Autoliikkeiden kilpailuttaminen autoa myydessä netin kautta.

Anonyymi

12

3718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos autoliike antaa hyvitysarvion tuollaisen perusteella, siihen laitetaan "varmuusvaraa" niin paljon ettei synny tappiota. Varmempaa on käydä näyttämässä autoa niissä autoliikkeissä joita haluaa kilpailuttaa.

• Anonyymi

Joo tämä on ihan totta. Katsoppas tällainen palvelu kuin www.autokilpailutus.fi
        Siellä vaativat hyvät pohjatiedot ja kuvat autosta ja tekevät tarvittaessa kuvauksenkin ilmaiseksi. Ystäväni kokeili palvelua ja sanoi että toimi erinomaisesti ja sai hyvän hinnan.

En tuosta autobotista tiedä, vaikuttaa että ei ole toiminnassa ollenkaan. Autovexissä myi yksi tuttu ja sekin kuulemma pelasi ihan ok, toki hinta jäi melko alhaiseksi mutta sai neuvoteltua korkeammalle.

• Anonyymi

Aina kun tulee lisää välistä vetäjiä, niin arvaa kuka sen maksaa.

• Anonyymi

Ei sekään ole ilmaista jos vaihtoehtoisesti soittelet 20-30 autoja ostavaa liikettä läpi, ja jokaiselle erikseen kerrot mitä olisi tarjolla, lähettelet autosta kuvia/tietoja sähköpostilla jne jne.

• Anonyymi

Joo itse en siihen rumban jaksa lähteä, joskus nuorempana oli intoa soitella liikkeitä läpi ja metsästää sitä viimistä hintaa. Nykyään arvostan omaa aikaa sen verran paljon että käytän mielelläni arkea helpottavia palveluja. Ja luulenpa että ne todelliset vinguttajat saavat vaan huonompaa palvelua kun eihän sellaista pilkunviilaajaa kukaan jaksa kunnolla palvella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo itse en siihen rumban jaksa lähteä, joskus nuorempana oli intoa soitella liikkeitä läpi ja metsästää sitä viimistä hintaa. Nykyään arvostan omaa aikaa sen verran paljon että käytän mielelläni arkea helpottavia palveluja. Ja luulenpa että ne todelliset vinguttajat saavat vaan huonompaa palvelua kun eihän sellaista pilkunviilaajaa kukaan jaksa kunnolla palvella.

Minä tykkään autoveksistä, on ollut helppo ja nopea. Toki seuraavaksi kun myyn niin täytyypä kokeilla tuo autokilpailutus miten pelaa, on ilmeisesti vielä helpompi, tai niin ainakin tuttava sanoi kun myi Golfinsa.

• Anonyymi

Vanha lanka mutta kommentoidaan kuitenkin. Kolme kohdetta ja vaihdokista kolme tarjousta kaikki eurolleen samassa linjassa. Saattaa toimia vanhemmissa autoissa mutta vuoden vanhaan korealaiseen hybridi-nelivetoon täyttä ajanhukkaa.

• Anonyymi00008

Kokeilin Toyotan myynti' Autokilpailutus.fi sivulla tällä viikolla ja sain nopeasti useamman tarjouksen. Sain tonnin enemmän kuin autoliikkeestä josta kysyin eka

• Anonyymi00009

Minä kokeilin AutoWexin kautta tuommosta Volvo V70 eikä saanu tarjouksia. Pitää kokeilla tuota Autokilpailutus.fi, tämähän on vanha keskustelu mutta näkyy olevan vielä sivut pystyssä

• Anonyymi00010

V70 on nuorimmillaankin autona jo sen verran iäkäs että harva liike haluaa sitä ostaa suoraan sisään, vaihdossa kyllä käy.

Parhaiten noiden palveluiden kautta menee muutaman vuoden vanhat, yleiset ja suositut mallit, tuo näkyy suoraan myös autoista tarjottavissa hinnoissa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

V70 on nuorimmillaankin autona jo sen verran iäkäs että harva liike haluaa sitä ostaa suoraan sisään, vaihdossa kyllä käy.

Parhaiten noiden palveluiden kautta menee muutaman vuoden vanhat, yleiset ja suositut mallit, tuo näkyy suoraan myös autoista tarjottavissa hinnoissa.

Mulla on viimeisinpiä tuotantoerän Volvo V70, eli vuosimallia 2016. Tuosta ainakin tuntui olevan kysyntää ja tarjouskin sangen kohtuullinen. Autoliikkeen ostaja kehui, että "kartano Volvo" on ikivihreä ja haluttu auto. Tuosta ainakin sain hyvän tarjouksen tuolta Autokilpailutus.fi

• Anonyymi00012

En siis myynyt vielä tuota V70, mutta tuntui olevan kuitenkin ihan kiinnostava autoliikkeille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3868
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1245
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1085
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      961
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      881
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      811
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      811
    10. Voi luoja että pelkään

Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔
      Ikävä
      30
      727
    Aihe