Nyt se tapahtui Suomessa: Uusien dieselautojen rekisteröinnit jäivät sähköautojen jälkeen.
https://www.is.fi/autot/art-2000008029964.html
Voi voi. Olen pettynyt teihin, miksi että pidä kantaanne vaan lipsutte sähköön.
Uusien dieselautojen rekisteröinnit jäivät sähköautojen jälkeen
4
51
Vastaukset
- Anonyymi
No eihän tuo ollut ensimmäinen kerta. Ei nyt taida toimittaja oikein olla ajantasalla. Jo joulukuussa sähköautoja myytiin enemmän kuin dieselautoja ja bensa-autoja eli 1053 sähköä ja 884 dieseliä ja 882 bensaa.
Tosin marraskuu ja tammikuu olivat sitten täysin erilaiset eli sähköjen osuus oli pyöreästi reilu kolmannes dieselien määrästä.
Kuukausikohtaiset erot vaihtelee erityisesti sähköllä. Diesel on sen sijaan vakiintunut noin 800-900 kuukaudessa sitten viime kesän. Bensan suunta on alaspäin, mutta lähtötaso on korkea.- Anonyymi
Hupsis. Tuo bensan lukumäärät oli edellä puppua. Bensaa myyntiin joulukuussa 2882 kpl. Bensa on siis lukumääräisesti edelleen suosituin käyttövoima, vaikka se osuus onkin laskenut eniten lukumäärissä viime kuukausina.
- Anonyymi
Eipä jää ikävä diiseleitä, bai bai.
- Anonyymi
Joo, mut kuitenkin aina Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984