Sain tartunnan 19 helmikuuta ja sairastuin aika pahasti, olin sairaalassa kolme päivää. Tässä minun todistukseni ja kokemuksestani Herran kanssa tästä viruksesta.
https://www.youtube.com/watch?v=1seXT8WDbBg
Korona ja tämä pieni profetia
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ole huoleti, olet vanha ja uusia korona muunnoksia tulee ja vie sinut .
- Anonyymi
Olenko minämuka vanha????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko minämuka vanha????
En ole nuori, mutta en ole vanhakaan. Mitä väliä sillä on??
- Anonyymi
Useimmathan ovat parantuneet koronan sairastettuaan. Tuo tarinahan ei taas liity mitenkään tuohon koronasta paranemiseen.
- Anonyymi
Sitten on niitä jotka ei edes huomaa koronaa, muuta kun jostain vasta-ainetestistä.
- Anonyymi
Manipuloidun mielen uskon uskomukset ovat sairaan sielun antia joka saa aikaan manipuolijat vastaan ottavissa ihmisissä. Pahimmillaan sen vaarallisuus on mielensairauteen johtavaa, nuorissakin...:
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
Toisessa paikassa piti kaivaa esiin tutkimuksia hypnoosin tai/ja suggestion käytöstä uskonnollisissa tilaisuuksissa. Kristityt käyttävät niistä nimikettä "sielunhoito" ja olen nähnyt lestatiosen käyttävän sen lisäksi "hoitokokous" ilmaisua. Käyttipä nimikkeenä kumpaa vain niin epäilen, ettei sellaista kannattaisia käyttää ja onkohan edes kaikilla papeilla tai maallikko saarnaajillakaan sellaiseen toiminta oikeuksia, se kun on Lailla asetettu, että lääkintö hallitukselta pitää olla lupa. Sen käyttäminen harrastelijan toimesta voi jotkaa vakaviin terveydelliseen ongemaan ja vaatii ammattilaisen korjaamaan sairastuneen palauttamiseksi terveeksi. Jos on laillinen lupa sitä käyttää uskonnollisuudessa hoidollisiin tarkoituksiin suggestiona mutta hypniisin käyttö on liikaan ja sen valvomiseksi pitäisi olla asiantunteva todistaja tai mieluummin useampi läsnä jolla on oikeus keskeyttää tai jopa kieltää kokonaan moraalittomasti käyttävää hoitajaa. Tosin, kirkollisissa hartaus jne tilaisuuksissa on yleistä suggestion käyttö ja joihinkin se tehoaa valtavalla toiminnalla jopa tanssitilaisuutta muistuttavaksi joukko käyttäytymäksi.
Joten he, joilla on syystä tai toisesta viellä jäljellä syntyissään saama puhdas ihmisyyden sielullisiin ilman ulkoa suunnattuaja uskomuksia, olettemuksia, mielikuvituksien mukaisuuksina niin olette saaneet säilytettyä sen minkä olette saaneet arvokkaana lahjana.
Manipuloinnin altistumisien joukoissa on uskovaisten lisäksi, mm politiikassa ja suurissa ryhmissä joukkoa yhdistän "älä ajattele itse, me teemme sen puolestasi" johtajien orjuudessa ilman oma sielullisuuden (mielen) hallintaa vaan hallitsijana on / ovat manipuloijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982