan päälle. 🤣
Aivan huikea huumorintaju. 😆
Sentit sinne tai tänne, kunhan huumori kolahtaa. 🙂 - Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00090 kirjoitti:
Joskus tapasin Tinderistä naisen, joka oli 176 cm laittanut mitakseen sinne ja en kyllä huomannut noita 3 cm;ä mitenkään. Otin jossainvaiheessa puheeksi ja naureskeltiin aihetta. Käytiin sitten kaupassa ja olin korinkantaja, kun nainen teki siis itselleen ostoksia. Kun mentiin kassalle, niin koripino oli korkea. Kun rupesin nostamaan koria sinne ylimmäiseksi, nainen otti korin ja sanoi, annas kun autan ja nosti korin kasan päälle. 🤣
Aivan huikea huumorintaju. 😆
Sentit sinne tai tänne, kunhan huumori kolahtaa. 🙂Siis tämä juuri! 👏 Kun toisen ihmisen kanssa on hyvä olla, niin kuka enää mitään senttejä huomaa?
Aletheias - Anonyymi00140UUSI
Anonyymi00124 kirjoitti:
Siis tämä juuri! 👏 Kun toisen ihmisen kanssa on hyvä olla, niin kuka enää mitään senttejä huomaa?
AletheiasJep. Ei muutamat sentit sinnetänne vaikuta oikeasti mitään... eikä usein 10-15cm;kään.
Mutta erilaiset huumoriatajut on pahempi ero tai arvoissa erot. - Anonyymi00144UUSI
Anonyymi00140 kirjoitti:
Jep. Ei muutamat sentit sinnetänne vaikuta oikeasti mitään... eikä usein 10-15cm;kään.
Mutta erilaiset huumoriatajut on pahempi ero tai arvoissa erot.Niinpä. Jos toisen kanssa ei keskustelu suju eikä huumorintaju osu yksiin ja arvomaailmatkin vielä sakkaa, niin sitä ei kyllä pelasteta millään pituuksilla.
Sitäpaitsi pituus on vain yksi mitta. Siihen, miltä toinen "tuntuu" vaikuttaa myös ruumiinrakenne ja se miten kantaa itsensä. 175 cm vankkarakenteinen voi vaikuttaa pidemmältä kuin 185 cm hoikkarakenteinen. Vaikka eipä tuollakaan väliä, jokainen on hyvä sellaisena kuin on 😊
Aletheias
Ei ole pituudella tuossa kohden väliä, molemmat on oikein hyvän mittaisia. Jaa mää vai? 174.
- Anonyymi00048
Ihan sopiva naisen mitta. Ei yhtään pitempi kannata olla tuosta, aikalailla maksimi.
- Anonyymi00051
Hyvä miehen pituus tuokin.
- Anonyymi00056
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ihan sopiva naisen mitta. Ei yhtään pitempi kannata olla tuosta, aikalailla maksimi.
