Itselläni on 3 syytä.
2 mainitsee Petri Paavola omin sanoin, itselläni on omat täsmällisemmät sanat.
Petri sanoo yhden syyn 3-4min, toisen syyn 5-6min välillä.
Kolmas syy olla ottamatta rokotetta on tietty painostuspakottaminen ottamaan testaamatonta rokotetta, joista ilmenee ties millaisia haittavaikutuksia rokotettuihin. Aika näyttää. Lisäksi rokotteiden suoja-aika on suhteellisen lyhyt ja suojateho lienee suuresti liioiteltua.
YouTubessa Petrin videolla minuuttikohdat " lopun ajan kaksi leiriä."
Julkaisu 28.12.2020
Miksi et ota koronaruttorokotetta? Onko sulla muita syitä?
Miksi et ota koronaruttorokotetta?
176
770
Vastaukset
- Anonyymi
Petri Paavola on salaliittoteoreetikko ja eksyttäjä. Hänen videoita ja neuvoja ei pidä kuunnella.
- Anonyymi
Minä olen kuunnellut Petri Paavolan neuvoja ja ottanut ne vakavasti.
Siksi minä en otakaan koronarokotetta, koska minä haluan kärsiä norjalaisten rokotevastaisten johtohahmon tavoin marttyyrikuoleman kuolemalla tuskallisesti koronaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi minä en otakaan koronarokotetta, koska minä haluan kärsiä norjalaisten rokotevastaisten johtohahmon tavoin marttyyrikuoleman kuolemalla tuskallisesti koronaan.'Joka tietoa lisää, se tuskaa lisää.'
Norjalainen rokotevastainen koronavirusdenialisti Hans Kristian Gaarder lisäsi asiallista tietoa koronarokotteen vaaroista ja samalla tuskaa ainakin itselleen. - Anonyymi
Mitenkä pietarissa sää? Sataako vai paistaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso Forecan sivuilta.
- Anonyymi
Paavolan tekstien sijaan kannattaa katsoa Juha Norolampi julkaisema Youtube-video: https://youtu.be/N7d-bXY8Yoc
"Varo Petri Paavolan myrkyttävää koronajulistusta osa 1/2".
Norolampi käsittelee videolla yksityiskohtaisesti, mitä lääketiede tietää rokotteista. Sen lopulla Norolampi kyseenalaistaa täysin Petri Paavolan luotettavuuden opettajana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavolan tekstien sijaan kannattaa katsoa Juha Norolampi julkaisema Youtube-video: https://youtu.be/N7d-bXY8Yoc
Norolampi käsittelee videolla yksityiskohtaisesti, mitä lääketiede tietää rokotteista. Sen lopulla Norolampi kyseenalaistaa täysin Petri Paavolan luotettavuuden opettajana.https://www.youtube.com/watch?v=8gcetFFIr0M
Juha Norolampi ennusti videolla 25.3.2020 eli reilu vuosi sitten, että lievimmän arvion mukaan sairastuneita on 14 viikkoa eteenpäin reilu 698000 ja vakavimman arvion mukaan reilu 3,3 miljoonaa. Kun todellisuus on, että Suomessa on todettu epidemian alusta lähtien reilu 92000 tartuntaa. Ja kun tiedetään, että PCR-testi on epäluotettava, voidaan todeta, että kyseessä on huijaus. Täysin huru-ukko tämä Norolampi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi minä en otakaan koronarokotetta, koska minä haluan kärsiä norjalaisten rokotevastaisten johtohahmon tavoin marttyyrikuoleman kuolemalla tuskallisesti koronaan.Siis, ette voi olla tosissanne. Niin pähkähullua kirjoittelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rokotevastaiset Pietariin, satoi tai paistoi. Ja sieltä Siperiaan.
Menolippu ainoastaan.
- Anonyymi
Kuulemma toksisuutta sisältävä ruttorokote aiheuttaa immuunijärjestelmään joillekin tuhoa. Paavolan videolta saatua infoa. Onneksi en ole ottanut rokotetta. Vaistot varoittavat ja saatu varootusinformaatio. Totuudenpuhujasta ei tykätä.
- Anonyymi
Suomessa on rokotettu jo muutama miljoona ilman suurempia ongelmia. Israelissa ollaan pidemmällä ja ongelmia ei ole ollut, päin vastoin koronapandemia on rokotusten takia tukahtumassa ja koronakuolemat laskussa.
Paavolan kritiikki koronarokotetta vastaan itse asiassa lisää kuolleisuutta, koska rokottamattomat kuolevat paljon suuremmalla todennäköisyydellä koronaan kuin rokotetut.
Paavolan videoita ei kannata katsoa. - Anonyymi
Nyt kuule keskustellaan koronarokotteesta, ei mistään ruttorokotteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on rokotettu jo muutama miljoona ilman suurempia ongelmia. Israelissa ollaan pidemmällä ja ongelmia ei ole ollut, päin vastoin koronapandemia on rokotusten takia tukahtumassa ja koronakuolemat laskussa.
Paavolan kritiikki koronarokotetta vastaan itse asiassa lisää kuolleisuutta, koska rokottamattomat kuolevat paljon suuremmalla todennäköisyydellä koronaan kuin rokotetut.
Paavolan videoita ei kannata katsoa.Ilman suurempia ongelmia??? Ongelmista puhuminen ei kuulu viralliseen rokotuskampanjaan. Erittäin vakavia haittoja on ollut paljon. Juuri niiden lakaisu maton alle on vakuuttanut minut siitä, että rokotetta ei pidä ottaa. Vakavia seurauksia on ilmennyt vasta viikkoja rokotteen jälkeen. Olen kuullut monien toteavan, että tuo ja se tuttu on ottanut eikä tullut mitään vaivaa, että kyllä minäkin otan. Aika monilla on sitten kuitenkin kuukauden päästä ilmennyt monia vakavia oireita. Niiden riski moninkertaistuu joka piikin oton jälkeen, mikä on aivan luonnollista ottaen huomioon millaisella logiikalla lääke toimii. On aivan vastuutonta ja pöyristyttävää, että lääkettä nyt testataan jo pikkulapsiin, joille covid 19 on paljon vaarattomampi kuin influenssa. Influenssa saattaa olla hyvinkin vakava lapsille, mutta siitä ei koskaan ole tehty tällaista mediaspektaakkelia. Muistuttaisin vielä, että vaikka Suomessa kauhistellaan pandemiaa mediassa, niin tosiasiassa viruksen on saanut vain alle 2 % väestöstämme ja heistäkin vain osa on sairastunut ja vain noin 1% kuollut. Hekin keski-iältään 83 vuotiaita ja jo muutenkin sairaita ja heikkoja. On aivan absurdia tehdä lääkekokeita puolustuskyvyttömillä lapsilla, joille covid 19 ei ole edes vaarallinen. Onko tässä todellakin kyseessä kansanmurhan kokeilu uudella menetelmällä?? Syylliset tulee tuomita ankarimman mukaan, mitä vain suinkin laki mahdollistaa.
- Anonyymi
Onko Paavola lääkäri?
- Anonyymi
En ota, koska olen allerginen monille asioille myös lääkeaineille kuin myös useille kemijaaleille.
Tälläkin hetkellä siitepöly kutisee ihan älyttömästi kurkkua ja nenää sekä turvottaa mutta alkergialääkkeenu, antihistamiini joutui pannaan koska minulla on pitkä sydänen qt aija ja allergialääke pident sitä entisestään mahdollistaen vaaralliset rytmihäiriöt.
En siis uskalka ottaa. Hoitaja kyllä suositteli ottamaan, mutten uskalla. En jaksa, halua lisää mahdollisia oireita mitä ehkä rokotteesta voi tulla. Olen jo väsynyt kaikenlaisiin oireisiin.
ST- Anonyymi
En puutu päätöksiisi. Mutta koronarokotteessa ei ole lääkeaineita tai kemikaaleja. Siinä on ribonukleiinihappoja, joita löytyy joka ihmisen elimistöstä ja apuaineena myös elimistölle tuttuja rasvoja. Rokotetun elimistö valmistaa sen proteiinin, jonka immuunipuolustus tuhoaa.
Itselläni on astma, allergioita sekä harvinainen autoimmuunisairaus. En saanut rokotteesta mitään mainittavia oireita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puutu päätöksiisi. Mutta koronarokotteessa ei ole lääkeaineita tai kemikaaleja. Siinä on ribonukleiinihappoja, joita löytyy joka ihmisen elimistöstä ja apuaineena myös elimistölle tuttuja rasvoja. Rokotetun elimistö valmistaa sen proteiinin, jonka immuunipuolustus tuhoaa.
