Sanomakonserni ja sen 430 000 euroa maataloustukea saanut omistaja on todella vihaimen kun YLE ei tottele häntä. Sanoma saa myös medoatukea verovaroista ja Sanoman painamat koulukirjat maksaa veronmaksaja kuten maataloustuenkin.
Sanoma konserni haluaa rajoittaa YLE opetusohjelmien julkaisua
3
<50
Vastaukset
Erityisesti valtion ja kuntien lopulta kustantaman oppimateriaalin osalta vaatimus vapaasta kilpailusta on outo. Julkinen valta ei saisi itse tuottaa itseleen materiaalia, koska yksityisten yritysten ei ole mahdollisuutta tehdä sillä voittoa.
- Anonyymi
Ja voisi sanoa, että kun opetussuunnitelmien ja oppimissisätöjen kuuluu olla virkamiesmäisen opetushallituksen asettamat, muodostuu yksityisistä yrittäjistä vain pelkkiä perässäjuoksijoita, jotka ovat aina täysin ulapalla. Samoin kuin valtion sähköverkon tai julkisen liikenteen hoito on niille aivan liikaa.
Kaikki koulukirjat varmaan myös tuotetaan valtavaan ylihintaan niiden käyttöön nähden: esim. värikuvien ja parhaan painomateriaalin kanssa tuhlaamalla.
- Anonyymi
Pitäähän nyt Ylen saada vapaasti opettaa meille monikulttuurin ihanuutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017048- 1592086
- 1131718
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979