Kaikenlaisilla lupauksilla ja makkaralla ostetaan ääniä. Hei mieti vähän.
Milloin tämä hallituksen hullutus loppuu?
Kestävyysvajeen ja ihmisten hoiva on unohdettu sote-vimmassa.
Ihmisiä ei lasketa hoitoon ministeri Kiurun johdolla ideologisista syistä.
Työnteko lisäisi hyvinvointia:
"Myönteiset tunteet, tekemiseen uppoutuminen, ihmissuhteet, merkityksellisyyden kokemus ja aikaansaamisen tunne." (Psykologian tohtori Sirkkaliisa Heimonen)
Se ei käy Marinin hallitukselle. Työministeri Haataisen johdolla ihmisiä ei lasketa töihin ideologisista syistä.
Mieti vähän ittekin!
Vantaalaisia viedään valheella äänestysuurnille.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muut puolueet haluavat kunnanvaltuustoihin käyttäytymisäännöt,
ettei kunnanvaltuustoissa joudu persujen aggressioiden kohteeksi
ja että uskaltaa pyytää puheenvuoroa.
Persut vastustavat sääntöjen laatimista, vaikka juuri he vain käyttäytymissääntöjä tarvitsevat. Heidänkö pitää saada solvata ja uhkailla - joutumatta syytteeseen. - Anonyymi
Velkarahalla maaamuuuja hyysitään.
- Anonyymi
Perussuomalaiset haastaa Vantaan politiikan. Vasemmsto on hermona nyt
Vantaalainen kommunistien kansanedustaja valehteli
voidakseen herättää hysteriaa JA LEVITTI TIETOA VIELÄ EDUSKUNAN KYSELYTUNNILLA
Halla-aho korjaa 10.6. toteamalla poliisin tuloksen
1/4 "Tapauksesta kertoi Twitterissä vasemmistoliiton kansanedustaja Pia Lohikoski, ja vasemmistoliitto nosti sen esiin myös eduskunnan kyselytunnilla. Lohikosken mukaan ehdokasta muun muassa tönittiin ja uhkailtiin."
2/4 "Esitutkinta tapauksessa on valmistunut ja esitutkinnassa selvisi, että tilanteessa ei tapahtunut mitään fyysistä väkivaltaa, eikä epäilty esittänyt tilanteessa mitään suusanallisiakaan uhkauksia."
3/4 Onneksi nykyään on valvontakameroita kaikkialla. Perättömät väitteet saadaan useammin ammuttua alas.
4/4 En ole käynyt katsomassa vasemman laidan twitter-seiniä, mutta vahva veikkaus bullshit-bingoon: "Tärkeintä on, että viritettiin keskustelua ehdokkaiden kokemasta häirinnästä."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842