Itselläni on astma, allergioita sekä harvinainen autoimmuunisairaus. En saanut rokotteesta mitään mainittavia oireita.Useimmat eivät saa ylimääräisiä oireita, jotkut saavat ja pieni osa kuolee rokotteeseen. Jos kuolleita ja haittoja on vähemmän kuin itse sairaudessa, katsotaan rokote hyödylliseksi ja jopa käyttökelpoiseksi.
Suomi on vapaa maa, itse kukin päättää itse, mitkä riskit ovat hänen kohdallaan ja joko ottaa tai on ottamatta. Itse harkitsen vielä, luultavasti tulen ottamaan rokotteen, kuten olen ottanut muutkin tarpeelliset rokotteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on astma, allergioita sekä harvinainen autoimmuunisairaus. En saanut rokotteesta mitään mainittavia oireita.Miksi sitten osa on saanut rokotteesta allergisenreaktion?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on astma, allergioita sekä harvinainen autoimmuunisairaus. En saanut rokotteesta mitään mainittavia oireita.Allergisia reaktioita saanut noin joka 100 000:s rokotteen ottanut
Allergisia reaktioita Suomessa nyt annetusta koronarokotteesta on ilmennyt maailmalla useammin kuin yleisesti rokotteissa. Noin joka 100 000:s rokotuksen ottanut on saanut vakavia allergisia oireita, kun yleensä luku on yksi noin miljoonasta.
– Aika näyttää, tuleeko tämä jatkumaan vai asettuuko se sinne lähemmäs yksi per miljoonaan. Tällä hetkellä tämmösiä vakavahkoja allergisia reaktioita on tullut ilmi jonkin verran enemmän kuin muissa rokotteissa, sanoo Nohynek.
"Ylilääkäri Nohynek kehottaa silti kaikkia ottamaan koronarokotteen, sillä se tarjoaa suojaa koronavirustautia ja erityisesti sen vakavia muotoja vastaan.
– Rokotteesta saatavat hyödyt ovat sen aiheuttamia haittavaikutuksia paljon suuremmat. Haittahuolien takia ei pidä luopua rokotuksista, Nohynek sanoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten osa on saanut rokotteesta allergisenreaktion?
STÄlä ota st,minäkään en ota,olen myöskin allerginen,tiedän oman kroppani,paremmin kuin muut,esim. kun tehtiin operaatio,en meinannut herätä nukutuksesta ym.On järkyttävää sanoakkin kevyesti,rokotteesta saamat hyödyt ovat sen haittavaikutuksia suuremmat!!!!! Yksikin kuollut on liikaa tähän rokotteeseen,miten parantava pistos tappaa.Kuinka moni kuolleen omainen huutaa tuskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat eivät saa ylimääräisiä oireita, jotkut saavat ja pieni osa kuolee rokotteeseen. Jos kuolleita ja haittoja on vähemmän kuin itse sairaudessa, katsotaan rokote hyödylliseksi ja jopa käyttökelpoiseksi.
Suomi on vapaa maa, itse kukin päättää itse, mitkä riskit ovat hänen kohdallaan ja joko ottaa tai on ottamatta. Itse harkitsen vielä, luultavasti tulen ottamaan rokotteen, kuten olen ottanut muutkin tarpeelliset rokotteet.Älä jaksa liioitella ja valehdella.
Vain tyhmä jättää ottamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa liioitella ja valehdella.
Vain tyhmä jättää ottamatta.Minä en halua ottaa ainakaan. Mulla kun on lääkeainealleegioita.
Ei mulle pitänyt tulla mitään puuduteaineestakaan, kuulemma on tturvallinen ja varjoainekkin, senkin piti olla turvallinen, ihan naurahti hoitaja kun kysyin ennenkuin laittoi sen, eipä nauranut enään.
Ja suoneen laitettu kipulääkekkin, piti olla turvallinen.
Penisilliinit, niidenkin piti olla rurvallisia.
Kaikki kait ne on turvallisiksi luokiteltu ennenkuin tulee joku joks saa jonku kohtauksen.
Tyhmä saa olla muttei järjetön.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa liioitella ja valehdella.
Vain tyhmä jättää ottamatta.Jokaisen oma asia...lääketiede aina katsoo asioita hyöty/haittasuhteen kautta, normaaleissa lääkkeissäkin on haittasuhde ja leikkaukset eivät ole riskittömiä.
Ääni voisi kellossa muuttua, jos pandemia olisi iskenyt kuten esim italiaan, meidän puolellamme on asioita, pitkät välimatkat, pidämme etäisyydestä jo valmiiksi, olemme rajoitusten noudattamisessa tunnollista jne
Mutta jokaisen oma asia, vielä on oikeus omaan kehoon, koska elämme demokraattisessa maassa...ennen kun valtiolta kehoitettiin jotain, ihmiset menivät ja tekivät niin kuin kehoitettiin, tietenkin virheiden mahdollisuus on kaikessa...nykyään ihmiset tietävät oikeutensa paremmin ..niin...jos ei olisi rokotteita, meillä olisi poliota, tuberkuloosia, vihurirokkoa, sikotautia ja ties mitä "kivaa" ja lapsikuolleisuus kun olisi suurempi, joten tuskin niitä rokotteita tehdään ihmisten haitoiksi...mikään yhteiskunta ei hyödy työvoiman tuhoamisesta.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota st,minäkään en ota,olen myöskin allerginen,tiedän oman kroppani,paremmin kuin muut,esim. kun tehtiin operaatio,en meinannut herätä nukutuksesta ym.On järkyttävää sanoakkin kevyesti,rokotteesta saamat hyödyt ovat sen haittavaikutuksia suuremmat!!!!! Yksikin kuollut on liikaa tähän rokotteeseen,miten parantava pistos tappaa.Kuinka moni kuolleen omainen huutaa tuskaa.
Elämä on....mikään ei ole riskitöntä elämässä...tai ehkä eläminen umpiossa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua ottaa ainakaan. Mulla kun on lääkeainealleegioita.
Ei mulle pitänyt tulla mitään puuduteaineestakaan, kuulemma on tturvallinen ja varjoainekkin, senkin piti olla turvallinen, ihan naurahti hoitaja kun kysyin ennenkuin laittoi sen, eipä nauranut enään.
Ja suoneen laitettu kipulääkekkin, piti olla turvallinen.
Penisilliinit, niidenkin piti olla rurvallisia.
Kaikki kait ne on turvallisiksi luokiteltu ennenkuin tulee joku joks saa jonku kohtauksen.
Tyhmä saa olla muttei järjetön.
STNo sinulla on herkkyys saada oireita ja ymmärrän siitä näkökannalta miksi koet noin....mutta älä nyt sentään lähde salaliittoteoriitikkoja tukemaan siinä, että rokotteista kieltäytyminen ihmiskuntaa hyödyntävä suunta.
Että sitä minä vaan...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on....mikään ei ole riskitöntä elämässä...tai ehkä eläminen umpiossa.
LSÄlä yritä viisastella,yritä sitten elää onnelisena,läskiesi,rakkaussuhteesi,kun toinen osapuoli ei sinua siedä ym.mitä täältä on moni lukenut.Olet jonninjoutava kitisijä.Olen samoilla linjoilla St:n kanssa,en ota rokotetta terveydellisistä syistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinulla on herkkyys saada oireita ja ymmärrän siitä näkökannalta miksi koet noin....mutta älä nyt sentään lähde salaliittoteoriitikkoja tukemaan siinä, että rokotteista kieltäytyminen ihmiskuntaa hyödyntävä suunta.
Että sitä minä vaan...
LSEn usko, että rokote on pedonmerkki tai että sillä yritetään aikaansaada jotain massamerkintää tms.
Mutta jos haluan tukea salaliittoteoreetikkoja niin tottakait saan senkin tehdä, jos haluan. Minulla on siihenkin oikeus.
En kuitenkaan usko koronarokotteen olevan muuta kuin tavallinen rokote, jolla pyritään saamaan koronavirus kuriin.
Mitä tulee umpiossa elämiseen niin jokainen meistä elää oman päänsä sisäisessä kuplassa. Pääasia varmaankin on, että on suurinpiirtein tasapainossa itsensä kanssa.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että rokote on pedonmerkki tai että sillä yritetään aikaansaada jotain massamerkintää tms.
Mutta jos haluan tukea salaliittoteoreetikkoja niin tottakait saan senkin tehdä, jos haluan. Minulla on siihenkin oikeus.
En kuitenkaan usko koronarokotteen olevan muuta kuin tavallinen rokote, jolla pyritään saamaan koronavirus kuriin.
Mitä tulee umpiossa elämiseen niin jokainen meistä elää oman päänsä sisäisessä kuplassa. Pääasia varmaankin on, että on suurinpiirtein tasapainossa itsensä kanssa.
