Tämä on tyhmälle apinalle

ÄLÄ LAITA KIRJOITUKSIA TOISTEN AVAAMILLE KESKUSTELUIHIN. EN LUE EN KOMMENTOI NOITA. SINUN JUTTUSI TEKEEN VAIN TURHAN PITKIKSI KESKUSTELUT.

Jää muiden järkevät kirjoitukset piiloon tai onko tarkoituskin?

14

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpölöpsis on tietämätön moukka......ateistien palstalla saisi kaltaista seuraa!

• Vainko argumentointivirheitä pystyt tarjoamaan. Etkö voi keskustella asioista, joihin vastaan tai joita tuon esiin?

Mit mieltä olet esimerkiksi siitä, että Raamatussa käsketään tappamaan homot?

• Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

Vainko argumentointivirheitä pystyt tarjoamaan. Etkö voi keskustella asioista, joihin vastaan tai joita tuon esiin?

Mit mieltä olet esimerkiksi siitä, että Raamatussa käsketään tappamaan homot?

Ja jumalattomat!
        Se oli oikein siihen aikaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja jumalattomat!

Mutta eikö epäjumalasi ole ajaton ja kaiken ennalta näkevä?

Käskyyn olisi tällöin pitänyt erehtymättömän jumalan antaa ajallinen takaraja, jonka jälkeen homoja ei enää tapeta.

Epäjumalilla on valitettavasti tapana aina kompastua omiin olemattomiin jalkoihinsa.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Mutta eikö epäjumalasi ole ajaton ja kaiken ennalta näkevä?

Käskyyn olisi tällöin pitänyt erehtymättömän jumalan antaa ajallinen takaraja, jonka jälkeen homoja ei enää tapeta.

Epäjumalilla on valitettavasti tapana aina kompastua omiin olemattomiin jalkoihinsa.

Elämme armon aikaa, se on pian loppumassa, se tietää väärintekijöille ikuista loppua!

• Anonyymi kirjoitti:

Elämme armon aikaa, se on pian loppumassa, se tietää väärintekijöille ikuista loppua!

Sitä sinun ei kannata toivoa, koska epäjumalanpalvelijan kohtalo on kova jos epätodennäköinen oikea jumala on olemassa.

Vielä ehdit kieltää ihmisen luoman kolmiomaisen epäjumalan!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja jumalattomat!

Miksi oli oikein? Miksi heillä ei ollut ihmisoikeuksia? Onko Jumala muuttunut sivisneemmäksi, jos nuo Raamatun sanat eivät pädekään enää nykyaikana?

• Tarkoitatko tyhmällä ainalla itseäsi?

Varsin tarkkaan luet minun kirjoitukseni, mutta et pysty vastaamaan yksinkertaisiinkaan kysymyksiini monimutkaisista puhumattakaan.

Et ole vastannut, että pitääkö Raamattua totella siltä osin, kun se käskee tappamaan homot.

• Anonyymi

Ihmisellä itsellään ei ole koskaan ollut lupaa tappaa toista!

• Anonyymi kirjoitti:

Noitanaisetkin käsketään raamatun mukaan tappaa, samoin vääräuskoiset, joten lupa selvästi on paitsi myönnetty myös käskynä annettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa on paljonkin käskyjä tappaa toisia ja toisaalta kymmenessä käskyssä tappaminen on kielletty? Onko Raamatun Jumallalla skitsofrenia?

• Tula kirjoituksiini kirjoitusvihreitä kun olen painanut tällä kertaa rankkaa duunia koko päivän enkä huomannut oikolukea.

• Kyse ei ole etten voisi vastata tuon tyhmän apinan juttuihin. Minä olen viimeksi kuluneen 2 vuoden aikana voittanut jokaisen väittelyn tuota apinaa vastaan 1000 - 0.

Tämä apina hankaa vastaan vaikka huomaa (tai ei apina mitään huomaa) olevansa väärässä. Tämän todistaa keskustelut D -vitamiinista ja talvisodasta.

Minä vain katsoin ettei tuon idiootin kanssa kannata väitellä, kun huomaa itsekin olevansa väärässä vain jankkaa vain tyhmää.

Minä en lue yhtään tämän apinan juttua joten en tiedä pystynkö vastaamaan tai en.

• Olet tyhmä apina hävinnyt kaikki jutut 1 000 000 - 0.

Jäät usein sanattomaksi. Et ole kertonut, että kuinka nopeasti ne D-vitamiinimolekyylit tulevat auringosta. Valonnopeudellahan ne eivät voi tulla, kuten olet itsekin todennut. Siispä D-vitamiinin saanti ei voi olla kiinni siitä, että onko ihminen auringonvalossa vai ei, koska valo tulee auringosta n. 8,5 minuutissa, mutta aineille tuollainen nopeus on mahdoton.

Pitääkö homot tappaa vai ei? Voiko olla tottelematta Raamatun selvää kehotusta?

Luet uteliaisuudesta kaikki kirjoitukseni, mutta jäät sanattomaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1600
    2. 210
      1487
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      777
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      702
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe