Väärien profetia-asioiden SuuSiivous alkoi. Ensimmäisenä J. Piho

Anonyymi

Kuten Herra selvästi on ennalta ilmoittanut, Hän käy ”väärien profeettojen kimppuun”. Tässä pari siihen liittyvää aloitusta:

• Miksi Jumala käy profeettojen kimppuun?
23.04.2021 11:01
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16907854/miksi-jumala-kay-profeettojen-kimppuun

• Profeetat kuin ketut raunioissa Anonyymi
21.04.2021 09:54
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16904854/profeetat-kuin-ketut-raunioissa

• Jumalan palkka? (väärille) profeetoille, ennustajille, eksyttäjille, sinullekin?Anonyymi 27.05.2021 10:58
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16970027/jumalan-palkka-(vaarille)-profeetoille-ennustajille-eksyttajille-sinullekin


Jouko Pihon tilinteko - hän siivoaa huonettaan. . .

Kuten valtaosa tervehenkisistä uskovista on voinut vuosikausien aikana todeta, Pihon menettelyt ovat olleet – ei vain eksytytystä – vaan Jumalan kunniaa ja arvovaltaa häpäisevää ala-arvoista puuhastelua. Jumala ei ole muuttunut liberaalimmaksi?

Samoin, kuin Hän muinoin kävi väärien profeettojen ”kimppuun” ( Jeremian ja Hesekielin aikana, Jer 23. ja Hes 13 luvut) hän ei katso loputtomiin läpi sormien Hänen Pyhyyttään halventavaa ”profetoimista”. Voi sanoa, että Jouko Piho on tämän sairaan profetoimismallin ykkösmiehiä. Tiedän, että Jumalan vihastuminen on totta, ja se on aiheellista. Hän on selkeästi ilmoittanut, että ON AIKA – kun Hän tarttuu asioihin. Nyt on se aika.

(aloitus jatkuu...)

30

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (aloitus jatkuu…

      Pihon profetiat – valhetta!

      Nyt Piho koettaa selittää sadoilla sanoilla, miksi hänen ennustuksensa eivät toteutuneet.

      Valhetta ei voi siivota uusilla valheilla!

      PIHOn tuomat ennustukset Trumpista EIVÄT OLLEET JUMALAN antamaa profetiaa.

      Ei Jumala ole kuin sirkuspelle, joka muuttelee ennustuksia niin ja näin!

      Vika ei ole Jumalassa, eikä Piho voi vedota joihinkin ”muihin profeettoihin”. Selitykset ovat naurettavia. Mutta toki hyvä on, että Piho tunnustaa vääryytensä, valheprofetian tason.

      Nyt? Pihon uskottavuus on ollut nollatasoa jo pitkään, nyt romuttuvat Hänen kaikkien ”profetioidensa” uskottavuustasot. Raamatun Sanan mukaan:

      KR 1933/-38 Luuk. 16:10
      ”Joka vähimmässä on uskollinen, on paljossakin uskollinen, ja joka vähimmässä on väärä, on paljossakin väärä.”

      (aloitus jatkuu..)

    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen..)

      Pihon yritys puhdistaa mainettaan?


      Avoin tilintekoni Trumpista ja presidentinvaaolista JoukoPiho 31.05.2021 22:15

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16978283/avoin-tilintekoni-trumpista-ja-presidentinvaaolista


      JUMALA ei antanaut Piholle tässä alla olevaa sanomaa:

      ”Sain vaalien jälkeen 18.11.2020 Jumalalta sanoman, että ”Trump tulee voittamaan selvästi, ehdottoman varmasti ja lopullisesti”.
      ”Joka vähimmässä on uskollinen, on paljossakin uskollinen, ja joka vähimmässä on väärä, on paljossakin väärä.”

      Avoin tilintekoni Trumpista ja presidentinvaaolista JoukoPiho 31.05.2021 22:15

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16978283/avoin-tilintekoni-trumpista-ja-presidentinvaaolista


      JUMALA ei antanaut Piholle tässä alla olevaa sanomaa:

      ”Sain vaalien jälkeen 18.11.2020 Jumalalta sanoman, että ”Trump tulee voittamaan selvästi, ehdottoman varmasti ja lopullisesti”.


      (jatkuu)

    • Anonyymi

      (aloitus jatkuu..)

      PIHON viimeinen tehtävä käsillä ja edessä!

      Jouko Piho näyttää aloittaneen sen ”viimeisen tehtävänsä”, sen jonka Herra hänelle ilmoitti 14.5.2021. Herran ilmoitus löytyy Pihon Ketjusta:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16937259/jouko-pihon-13-5-2021-nakema-uni-ison-huoneen-puhdistuksesta

      Herran ilmoitus olin näin:

      Anonyymi:


      Tuntien Jouko PIhon historiikin, sen monet ilmiöt,
      nousee tosiaan se johtopäätös, että...
      NYT hän kompastui omiin sappaisiinsa...
      - sotkeutui omiin koukkuihinsa?
      Miten?

      Hän on vuosikausia tuonut SUOMI 24 profetiafoorumille aina uusia ja uusia unia!

      Näyttää siltä, että Herra otti miehen kiinni juuri
      UNEN kautta?

      Omnipotenssin tunteessa, Piho luuli, että uni kuvaisi jotakin ulkopuolista?
      Suomen kansaa? Eduskuntaa? Jumalattomia? Voi sokeutta!
      -----------------------------------------------------------------------------------

      Mutta? Mitä sanottavaa Herralla on? Unen ohessa, lisäksi?

      Jumala tähtäsi Pihon ytimeen.

      Siinä sinä olet. Jouko PIho. Yksin huoneessasi. Tosiaan suuressa. Mutta yksin?
      Sinä siivoat. Siinä sinun viimeinen tehtäväsi. Muuta ei ole.

      Totta.

      Ja mitä muuta?