STNo sanoit mitä ajattelit. Olen huomannut ettet paljon arvosta mielipidettäni ja aina kirjoitat mielipiteeseeni kuin hmakkaasti että teen mitä tahdon,vettä tuen vaikka jongungilia jos tahdon, no tee niin, jos tahdot...aivan kuin ajattelisin, että pyrin sinua hallitsemaan ..siitä vaan, tue SALALIITTOTEOREETIKKOJA,jos se kerran onnelliseksi tekee ja vastaa Paavola viesteihin, että minäkään en kyllä ala rokotteita ottamaan.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanoit mitä ajattelit. Olen huomannut ettet paljon arvosta mielipidettäni ja aina kirjoitat mielipiteeseeni kuin hmakkaasti että teen mitä tahdon,vettä tuen vaikka jongungilia jos tahdon, no tee niin, jos tahdot...aivan kuin ajattelisin, että pyrin sinua hallitsemaan ..siitä vaan, tue SALALIITTOTEOREETIKKOJA,jos se kerran onnelliseksi tekee ja vastaa Paavola viesteihin, että minäkään en kyllä ala rokotteita ottamaan.
LSJoo, en tykkää komentelusta, olen sillain äkäpässi ja itsetietoinen.
En tue salaliittoteoriitikkoja vaan kirjoitin, että saan niin tejdä, jos haluan. Sinäkin saat niin tehdä tai olla tukematta. Enhän minäkään tuke sinulle sanomaan, että kuuleppa, muistathan nyt sitten antaa tukesi salaliittoteoriitikoille.
Paavokasta en tiijä. Minä kait oon niin äkäinen, etten edes jaksa perejryä Paavolaan ja nyt minä läjden kasvihuoneeseen kun kasvit tukehtuu. Pitää aukaista luukut ja tuulettaa aekä antaa vettä niille.
Minä en jaksa rypeä näissä syvissä mutaojissa enää miettien onko ihminen apinan kaltainen ködellinen vai apuna ihmisen kaltainen salaliittoteoreetikko.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, en tykkää komentelusta, olen sillain äkäpässi ja itsetietoinen.
En tue salaliittoteoriitikkoja vaan kirjoitin, että saan niin tejdä, jos haluan. Sinäkin saat niin tehdä tai olla tukematta. Enhän minäkään tuke sinulle sanomaan, että kuuleppa, muistathan nyt sitten antaa tukesi salaliittoteoriitikoille.
Paavokasta en tiijä. Minä kait oon niin äkäinen, etten edes jaksa perejryä Paavolaan ja nyt minä läjden kasvihuoneeseen kun kasvit tukehtuu. Pitää aukaista luukut ja tuulettaa aekä antaa vettä niille.
Minä en jaksa rypeä näissä syvissä mutaojissa enää miettien onko ihminen apinan kaltainen ködellinen vai apuna ihmisen kaltainen salaliittoteoreetikko.
STNo menepä sitten kasvihuoneelle....ihmettelin vain ettet nähnyt keskustelujen kokonaisuutta, joiden tarkoitus on kuitenkin ehkä saattaa uskovat huonoon valoon tai sitten joku on tosi paavolafani...mutta yleensä jos haluaa asiallista keskusteluja niin....minä tiedän ihmisiä, jotka eivät ota rokotetta, enkä heitä ole ollut ojentelemassa, enkä puuttunut heidän tapaansa elää ja olla. Nythän salaliittoteoreetikkojen mukaan rokotteen ottaneet, ovat jopa pedon merkillä sirutettuja, Haloo ..
Mutta menepä sitten kasvihuoneelle
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota st,minäkään en ota,olen myöskin allerginen,tiedän oman kroppani,paremmin kuin muut,esim. kun tehtiin operaatio,en meinannut herätä nukutuksesta ym.On järkyttävää sanoakkin kevyesti,rokotteesta saamat hyödyt ovat sen haittavaikutuksia suuremmat!!!!! Yksikin kuollut on liikaa tähän rokotteeseen,miten parantava pistos tappaa.Kuinka moni kuolleen omainen huutaa tuskaa.
Yksikin kuollut liikaa? Ei kuulosta järkevältä ajattelulta.
Suomessa koronaan on kuollut yli 950 henkeä ja maailmalla yli 3 700 000. Ihmisillä on monikymmenkertainen riski kuolla koronaan rokotekuolemiin verrattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, en tykkää komentelusta, olen sillain äkäpässi ja itsetietoinen.
STTietenkin saat olla ottamatta rokotetta ja saisit vaikka tukea Paavolan näkemystä. Olen pahoillani, jos tuotin sanoillani mielipahaa. En pidä sinua tyhmänä vaikka konmenttini voivat antaa kuvan, etten arvosta eriävää mielipidettä. Voihan olla että se on viisauttakin kohdallasi olla sitä ottamatta. sukista keskusteleminen ei ole yksin ristiriidatonta ja ihmisten erilaiset mielipiteet ovat myös rikkautta. Jos olisimme ystäviä, ei ystävyys sellaiseen kaatuisi...tietenkään emme ole, koska et sitä tahtoisikaan.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No menepä sitten kasvihuoneelle....ihmettelin vain ettet nähnyt keskustelujen kokonaisuutta, joiden tarkoitus on kuitenkin ehkä saattaa uskovat huonoon valoon tai sitten joku on tosi paavolafani...mutta yleensä jos haluaa asiallista keskusteluja niin....minä tiedän ihmisiä, jotka eivät ota rokotetta, enkä heitä ole ollut ojentelemassa, enkä puuttunut heidän tapaansa elää ja olla. Nythän salaliittoteoreetikkojen mukaan rokotteen ottaneet, ovat jopa pedon merkillä sirutettuja, Haloo ..
LSKävin jo, nykäisin luukut vaan auki. Eivät tarvinneet kastelya. Hyttysiä on ollut nyt että ohta ihan kupattu.
Niin, näinhän minä kokonaisuuden (aina en näe) mutta otin vain nyt tuollaisen lähestymistavan.
Ehkä annan vääriä olettamuksia, ruokin vääriä johtopäätöksiä, koska otan usein erillaisen lähestymistavan,josta sitten kuulija aattelee että hei tuohan puhuu ihan eri aiheesta, eikä tajua mitään 😅
Mutta eihän tyhmyydessäkään mitään vikaa ole, jos se ei ole muille haitaksi? Minusta kait on vapauttavaa ettei tarvitse olla sillain järkevä, että olisi jotenkin erityinen siinä mielessä.
Saa tössöttää ihan rauhassa sitten, huokaista syvään ja nauttia mulkantuoksusta sekä mehiläisen pörinästä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä viisastella,yritä sitten elää onnelisena,läskiesi,rakkaussuhteesi,kun toinen osapuoli ei sinua siedä ym.mitä täältä on moni lukenut.Olet jonninjoutava kitisijä.Olen samoilla linjoilla St:n kanssa,en ota rokotetta terveydellisistä syistä.
😂 Voihan äitienpäuvä 😆
Kuka sinä sitten oot? Eihän kukaan noin rumasti kirjoita toiselle joten luulen, että olet LS..n alterego 😅
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin saat olla ottamatta rokotetta ja saisit vaikka tukea Paavolan näkemystä. Olen pahoillani, jos tuotin sanoillani mielipahaa. En pidä sinua tyhmänä vaikka konmenttini voivat antaa kuvan, etten arvosta eriävää mielipidettä. Voihan olla että se on viisauttakin kohdallasi olla sitä ottamatta. sukista keskusteleminen ei ole yksin ristiriidatonta ja ihmisten erilaiset mielipiteet ovat myös rikkautta. Jos olisimme ystäviä, ei ystävyys sellaiseen kaatuisi...tietenkään emme ole, koska et sitä tahtoisikaan.
LSEt tuottanut mielipahaa, usko tai älä. Eikä tuollaisesta tarvitse anteeksi pyydellä, ihan tavallista jorinaa. Ei mitään vakavaa. Sääsket kupanneet joka paikan taas kun kävin kasvihuoneella, meinaa mennä järki tämän hillittömän kihelmöinnin kanssa. Saa olla hetkeäkään rauhassa niiltä inisijöiltä.
Oon niin tympiällä tuulellakin.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikin kuollut liikaa? Ei kuulosta järkevältä ajattelulta.