Huvittaa nämä palstaenojen sivukommentit. Yläpuolella sanoin olevani 173 cm, mutta ennemmin kannatti Randomille laittaa "alistusyritysviesti" kun hän on "joku" kohde täällä. 🤣
Voi enorukkaa.... kyllä jaksaa yrittää. 😁 Anonyymi00056 kirjoitti:
Huvittaa nämä palstaenojen sivukommentit. Yläpuolella sanoin olevani 173 cm, mutta ennemmin kannatti Randomille laittaa "alistusyritysviesti" kun hän on "joku" kohde täällä. 🤣
Voi enorukkaa.... kyllä jaksaa yrittää. 😁Näitähän riittää, eikä niihin juurikaan kannata vaivautua reagoimaan, trollitkin kuolevat nälkään aikanaan 😂
- Anonyymi00068
randombypasser kirjoitti:
Näitähän riittää, eikä niihin juurikaan kannata vaivautua reagoimaan, trollitkin kuolevat nälkään aikanaan 😂
Mutta hauskaa katsoa, kun joku eno oikeesti yrittää...😁
Voin sielun silmin nähdä, kun se kirjoittaa tahmaisella näppäimistöllä viestin ja nauraa hornamaisesti, niin että coop-ksljatölkit ja saarioisten pitsapakettien silput sekoittuu pitkin yksiötä. 😆 - Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Voin sielun silmin nähdä, kun se kirjoittaa tahmaisella näppäimistöllä viestin ja nauraa hornamaisesti, niin että coop-ksljatölkit ja saarioisten pitsapakettien silput sekoittuu pitkin yksiötä. 😆Ootko nähnyt Kotiteollisuuden Kaihola-biisin alkuperäisen musavideon? Taitaa olla nykyään youtubessa kielletty? 😁
Ihan se Hissun esittämä tyyppi tulee näistä enoista mieleen. 😁 - Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ootko nähnyt Kotiteollisuuden Kaihola-biisin alkuperäisen musavideon? Taitaa olla nykyään youtubessa kielletty? 😁
Ihan se Hissun esittämä tyyppi tulee näistä enoista mieleen. 😁Rikun löytyyhän tää vielä...https://youtu.be/4hqvA0Qgarw?is=6UDV4k_23Xc5mCgY
Huippu. 😁 Anonyymi00069 kirjoitti:
Ootko nähnyt Kotiteollisuuden Kaihola-biisin alkuperäisen musavideon? Taitaa olla nykyään youtubessa kielletty? 😁
Ihan se Hissun esittämä tyyppi tulee näistä enoista mieleen. 😁Olen ja on se tuubissa löydettävissä, kattelin just muistin verestykseksi 😂
Ehkä se Hissun hahmo on ollut esikuvana? 😁- Anonyymi00072
Olen ja on se tuubissa löydettävissä, kattelin just muistin verestykseksi 😂
Ehkä se Hissun hahmo on ollut esikuvana? 😁No ovat kyllä saaneet joko tehtyä mulle mielikuvan näistä tään palstan "enotyypeistä", tai sitten ajattelevat samoin. 😁
Tuo talkkari oli muuten Av. 🤣 - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
No ovat kyllä saaneet joko tehtyä mulle mielikuvan näistä tään palstan "enotyypeistä", tai sitten ajattelevat samoin. 😁
Tuo talkkari oli muuten Av. 🤣Tuosta yksi loppupuolen kohtaus tulee sina mieleen, kun joku enoista laittaa jännämiesjutun tänne.... että haisteleeko sekin juustodnack-pussia ja menee runkille? 🤣🤣🤣
Anonyymi00073 kirjoitti:
Tuosta yksi loppupuolen kohtaus tulee sina mieleen, kun joku enoista laittaa jännämiesjutun tänne.... että haisteleeko sekin juustodnack-pussia ja menee runkille? 🤣🤣🤣
Melko varmasti, juustonaksupussihan säilyy aromaattisena aika pitkään, kun sulkee hyvin välillä 😂
- Anonyymi00075
Melko varmasti, juustonaksupussihan säilyy aromaattisena aika pitkään, kun sulkee hyvin välillä 😂
Ae että...😁
Ehkä itselläkin on vaansuppea seksuaalisuus? 😆 Anonyymi00075 kirjoitti:
Ae että...😁
Ehkä itselläkin on vaansuppea seksuaalisuus? 😆Kannattaa joskus kokeilla, juustonaksua käkättimeen. Mutta älä ota chiliversiota, voi kutitella jännästi 😂
- Anonyymi00076
Kannattaa joskus kokeilla, juustonaksua käkättimeen. Mutta älä ota chiliversiota, voi kutitella jännästi 😂
No sheddarihsn tuoksuu hyvälle, mut ei vielä ole ottanut eteen...😁
Entinfn työkamu keksi baarista tullessaan sirotella jotsin chilijauhetta mun nokkaan, kun jo nukuin.... ja oli kokemus...piti pideellä huuhdella nenä, eikä ollut muuten ihan huiksisevin elämys. 😆 Anonyymi00069 kirjoitti:
Ihan se Hissun esittämä tyyppi tulee näistä enoista mieleen. 😁Ja sitten tuli parrakas Jouni ja tuli kiire käjelle. Noinhan se on, parrakkaat vetää piemmän korren, aina. 😄👍
- Anonyymi00084
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja sitten tuli parrakas Jouni ja tuli kiire käjelle. Noinhan se on, parrakkaat vetää piemmän korren, aina. 😄👍
Hynynen ja juustosnäcks aiheuttaa runkille lähdön....