      Huoneessasi on kauhea rikkinäinen ja likainen säkki. Täynnä likaisia ja epäpuhtaita jätteitä. Niitä ole kerännyt kuin aarteita! Satoja, tuhansia! Sairaita ja eksyttäviä sanomia. Näkyjä ja unia, unia, unia!

      Mitäs nyt teet? Sanoo Herra?

      Kuka muu siivoaisi Sinun Huoneessasi olevan Jätesäkin? Ei kukaan muu kuin Sinä. Sinä vastaat. Sanoistasi. Siitä, mitä olet kerännyt!

      Se on sinun lopputehtäväsi. Sinä siivoat. Siinä sinun viimeinen tehtäväsi. Muuta ei ole. Älä edes kuvittele.

      Älä edes muuta ajattele, sanoo Herra! Olet ollut tottelematon, kapinallinen, ylpeä.

      Enkä Minä Herra ole sinua varoittanut? Enkö ole puhutellut, kehottanut?

      Sinä, uppinaiskainen ja ylpeä olet halveksinut kehottajia. Olet luullut pimeässä eksymyksessäsi, että olet yksin oikeassa.! Että muut vain ovat vainoojiasi.

      Paholaisen valheet olet syönyt.

    • Anonyymi

      (jatkao aloitukseen, edelliseen viestiin..)

      (Herran ilmoituksesta 14.5.2021 Piholle)


      Muista se aika kun lankesit. Kun lihan mieli ja himot saivat sinut koukkuun.

      Jos olet lankeemuksesi unohtanut, Minä Herra muistutan sinua!

      Sinä lankesit. Haureuden henkien paulaan. Avasit sydämesi ovet.
      Ja pääsivät sisälle - ne- jotka tunkivat valheita ja eksyttäviä näkyjä.

      Haureuden henki on eksyttäväinen, sanoo profeetta Hoosea. Tiedät sanan?
      Tunnet Sanan. Sinulta vaaditaan sen mukaan.

      NYT?

      On myöhäistä muuttaa mitään. Tehty mikä tehty.

      Jeesuksen Kristuksen armoa ja ristin työ takaa ikuisen elämän sille joka uskoo. Mutta, muuta ei sinulla ole.

      En tarvitse sinua tehtäviini, sanoo Herra.

      Viimeinen tehtäväsi on siivota oma huoneesi. Muuta ei ole enää.

      Et kallistanut korvaasi, kun sinua nuhtelin , sanoo Herra. Vähättelit ja pilkkasit nuhteen tuojia. Ylpeytesi sokaisi sinut. Sellainen on haureuden henki. Eksyttäväinen, sanoo profeetta Hoosea.

      Sinä eksyit. Ne henget joille annoit sijan sydämessäsi.

      On alku, on loppu.

      Siivoa huoneesi. Toimita talosi, niinkuin sanottiin eräälle kuninkaalle, Hiskia.

      En salli sinun enää eksyttävän ja saastuttavan lampaitani, sanoo Herra.

      Toimita talosi.

      Se on sinun viimeinen tehtäväsi.

      Olet saanut useita mahdollisuuksia parannukseen, puhdistukseen. Mutta ylpeytesi ei ole antanut sijaa.

      Nyt on mahdollisuudet käytetty.

      Lue pyhän apostoli Paavalin sanat.
      1. Kor 3 luku. jakeesta 10 eteenpäin.

      • Anonyymi

        Tällainen oli se Pihon näkemä siivousuni! Edellä sen selitys...


        Jouko Pihon 13.5.2021 näkemä uni ison huoneen puhdistuksesta
        JoukoPiho
        13.05.2021 16:06

        Jouko Pihon 13.5.2021 näkemä uni ison huoneen puhdistuksesta

        Näin 13.5.2021 unta, että olin yksin isossa huoneessa, eräänlaisessa salissa, ja lakaisin huonetta puhtaaksi.

        Kun olin tehnyt aikani työtä, huomasin, että saliin oli tullut monia muitakin siivoojia, jotka puhdistivat ahkerasti huoneen eri paikkoja.

        Yhtäkkiä huomioni kiinnittyi vaatepussiin, joka oli likainen ja rikkinäinen. Ajattelin, että tuolle ei ole enää käyttöä eikä sitä voi oikein korjatakaan, vaan on parempi heittää koko pussi pois.

        Ajatustani vahvisti vielä se, että huomasin pussissa liikettä. Tiesin heti hengessäni, että pussissa on näkymättömissä iso kasa käärmeitä. Tähän heräsin.

        Oma tulkintani unesta on se, että likainen sali ja varsinkin vaatepussissa olevat käärmeet tarkoittavat syntistä ja vääryyttä kannattavaa Suomea, joka tarvitsee suurta puhdistusta, mikä on jo tulossa ja vahvistuu pian entisestään.


    • Anonyymi

      Todella suuri määrä on niitä kehotuksia ja nuhteita, joita Piholle on osoitettu.
      Turhaan? Kun ihmisten taholta Herran lähettämät nuhteet ja varoitukset eivät (väärille profeetoille) kelpaa, Herra itse käy asialle.

      Voin sanoa, että silloin onkin leikki kaukana, kun Herra käy kimppuun?

      Jatkossa saamme nähdä yhtä ja toista, kun Herra puhdistelee puimatannertaan!

      Niistä visioista ei NYT tässä lisää...

    • Anonyymi

      Miten sinä uskallat kirjoittaa omaasi Herran nimessä?

      • Anonyymi

        Herran Sana Jouko Piholle 01.06.2021
        Anonyymi
        01.06.2021 14:34

        Herra ilmoittaa:

        Niinkuin profeetta Elia käski muinoin: 1. Kun 18:40

        ”Mutta Elia sanoi heille: "Ottakaa Baalin profeetat kiinni; älköön yksikään heistä pääskö pakoon."

        Niin samoin Herra on ottava kiinni kaikki baalin profeetat, väärät profeetat ja ennustelijat. Kaikki, joita Herra ei itse ole kutsunut ja lähettänyt.