Suomessa koronaan on kuollut yli 950 henkeä ja maailmalla yli 3 700 000. Ihmisillä on monikymmenkertainen riski kuolla koronaan rokotekuolemiin verrattuna.Toivottavasti sinä tai joku perheestäsi kuolee rokotteeseen,jos rokote,jonka pitäisi parantaa,tappaa on yksikin kuolema liikaa.Mutta,kuten olen jo todennut,joiltakin puuttuu aivot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Voihan äitienpäuvä 😆
Kuka sinä sitten oot? Eihän kukaan noin rumasti kirjoita toiselle joten luulen, että olet LS..n alterego 😅
STNiinkö luulet, että pidän täällä alteregoja. En ole sellainen. Ajatteletko niin todella, että kirjoittaisin itselleni tai muille kuin puskista aggressiivisesti?
Mitä siihen vaikka olen läski. Ihme että se tuntuu suuremmin haittaavat täysin ulkopuolisia ihmisiä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Voihan äitienpäuvä 😆
STTämä Ls on täällä uikuttanut jatkuvasti noista kyseisistä asioista.Halusin vain puolustaa sinua,kun et ota rokotetta olen itse kieltäytynyt,koska olen eri aineisiin reagoinut erittäin voimakkaasti.Tuollainen Ls:n kitinä ärsyttää,kun nyt valitettavasti kommentit on tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tuottanut mielipahaa, usko tai älä. Eikä tuollaisesta tarvitse anteeksi pyydellä, ihan tavallista jorinaa. Ei mitään vakavaa. Sääsket kupanneet joka paikan taas kun kävin kasvihuoneella, meinaa mennä järki tämän hillittömän kihelmöinnin kanssa. Saa olla hetkeäkään rauhassa niiltä inisijöiltä.
Oon niin tympiällä tuulellakin.
STYritän imuroida, imuroin istualteen. ..imurin niin remu, että se suutinputki lähtee irti ja olisi niin matala, etten jaksaisi kumarassa kovin kauaa imuroida...imuroin siis sillä letkulla lähinnä...pidän näitä "luovia taukoja välillä".
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö luulet, että pidän täällä alteregoja. En ole sellainen. Ajatteletko niin todella, että kirjoittaisin itselleni tai muille kuin puskista aggressiivisesti?
Mitä siihen vaikka olen läski. Ihme että se tuntuu suuremmin haittaavat täysin ulkopuolisia ihmisiä.
LSAjattelin että alterego voisi olla yksi mahdollisuus. En luota palstaan enkä tunne sinua. En luota täällä keheenkään.
Mistä näistä tietää 🤣
Nauraisin kyllä jos sinulla olisi alteregoja, olisi se niin huvittavaa mutta ei vakavaa.
Niinpä, mitäpä ne kenenkään ulkoiset puitteet muille kuuluvat se olikin isku vyön alle. Halpamainen temppu.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Ls on täällä uikuttanut jatkuvasti noista kyseisistä asioista.Halusin vain puolustaa sinua,kun et ota rokotetta olen itse kieltäytynyt,koska olen eri aineisiin reagoinut erittäin voimakkaasti.Tuollainen Ls:n kitinä ärsyttää,kun nyt valitettavasti kommentit on tällä palstalla.
Jaah, vai semmosta. Pitäsköhän alkaa jo leipomaan viikonloppua varten. Oisi monta asiaa jotka pitäisi tehdä. Yleensä tykkään tehdä mutta nyt väsyttää. Tarvisin apua ja sekin tympii. Miksihän ihmisen on niin vaikea suostua heikoksi?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän imuroida, imuroin istualteen. ..imurin niin remu, että se suutinputki lähtee irti ja olisi niin matala, etten jaksaisi kumarassa kovin kauaa imuroida...imuroin siis sillä letkulla lähinnä...pidän näitä "luovia taukoja välillä".
LSKaikki tuollainen vähentää siivous innostusta ja sen aloittamista. Kun kroppa ei jaksa niin aloittaminenkin tökkii ja se vaikuttaa henkisesti, myös itsetuntoon. Uuvuttavaa tuollainen. Tiedän kokemuksesta.
Oken perusluonteeltani sellainen joka tykkää tehdä ja hommata, nyt kun kropan vaivat hidastavat niin aloituskyky on paskana ja tuo tympii. Siksi olen nyt pahalla päällä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tuollainen vähentää siivous innostusta ja sen aloittamista. Kun kroppa ei jaksa niin aloittaminenkin tökkii ja se vaikuttaa henkisesti, myös itsetuntoon. Uuvuttavaa tuollainen. Tiedän kokemuksesta.
Oken perusluonteeltani sellainen joka tykkää tehdä ja hommata, nyt kun kropan vaivat hidastavat niin aloituskyky on paskana ja tuo tympii. Siksi olen nyt pahalla päällä.
STMinä olen samanlainen,jotain haluan tehdä,ostan ihkuja kankaita ja teen vaatteita.Nyt on pakko ottaa levon kannalta,kun mulla on stentti vasemmasta munuaisesta se aiheuttaa kipua välillä ja ärsyttää.Niin tiedän tunteen,kun tulee joskus niin vihainen olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen samanlainen,jotain haluan tehdä,ostan ihkuja kankaita ja teen vaatteita.Nyt on pakko ottaa levon kannalta,kun mulla on stentti vasemmasta munuaisesta se aiheuttaa kipua välillä ja ärsyttää.Niin tiedän tunteen,kun tulee joskus niin vihainen olo.
Niinpä, se on ihan normaalia, että tuntee myös vihaa.
Ei ihme, jos olet kipeä, että siihen tympääntyy ja väsyy.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin että alterego voisi olla yksi mahdollisuus. En luota palstaan enkä tunne sinua. En luota täällä keheenkään.
Mistä näistä tietää 🤣
Nauraisin kyllä jos sinulla olisi alteregoja, olisi se niin huvittavaa mutta ei vakavaa.
Niinpä, mitäpä ne kenenkään ulkoiset puitteet muille kuuluvat se olikin isku vyön alle. Halpamainen temppu.
STMutta minä en ole sellainen.
Voit joko luottaa tai olla luottamatta. Alteregojen tarkoitus olisi sekoittaa varmaankin, joten en kokisi sitä kovin ystävällisesti toiminnaksi ketään kohtaan, jos kukaan ei voi luottaa siihen, että olen se mikä olen, vaikkakin nimimerkin suojissa ja jos kirjoittaisin ilman tällaista vakituista nimimerkkiä, en tekisi sitä pahantahtoisesti...minä koen, ettei se ole huvittavaa, mutta siinäkin mielipiteen vapaus
Ikävä, jos jollakin on paha olla, toisilla stentit ja toisilla läskit, mutta ilkeäksi ei tarvitse sen vuoksi alkaa. Useimmilla omat kipupisteensä.
No mikä on saanut st:n pahalle päälle?
En osaa läskijuttuja ottaa minään vyön alle iskuina, totuus on mikä on, mutta silti ne on minun läskini ja itse ne kannan, vaikka vaivalloisesti lattialla imuroiden, silti...läkskittely ei ainakaan niitä läskejä sulata...ja jos joku luuli, että olisin sen tähden mieli maassa, niin en ole.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minä en ole sellainen.
Voit joko luottaa tai olla luottamatta. Alteregojen tarkoitus olisi sekoittaa varmaankin, joten en kokisi sitä kovin ystävällisesti toiminnaksi ketään kohtaan, jos kukaan ei voi luottaa siihen, että olen se mikä olen, vaikkakin nimimerkin suojissa ja jos kirjoittaisin ilman tällaista vakituista nimimerkkiä, en tekisi sitä pahantahtoisesti...minä koen, ettei se ole huvittavaa, mutta siinäkin mielipiteen vapaus
Ikävä, jos jollakin on paha olla, toisilla stentit ja toisilla läskit, mutta ilkeäksi ei tarvitse sen vuoksi alkaa. Useimmilla omat kipupisteensä.
En osaa läskijuttuja ottaa minään vyön alle iskuina, totuus on mikä on, mutta silti ne on minun läskini ja itse ne kannan, vaikka vaivalloisesti lattialla imuroiden, silti...läkskittely ei ainakaan niitä läskejä sulata...ja jos joku luuli, että olisin sen tähden mieli maassa, niin en ole.
LSSinä et itse näe kuinka ilkeä ja toisten ongelmia ja sairauksia vähättelevä sinä olet ja tämä ei ole ensimmäinen kerta,olet täysin paha.Vain sinun kitinäsi,sinun ongelmasi.Ei sinua kukaan mies halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minä en ole sellainen.
LSKuten ylempänä kirjoitin niin se etten pysty tekemään asioita koska fysiikka tökkii, saa pahalle päälle, ei sen kummempaa.
Saitko imuroitua
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten ylempänä kirjoitin niin se etten pysty tekemään asioita koska fysiikka tökkii, saa pahalle päälle, ei sen kummempaa.
Saitko imuroitua
STSain imuroitua.