Omituinen kombo... mutta niinhän nämä palstaenot on...omituisia. Anonyymi00084 kirjoitti:
Hynynen ja juustosnäcks aiheuttaa runkille lähdön....
Omituinen kombo... mutta niinhän nämä palstaenot on...omituisia.Minusta kaikki ihmiset on vähän omituisia, kukin on vaan niin tottunut omiin kuvioihinsa, ettei itse sitä aina edes huomaa miten omituinen on.
Anonyymi00076 kirjoitti:
No sheddarihsn tuoksuu hyvälle, mut ei vielä ole ottanut eteen...😁
Entinfn työkamu keksi baarista tullessaan sirotella jotsin chilijauhetta mun nokkaan, kun jo nukuin.... ja oli kokemus...piti pideellä huuhdella nenä, eikä ollut muuten ihan huiksisevin elämys. 😆No ei kyllä juustonaksuilla ota eteen, mutta ehkä joillain (Hissu?) ottaa 😂
Chilin sijaan voi kokeilla myös kunnon piparminttuhammastahnaa. Sitä kun sivelee silmien ympärille, käkättimeen ja suun ympärille, niin jos se siinä saa puolenkin tuntia vaikuttaa, on aika viimainen meininki seuraavan puoli päivää 😂- Anonyymi00120
No ei kyllä juustonaksuilla ota eteen, mutta ehkä joillain (Hissu?) ottaa 😂
Chilin sijaan voi kokeilla myös kunnon piparminttuhammastahnaa. Sitä kun sivelee silmien ympärille, käkättimeen ja suun ympärille, niin jos se siinä saa puolenkin tuntia vaikuttaa, on aika viimainen meininki seuraavan puoli päivää 😂Sanotaanko, että kyllä chilijauhekin riitti. Ei tarvinnut enemmän eksoottisia töhniä ehtiä. 😬
- Anonyymi00123UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Voin sielun silmin nähdä, kun se kirjoittaa tahmaisella näppäimistöllä viestin ja nauraa hornamaisesti, niin että coop-ksljatölkit ja saarioisten pitsapakettien silput sekoittuu pitkin yksiötä. 😆Coop-kalja ja Saarioisten pizzat ovat parhautta! Niitä minä aina tilaan kun käyn sunnuntaisin syömässä Suomen harvoissa Michelin-tähden ravintoloissa. Kokeilkaapa tekin. ette pety!
- Anonyymi00047
176cm
- Anonyymi00050
Mjaa, jos tutkimusmatkan pituuden kannalta asiaa ajattelisi, niin pidemmän säären salaisuuksiin pääsisi lyhyttä myöhemmin.
AV Ei tuo pituus ole koskaan ollut minulle mikään ratkaiseva valintakriteeri, lyhempiä ovat olleet kaikki harvat ja valitut :)
- Anonyymi00057
Lyhyt nainen on ok. Luonne yms tärkein. m>n
Monimutkainen tilanne.
(lyhyempi todennäköisesti syö vähemmän, mutta yhtä todennäköisesti pidempi jaksaa enemmän)
((noin niinkuin ylläpito-/tehokkuusakselilla))
(((pidempi lainailisi jatkuvasti vaatteitani)))
((((pienempi ei pudottaisi minua sängystä kääntyllessään unissaan))))
Mutta todellisuudessa:
Kumpi noista on fiksumpi ja onko sillä myös riittävä huumorintaju.
"Olisin valtavan pitkä, jos minulla olisi pidemmät jalat"- Anonyymi00063
hallitus edistää työyyömyyttäkin trhokkasasdsti kun ihmidillä ri olr tshss olls hrnkilötodfidtudtgs rikä kdmrtdpuhrlimiskddn... ei mahdollisas tehdä yyöyäkään jod ri olr rndin rshss johonkin hrenkilötofidtukdrrn..
