Vuonna 2017 nykyinen pääministeri Sanna Marin tulkitsi, että silloinen pääministeri Juha Sipilä oli mukana politiikassa vain edistääkseen omaa ja lähipiirinsä etua.
Vuonna 2021 Sanna Marin ollessaan itse päämonisterinä on palkannut lähipiirinsä avustajikseen valtion piikkiin. Ja jättänyt maksamatta saamastaan ravintoedusta veroja yli 8 000 euroa.
Sipilä edisti omaa ja kaverin etua
10
56
Vastaukset
- Anonyymi
Kun pääministerllä on niin paljon avustajia, kuin Sanna Marinilla on, pitäisi hänen maksaa avustajien palkkiot itse. On ymmärrettävää, että pääministeri tarvitsee avustajia mutta kyllä kolme avustajaa valtion palkkalistoilla pitää riittää. Maksakoon itse lopuille palkan.
- Anonyymi
Jokaiselle kykyjensä ja taroeen mukaan. Jos tarvittiin useampi, niin sitte tarvittiin.
- Anonyymi
Olet ihan oikeassa. Kaikilla pääministereillä avustajia kykyjen mukaan. Marin tarvitsisi muutaman osaavan, mutta ne ei saisi olla punikkeja, kuten nykyiset vaan asiansa osaavia ja kyvykkäitä ihmisiä.
- Anonyymi
Oikeuskansleri tutki Sipilän asiaa ja totesi tämän toimineen moitteettomasti.
Marinilta edesvastuuton syytös jolla ei ollut pohjaa, ei kusipää tajunnut pahoitella älytöntä väitettään. - Anonyymi
Sipilä pitää panna vastuuseen.
- Anonyymi
Sipilä teki julmasti kun ei käyttänyt hyväkseen valtiota kuten Marin.
Tästä hänet pitää tuomita raskaimman mukaan.
- Anonyymi
Mitä puutteellisempi oma osaaminen on sitä enemmän avustajia tarvitaan.
- Anonyymi
Parasiitti Marin täytyisi laittaa tehtävästään sivuun.
- Anonyymi
Marinin arvostelu on perusteetonta ja vihamielistä. Siitä pitäisi joutua vastuuseen, jos demokratiamme toimisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662