        Ja niinkuin Herra käski palvelijaansa Gideonia: Tuom 6:25-26

        ”Ja sinä yönä Herra sanoi hänelle: "Ota härkä, joka isälläsi on, ja toinen seitsenvuotias härkä ja hajota Baalin alttari, joka isälläsi on, ja hakkaa maahan asera-karsikko, joka on sen vieressä.
        Ja rakenna ladotuista kivistä alttari Herralle, Jumalallesi, tämän vuorenkukkulan laelle;”

        Samoin, niinkuin Jumala käski hajottamaan Baalin alttarit ja aserakarsikot maahan saakka,
        - Jouko Pihon tulee puhdistaa maan tasalle kaikki epäpyhät ja epäpuhtaat sanomat ja niiden alttari, joka on Jouko Pihon julkinen sivusto. Pihon sivusto on ollut hengellistä saastetta levittävä alttari.

        Niin tulee Jouko Pihon poistaa pois julkisesta tarjonnasta kaikki epäjumalan profeetoiden sanomat, unet ja näyt. Täydellinen siivous on Jumalan tahto.

        Jumala ei puhu (enää) Jouko Piholle suoraan, koska tämä on vihastutttanut Herran kovakorvaisuudellaan ja ylpeydellään. Jumala on ylpeitä vastaan.

        Herra kehottaa tekemään täyttä totta. Psalmit:
        51:8 ”Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden. ”

        Herra ei arvosta ihmisten edessä tapahtuvaa selitystä. Kalkilla valkaisu on kauhistus Herralle.

        Tämä kehotus ei pakota mihinkään. Piholla on vapaan valinnan mahdollisuus. Totella taikka olla tottelematta.

        Jumalan päätöksiä se ei muuta.

        Piholla on vielä hetkinen aikaa, jotta hän voi siivota ja puhdistaa kaiken sen arvottoman ja Jumalan tuomion alaisen tuotetasonsa. Itse. Hänen tuotteissaan on valheen käärmeen myrkkyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran Sana Jouko Piholle 01.06.2021
        Anonyymi
        01.06.2021 14:34

        Herra ilmoittaa:

        Niinkuin profeetta Elia käski muinoin: 1. Kun 18:40

        ”Mutta Elia sanoi heille: "Ottakaa Baalin profeetat kiinni; älköön yksikään heistä pääskö pakoon."

        Niin samoin Herra on ottava kiinni kaikki baalin profeetat, väärät profeetat ja ennustelijat. Kaikki, joita Herra ei itse ole kutsunut ja lähettänyt.

        Ja niinkuin Herra käski palvelijaansa Gideonia: Tuom 6:25-26

        ”Ja sinä yönä Herra sanoi hänelle: "Ota härkä, joka isälläsi on, ja toinen seitsenvuotias härkä ja hajota Baalin alttari, joka isälläsi on, ja hakkaa maahan asera-karsikko, joka on sen vieressä.
        Ja rakenna ladotuista kivistä alttari Herralle, Jumalallesi, tämän vuorenkukkulan laelle;”

        Samoin, niinkuin Jumala käski hajottamaan Baalin alttarit ja aserakarsikot maahan saakka,
        - Jouko Pihon tulee puhdistaa maan tasalle kaikki epäpyhät ja epäpuhtaat sanomat ja niiden alttari, joka on Jouko Pihon julkinen sivusto. Pihon sivusto on ollut hengellistä saastetta levittävä alttari.

        Niin tulee Jouko Pihon poistaa pois julkisesta tarjonnasta kaikki epäjumalan profeetoiden sanomat, unet ja näyt. Täydellinen siivous on Jumalan tahto.

        Jumala ei puhu (enää) Jouko Piholle suoraan, koska tämä on vihastutttanut Herran kovakorvaisuudellaan ja ylpeydellään. Jumala on ylpeitä vastaan.

        Herra kehottaa tekemään täyttä totta. Psalmit:
        51:8 ”Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden. ”

        Herra ei arvosta ihmisten edessä tapahtuvaa selitystä. Kalkilla valkaisu on kauhistus Herralle.

        Tämä kehotus ei pakota mihinkään. Piholla on vapaan valinnan mahdollisuus. Totella taikka olla tottelematta.

        Jumalan päätöksiä se ei muuta.

        Piholla on vielä hetkinen aikaa, jotta hän voi siivota ja puhdistaa kaiken sen arvottoman ja Jumalan tuomion alaisen tuotetasonsa. Itse. Hänen tuotteissaan on valheen käärmeen myrkkyä.

        Tarkoitan näitä kohtia ja niiden välissäkin ilmeisesti Herra puhuisi?

        "Mitäs nyt teet? Sanoo Herra?
        Älä edes muuta ajattele, sanoo Herra! Olet ollut tottelematon, kapinallinen, ylpeä.
        Enkä Minä Herra ole sinua varoittanut? Enkö ole puhutellut, kehottanut?
        Jos olet lankeemuksesi unohtanut, Minä Herra muistutan sinua!
        En tarvitse sinua tehtäviini, sanoo Herra. "

        Miten sinä uskallat?
        Herran nimessä ei tule jakaa omiaan.
        Ne tulevat silloin itselle taakaksi.

        Kannattaisi kunnioittaa Herraa, hän ei katso tuollaista läpi sormien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan näitä kohtia ja niiden välissäkin ilmeisesti Herra puhuisi?

        "Mitäs nyt teet? Sanoo Herra?
        Älä edes muuta ajattele, sanoo Herra! Olet ollut tottelematon, kapinallinen, ylpeä.
        Enkä Minä Herra ole sinua varoittanut? Enkö ole puhutellut, kehottanut?
        Jos olet lankeemuksesi unohtanut, Minä Herra muistutan sinua!
        En tarvitse sinua tehtäviini, sanoo Herra. "

        Miten sinä uskallat?
        Herran nimessä ei tule jakaa omiaan.
        Ne tulevat silloin itselle taakaksi.

        Kannattaisi kunnioittaa Herraa, hän ei katso tuollaista läpi sormien.