Onko se se sama juttu, mikä aiemminkin vaikutti fysiikkaan? Onpa ikävä juttu....olen käsittänyt että sinulla on laaja ystäväpiiri, voisiko joku auttaa vaikka pientä palkkiota vastaan? Tosin eihän se ole mikään itsestäänselvyys. Jotenkin yhteisöllisyys kadonnut yhteiskunnasta, että ihmisillä olisi aikaa tai haluja auttaa ketään...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et itse näe kuinka ilkeä ja toisten ongelmia ja sairauksia vähättelevä sinä olet ja tämä ei ole ensimmäinen kerta,olet täysin paha.Vain sinun kitinäsi,sinun ongelmasi.Ei sinua kukaan mies halua.
Mukava kuulla millainen sitä on näin netin välityksellä täysin tuntemattomilta. 🙂
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain imuroitua.
Onko se se sama juttu, mikä aiemminkin vaikutti fysiikkaan? Onpa ikävä juttu....olen käsittänyt että sinulla on laaja ystäväpiiri, voisiko joku auttaa vaikka pientä palkkiota vastaan? Tosin eihän se ole mikään itsestäänselvyys. Jotenkin yhteisöllisyys kadonnut yhteiskunnasta, että ihmisillä olisi aikaa tai haluja auttaa ketään...
LSOn ystäviä, mutta olen niin äkäinen jääräpää, että yritän selvitä itse. Varmasti tulisivat kilpaa auttamaan jos vinkkaisin.
Olen samaa mieltä että entinen yhteilöllisyys on kokenut rappion. Olen siittä onnekas että saan kokea yhteisöllisyyttä useampaa kautta niin sukulaisten kuin tuttavienikin kautta.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ystäviä, mutta olen niin äkäinen jääräpää, että yritän selvitä itse. Varmasti tulisivat kilpaa auttamaan jos vinkkaisin.
Olen samaa mieltä että entinen yhteilöllisyys on kokenut rappion. Olen siittä onnekas että saan kokea yhteisöllisyyttä useampaa kautta niin sukulaisten kuin tuttavienikin kautta.
STEnkä minä ajatellut, että olet ylipainon vuoksi mieli maassa vaan sen vuoksi, että ylipaino heikentää vointiasi ja vähentää suorityskykyäsi joka puolestaa alkaa ahdistamaan ja masentamaan.noin ajattelin.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla millainen sitä on näin netin välityksellä täysin tuntemattomilta. 🙂
LSKyllä sinun kirjoituksista ja hyökkäyksistä jo pitemmältä ajalta saa sinusta oikean käsityksen.Katson hengenvaarallisesti lihava,kuinka pirullisia,kaikkitietäviä he ovat,kuitenkin ovat syöneet itsensä 300 kiloiseksi ja hyökkäävät ja haukkuvat tämän ihanan lääkärin,jonka luokse menevät apua hakemaan ja hän heitä rakkaudella ja kärsivällisyydellä hoitaa.Miksi hakevat apua,jos kerran ovat niin täydellisiä ja viisaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ystäviä, mutta olen niin äkäinen jääräpää, että yritän selvitä itse. Varmasti tulisivat kilpaa auttamaan jos vinkkaisin.
STSaat olla onnellinen. Ehkä se kertoo myös sinusta, että olet pidetty ihmisenä. Ota apu vastaan, jos on tarvetta...mutta jos selviät itse niin hyvä sekin.
Niin, vaikuttaahan se ylipainokin osaltaan asioihin.
Minusta sinä saat tehtyä asioita, näin netin välityksellä tullut se kuva, sinulla on kasvihuone...leivot paljon...käyt mökillä...oliko sinulla tänä keväänä kukkaprojektikin...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä ajatellut, että olet ylipainon vuoksi mieli maassa vaan sen vuoksi, että ylipaino heikentää vointiasi ja vähentää suorityskykyäsi joka puolestaa alkaa ahdistamaan ja masentamaan.noin ajattelin.
STMinä olen aika yksinäinen...on minulla toki perhe...mutta ystävätkin olisi tärkeitä... Ehkä sekin masentaa...että olen työn lisäksi muutoin paljon kotona...olemme asuneet aika kauan nykyisellä paikkakunnalla ..en tunne täältä silti oikein ketään...ei olla tekemisissä naapureidenkaan kanssa, vaikka koen että voi olla helpompaakin niin toisaalta...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinun kirjoituksista ja hyökkäyksistä jo pitemmältä ajalta saa sinusta oikean käsityksen.Katson hengenvaarallisesti lihava,kuinka pirullisia,kaikkitietäviä he ovat,kuitenkin ovat syöneet itsensä 300 kiloiseksi ja hyökkäävät ja haukkuvat tämän ihanan lääkärin,jonka luokse menevät apua hakemaan ja hän heitä rakkaudella ja kärsivällisyydellä hoitaa.Miksi hakevat apua,jos kerran ovat niin täydellisiä ja viisaita.
Olenko tehnyt jotain, että olen loukannut sinua ihmisenä? Jos olen, pyydän anteeksi.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat olla onnellinen. Ehkä se kertoo myös sinusta, että olet pidetty ihmisenä. Ota apu vastaan, jos on tarvetta...mutta jos selviät itse niin hyvä sekin.
Niin, vaikuttaahan se ylipainokin osaltaan asioihin.
Minusta sinä saat tehtyä asioita, näin netin välityksellä tullut se kuva, sinulla on kasvihuone...leivot paljon...käyt mökillä...oliko sinulla tänä keväänä kukkaprojektikin...
LSNo netin välityksellä kuulee vain ne harvat työt jotka teen. Vuorokauteen mahtuu tunteja ja viikkoon päiviä.
Minua nyt niin tympinyt tänään että tulee vain minä minä tekstiä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aika yksinäinen...on minulla toki perhe...mutta ystävätkin olisi tärkeitä... Ehkä sekin masentaa...että olen työn lisäksi muutoin paljon kotona...olemme asuneet aika kauan nykyisellä paikkakunnalla ..en tunne täältä silti oikein ketään...ei olla tekemisissä naapureidenkaan kanssa, vaikka koen että voi olla helpompaakin niin toisaalta...
LSMitä tunteita yksinäisyys herättää ja millaisia ajatuksia sinusta itsestäsi?
Minä en ymmärrä sitä, mutta tunnen että se on niin iso asiaettä menen hiljaiseksi ja sanattomaksi siis yksinäisyys.
En ole kokenut sitä niin että voisin ymmärtää sen syvyyttä ja moniuloitteisuutta.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko tehnyt jotain, että olen loukannut sinua ihmisenä? Jos olen, pyydän anteeksi.
LSKerran eräällä palstalla yksi ihminen halusi keskusteluseuraa, minulla oli juuri silloin hankala elämäntilanne ja koin ettei hänen kanssaan syntynyt keskustelua jostain syystä, ei oltu samalla aaltopituudella lainkaan ja se keskustelu tyssäsi luontojaan..hetken päästä hän haukkui minut julkisesti siitä, että kun en hänelle jutellut vaikka lupasin alkujaan...ehkä minäkin olen tehnyt jotain samankaltaista, mietin....että olenhan samanlaisesta tilanteesta itsekin loukkaantunut, kait sitä kokee ihmisenä silloin olevansa kelpaamaton jos joku ei vaan...kaikki on varsin inhimillistä loppuviimein.
Miksi sinua häiritsee minun lihavuuteni? Kait tiedät että lihavuusleikkaukseen pääsee, vaikka ei ole amerikkalaisten ohjelmien kaltaisessa tilanteessa kyseisen ongelman suhteen, toki samalla tavoin kaikki on ihmisiä, ja hyvä, että on sellaisia lääkäreitä, jotka pyrkivät auttamaan kaikenlaisia ja muotoisia ihmisiä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tunteita yksinäisyys herättää ja millaisia ajatuksia sinusta itsestäsi?
Minä en ymmärrä sitä, mutta tunnen että se on niin iso asiaettä menen hiljaiseksi ja sanattomaksi siis yksinäisyys.
En ole kokenut sitä niin että voisin ymmärtää sen syvyyttä ja moniuloitteisuutta.
STNo...tavallaan en ole yksinäinen, on lapset ja puoliso...mutta ei lasten kanssa voi keskustella kaikesta esimerkiksi. Yksinäisyyttä voi kokea, vaikka ei olisi yksin. Mutta ei minulta kysellä kuulumisia ja sen sellaista. Kukaan ei tarjoaisi apuaan jne.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STKun joku kertoo yksinäisyydestään, siinä on jotain samaa kuin joku kertoisi läheisen kuolemasta. Jonkinlainen voimakas memetyksen tunne joka vetää kuulijan hiljaiseksi.