- Anonyymi00065
Oon täysin samaamieltä. Aika lyhytnäköistä politiikkaa. Joo ja aika kusessa moni on ilman noit sun mainitsemia henkkareita. Kyllähän sitä pitäis järkevämmin nuo jutut järjestää että kannattaa.
- Anonyymi00066
Tää on vähän tälläinen itserakkaan kilpailutuskallub johon itse vastailee.
- Anonyymi00114
Pöljä 🤦
- Anonyymi00078
Ei tulla ole niin merkitystä jos on vaan isot tissit ja kostea rako.
- Anonyymi00079
175 on oma pituuteni naisella käy enemmän luonteelle kun hän on se pitempi pienestä miehestä kun ei ole suojelemaan kuulemma riippuisi hyvin pitkälle naisesta itsestään milainen on
- Anonyymi00088
Iso nainen suojelee pientä miestä, pitää kädestä kiinni ja taluttaa kuin pikkupoikaa, miehellä on päässään lippis
- Anonyymi00080
Olen 176 ja Naiseni lyhyempi. Ei pituudella ole Rakkaudessa väliä. En koskaan ottaisi itseäni pitempää Naista. Olen hänet löytänyt ja se riittää minulle, koska Rakastan häntä ❤️
- Anonyymi00082
Sinulle Rakas Kultaseni❤️
Pahoitteluni, jos vaikutan näsäviisaalta. Mutta eikös nämä ole vähän ristiriitaiset väittämät keskenään? Vai kävikö lapsus ajattelussa ja muotoilussa, joskus käy.
"Ei pituudella ole Rakkaudessa väliä. En koskaan ottaisi itseäni pitempää Naista."
- Anonyymi00081
Olen 183 ja otan 176. Toki lyhyempikin käy.
- Anonyymi00083
176cm. Pitkissä naisissa on sitä jotain.
Itse olen 184cm ja pitkäsäärinen naisystäväni 180cm - Anonyymi00085
huuyoksuppskridsrin kononsid sdrvo on noin 24 euroa
- Anonyymi00095
Ja mikä oli tämän kyselyn idea? Eiköhän paljon olennaisempuakin ominaisuuksia ihmisissä ole kyin pituus?
T.156cm- Anonyymi00097
Pituudella ei oikeasti ole mitään väliä.
t. 124cm - Anonyymi00113
Etkö ymmärrä kysynystä? Tämä ei ole mikään "olennaisten asioiden kyseöy", vaan pelkästään yhden pinnallisen ominaisuuden
- Anonyymi00098
Miehiä ei kiinnosta hirveästi naisen pituus mikäli ei ole koomisen pitkä tai pätkä. 154 cm saattaa olla joillekin pitkille miehelle jo pikkasen liian lyhyt.
Naisia ei yleensä hirveästi kiinnosta miehen menneisyys. Kunniallisia miehiä taas kiinnostaa naisen menneisyys hyvin paljon. Nainen haluaa pitkän miehen ja mies haluaa naiselta siveän menneisyyden.- Anonyymi00101
Naiset haluaa pitkän miehen ja miehet haluaa hoikan naisen.
- Anonyymi00103
Anonyymi00101 kirjoitti:
Kunnialliset miehet haluaa siveän menneisyyden.
- Anonyymi00112
Höpöhöpö!
- Anonyymi00115
Anonyymi00103 kirjoitti:
Kunnialliset miehet haluaa siveän menneisyyden.
Nuoret voivat haluta mutta miehet eivät kiinnitä siveyteen huomiota.
- Anonyymi00133UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Ja vain hyvin harva saa sitä mitä haluaa
- Anonyymi00099
Riita puoliks 160 cm käy.
- Anonyymi00100
154 kuullostaa hyvältä!
- Anonyymi00102
"Viehättäviä"
Ällö sana😣🤮- Anonyymi00111
Höpöhöpö. Todella kaunis sana
- Anonyymi00104
Ei kai se rakkaus pituutta katso.
- Anonyymi00106
Paitsi että naiset haluaa pitkän miehen, mikä on tietenkin täysin ok.