        Tarkoitit ohjeesi siis Jouko Piholle. Ettei Herran nimessä tule puhua omiaan. Sellaista tyhjänpäiväistä on Piho harrastanut vuosikausia. Herra ei katso sitä sormien läpi. Se on tullut hänelle taakaksi. On kypsynyt Tilinteon vaihe Piholle. Tämä on totinen Herran ilmoitus. Ikävä kyllä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan näitä kohtia ja niiden välissäkin ilmeisesti Herra puhuisi?

        "Mitäs nyt teet? Sanoo Herra?
        Älä edes muuta ajattele, sanoo Herra! Olet ollut tottelematon, kapinallinen, ylpeä.
        Enkä Minä Herra ole sinua varoittanut? Enkö ole puhutellut, kehottanut?
        Jos olet lankeemuksesi unohtanut, Minä Herra muistutan sinua!
        En tarvitse sinua tehtäviini, sanoo Herra. "

        Miten sinä uskallat?
        Herran nimessä ei tule jakaa omiaan.
        Ne tulevat silloin itselle taakaksi.

        Kannattaisi kunnioittaa Herraa, hän ei katso tuollaista läpi sormien.

        Siis, kymmenet ja sadat totiset uskovat ovet kyselleet miten Piho USKALTAA olla jatkuvasti niin röyhkeä, että Herran toistuvista nuhteista piittaamatta jatkaa väärien, valheellisten ja demonisten tuotteiden tulvaa? Herran nimessä. Herran pyhyyttä ja kunniaa häväisten. Mutta nyt on paise kypsynyt sille asteelle, että Herran mitta on täysi. Mitä siitä seuraa. Eikä tämä ole vitsiä eikä tsoukkia. Jolla kirva on, se kuulkoon ja ymmärtäköön. Taikka jääköön pimeyteensä. Vainnan vastuu on jokaisen itse kannettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, kymmenet ja sadat totiset uskovat ovet kyselleet miten Piho USKALTAA olla jatkuvasti niin röyhkeä, että Herran toistuvista nuhteista piittaamatta jatkaa väärien, valheellisten ja demonisten tuotteiden tulvaa? Herran nimessä. Herran pyhyyttä ja kunniaa häväisten. Mutta nyt on paise kypsynyt sille asteelle, että Herran mitta on täysi. Mitä siitä seuraa. Eikä tämä ole vitsiä eikä tsoukkia. Jolla kirva on, se kuulkoon ja ymmärtäköön. Taikka jääköön pimeyteensä. Vainnan vastuu on jokaisen itse kannettava.

        Mutta nuo ei tule Herralta.
        Ja jos Piho uskaltaa, niin ei tule ottaa mallia.

        Piho jakaa enimmäkseen muiden profetioita, eikä hän ole niistä vastuussa.
        Mitä hän sitten jakaa itse ja itsestään, niistä hän on vastuussa.
        Toisaalta jos Herra antaa sanan, siitä Herra on vastuussa ja sellaisesta ei välittäjän tarvitse tehdä tiliä.
        Siihen perustuu se mooseksen kirjassa oleva jos sanoo Herran sanaksi ja se ei toteudu, se on julkeaa puhetta.

        Jos Herra antaa sanottavaa, se tulee sanoa.
        Jos antaa itse sanoja Herran nimissä, kannattaa harkita tarkkaan, sillä jos se ei toteudu, se on myös yritys harhauttaa ja suuri synti.
        Jos joku esiintyisi taikka kirjoittaisi minun nimissäni, se olisi jo rikos.
        Ja kun joku kirjoittaa omiaan korkeimman nimissä, se on erittäin suuri rikos.

        Monet profetoijat ovat käyttäneet Herran nimeä kun profetoivat.
        Kun ne eivät toteudu, niin tietää, ettei Herra niitä ole antanut.

        Nuhteleminen on sallittua, mutta Herran nimissä se ei ole sallittua.
        Herra on tuomari ja hän tuomitsee, kukaan ei voi hänen nimissään tuomita.
        Vain jos Herra antaa sanan, silloin on sallittua se Herran nimissä ilmoittaa.
        Mutta mitään omaa ei saa esittää ja sanoa näin sanoo Herra.

        Minä tunnen Herran ja siksi minä kuulen hänen äänensä.
        Minä en kuule Hänen ääntänsä kun kirjoitat hänen nimissä.
        Herran tuntemus on eri asia kuin olisi vain lukenut hänestä.
        Se on sama asia, kun tunnet jonkun vuosien ajan ja jos joku hänen nimissään kirjoittaa, sinä tiedät ettei se ole hän.
        Vaikka hän olisi kirjoittanut "hän sanoo näin ja näin", ja joku toinen sitten kirjoittaa juuri "näin ja näin", niin sinä tunnet hänet, ettei hän kirjoittaisi tässä tapauksessa näin ja näin.
        Kun tuntee Herran, tietää milloin mitta on täysi.
        Herra on hirmuinen kun hän suuttuu ja Piho ei hänen mittaansa täytä.

        Sinun tulisi tehdä parannus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nuo ei tule Herralta.
        Ja jos Piho uskaltaa, niin ei tule ottaa mallia.

        Piho jakaa enimmäkseen muiden profetioita, eikä hän ole niistä vastuussa.
        Mitä hän sitten jakaa itse ja itsestään, niistä hän on vastuussa.
        Toisaalta jos Herra antaa sanan, siitä Herra on vastuussa ja sellaisesta ei välittäjän tarvitse tehdä tiliä.
        Siihen perustuu se mooseksen kirjassa oleva jos sanoo Herran sanaksi ja se ei toteudu, se on julkeaa puhetta.

        Jos Herra antaa sanottavaa, se tulee sanoa.
        Jos antaa itse sanoja Herran nimissä, kannattaa harkita tarkkaan, sillä jos se ei toteudu, se on myös yritys harhauttaa ja suuri synti.
        Jos joku esiintyisi taikka kirjoittaisi minun nimissäni, se olisi jo rikos.
        Ja kun joku kirjoittaa omiaan korkeimman nimissä, se on erittäin suuri rikos.

