Hallitus vahvisti tänään EU:n kokonaan rahoittamien suorien liikenneyrittäjien tukien vuoden 2020 lopulliset tasot. Suoria tukia ovat perustuki, vähäpäästötuki, nuoren taksiyrittäjän tuki sekä tuotantosidonnaiset palkkiot henkilöautoille, esteettömille ajoneuvoille sekä erikoisajoneuvoille. Tukien maksu alkaa 10. kesäkuuta. EU:n suoria tukia vuodelta 2020 maksetaan yhteensä noin 520 miljoonaa euroa.
Tuet 520 miljoonaa vahvistettiin tänään
Anonyymi
4
191
Vastaukset
- Anonyymi
Totta, tästäkin voitte kiittää minua ja lakimiestiimiäni. Toimimme tässäkin asiassa asiantuntijoina kun EU tarvitsi apua.
Terkkuja kaikille frendeille täältä Westsendistä.- Anonyymi
Siis Jakomäestä?
- Anonyymi
Ja viitsit vielä laittaa kopion tähänkin keskusteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja viitsit vielä laittaa kopion tähänkin keskusteluun.
Harmittaako sinua vanhempieni varallisuus ja minun voimani? Suharit ovat niin kateellisia meille menestyjille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741