Ihan samalla tavalla kunniallinen mies haluaa naiselta puhtaan menneisyyden, sekin ok. - Anonyymi00107
Anonyymi00106 kirjoitti:
Paitsi että naiset haluaa pitkän miehen, mikä on tietenkin täysin ok.
Ihan samalla tavalla kunniallinen mies haluaa naiselta puhtaan menneisyyden, sekin ok.Siis pitäisi olla yhtä ok molemmat, mutta kun menet tuon jälkimmäisen naiselle sanomaan niin se alkaa huutamaan kovaan ääneen fe mini smiä.....
- Anonyymi00105
Kumpikin hyvä mikäli tunteet kohtaa
- Anonyymi00108
Valitsen kaunottarista hänet joka tottelee nöyrimmin. /188cm
- Anonyymi00110
154 cm naisen ja itse olen 184cm
- Anonyymi00116
Parempi luonteisen..
- Anonyymi00117
En ottaisi kumpaakaanJa yleensä ei ketään oteta.
- Anonyymi00118
Pääsääntöisesti naiset ovat lyhyempiä kuin miehet. Sellaisiakin pariskuntia on aina ollut, että nainen on pitempi kuin mies. Jos joku haluaa vaivata mieltään pohtimalla näitä pituusjuttuja, ei muuta kuin osanotot. Aloitajalle, joka tässä tapauksessa on eittämättä nainen, sanoisin että mies ei valitse naista rullamitta tasussaan.
- Anonyymi00119
Jos molemmat yhtä viehättäviä ja kivoja ei pituudella niin merkitystä. Ottaisin niistä tuhmemman ja homma ei ole tämän tästä "pää kipeä"
- Anonyymi00121
Väärä olettama että lyhyt nainen syö vähemmän. Nähty on! Kaljaakin ym. toiset kittaa kuin ukot 🍻🍻 😮
- Anonyymi00122UUSI
Mine otta molempi. Minellä kaks vaimo haaremis kaks voi otta lisä. Soomi neito ja rouvakin tykkä Ahmedista, Ahmed on paratiisis nyt kun kela ja haaremi.
Paljo kiitos Soomi!
T: Ahmed - Anonyymi00127UUSI
Ottaisin lyhyemmän, olen 175 pitkä. Jaksaisin kantaa hänet kynnyksen yli yms. tärkkeää.
- Anonyymi00128UUSI
Eihn sanottu mitenkä lihava se on. Voi olla satakiloinen.
- Anonyymi00129UUSI
Aivan sama. Itse 188cm
- Anonyymi00130UUSI
154cm. "taskuraketti" on just hyvä. Ite 179cm.
- Anonyymi00131UUSI
Ottaisin 154cm itse 180cm. Naista pitää pystyä katsomaan alaspäin, etenkin kun hän ei volla olla kokoajan polvillaan.
- Anonyymi00132UUSI
154cm lyhyen naisen, koska lyhyt nainen on söpöys....
Jos tuo on valintakriteeri niin 154 cm olisi valintani.
Itseä voi tietysti kumppanien valinnasta syyttää mutta aina osunut kohdalle nainen joka on halunnut lainata minun vaatteita. Lähinnä toki collareita ja verkkareita sekä erilaisia paitoja.
En tiedä onko laajempikin ilmiö mutta vaikka vaatetankoja oli metreittäin täynnä kangasvalmisteita ja hyllyt notkuivat mitä erilaisempia asusteita niin aina minun kaapista löytyivät ne käyttökelpoisimmat arkivaatteet.