        Monet profetoijat ovat käyttäneet Herran nimeä kun profetoivat.
        Kun ne eivät toteudu, niin tietää, ettei Herra niitä ole antanut.

        Nuhteleminen on sallittua, mutta Herran nimissä se ei ole sallittua.
        Herra on tuomari ja hän tuomitsee, kukaan ei voi hänen nimissään tuomita.
        Vain jos Herra antaa sanan, silloin on sallittua se Herran nimissä ilmoittaa.
        Mutta mitään omaa ei saa esittää ja sanoa näin sanoo Herra.

        Minä tunnen Herran ja siksi minä kuulen hänen äänensä.
        Minä en kuule Hänen ääntänsä kun kirjoitat hänen nimissä.
        Herran tuntemus on eri asia kuin olisi vain lukenut hänestä.
        Se on sama asia, kun tunnet jonkun vuosien ajan ja jos joku hänen nimissään kirjoittaa, sinä tiedät ettei se ole hän.
        Vaikka hän olisi kirjoittanut "hän sanoo näin ja näin", ja joku toinen sitten kirjoittaa juuri "näin ja näin", niin sinä tunnet hänet, ettei hän kirjoittaisi tässä tapauksessa näin ja näin.
        Kun tuntee Herran, tietää milloin mitta on täysi.
        Herra on hirmuinen kun hän suuttuu ja Piho ei hänen mittaansa täytä.

        Sinun tulisi tehdä parannus.

        Tarkoitat siis, että Pihon tulisi tehdä parannus? Mikset sano sitä hänelle suoraan?

        Hän on JUmalan kurituksen yllensä vetänyt.

        Tuottanut sairaita, valheellisia ja eksyttäviä profetioita.

        Samoin, hän on vastuussa KAIKISTA niistäkin, joita hän on kierrättänyt mm. tänne profetiapalstalle.

        Hän on tehnyt valinnan. Hyväksynyt ne, ja useimmiten lausuu kommentin, tulkinnan.

        Ja näin antaa hyväksymisensä.

        Jo profeetta Jeremian aikana Jumala lausui:

        " Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltaan."

        "Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: Se on Herran sana."

        Varokoon kukin, ettei Herra näe aihetta kuritukseen ja sanktioihin?

        Se, joka puolustelee vääriä profetioita ja profeettoja, tuomitaan samalla asteikolla.

        Vain - sanoutumalla irti ja eroon valhehenkien reviiriltä, voi säästyä Herran toimenpiteiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nuo ei tule Herralta.
        Ja jos Piho uskaltaa, niin ei tule ottaa mallia.

        Piho jakaa enimmäkseen muiden profetioita, eikä hän ole niistä vastuussa.
        Mitä hän sitten jakaa itse ja itsestään, niistä hän on vastuussa.
        Toisaalta jos Herra antaa sanan, siitä Herra on vastuussa ja sellaisesta ei välittäjän tarvitse tehdä tiliä.
        Siihen perustuu se mooseksen kirjassa oleva jos sanoo Herran sanaksi ja se ei toteudu, se on julkeaa puhetta.

        Jos Herra antaa sanottavaa, se tulee sanoa.
        Jos antaa itse sanoja Herran nimissä, kannattaa harkita tarkkaan, sillä jos se ei toteudu, se on myös yritys harhauttaa ja suuri synti.
        Jos joku esiintyisi taikka kirjoittaisi minun nimissäni, se olisi jo rikos.
        Ja kun joku kirjoittaa omiaan korkeimman nimissä, se on erittäin suuri rikos.

        Monet profetoijat ovat käyttäneet Herran nimeä kun profetoivat.
        Kun ne eivät toteudu, niin tietää, ettei Herra niitä ole antanut.

        Nuhteleminen on sallittua, mutta Herran nimissä se ei ole sallittua.
        Herra on tuomari ja hän tuomitsee, kukaan ei voi hänen nimissään tuomita.
        Vain jos Herra antaa sanan, silloin on sallittua se Herran nimissä ilmoittaa.
        Mutta mitään omaa ei saa esittää ja sanoa näin sanoo Herra.

        Minä tunnen Herran ja siksi minä kuulen hänen äänensä.
        Minä en kuule Hänen ääntänsä kun kirjoitat hänen nimissä.
        Herran tuntemus on eri asia kuin olisi vain lukenut hänestä.
        Se on sama asia, kun tunnet jonkun vuosien ajan ja jos joku hänen nimissään kirjoittaa, sinä tiedät ettei se ole hän.
        Vaikka hän olisi kirjoittanut "hän sanoo näin ja näin", ja joku toinen sitten kirjoittaa juuri "näin ja näin", niin sinä tunnet hänet, ettei hän kirjoittaisi tässä tapauksessa näin ja näin.
        Kun tuntee Herran, tietää milloin mitta on täysi.
        Herra on hirmuinen kun hän suuttuu ja Piho ei hänen mittaansa täytä.

        Sinun tulisi tehdä parannus.

        Jolla korva on, se kuulee Herran äänen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nuo ei tule Herralta.
        Ja jos Piho uskaltaa, niin ei tule ottaa mallia.

        Piho jakaa enimmäkseen muiden profetioita, eikä hän ole niistä vastuussa.
        Mitä hän sitten jakaa itse ja itsestään, niistä hän on vastuussa.
        Toisaalta jos Herra antaa sanan, siitä Herra on vastuussa ja sellaisesta ei välittäjän tarvitse tehdä tiliä.
        Siihen perustuu se mooseksen kirjassa oleva jos sanoo Herran sanaksi ja se ei toteudu, se on julkeaa puhetta.

