Elämän loppu pelottaa!

Anonyymi

Olen asumassa, kunnallisessa vanhustenpalvelutalossa nimitetyssä rakennuksessa. Talon kerros, jossa asuntoni sijaitsee, on huonokuntoisten vanhusten hoito osasto niin, huonokuntoisten, etten keskusteluun kykeneviä osastollani hoidettavien joukosta löydä. Mielestäni tämän vanhustenpalvelutalon hoito osaston Palvelutalo nimitys on hämäystä. Koska minä elän tilannetta, missä mitään muuta minulle ei voi enää tehdä, kun ruokkia ja makuuttaa. Että on kärsimystäyteistä koko elämä kun, kipulääkettä en pysty käyttämään tarvittavia määriä ja se mikä minun oloani helpottaa, vuoteesta istumaan nostaminen ja istumasta vuoteeseen halutessani takasin laittaminen se, ei vanhustenhoidossa hyvin onnistu. Kun kukaan ei osaa huomioida sitä, että ainoa keino helpottaa oloani on paikan vaihto niin. pyytäessäni nostamaan minut sängystä istumaan sen esteenä on rapotinteko ym. tärkeät hoitajien toimet. Olen pistänyt merkille, että minun sängystä, istumaan nostamiseen kuluu hoitajilta "5" minuuttia ja sitä aikaa ei ole.
Kun joudun muistuttamaan lääkityksistä ja monien lääkkeiden käyttöä hoitajat ei koskaan huomioi niin, kyllä pelottaa se, että jos muistini menee ennen kuolemaa, loppuelämä om tuskallista jo sen vuoksi, kun kukaan ei pidä huolta lääkkeistäni.

0

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
        Kotimaiset julkkisjuorut
        19
        6714
      2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        64
        2242
      3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
        Kotimaiset julkkisjuorut
        220
        1734
      4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
        Tunteet
        73
        1344
      5. 42
        1253
      Aihe