Eli jos nainen olisi 176 ( itse 175) niin multa katoaisi kaikki vaatteet mutta jos nainen olisi 154 niin olisi toivo että joissakin olisi hänelle liian pitkät lahkeet tai hihat.Oman kokemukseni mukaan tää on aika universaali ominaisuus naisissa. Ei 100%, mutta aika lähelle. Omissa suhteissani ei sellaista naista ole ollutkaan, joka ei olisi kauniin oma-aloitteisesti päättänyt käyttää niitä riepuvarastoni kankaanpaloja, jotka kulloinkin sattuivat miellyttämään 😂
Oman kokemukseni mukaan tää on aika universaali ominaisuus naisissa. Ei 100%, mutta aika lähelle. Omissa suhteissani ei sellaista naista ole ollutkaan, joka ei olisi kauniin oma-aloitteisesti päättänyt käyttää niitä riepuvarastoni kankaanpaloja, jotka kulloinkin sattuivat miellyttämään 😂
Mä taasen en ole löytäny puolisoitteni exien ja nyksän kaapista mitään sopivaa ja miellyttävää. Parit sukat oon saanu kun itselleen ei ollutkaan mieluisat, teki hutioston.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä taasen en ole löytäny puolisoitteni exien ja nyksän kaapista mitään sopivaa ja miellyttävää. Parit sukat oon saanu kun itselleen ei ollutkaan mieluisat, teki hutioston.
No sä ehkä kuulut siihen säännöstä poikkeavien 1%:iin 😂
- Anonyymi00134UUSI
Jos olet tuollaista nukkea ostamassa, mitä toisessa ketjussa, niin onhan se 176 senttinen monta kymmentä kiloa painavampi, ettei sitä niin vaan siirrelläkään. Pienempi mahtuu myös paremmin kaappiin piiloon, ja on helpompi sinne nostaa, jos ei halua julkisesti esitellä.
- Anonyymi00135UUSI
Olen 179 cm ja valitsisin mieluummin 154 cm naisen. Olisi kyllä lyhin nainen elämässäni tähän ikään (kohta 48 vuotta). Tapailin lyhyen aikaa 156 cm ja 47 kg naista: tuntui kuin olisi lasta raiskannut.
- Anonyymi00136UUSI
Ensimmäinen ja toinen lause ovat todella häiritsevät toisiinsa nähden. Ottaisit mieluummin lyhyen naisen ja seuraavassa lauseessa kerrot miten pienempikokoisen naisen kanssa seksi tuntui kuin olisi lasta r*iskannut?
- Anonyymi00137UUSI
Pituudesta voikin päätellä paljon….
Ei voi sanoa mitään tuohon. Semmoisen lyhyen jonka hiukset tuoksuu jalkahieltä.
- Anonyymi00139UUSI
molemmat liian lyhyitä naisella pitää olla sääärtä ei mikään persjalkainen käy itse olen 164piiitkä.
- Anonyymi00141UUSI
Täytyy sanoa, että meidän naisporukasta olen pisin (166cm) ja ihanne painossa. Baari illoissa vientiä on muilla enemmän kuin itsellä. Korollisissa kengissä erotun vs kavereilla tennarit enemmän. Pituuttani on moitittu ja kavereita kyselty tyyliin "mihin se söpö tasku raketti meni?". Itse ei niin merkitystä. Ihmisen kanssa seurustelen enkä pituuden.
NelliHavaintosi on oikea. Sitä on maailmalla tutkittukin ja miköli muistan oikein, tutkimuksen haastatteluissa ilmeni, että miehillä herää luontainen suojeluvietti pienikokoisempien naisten kohdalla, mikä taas useimimlla menee suloisesti sekaisin ihastumisen tunteiden kanssa.
Havaintosi on oikea. Sitä on maailmalla tutkittukin ja miköli muistan oikein, tutkimuksen haastatteluissa ilmeni, että miehillä herää luontainen suojeluvietti pienikokoisempien naisten kohdalla, mikä taas useimimlla menee suloisesti sekaisin ihastumisen tunteiden kanssa.
Ja minulla myös.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja minulla myös.
Niin, ei kai se vain miehiin ole sidottua, vaan liittyy enemmän seksuaaliseen suuntautumiseen.
Kyllä mä olen itekin huomannut, että joissain tapauksissa alkaa tulemaan moisia oireita, mutta kun on tietoinen asiasta, niin sen tilanteen korvien välissä osaa pysäyttää ja katella itteensä ulkopuolelta, että aaaaa, täsä oli tää homma meneillään, otetaanpa pari askelta sivulle ja lasketaan kymmenneen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64971Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 88657
- 46628
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14625Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24621Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.67614- 8599
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82548- 61535
- 44531
- 40526
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj15515- 56507
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134488Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27427Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46423Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.28411