        Jos Herra antaa sanottavaa, se tulee sanoa.
        Jos antaa itse sanoja Herran nimissä, kannattaa harkita tarkkaan, sillä jos se ei toteudu, se on myös yritys harhauttaa ja suuri synti.
        Jos joku esiintyisi taikka kirjoittaisi minun nimissäni, se olisi jo rikos.
        Ja kun joku kirjoittaa omiaan korkeimman nimissä, se on erittäin suuri rikos.

        Monet profetoijat ovat käyttäneet Herran nimeä kun profetoivat.
        Kun ne eivät toteudu, niin tietää, ettei Herra niitä ole antanut.

        Nuhteleminen on sallittua, mutta Herran nimissä se ei ole sallittua.
        Herra on tuomari ja hän tuomitsee, kukaan ei voi hänen nimissään tuomita.
        Vain jos Herra antaa sanan, silloin on sallittua se Herran nimissä ilmoittaa.
        Mutta mitään omaa ei saa esittää ja sanoa näin sanoo Herra.

        Minä tunnen Herran ja siksi minä kuulen hänen äänensä.
        Minä en kuule Hänen ääntänsä kun kirjoitat hänen nimissä.
        Herran tuntemus on eri asia kuin olisi vain lukenut hänestä.
        Se on sama asia, kun tunnet jonkun vuosien ajan ja jos joku hänen nimissään kirjoittaa, sinä tiedät ettei se ole hän.
        Vaikka hän olisi kirjoittanut "hän sanoo näin ja näin", ja joku toinen sitten kirjoittaa juuri "näin ja näin", niin sinä tunnet hänet, ettei hän kirjoittaisi tässä tapauksessa näin ja näin.
        Kun tuntee Herran, tietää milloin mitta on täysi.
        Herra on hirmuinen kun hän suuttuu ja Piho ei hänen mittaansa täytä.

        Sinun tulisi tehdä parannus.

        Anonyymi
        02.06.2021 09:22

        Herran Sana Jouko Piholle 01.06.2021
        Anonyymi
        01.06.2021 14:34

        Herra ilmoittaa:

        Niinkuin profeetta Elia käski muinoin: 1. Kun 18:40

        ”Mutta Elia sanoi heille: "Ottakaa Baalin profeetat kiinni; älköön yksikään heistä pääskö pakoon."

        Niin samoin Herra on ottava kiinni kaikki baalin profeetat, väärät profeetat ja ennustelijat. Kaikki, joita Herra ei itse ole kutsunut ja lähettänyt.

        Ja niinkuin Herra käski palvelijaansa Gideonia: Tuom 6:25-26

        ”Ja sinä yönä Herra sanoi hänelle: "Ota härkä, joka isälläsi on, ja toinen seitsenvuotias härkä ja hajota Baalin alttari, joka isälläsi on, ja hakkaa maahan asera-karsikko, joka on sen vieressä.
        Ja rakenna ladotuista kivistä alttari Herralle, Jumalallesi, tämän vuorenkukkulan laelle;”

        Samoin, niinkuin Jumala käski hajottamaan Baalin alttarit ja aserakarsikot maahan saakka,
        - Jouko Pihon tulee puhdistaa maan tasalle kaikki epäpyhät ja epäpuhtaat sanomat ja niiden alttari, joka on Jouko Pihon julkinen sivusto. Pihon sivusto on ollut hengellistä saastetta levittävä alttari.

        Niin tulee Jouko Pihon poistaa pois julkisesta tarjonnasta kaikki epäjumalan profeetoiden sanomat, unet ja näyt. Täydellinen siivous on Jumalan tahto.

        Jumala ei puhu (enää) Jouko Piholle suoraan, koska tämä on vihastutttanut Herran kovakorvaisuudellaan ja ylpeydellään. Jumala on ylpeitä vastaan.

        Herra kehottaa tekemään täyttä totta. Psalmit:
        51:8 ”Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden. ”

        Herra ei arvosta ihmisten edessä tapahtuvaa selitystä. Kalkilla valkaisu on kauhistus Herralle.

        Tämä kehotus ei pakota mihinkään. Piholla on vapaan valinnan mahdollisuus. Totella taikka olla tottelematta.

        Jumalan päätöksiä se ei muuta.

        Piholla on vielä hetkinen aikaa, jotta hän voi siivota ja puhdistaa kaiken sen arvottoman ja Jumalan tuomion alaisen tuotetasonsa. Itse. Hänen tuotteissaan on valheen käärmeen myrkkyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan näitä kohtia ja niiden välissäkin ilmeisesti Herra puhuisi?

        "Mitäs nyt teet? Sanoo Herra?
        Älä edes muuta ajattele, sanoo Herra! Olet ollut tottelematon, kapinallinen, ylpeä.
        Enkä Minä Herra ole sinua varoittanut? Enkö ole puhutellut, kehottanut?
        Jos olet lankeemuksesi unohtanut, Minä Herra muistutan sinua!
        En tarvitse sinua tehtäviini, sanoo Herra. "

        Miten sinä uskallat?
        Herran nimessä ei tule jakaa omiaan.
        Ne tulevat silloin itselle taakaksi.

        Kannattaisi kunnioittaa Herraa, hän ei katso tuollaista läpi sormien.

        Tosiaan. Kun Piho on uskaltanut vuosikausia viljellä soopaa Herran nimessä! Niin todellakin. Se on tullut ja tulee hänelle taakaksi. Nyt ja edelleen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat siis, että Pihon tulisi tehdä parannus? Mikset sano sitä hänelle suoraan?

        Hän on JUmalan kurituksen yllensä vetänyt.

        Tuottanut sairaita, valheellisia ja eksyttäviä profetioita.

        Samoin, hän on vastuussa KAIKISTA niistäkin, joita hän on kierrättänyt mm. tänne profetiapalstalle.

        Hän on tehnyt valinnan. Hyväksynyt ne, ja useimmiten lausuu kommentin, tulkinnan.

        Ja näin antaa hyväksymisensä.

        Jo profeetta Jeremian aikana Jumala lausui:

        " Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltaan."

        "Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: Se on Herran sana."

