Kysyn että ketä täällä kihniössä äänestäis?

Anonyymi

Ei helvetti ketä äänestää?? On vain perussuomalaisia pölhöjä ja uskovat valehtelevat ja sortavat huonompia keskustalla on hullunkiilto silmissä
kokoomus on yhden korkeakoulutetun vaarin varassa. demamarit on sellaisia vittumaisia juonittelijoita. Siis mitä teen äänestänkö?????

15

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisit menny itte eherolle kun oot niin pirun hyvä ja viisas

    • Anonyymi

      Äänestä samannäköisiä serkkujasi.

    • Anonyymi

      Ihmisiähän tuolla on ehdolla eikä puolueita. Hyviä ehdokkaita monessakin puolueessa. Itse äänestin sdpn ehdokasta, mutta keskustaltakin olisi hyviä löytynyt.

    • Anonyymi

      Äänestää ny demaria, voi mikä aasinpää oletkaan.? Vai saatko aamupuurosi Sannalta. Vi..tu että oot t..mä.
      Sitten tuo suot sotkenut Kokoomuslainen . Mitä virkaa on laisella . Voisi valita vuoden Turhakkeeksi.

      • Anonyymi

        Kokoomushan on kykypuolue, anteeksi, köyhät kyykkyyn- puolue.


    • Anonyymi

      Äänestä KSDL

      • Anonyymi

        Kihniön Samannäköisten Demokraattinen Liitto


    • Anonyymi

      Niin tämä on kivaa ostaa maata ylihintaan joltain suurelta veronmaksajalta??
      Kyllä me kuntalaisina odotamme suurempaa jos olette niin suuria veronmaksajia??
      Näitä omistajia täytyy kunnan rahastaa Muka??? Onko jumala nussinut nämä???

    • Anonyymi

      Kun otin viinaa ja tulin siihen tulokseen että nyt sitten nämä selvinpäin ostivat maata ylihintaan ja vahvistivat näitten luuloja että he olevat suuria veronmaksajia ja että kunta ei pysy pystyssä ilman heitä. Ottakaa ny pitkä ryyppy et ei tule morkkista. hei????

    • Anonyymi

      Tänään menen äänestään paikallista tyhmää keskustalaista joka kuvittelee olevansa jumala. Hän pitää minua tyhmänä että minäkin äänestän häntä?? Kyllä saat multa
      äänen että saat olla tyhmä. Hei???

    • Anonyymi

      Parempi nukkua yöllä ja miettiä sitten päivällä ketä äänestää.

    • Anonyymi

      saman-näköisten vaalit serkkujen yhteenliittyminen taas mahdollista lisää samannäköisiä

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset tuovat uskon. valon ja toivon

    • Anonyymi

      saman näköiset on kihniön tuho. pitäisi joku tolkku olla sukuloinnissakin.

    • Anonyymi

      voisko kokoomus voittaa vai jeesus ja mitenkä keskustan käy. sosialistit saa sen pari möykäriä kyykyssä olevat on housut kintuissa persut ne kärvistelee sinisen värin kanssa on siinä punaistakin seassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe