Joku Ruotsakainen teki maalin

En edes tiennyt että Suomi on jääkiekon hallitseva maailmanmestari, kuten kuulemma on. Muistan kun joskus nuorena katselin jääkiekkoakin, sitten kasvoin sen vaiheen yli..
"Pim" ja kanava vaihtuu..

22

134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä ketjussa Ruotsakainen pelaa? Ja ketä vastaan ne pelaa? Jotkut kesäkisat siis?

      -keinovaginamies-

      • Ööö.. kaulaketjussa?


      • Sivusta vastaan ja koitan onneani. Ruotsalainen pelaa ykkösketjussa, tänään Leijonat pelas Kanadaa vastaan 12.15 alkaneessa pelissä ja voittivat pelin voittolaukauksilla Latviassa pelatuissa MM-kisoissa. Toisena isäntämaana piti olla Valko-Venäjä, mutta maan korruption tai jonkun muun ongelman takia jääkiekkoliitto vei kisaisännyyden niiltä.

        Pelejä en ole muistanut katsoa kun on ollut muuta mielessä, ja vastaukset tulivat päästä. Kuinkakohan monta pistettä saisin noilla vastauksilla? 🤔


      • Lauruska kirjoitti:

        Sivusta vastaan ja koitan onneani. Ruotsalainen pelaa ykkösketjussa, tänään Leijonat pelas Kanadaa vastaan 12.15 alkaneessa pelissä ja voittivat pelin voittolaukauksilla Latviassa pelatuissa MM-kisoissa. Toisena isäntämaana piti olla Valko-Venäjä, mutta maan korruption tai jonkun muun ongelman takia jääkiekkoliitto vei kisaisännyyden niiltä.

        Pelejä en ole muistanut katsoa kun on ollut muuta mielessä, ja vastaukset tulivat päästä. Kuinkakohan monta pistettä saisin noilla vastauksilla? 🤔

        Ketju meni pieleen, mutta muut vaikuttais olevan oikein.


      • Lauruska kirjoitti:

        Sivusta vastaan ja koitan onneani. Ruotsalainen pelaa ykkösketjussa, tänään Leijonat pelas Kanadaa vastaan 12.15 alkaneessa pelissä ja voittivat pelin voittolaukauksilla Latviassa pelatuissa MM-kisoissa. Toisena isäntämaana piti olla Valko-Venäjä, mutta maan korruption tai jonkun muun ongelman takia jääkiekkoliitto vei kisaisännyyden niiltä.

        Pelejä en ole muistanut katsoa kun on ollut muuta mielessä, ja vastaukset tulivat päästä. Kuinkakohan monta pistettä saisin noilla vastauksilla? 🤔

        Ohoh.. vedin puolen tunnin torkut kesken sun viestin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ohoh.. vedin puolen tunnin torkut kesken sun viestin..

        😂🤣😂

        Ensin pilkit, ja sitten alkoi kuola valua suupielestä kuorsausten välillä.. 🤪 Josta tulikin muuten mieleeni.

        Sillon aikanaan kun vielä asuin Oulussa, oli porukat mulla käymässä. Kummatkin ottavat joka päivä ruuan jälkeen päiväunet. Äitini tuli makkariin sänkyyn mun viereen pitkälleen, ja isäni heitti oikoselleen olkkarin sohvalle.

        Hetken päästä alkoi tapahtumaan, ja konsertti alkoi. Mun vierestä kuulu krooh, ja olkkarista perään pyyh. Taas vierestä krooh, ja heti perään olkkarista pyyh. And so on...

        Se oli synkronoitua kuorsausta, sillä olkkarista ei kuulunut ollenkaan kroohia, ja vierestä ei kuulunut ollenkaan pyyhia.

        Siinä sitten huvittuneena kuuntelin puolisen tuntia synkassa olevaa kilpakuorsausta, kunnes hyö heräsivät. 😂


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ohoh.. vedin puolen tunnin torkut kesken sun viestin..

        Sun ikäisenä te mummelit olette iltaunisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun ikäisenä te mummelit olette iltaunisia.

        Menisit sinäkin ajoissa nukkumaan, niin heräisit aamuisin näin virkeänä kuin minä.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Sivusta vastaan ja koitan onneani. Ruotsalainen pelaa ykkösketjussa, tänään Leijonat pelas Kanadaa vastaan 12.15 alkaneessa pelissä ja voittivat pelin voittolaukauksilla Latviassa pelatuissa MM-kisoissa. Toisena isäntämaana piti olla Valko-Venäjä, mutta maan korruption tai jonkun muun ongelman takia jääkiekkoliitto vei kisaisännyyden niiltä.