        Varokoon kukin, ettei Herra näe aihetta kuritukseen ja sanktioihin?

        Se, joka puolustelee vääriä profetioita ja profeettoja, tuomitaan samalla asteikolla.

        Vain - sanoutumalla irti ja eroon valhehenkien reviiriltä, voi säästyä Herran toimenpiteiltä.

        Sinun on tehtävä parannus.
        Vai olenko väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun on tehtävä parannus.
        Vai olenko väärässä?

        Paholainen oli paratiisissa käärmeen hahmossa ja vietteli ihmisparin tottelemattomuuteen. Kavala otus!

        Jos uskovaksi tunnustautuvan (elämän) huoneessa on säkki, jossa useita käärmeitä,
        on korkein kriittinen aika tehdä asialle jotakin?

        Pihon uni oli analyysi hänelle itselleen, hänestä itsestään. Sokein silmin hän ei ole nähnyt tosiasioita. Unet ovat lahjomattomia todistajia, joskus!

        Pimeässä ei näe?
        Sokein silmin ei näe?

        Mutta lukemattomat ihmiset ja laajat tahot (joilla terve hengellinen elämä) ovat jo valitettavan pitkään nähneet tuon traagisen ja surullisen harhaisen tilan!

        Jokainen tosin polkunsa valitsee?

        Vakava ongelma (Jumalan silmissä) on- ja on ollut, että PIhon toiminnan eksyttävä ja saastuttava vaikutus on vaaraksi Herran lampaille. Ja tuottaa häpeää Jumalan Pyhälle nimelle.

        Joskus ihminen (uskova) paaduttaessaan sydämensä , kovettaessaan korvansa on niinkin mahdottomassa tilassa, ettei Herran ääni pääse vaikuttamaan.

        Oli eräs "eksynyt" profeetta VT:ssa. Bileam. Hän oli niin täynnä omaa itseään, että ei tajunnut Jumalan tahtoa. Jumala puhutteli häntä merkillisellä tavalla:

        - Mykkä aasi alkoi puhua ihmisen äänellä!

        Tähän viitaten Pietari kirjoittaa, sekä varoittaa: 2 Piet 2:14-22

        "He ovat hyljänneet suoran tien, ova eksyneet, ja seuranneet Bileamnin Peorin pojan tietä. Hänen joka rakasti vääryyden palkkaa."

        On täysin selvää, että ennemmin tai myöhemmin Jumala tarttuu ja puuttuu niihin, jotka eksyttävät ja turmelevat Jeesuksen lampaiden asiaa. Ja tekevät sen niin, että tekeytyvät profeetoiksikin. Näyttelevät hurskasta, jopa Jumalan erikoisvalittua?

        Kun elämän reviirillä on likainen säkki, jossa jopa käärmeitäkin - Herra armahtakoon ja auttakoon!

        Psalmista 58: 4-6

        Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka,

        äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

        Heidän myrkkynsä on kuin käärmeen myrkky,

        he tukkivat korvansa, ovat kuin kuuro kyy,

        joka ei kuule käärmeenlumoojan ääntä,

        vaikka tämä kuinka taitavasti lumoaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paholainen oli paratiisissa käärmeen hahmossa ja vietteli ihmisparin tottelemattomuuteen. Kavala otus!

        Jos uskovaksi tunnustautuvan (elämän) huoneessa on säkki, jossa useita käärmeitä,
        on korkein kriittinen aika tehdä asialle jotakin?

        Pihon uni oli analyysi hänelle itselleen, hänestä itsestään. Sokein silmin hän ei ole nähnyt tosiasioita. Unet ovat lahjomattomia todistajia, joskus!

        Pimeässä ei näe?
        Sokein silmin ei näe?

        Mutta lukemattomat ihmiset ja laajat tahot (joilla terve hengellinen elämä) ovat jo valitettavan pitkään nähneet tuon traagisen ja surullisen harhaisen tilan!

        Jokainen tosin polkunsa valitsee?

        Vakava ongelma (Jumalan silmissä) on- ja on ollut, että PIhon toiminnan eksyttävä ja saastuttava vaikutus on vaaraksi Herran lampaille. Ja tuottaa häpeää Jumalan Pyhälle nimelle.

        Joskus ihminen (uskova) paaduttaessaan sydämensä , kovettaessaan korvansa on niinkin mahdottomassa tilassa, ettei Herran ääni pääse vaikuttamaan.

        Oli eräs "eksynyt" profeetta VT:ssa. Bileam. Hän oli niin täynnä omaa itseään, että ei tajunnut Jumalan tahtoa. Jumala puhutteli häntä merkillisellä tavalla:

        - Mykkä aasi alkoi puhua ihmisen äänellä!

        Tähän viitaten Pietari kirjoittaa, sekä varoittaa: 2 Piet 2:14-22

        "He ovat hyljänneet suoran tien, ova eksyneet, ja seuranneet Bileamnin Peorin pojan tietä. Hänen joka rakasti vääryyden palkkaa."

        On täysin selvää, että ennemmin tai myöhemmin Jumala tarttuu ja puuttuu niihin, jotka eksyttävät ja turmelevat Jeesuksen lampaiden asiaa. Ja tekevät sen niin, että tekeytyvät profeetoiksikin. Näyttelevät hurskasta, jopa Jumalan erikoisvalittua?

        Kun elämän reviirillä on likainen säkki, jossa jopa käärmeitäkin - Herra armahtakoon ja auttakoon!

        Psalmista 58: 4-6

        Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka,

        äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

        Heidän myrkkynsä on kuin käärmeen myrkky,

        he tukkivat korvansa, ovat kuin kuuro kyy,

        joka ei kuule käärmeenlumoojan ääntä,

        vaikka tämä kuinka taitavasti lumoaisi.

        Ei taida olla unen tulkintasi oikea.
        Ja toisaalta jos hyväksyt unen oikeaksi, niin siinä et paljon voi nuhdella sitten niiden unien esiin tuomisesta.
        Se olisi ristiriitaista.