Se on pysäyttävää. Kuin kaikki tiivistyisi siihen hetkeen ja muu ympärillä kutistuis vähäpätöisemmäksi menettäen sen merkityksensä mikä niillä aijemmin oli.
Sitä kuuntelee toista ja kun toinen lopettaa ja lähtee, herää tähän hetkeen ja maailmaan jossa aitot akavat, liikennevalojen värit vaihtuvat, kaupan kassakoneet kilahtavat ja joku kysyy terve, mitä kuuluu?
Hätkähdät kysymystä heräten hiljaa kuin talvihorroksesta.
Ja ymmärrän, etten ymmärtänyt muuta kuin että kävit jossain niin syvällä, että sitä voisi kuvailla pysähtyneisyyden haudaksi, josta pinnalle pääsy on muuttunut sellaiseksi taisteluksi että vain sen kokenut voi sitä ymmärtää.
Tuon kaiken tuntemista on vaikea minun sanoittaa, mutta tunnen miten on vaikea hengittää ja rintaa painaa eikä ajatus kulje.
Sellaista se on kun joku puhuu yksinäisyydestään. Kuin musta-aukko kossa en ole käynyt ja jonka reunalla käyminen ja reunalta sisälle kurkkaaminen imee ajatukset pois eikä sanojakaan ole.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STTai jos kysyisi apua, ei sitä saisi, toisaalta apua voitaisiin minulta vaatia ja jos en pysty suututtaisiin...ja loppuviimein huomaa että on yksin ja ystävyyssuhteet mitä on ollut, niin ne ei perustu molemminpuoliseen kunnioitukseen.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun joku kertoo yksinäisyydestään, siinä on jotain samaa kuin joku kertoisi läheisen kuolemasta. Jonkinlainen voimakas memetyksen tunne joka vetää kuulijan hiljaiseksi.
Se on pysäyttävää. Kuin kaikki tiivistyisi siihen hetkeen ja muu ympärillä kutistuis vähäpätöisemmäksi menettäen sen merkityksensä mikä niillä aijemmin oli.
Sitä kuuntelee toista ja kun toinen lopettaa ja lähtee, herää tähän hetkeen ja maailmaan jossa aitot akavat, liikennevalojen värit vaihtuvat, kaupan kassakoneet kilahtavat ja joku kysyy terve, mitä kuuluu?
Hätkähdät kysymystä heräten hiljaa kuin talvihorroksesta.
Ja ymmärrän, etten ymmärtänyt muuta kuin että kävit jossain niin syvällä, että sitä voisi kuvailla pysähtyneisyyden haudaksi, josta pinnalle pääsy on muuttunut sellaiseksi taisteluksi että vain sen kokenut voi sitä ymmärtää.
Tuon kaiken tuntemista on vaikea minun sanoittaa, mutta tunnen miten on vaikea hengittää ja rintaa painaa eikä ajatus kulje.
Sellaista se on kun joku puhuu yksinäisyydestään. Kuin musta-aukko kossa en ole käynyt ja jonka reunalla käyminen ja reunalta sisälle kurkkaaminen imee ajatukset pois eikä sanojakaan ole.
STNo en ymmärtänyt kokemuksestasi mitään 🙂
Mutta varsin ahdistava kokemus sinulla.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ymmärtänyt kokemuksestasi mitään 🙂
Mutta varsin ahdistava kokemus sinulla.
LS🤣 Tuolta se tuntuu kun joku puhuu yksinäisyysestään.
Ei sillä resulla imurilla jaksa kukkaa imuroida. Kyllä sun pittää saada ehyt imuri!
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos kysyisi apua, ei sitä saisi, toisaalta apua voitaisiin minulta vaatia ja jos en pysty suututtaisiin...ja loppuviimein huomaa että on yksin ja ystävyyssuhteet mitä on ollut, niin ne ei perustu molemminpuoliseen kunnioitukseen.
LSEhkä on ystävyyssuhteita jotka eivät perustuisi fyysiseen auttamiseen? Voisi vain istua ja lörpötellä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 Tuolta se tuntuu kun joku puhuu yksinäisyysestään.
Ei sillä resulla imurilla jaksa kukkaa imuroida. Kyllä sun pittää saada ehyt imuri!
STNo se...en taida saada uutta, puolisoni sanoisi, että sehän on ihan hyvä imuri...ja sitten ajattelisin, että niin kait se sitten on. 😅 Resu imuri on varmaan vielä 20 vuotta käytössä.
En kirjoittanut tätä ketään haukkuakseni tai arvostellakseni, mutta niin meillä eletään. Edellisessä imurissa oli jesaria että pysyi kasassa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä on ystävyyssuhteita jotka eivät perustuisi fyysiseen auttamiseen? Voisi vain istua ja lörpötellä.
STNiin se olisi kiva, jos olisi.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No...tavallaan en ole yksinäinen, on lapset ja puoliso...mutta ei lasten kanssa voi keskustella kaikesta esimerkiksi. Yksinäisyyttä voi kokea, vaikka ei olisi yksin. Mutta ei minulta kysellä kuulumisia ja sen sellaista. Kukaan ei tarjoaisi apuaan jne.
LSOmpa kerrassaan tympiä asia.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se...en taida saada uutta, puolisoni sanoisi, että sehän on ihan hyvä imuri...ja sitten ajattelisin, että niin kait se sitten on. 😅 Resu imuri on varmaan vielä 20 vuotta käytössä.
En kirjoittanut tätä ketään haukkuakseni tai arvostellakseni, mutta niin meillä eletään. Edellisessä imurissa oli jesaria että pysyi kasassa.
LSTuttu wlämisen meno. Imuroiko mies? Usein jos mies joutuu siihen huonon imurin varteen niin tulee uusi imuri taloon.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LSKiitos,hyvä kun pyydät anteeksi.Olen kirjoitellut välillä sinun ja St:n keskusteluissa ja halunnut tuoda omia kipujani.Olen ehkä ärhäkkä,koska käyn mieletöntä myräkkää,on vakava sairaus,uskovien,myös omaisten hylkääminen.Olen hoitanut muita,vierelläni on ollut "ystävä" joka taidokkaasti on hoidattanut itseään,uuvuttanut samoilla asioilla.Pakko oli panna stoppi,olen niin loppu.Tää keskustelupalsta on ollut ainoa,missä olen avautunut,voinut puhua normaaleista elämän ongelmista,ei vain uskon asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se olisi kiva, jos olisi.
LSAsutaankohan me samassa kaupungissa 🤔
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos,hyvä kun pyydät anteeksi.Olen kirjoitellut välillä sinun ja St:n keskusteluissa ja halunnut tuoda omia kipujani.Olen ehkä ärhäkkä,koska käyn mieletöntä myräkkää,on vakava sairaus,uskovien,myös omaisten hylkääminen.Olen hoitanut muita,vierelläni on ollut "ystävä" joka taidokkaasti on hoidattanut itseään,uuvuttanut samoilla asioilla.Pakko oli panna stoppi,olen niin loppu.Tää keskustelupalsta on ollut ainoa,missä olen avautunut,voinut puhua normaaleista elämän ongelmista,ei vain uskon asioita.
On ikävä, jos olen sinua loukannut. Huomaan usein että...tai niin omalla kohdallani on ollut, että minua on loukattu samoilla asioilla, millä minäkin joskus olen loukannut. Että kait me ihmiset toimitaan usein sillä tavoin...äkkipikaistuksissa tulee sanottua jotain joskus ja voihan se jälkikäteen kaduttaa...mutta minkä on tehnyt, niin ..sitä on hankala täysin toiseksi muuttaa.
Toivon tilanteeseesi jaksamista.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutaankohan me samassa kaupungissa 🤔
STMiksi niin ajattelet?
Että voisi sattua niin...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanoit mitä ajattelit. Olen huomannut ettet paljon arvosta mielipidettäni ja aina kirjoitat mielipiteeseeni kuin hmakkaasti että teen mitä tahdon,vettä tuen vaikka jongungilia jos tahdon, no tee niin, jos tahdot...aivan kuin ajattelisin, että pyrin sinua hallitsemaan ..siitä vaan, tue SALALIITTOTEOREETIKKOJA,jos se kerran onnelliseksi tekee ja vastaa Paavola viesteihin, että minäkään en kyllä ala rokotteita ottamaan.
LSItse sä et siedä mielipiteitä pysyen ystävällisenä kun jollakin on fiksummin perustellut mielipiteet kuin sulla. Olet kuin vihainen emakko kun kohtaat järkeviä mielipiteitä, kuten " kukin saa itse valita."?
