Muutama palvelu löytyy, joiden kautta mainostavat kilpailuttavansa autokaupat kun olet myymässä. Mitä mieltä olet näistä palveluista niin autosi myyjänä kuin autokauppiaana? Onko palvelusta oikeasti hyötyä? Varmasti muitakin palveluita löytyy kuin nämä kaksi.
https://autobotti.fi/mika-on-autobotti
https://autovex.fi/miksi-autovex
Autoliikkeiden kilpailuttaminen autoa myydessä netin kautta.
7
2290
Vastaukset
- Anonyymi
Jos autoliike antaa hyvitysarvion tuollaisen perusteella, siihen laitetaan "varmuusvaraa" niin paljon ettei synny tappiota. Varmempaa on käydä näyttämässä autoa niissä autoliikkeissä joita haluaa kilpailuttaa.
- Anonyymi
Joo tämä on ihan totta. Katsoppas tällainen palvelu kuin www.autokilpailutus.fi
Siellä vaativat hyvät pohjatiedot ja kuvat autosta ja tekevät tarvittaessa kuvauksenkin ilmaiseksi. Ystäväni kokeili palvelua ja sanoi että toimi erinomaisesti ja sai hyvän hinnan.
En tuosta autobotista tiedä, vaikuttaa että ei ole toiminnassa ollenkaan. Autovexissä myi yksi tuttu ja sekin kuulemma pelasi ihan ok, toki hinta jäi melko alhaiseksi mutta sai neuvoteltua korkeammalle.
- Anonyymi
Aina kun tulee lisää välistä vetäjiä, niin arvaa kuka sen maksaa.
- Anonyymi
Ei sekään ole ilmaista jos vaihtoehtoisesti soittelet 20-30 autoja ostavaa liikettä läpi, ja jokaiselle erikseen kerrot mitä olisi tarjolla, lähettelet autosta kuvia/tietoja sähköpostilla jne jne.
- Anonyymi
Joo itse en siihen rumban jaksa lähteä, joskus nuorempana oli intoa soitella liikkeitä läpi ja metsästää sitä viimistä hintaa. Nykyään arvostan omaa aikaa sen verran paljon että käytän mielelläni arkea helpottavia palveluja. Ja luulenpa että ne todelliset vinguttajat saavat vaan huonompaa palvelua kun eihän sellaista pilkunviilaajaa kukaan jaksa kunnolla palvella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo itse en siihen rumban jaksa lähteä, joskus nuorempana oli intoa soitella liikkeitä läpi ja metsästää sitä viimistä hintaa. Nykyään arvostan omaa aikaa sen verran paljon että käytän mielelläni arkea helpottavia palveluja. Ja luulenpa että ne todelliset vinguttajat saavat vaan huonompaa palvelua kun eihän sellaista pilkunviilaajaa kukaan jaksa kunnolla palvella.
Minä tykkään autoveksistä, on ollut helppo ja nopea. Toki seuraavaksi kun myyn niin täytyypä kokeilla tuo autokilpailutus miten pelaa, on ilmeisesti vielä helpompi, tai niin ainakin tuttava sanoi kun myi Golfinsa.
- Anonyymi
Vanha lanka mutta kommentoidaan kuitenkin. Kolme kohdetta ja vaihdokista kolme tarjousta kaikki eurolleen samassa linjassa. Saattaa toimia vanhemmissa autoissa mutta vuoden vanhaan korealaiseen hybridi-nelivetoon täyttä ajanhukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195