        Jouko siivosi aluksi yksin ja sitten tuli muitakin siivoamaan.
        Ei se ollut Joukon huone.


    • Anonyymi

      Kertokaa nyt hyvät ihmiset mitä tarkoitatte, koska ei ole kivaa, että ihmiset luulevat jotain mystistä tapahtuvan. Sanokaa nyt suoraan, ketkä on pahoja, jotka Herramme siivoaa luudalla ja ketkä niitä hyvä, joita Herramme siunaa ja rakastaa.

      • Anonyymi

        Tässä eräs ...

        Tällainen oli se Pihon näkemä siivousuni! Edellä sen selitys...

        Jouko Pihon 13.5.2021 näkemä uni ison huoneen puhdistuksesta
        JoukoPiho
        13.05.2021 16:06

        Jouko Pihon 13.5.2021 näkemä uni ison huoneen puhdistuksesta

        Näin 13.5.2021 unta, että olin yksin isossa huoneessa, eräänlaisessa salissa, ja lakaisin huonetta puhtaaksi.

        Kun olin tehnyt aikani työtä, huomasin, että saliin oli tullut monia muitakin siivoojia, jotka puhdistivat ahkerasti huoneen eri paikkoja.

        Yhtäkkiä huomioni kiinnittyi vaatepussiin, joka oli likainen ja rikkinäinen. Ajattelin, että tuolle ei ole enää käyttöä eikä sitä voi oikein korjatakaan, vaan on parempi heittää koko pussi pois.

        Ajatustani vahvisti vielä se, että huomasin pussissa liikettä. Tiesin heti hengessäni, että pussissa on näkymättömissä iso kasa käärmeitä. Tähän heräsin.

        Oma tulkintani unesta on se, että likainen sali ja varsinkin vaatepussissa olevat käärmeet tarkoittavat syntistä ja vääryyttä kannattavaa Suomea, joka tarvitsee suurta puhdistusta, mikä on jo tulossa ja vahvistuu pian entisestään.


      • Anonyymi

        On muitakin kuin hyviä ja pahoja, olet kovasti mustavalkoinen persoona.
        On ääripäiden välillä olevia melko hyviä ja pahoja, kuten kaikissa muissakin asioissa on.


      • Anonyymi

        Millä todistat, ettet ole alottaja?


    • Anonyymi

      Minä pidin tätä Pihoa ihan vaan palstan sketsihahmona mutta sehän on ihan oikeasti seonnut pelle. Todellinen ihminen ainakin Hesarin mukaan. Tehnyt mm 20 vuotta tuhojaan opettajana.

      • Anonyymi

        Ne jotka tuntevat Pihoa jo yli 40 vuoden takaa, tietävät missä ja miten mies harhautui ja eksyi. Se ei ole mikään salaisuus. Hän itse kirjassaan "Kamppailuni Jumalan, helluntaiherätyksen ja elämäni naisten kanssa" aivan julkisesti paljastaa paheensa. Se oli - on - naiset. Blondit naiset nimenomaan. Piho antoi himoille luvan ja saastui.

        Profeetta Hoosea lausuu:
        "sillä haureuden henki on eksyttäväinen". Hoos 4:11. "Haureus ja viini ja rypälemehu vievät järjen",.

        Niinpä jokainen Pihon ennustuksia lukeva on voinut todete tämän "järjettömyyden". Milloin Hän hinkuu Suomen Johtajaksi, milloin presidentiksi, milloin poliitikoksi ( jopa 5-6 eri puoluetta). Järjettömiä ovat ne "sanat" joita hän väittää (Herralta) saavansa. Englannin kielellä. Niitä hän "tulkitsee" .

        Tällä tavalla harhauttavat ja eksyttävät henget simputtavat häntä, vuodesta toiseen.
        Hän on sidottu. Ei ole tehnyt totista parannusta lankeemuksestaan. Ajatella, että Hesarin haastattelussa viime syksynä´? Kun toimittaja kysyi, keitä Pho tahtoo nähdä taivaassa`?

        Oliko hän Jeesus, jotkut pyhimykset, jotkut läheiset uskossa kuolleet? Ei,

        Oli kaksi naista. Kaksi blondia.

        Toinen oli Marilyn Monroe, seksisymboli elokuvateollisuudessa, taannoin. Toinen nainen oli erä Becky, jonka kanssa Piholla suhdetoimintaa - aikoinaan USA:ssa.. .

        Sitten oli Paavalikin, sentään.

        On traaginen asia, jos - kun -uskova lankeaa. Mutta jos tekee totisen parannuksen ja pesäeron, niin voi päästä kaidalle tielle.

        Kaikki todisteet ja julkiset kirjoitukset ja Pihon tekstituotanto todistaa häntä itseään vastaan.

        Silti hän koettaa vetää marttyyrin viittaa päällensä? Että muka hänä vainotaan siksi, kun on on profeetta...

        Ei ole. Jumalan asettama profeetta hän ei ole, eikä tule koskaan olemaankaan.


    • Anonyymi

      aikansa kutakin

    • Anonyymi

      Ongelma ei ole Piho, vaan alottaja.

      • Anonyymi

        Alottaja ei ole ongelma, hän on ihminen.

        Raamattu KÄSKEE: Koetelkaa kaikki... ( 1. Tes 5:21)
        Etkö ole koskaan lukenut tuota käskyä - koetella?
        Opiskele lisää.


    • Anonyymi

      Jumalattomalle Jumala sanoo: Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?
      Sinä vihaat kuritusta ja heität Minun sanani selkäsi taakse!
      Sinä päästät suusi puhumaan pahaa, ja sinun kielesi punoo petosta.
      Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan.
      Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti? Luuletko, että Olen sinun kaltaisesi?
      Minä nuhtelen sinua, ja asetan nämä sinun silmäisi eteen.

    • Anonyymi

      Nyt Piho teettää itsestänsä profeettamukeja. Onko mitään rimaa, jota hän ei voisi narsismissaan alittaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe