Suomalainen musiikki

Anonyymi

Sutta vai sekundaa, muutamaa erittäin hyvää laulajaa ja sanoittajaa lukuunottamatta.

Suomalainen musiikki on todella alavireistä, synkkää ja melankolista. Suorastaan järkyttävää miten masennusta edistävää, ja jossain määrin myös mielisairauteen ihannoivaa kulttuuria täällä kylvetään jo vauvasta vaariin (Maustetytöt, Chisu, Paula Vesala, Arttu Wiskari, Pyhimys, Vesta jne.) Nyt en arvostele laulajia, vaan sanoituksia ja melodiaa. Olen itse lopettanut melkein täysin suomenkielisen musiikin kuuntelun tämän takia, että musiikki vaikuttaa enemmän negatiivisella tavalla. Ihmiset täällä tarvitsee energiaa, mitä ei saa auringosta suurinta osaa ajasta. Musiikin pitäisi olla hyvää fiilistä tuovaa, innostavaa, rytmikästä ja runsas energistä musaa, iloisilla lyriikoilla.

Ensinnäkin se, että kyseessä on jonkinlainen pyrkimys saattaa ihmiset ahdinkoon? Onko muutkin miettineet mikä tässä on vikana? Tätä kun miettii voi tippua kaninkoloon, kun tajuaa mistä on kysymys? Mitä ajattelette tästä?

7

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väärin, musiikin tulisi herättää tunteita, ei sen tarvi välttämättä olla hyvää fiilistä tuovaa…

• Anonyymi

Mutta miksi? Miksi herättää tunteita? Mihin sillä pyritään?

• Anonyymi

Suomalainen musiikki on tosiaan kamalaa.

Vuosia sitten kun sain lapsen, asun ulkomailla, ajattelin että lapselle voisi soitella Suomalaisia lastenlauluja jotta kieli tulisi tutuksi kun ei sitä muuten kotona puhuta.

Katselin YouTubesta videoita hetken ja totesin että vitut.

Suomalaiset lastenlaulut on aivan kamalia, melkein aloin viiltelemään itseäni. Ei sellaisia voi lapselle soittaa.

Ei ihme että Suomessa väki hyppii katoilta ja silloilta kun lapsesta asti masennetaan.

• Huumoria.

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

Huumoria.

Tsekkaa itse jos et usko.

Lastenlaulut on kauheita, molliin sävelletty ja niissä aina tapahtuu kamalia.

Ei helvetti.

• Anonyymi

Suuri osa itsekeskeistä nillitystä.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      7681
    2. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      199
      6245
    3. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      3640
    4. Kauhea kuva Stefun instassa

Onko itse piru sarvineen? Saa aikaan kylmiä väreitä.....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      3431
    5. Äänestysaktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä - demokratia kärsii

Äänestys­aktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä: ”Alkaa olla demokratian kannalta kriisitasolla”, sanoo tutkija. https://www.hs.fi/politiikka/art-200
      Maailman menoa
      200
      2253
    Aihe