Olet jumalaton. Ihan pihalla tulevaisuuden faktoista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No menepä sitten kasvihuoneelle....ihmettelin vain ettet nähnyt keskustelujen kokonaisuutta, joiden tarkoitus on kuitenkin ehkä saattaa uskovat huonoon valoon tai sitten joku on tosi paavolafani...mutta yleensä jos haluaa asiallista keskusteluja niin....minä tiedän ihmisiä, jotka eivät ota rokotetta, enkä heitä ole ollut ojentelemassa, enkä puuttunut heidän tapaansa elää ja olla. Nythän salaliittoteoreetikkojen mukaan rokotteen ottaneet, ovat jopa pedon merkillä sirutettuja, Haloo ..
LSKaikki salaliittoteoreetikot eivät niin luule.
Menepä sitten vessanpöntölle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sä et siedä mielipiteitä pysyen ystävällisenä kun jollakin on fiksummin perustellut mielipiteet kuin sulla. Olet kuin vihainen emakko kun kohtaat järkeviä mielipiteitä, kuten " kukin saa itse valita."?
Olet jumalaton. Ihan pihalla tulevaisuuden faktoista?Okei, se on sinun mielipiteesi.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ikävä, jos olen sinua loukannut. Huomaan usein että...tai niin omalla kohdallani on ollut, että minua on loukattu samoilla asioilla, millä minäkin joskus olen loukannut. Että kait me ihmiset toimitaan usein sillä tavoin...äkkipikaistuksissa tulee sanottua jotain joskus ja voihan se jälkikäteen kaduttaa...mutta minkä on tehnyt, niin ..sitä on hankala täysin toiseksi muuttaa.
Toivon tilanteeseesi jaksamista.
LSAivan vilpittömästi voin sanoa,oivalsin jotain samaa kipuilua sinun kanssa,että kiukkuni ei ole tarkoitettu sinulle,vaan patoutunut tuska sisälläni,kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niin ajattelet?
Että voisi sattua niin...
LSMitä sattua?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutaankohan me samassa kaupungissa 🤔
STNiin? Ei minua haittaisi jos asuisit samassa kaupungissa, ainoa huolettava asia olisi ...että kääntäisit selkäsi minulle ja pilaisit elämäni....ettet olisikaan sellainen, mitä olen uskonut, tuntuu, että olen paljastanut niin paljon...minä olen ennenkin uskonut ihmisistä hyvää...minä koen, että jotenkin on henkisestikin revitty rikki. Sinulla ei ole varmasti tarvetta miettiä edes voitaisiinko olla ystäviä oikeasti, koska sinulla jo on niin paljon ja et koe tarvetta syvempään ystävyyteen, koska sinulla jo on kaikkea sillä alueella elämässäsi, tai niin olet mielestäni asiaa tuonut palstalla esiin.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sattua?
STSiis, että niin voisi olla, että asuisimme samassa kaupungissa, sen mahdollisuus on vähäinen...sillä tavoin sattua, tapahtua siis...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se...en taida saada uutta, puolisoni sanoisi, että sehän on ihan hyvä imuri...ja sitten ajattelisin, että niin kait se sitten on. 😅 Resu imuri on varmaan vielä 20 vuotta käytössä.
LSOnko puolisosi nainen?
Lesbot käyttää sanaa puoliso seksikumppanista usein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu wlämisen meno. Imuroiko mies? Usein jos mies joutuu siihen huonon imurin varteen niin tulee uusi imuri taloon.
STPuoliso...ja väisti sukupuolesta kysymyksesi...
LS: Lesbo? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoliso...ja väisti sukupuolesta kysymyksesi...
LS: Lesbo?Huomasin, mutta annoin olla. Huomaan minäkin joitain asioita mutta oletan että se on hänen asiansa ja jos hän kokee joitain tiettyjä asioita pitää omanaan niin se on hänen asiansa eikä kuulu minulle.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoliso...ja väisti sukupuolesta kysymyksesi...
LS: Lesbo?Olen ajatellut, että jos ei halua valehdellakkaan niin on parempi väistää kysymykset joihin ei halua täällä vastata.
Itse olen kyllä täysi hetero. En koe minkäänlaista mielenkiintoa siinä mielessä samaa sukupuolta oleviin.
Jos nainen ehdottaisi jotain muuta kuin ystävyyttä, en kykenisi olemaan enää ystävä sen jälkeen koska asia jäisi kummittelemaan mieleeni.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajatellut, että jos ei halua valehdellakkaan niin on parempi väistää kysymykset joihin ei halua täällä vastata.
Itse olen kyllä täysi hetero. En koe minkäänlaista mielenkiintoa siinä mielessä samaa sukupuolta oleviin.
Jos nainen ehdottaisi jotain muuta kuin ystävyyttä, en kykenisi olemaan enää ystävä sen jälkeen koska asia jäisi kummittelemaan mieleeni.
ST????? Käytän kirjoittaessani usein sanaa puoliso. En välttämättä ehkä puhekielessä niinkään.
En vastannut sen vuoksi, että ostaisin sanaa mies. Koin, etten halua vain vastata ja se oli oikeuteni...nyt lähdet haukkujien matkaan...
Olipas erikoista, olen hämmentynyt.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
????? Käytän kirjoittaessani usein sanaa puoliso. En välttämättä ehkä puhekielessä niinkään.
En vastannut sen vuoksi, että ostaisin sanaa mies. Koin, etten halua vain vastata ja se oli oikeuteni...nyt lähdet haukkujien matkaan...
LSOstaisin piti olla välttäisin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajatellut, että jos ei halua valehdellakkaan niin on parempi väistää kysymykset joihin ei halua täällä vastata.
STOletko oikea st? Oikeastikin mietit sitä olenko lesbo vai en...mitä sitten jos olisin? Onhan sinullakin Lesbo tytär, tai niin olet kertonut, en tiennyt sinun olevan noin pikkumainen, olet pinkusieluinen, mitä sitten jos olisin lesbo, mitä se ystävyyteen liittyy, kenen kanssa elän ja olen.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin, mutta annoin olla. Huomaan minäkin joitain asioita mutta oletan että se on hänen asiansa ja jos hän kokee joitain tiettyjä asioita pitää omanaan niin se on hänen asiansa eikä kuulu minulle.
STPelaatko jotain psykologista peliä kanssani?
Minua on saanut palstalla höykyttää ja sinä suosit sellaista, ei kyse ole pelkästään muista jutuista, vaan...sinäkö kirjoitit aiemmin niistä läskiasioista? Teetkö sellaista? Että kirjoitat puskista jonain toisena ja se on sinusta hauskaa. Se on sairasta st.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STNiin tahdon sanoa, että toki sinulla on mielipiteen vapaus, kuitenkin jos olisit ihan oikea ystävä minulle, niin.. ne samat ihmiset jotka kyselee lesbouksista, nälvivät lihavuudesta ei, minusta se on vähän sama kuin olisi koulun pihalla ja sinä olisit se ystäväni...ja..kuitenkin olisit kiusaajienkin ystävä, et edes yrittäisi puolustaa, vaan niiden kanssa ihmettelisit...ja en tietäisi, että oletkohan ystävä vai vihollinen?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
STLoukkaannuitko siitä aamuisesta, kun otin kantaa rokotusasioihin?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaannuitko siitä aamuisesta, kun otin kantaa rokotusasioihin?
LSEn loukkaantunut tai ootappa kun mietin miten koin ja mitä kirjoitit kun en muista. En enää hirveästi jaksa palata mutta onhan se hyvä että asiat käydään läpi. Sanoit että että älä nyt ainakaan läjde salaliittoteorioihin, eikö niin 🤔 ja minä tupsahdin kun koin että komennetaan koska olen niin änkyrä.
Joo, en loukkaantunut kuitenkaan vaan tupsahdin.
Mutta sitten ymmärsin, ettet sillä sanonut että komentelisit.
Tupsahdus oli ensi reaktio joka johtuu omasta änkyryydestäni.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En loukkaantunut tai ootappa kun mietin miten koin ja mitä kirjoitit kun en muista. En enää hirveästi jaksa palata mutta onhan se hyvä että asiat käydään läpi. Sanoit että että älä nyt ainakaan läjde salaliittoteorioihin, eikö niin 🤔 ja minä tupsahdin kun koin että komennetaan koska olen niin änkyrä.
STNiin ja puolestani saat toki ihmetellä sitä olenko lesbo vai ei niiden kanssa, jotka minua läskittelee ja haukkuu aivan hirveäksi ja pahaksi..ihan miten vain...🙂
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En loukkaantunut tai ootappa kun mietin miten koin ja mitä kirjoitit kun en muista. En enää hirveästi jaksa palata mutta onhan se hyvä että asiat käydään läpi. Sanoit että että älä nyt ainakaan läjde salaliittoteorioihin, eikö niin 🤔 ja minä tupsahdin kun koin että komennetaan koska olen niin änkyrä.