        Pelejä en ole muistanut katsoa kun on ollut muuta mielessä, ja vastaukset tulivat päästä. Kuinkakohan monta pistettä saisin noilla vastauksilla? 🤔

        Niin niin, mutta kyse oli Ruotsakaisesta.
        Varmaan jotkut pesäpallon olympiakisat menossa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, mutta kyse oli Ruotsakaisesta.
        Varmaan jotkut pesäpallon olympiakisat menossa.

        -keinovaginamies-

        Mun moka. Luin väärin. Kiitti kun huomautti. 😀


      • Lauruska kirjoitti:

        Mun moka. Luin väärin. Kiitti kun huomautti. 😀

        Ei kun sinä luit oikein, minä kirjoitin väärin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kun sinä luit oikein, minä kirjoitin väärin.

        Miten vaan... Mä oon kyllä viime aikoina lukenu aika paljonkin väärin. Esim. kerran näin facen ei menny niin ku Strömsössä -ryhmässä yhden puutarhakuvan rottinkihyllystä, ja jossa tekijä kirjotti et alimmalla hyllyllä on puutarhakoriste. Mä luin et alimmalla hyllyllä on puutarhapöllö. Mietin itekseni et ei siinä kuvassa mitään pöllöä ole siellä alahyllyllä, vai näänkö vaan väärin. 🤔 Onneksi luin tekstin uudelleen. Ei siinä mistään pöllöistä puhuttu. 😂


    • Anonyymi

      Jonkinlainen, aika minimaalinen kiinnostus, oli oman ikäluokan urheilijoihin, sitte näitä myöhempii lähinnä vaan jotain tyyliin maailman parhaita tullu katottuu. Joukkuelajit varmaan niille pelaajille ihan mielekkäitä, yhteinen vastustaja ja joukkuehenki, mutta katsottavaksi kyllä tylsää.

    • Anonyymi

      Hyvä, että edes joku Ruotsalainen pärjää.

    • Anonyymi

      Pim ja kanava vaihtuu no sanos nyt sitten mitä muuta järkevämpää katselet silloin tv stä ja kerran vuodessa tulee muutama peli niin eikö virkistä kun vaihtelua välillä

      • Anonyymi

        No uutisethan sieltä tuli, paljon järkevämpää.

        W.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No uutisethan sieltä tuli, paljon järkevämpää.

        W.

        Niitä tulee pitkin päivää tv stä netistä radiosta koko päivä ne samaa jauhaa eli kyllä yhden pelin ehtii katsoa eli sanos jotain järkevämpää ja tulee ottelu tauollakin kymppi uutiset


    • "sitten kasvoin sen vaiheen yli.."

      Mä taisin ihan syntyä sen vaiheen yli.

      • Sama, ei kanssa ole kiinnostanut koskaan seurata jääkiekkoa. Ei ensimmäistäkään ottelua. Jalkapalloa olen vaihtelevasti joskus jopa katsellut, itse jopa kävin Lahden 69 harkoissa pari kertaa potkimassa muksuna. Mutta ei sekään oikeen ole mun juttuni.


    • Ei tule kyllä telkkaria katseltua oikeen yhtään. Holby Cityä katselen välillä puolison kanssa ja luonto-ohjelmia areenalta jne.

      On tässä seurattu oravaa ja jänistä jotka säännöllisesti seikkailee meidän pihamaalla. Mutta nyt pari päivää sitten naapurin kissa nappasi oravan suihinsa. :(

      Pikkasen syletti, kun tytär sanoi että nyt sillä kissalla on orava suussa, näkyi häntä ja jalat roikkuvan suupielestä. Ja olihan sillä. Meidän kaveri orava pihapuista ja katonreunalta temmeltämästä.

      Vaikka kissoista tykkäänkin, niin hetken aikaa ärsytti kunnolla, että se juoksee ympäri kyliä ilman kilikelloa popsimassa oravat.

      • No voi.. Mulle tuli surku jo päästäisenkin takia. Tänään pitkästä aikaa semmosen nappas.. Vähintä mitä voisivat tosiaan sirutuksen lisäksi tehdä, olis se kilikello. Sano naapurilles. ☝️Meijän katti on vaan tässä aidatulla pihalla, eikä se pääse siitä karkuun.

        Mä kattelen tässä Hyvät, pahat ja rumat - leffaa.. On niin toksisen maskuliinista, että melkeinpä naurattaa..


    • Anonyymi

      Niin miksi suomalaisten joukkueessa on ruotsalainen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1478
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1092
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1047
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      55
      993
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      861
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      59
      843
    Aihe