Vuonna 2017 nykyinen pääministeri Sanna Marin tulkitsi, että silloinen pääministeri Juha Sipilä oli mukana politiikassa vain edistääkseen omaa ja lähipiirinsä etua.
Vuonna 2021 Sanna Marin ollessaan itse päämonisterinä on palkannut lähipiirinsä avustajikseen valtion piikkiin. Ja jättänyt maksamatta saamastaan ravintoedusta veroja yli 8 000 euroa.
Sipilä edisti omaa ja kaverin etua
10
64
Vastaukset
- Anonyymi
Kun pääministerllä on niin paljon avustajia, kuin Sanna Marinilla on, pitäisi hänen maksaa avustajien palkkiot itse. On ymmärrettävää, että pääministeri tarvitsee avustajia mutta kyllä kolme avustajaa valtion palkkalistoilla pitää riittää. Maksakoon itse lopuille palkan.
- Anonyymi
Jokaiselle kykyjensä ja taroeen mukaan. Jos tarvittiin useampi, niin sitte tarvittiin.
- Anonyymi
Olet ihan oikeassa. Kaikilla pääministereillä avustajia kykyjen mukaan. Marin tarvitsisi muutaman osaavan, mutta ne ei saisi olla punikkeja, kuten nykyiset vaan asiansa osaavia ja kyvykkäitä ihmisiä.
- Anonyymi
Oikeuskansleri tutki Sipilän asiaa ja totesi tämän toimineen moitteettomasti.
Marinilta edesvastuuton syytös jolla ei ollut pohjaa, ei kusipää tajunnut pahoitella älytöntä väitettään. - Anonyymi
Sipilä pitää panna vastuuseen.
- Anonyymi
Sipilä teki julmasti kun ei käyttänyt hyväkseen valtiota kuten Marin.
Tästä hänet pitää tuomita raskaimman mukaan.
- Anonyymi
Mitä puutteellisempi oma osaaminen on sitä enemmän avustajia tarvitaan.
- Anonyymi
Parasiitti Marin täytyisi laittaa tehtävästään sivuun.
- Anonyymi
Marinin arvostelu on perusteetonta ja vihamielistä. Siitä pitäisi joutua vastuuseen, jos demokratiamme toimisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1153652Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713031- 262694
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv752432Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html182373Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta312229En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102121Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62037- 901950
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä261832