Mihin Sunilahko hajosi?

Anonyymi

Se oli jo lähes synnytysvaiheissa, mutta ennen sitä tapahtui kuitenkin yhtäkkinen keskenmeno ja koko höskä hajosi totaalisesti.
Sunin luottohenkilö, ArmiK järkyttyi myös jostain, mutta mikä se oli se, joka järkytti häntä niin syvästi?

34

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen ainakin muistan, että tämän kyseisen lahkon jäsenet olivat erittäin vihamielisiä ja aggressiivisia, kuten Teuvo nykyisinkin.

      • Anonyymi

        Minkäänlaista armoa eikä rakkautta heiltä ei voinut odottaa saavansa. Oikea äärilahko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäänlaista armoa eikä rakkautta heiltä ei voinut odottaa saavansa. Oikea äärilahko.

        Jeesuksen sovitustyö oli heille tuntematon, joten armo on silloin vieras, kuten Teuvolla vielä nykyisinkin.


    • Anonyymi

      Porukka huseerasi aikoinaan Raamattu-palstalla.

      • Anonyymi

        Todellakin huseerasi.


      • Anonyymi

        Todellakin huseerasi!


    • Anonyymi

      Kuuluiko heidän seurakuntaansa naisia?

      • Anonyymi

        Olihan heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan heitä.

        En ymmärrä häntä. Tarkoittaako hän, että Jeesus ei kuollut syntiemme puolesta vai mitä? Miten hän opettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä häntä. Tarkoittaako hän, että Jeesus ei kuollut syntiemme puolesta vai mitä? Miten hän opettaa?

        Hänen vakiohokemansa on että Jeesuksen veri on Saatanan verta. Siitä voi päätellä hänen okkultistisen ajattelunsa.


      • Anonyymi

        ArmiK ja Naomi ärhäköimmät tulee mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen vakiohokemansa on että Jeesuksen veri on Saatanan verta. Siitä voi päätellä hänen okkultistisen ajattelunsa.

        Niinpä. Tosi pimeetä.


      • Anonyymi

        Lahko, tarkoittanet?


    • Anonyymi

      Suni on neljäs huima tällä palstalla. Edelliset on numerosarja, messiaaniset ja kristitty.net.

      • Anonyymi

        Nettiin nimenomaan kertyy tämänkaltaisia, koska he eivät pääse oikeiden seurakuntien ovista sisään toista kertaa.


      • Anonyymi

        Mitäs nämä mainitut ovat olleet?


    • Anonyymi

      Jeesuksen sanat sopivat sunilahkoon hyvin.

      Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.”
      Matt 15:13

      • Jeesuksella ei seurakuntia eikä lahkoja vaan:

        "Älä pelkää, pieni laumani.
        Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan."

        Ajattele, lahkojen sijasta VALTAKUNNAN.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesuksella ei seurakuntia eikä lahkoja vaan:

        "Älä pelkää, pieni laumani.
        Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan."

        Ajattele, lahkojen sijasta VALTAKUNNAN.

        Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.”
        Matt 15:13


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesuksella ei seurakuntia eikä lahkoja vaan:

        "Älä pelkää, pieni laumani.
        Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan."

        Ajattele, lahkojen sijasta VALTAKUNNAN.

        Höpö höpö! Jeesuksella ON seurakunta, jonka hän itse perusti näin:

        ”Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.”
        Matt 16:18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö! Jeesuksella ON seurakunta, jonka hän itse perusti näin:

        ”Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.”
        Matt 16:18

        Aamen!


    • Anonyymi

      >> 2005 Pyhä Henki minut Raamattu palstalle johdatti: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus <<

      Täällä et vakuuta ketään siitä, että Pyhä Henki olisi sinua käskenyt. Koska Pyhä Henki ei käske kirjoittamaan raamatunvastaisia kirjoituksia ja eksyttämään kristikuntaa.

      Kirjoituksesi kuuluvat samaan sarjaan Tuomaan evankeliumin yms. vastaavien kirjoitusten kanssa: kaikki käyttävät Jeesuksen nimeä ja raamatunjakeita, mutta muu teksti on täyttä valhetta.

      • Anonyymi

        Aivan totta. Pyhä Henki ei ole lähettänyt Teuvoa, koska Pyhä Henki ei käske ketään, EI NIIN KETÄÄN herjaamaan Jeesuksen sovitustyötä.
        Karmea on se tuonpuoleisuus Teuvolle, jos hän vasta siellä totuuden tajuaa.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe