Näin on nyt kirkossa

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkaako tehdä mieli kakkoseen jos tuon näkee?

• Anonyymi

Ilmeisesti, kun kaksi ketjua aiheesta on aloittanut.

• Anonyymi

Rienausta!

• Anonyymi

Sanos muuta. Kidutusväline keskellä pöytää.
        Mahtaisi Jeesus katsella kieroon sellaisen palvontaa.

• Anonyymi

Ei se mikään kirkko olekaan vaan porttola!

• Anonyymi

Minä en paljoa liinoista välittele, jos kirkossa vain tarjoillaan ilmaisia ehtoollisviinoja, tosin en kyllä maksa kirkollisverojakaan, joten ilmeisesti en kuulu edes seurakuntalaisiinkaa, mutta tarjoilu kelpaa silti.

• Anonyymi

"Jeesus seurusteli syntisten ja publikaanien kanssa, ja häntä haukuttiin syömäriksi ja juomariksi ja syntisten ystäväksi"

täällä nämä "aito" uskovaiset ei astu samalle puolelle katuakaan, eikä lähellekään sitä mitä Jeesus sanoi:
        "seuraa sinä minua" , kuin ??

• En mene tuohon kirkkoon

• Anonyymi

Turun kaupunki maalasi suojatien sateenkaaren väriseksi, miksi tälläistä pakkokulttuuria syötetään väkisin kansalaisillle?! Saako suojatiehen maalata myös esim vaikka raamatun lauseita, tai vaikka kokonaan mustaksi?

• Anonyymi

Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."
        1 Moos: 9: 16

• Anonyymi

Suojatielle saa maalata mitä vain, paitsi isoa kirkkovenettä ei saa maalata siihen, koska siitä voivat airot katketa auton törmättyä siihen. Tosin suorastaa suositellaan sen taiteilemista äänestyslipukkeeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."
        1 Moos: 9: 16

Niin, miksi sateenkaariväki on ominut sateenkaaren perverssitarkoituksiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1712
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      918
    3. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      912
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      902
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      859
    6. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      190
      842
    7. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      813
    8. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      759
    9. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      755
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      750
    Aihe