Marin atk-kurssille

Anonyymi

Kertoi, että veroehdotus meni Tampereen kotiin ja siksi myöhästyi. Hän ei ilmeisesti osaa nettiä käyttää, koska muutokset ilmoitukseen voi tehdä siellä helposti.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan sitä anoa lisäaikaa verottajalta. Yrityksissä ehkä tavallistakin ja perintöasioissa lisäajan pyytäminen.

• Anonyymi

Näillä tiedoilla sitten johdetaan koko maata .

• Anonyymi

Demari Rinne, juristi, tietoisesti nosti tuon valtakunnan tuhon tuohon asemaansa, johon ei mitään tarvittavaa pätevyyttä.

Tällä forkalla joku jo säälistä kertoi äänestäneensä häntä. Narsistia talousrikollista!

Sen verran vasemmiston poliittisia tavoitteita tunnen, että pysyn kyllä kaiken aikaa "kärryillä", kaikissa juonen käänteissä. Hei, ei ne välttämättä (kaikki) tyhmiä ole, vaikka saattaisi niin hyvällä syyllä oletaakin: taustalla isot roistot vetelevät näitä naiivempia naruista.

Mafiosot onnistuivatkin jo saamaan typerältä Marinilta allekirjoituksia, eikä niitä voi enää perua.

Ohisalo on alusta asti ollut samaa lajia. Vihreä ministeri asuu, kaiketi lähi-idän öljykaupoilla ansaitussa ökyhuvilassaan, Vanhankaupungin lahdella. Luonnon maisemissa ei valittamista, joskin siinä itse öljyssä.

• Anonyymi

Marin sotkeutuu valheiden suohon.

• Anonyymi

Marin kertoi, että siksi myöhästyi, kun veroehdotus oli mennyt Tampereelle.
      Kommunisti ei edes osaa valehdella ja tekee sen vielä koko eduskunnan edessä.

• Anonyymi

Oli kyllä vähän naurettava selitys ihmiseltä, joka puhuu digitalisaation tärkeydestä.

• Anonyymi

Tuntuu olevan aina "joku selitys". Yhdistävänä tekijänä noissa kaikissa selityksissä näyttäis olevan se että ne on kaikki selviä hätävaleita.

Aina joku muu on syyllinen Marinin tekemään virheeseen. Tyypillinen narsisti.

Ei todella ole verottajan vika jos Marinilla on muuttoilmoitus tekemättä.

Oma arvaukseni on että Marin on jättänyt virheellisen veroilmoituksen ja nyt pakittelee sen kanssa jäätyään nolosti kiinni veronkierrosta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5380
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1292
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      103
      895
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      821
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      793
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      767
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      49
      766
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      764
    9. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    10. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      749
    Aihe