STJa varmaan sanpit, etyä ei kannata öähteä salaliittoteorioihin mukaan, koska ne voivat olla ihan tuulestatemmattuja eivätkä ole hyväksi koska ne voivat olla jopa haitallisia esim mielenterveydelle. Kiitos suojelusta ja huomaavaisuudestasi mutta uskon pärjääväni. Eipä silti, ainahan varoituksen sana on paikallaan ja kiva että varoitat. Se kertoo minulle, että ajattelet myös muiden hyvinvointia.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varmaan sanpit, etyä ei kannata öähteä salaliittoteorioihin mukaan, koska ne voivat olla ihan tuulestatemmattuja eivätkä ole hyväksi koska ne voivat olla jopa haitallisia esim mielenterveydelle. Kiitos suojelusta ja huomaavaisuudestasi mutta uskon pärjääväni. Eipä silti, ainahan varoituksen sana on paikallaan ja kiva että varoitat. Se kertoo minulle, että ajattelet myös muiden hyvinvointia.
STOlitko se sinä joka kirjoitit läskijutut ja ne pahuus asiat, että näit sellaisena minut? Haluan vain tietää, että sinäkö se olit, ei muuta. Toivoisin sinun olevan rehellinen. Olisiko aika totuudelle?
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja puolestani saat toki ihmetellä sitä olenko lesbo vai ei niiden kanssa, jotka minua läskittelee ja haukkuu aivan hirveäksi ja pahaksi..ihan miten vain...🙂
LSNo kyllä tuo kävi mielessäni että luet ja kirjoitan ikään kuin selän takana, mutta kun olemme palstalla niin ajattelin, etten kirjoita selänbtakana vaan sinä näet kyllä mitä olemme kirjoittaneet ettei se ole takanapäin puhumista. Samalla toin tiedoksesi mitä olen mieltä. En siis kävellyt ylistesi ikäänkuin kirjoittelisin selkäsi takana sinusta (eihän se ole täällä mahdollistakaan)
Ajattelin kirjoittaessani mitähän miten koet vastaukseni.
Olen pahoillani etten osaa olla tahdikkaampi.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tahdon sanoa, että toki sinulla on mielipiteen vapaus, kuitenkin jos olisit ihan oikea ystävä minulle, niin.. ne samat ihmiset jotka kyselee lesbouksista, nälvivät lihavuudesta ei, minusta se on vähän sama kuin olisi koulun pihalla ja sinä olisit se ystäväni...ja..kuitenkin olisit kiusaajienkin ystävä, et edes yrittäisi puolustaa, vaan niiden kanssa ihmettelisit...ja en tietäisi, että oletkohan ystävä vai vihollinen?
LSOlen tullut siihen tulokseen, wttä osaat puolustaa hyvin itseäsi.
En lähtenyt puolustamaan sinua koska koin että aliarvioin kykyjäsi puolustaa itseäsi.
Siksi en lähtenyt puolustamaan sinua kuten aikoinaan hyökin sitä yhtä äijjää vastaan joka tuntui että oli ihan psykoottisen pelottava sarjamurhaaja vähintään oliko se herätkää vai herätys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä tuo kävi mielessäni että luet ja kirjoitan ikään kuin selän takana, mutta kun olemme palstalla niin ajattelin, etten kirjoita selänbtakana vaan sinä näet kyllä mitä olemme kirjoittaneet ettei se ole takanapäin puhumista. Samalla toin tiedoksesi mitä olen mieltä. En siis kävellyt ylistesi ikäänkuin kirjoittelisin selkäsi takana sinusta (eihän se ole täällä mahdollistakaan)
STMinä en ehkä halua palstalla enää puhua miehestäni koska en halua puhua selän takana mitään, ei hyvää eikä huonoa...sekin imurijuttu oli liikaa ja tuli syyllinen olo...ja varmaan väärin tehty...toki olen aiemmin jakanut asioita, mutta voisin elää toisinkin, olla jakamatta asioita läheisestä ihmisestä silleen..
Käytän kirjoittaessani puoliso sanaa usein, en tiedä miksi, se on kait vain tapa...
No...nyt sinun kannattaa varmaan keskustella sopivamittaisten ihmisten kanssa vai mitä 🙂
Hyvää jatkoa sinulle 🙂
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä tuo kävi mielessäni että luet ja kirjoitan ikään kuin selän takana, mutta kun olemme palstalla niin ajattelin, etten kirjoita selänbtakana vaan sinä näet kyllä mitä olemme kirjoittaneet ettei se ole takanapäin puhumista. Samalla toin tiedoksesi mitä olen mieltä. En siis kävellyt ylistesi ikäänkuin kirjoittelisin selkäsi takana sinusta (eihän se ole täällä mahdollistakaan)
STJa niiden kanssa jotka on ihan vuoren varmasti heteroita 🙂 eiks niin...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
????? Käytän kirjoittaessani usein sanaa puoliso. En välttämättä ehkä puhekielessä niinkään.
LSEn lähde haukkujien matkaan vaan tuo puoliso sana hyppäsi myös minun silmiini ja se hämmensi minua hetken, mietin hetken oletko sittenkin mies.
Minä myös siis hämmennyin käyttämästäsi puoliso sanasta hetkellisesti.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikea st? Oikeastikin mietit sitä olenko lesbo vai en...mitä sitten jos olisin? Onhan sinullakin Lesbo tytär, tai niin olet kertonut, en tiennyt sinun olevan noin pikkumainen, olet pinkusieluinen, mitä sitten jos olisin lesbo, mitä se ystävyyteen liittyy, kenen kanssa elän ja olen.
LSOlen ST. Tyttäreni on Bi, ei lesbo.
Mutta jos henkilö joka on lesbo tunnustaisi ihastuneensa ja jos sanoisin ettei ole samoja tunteita ja hän tuon jälkeen ehdottaisi ystävyuttä niin en enää kykenisi ystävyyteen sen jälkeen kun hän on tunnustanut tunteensa.
Sama koskee miestäkin. Jos mies tunnustaisi ensin tunteensa ja jos en antaisi vastakaikua ja hän tuon jälkeen ehdottaisi pelkkää ystävyyttä niin en pystyisi siihen.
Kyse ei siis ole aiittä että henkilö on lesbo vaan siittä etten voi olla sellaisen ustävä jolla olisi tunteita.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lähde haukkujien matkaan vaan tuo puoliso sana hyppäsi myös minun silmiini ja se hämmensi minua hetken, mietin hetken oletko sittenkin mies.
Minä myös siis hämmennyin käyttämästäsi puoliso sanasta hetkellisesti.
STJaa mikä siinä on ihmeellistä? Suomenkielen sana.
Joskus sain kehosta puhuttaessa noottia ihmiseltä, kun puhuin kehoa ruumiina... nolostuin, että enkö käytä oikeita sanoja ja johtuuko, että uskovat käyttävät sitä enemmän. No huomasin jossain vaiheessa että sitä käytetään aika yleisesti.
Että ei tulisi tarttua lillukan varsiin ja hämmentyä kaikesta. Käytän toki vaihtelevasti, puoliso, ukko, mies jne...puhekielessä ehkä voi tulla sanottua jopa ukoksi jne...miten nyt milloinkin sattuu kirjoittamaan.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaatko jotain psykologista peliä kanssani?
Minua on saanut palstalla höykyttää ja sinä suosit sellaista, ei kyse ole pelkästään muista jutuista, vaan...sinäkö kirjoitit aiemmin niistä läskiasioista? Teetkö sellaista? Että kirjoitat puskista jonain toisena ja se on sinusta hauskaa. Se on sairasta st.
LSNo en tee tuollaista. Nyt lähdet taas tuolle tielle että kuvittelet kotain mikä ei pidä paikkaansa.
Lopettaisimmeko tuolle tielle lähtemisen, ettei tulw rumaa jälkeä ja sanottua puolin sekä toisin jotain pahaa.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko se sinä joka kirjoitit läskijutut ja ne pahuus asiat, että näit sellaisena minut? Haluan vain tietää, että sinäkö se olit, ei muuta. Toivoisin sinun olevan rehellinen. Olisiko aika totuudelle?
LSEn ollut minä. En uskivaisena tee sellaista. Omatuntoni ei salli sitä. Joku voi sanoa farisealaiseksi mutta niin en voisi tehdä sellaista ihmiselle, tahalleen.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ST. Tyttäreni on Bi, ei lesbo.
Mutta jos henkilö joka on lesbo tunnustaisi ihastuneensa ja jos sanoisin ettei ole samoja tunteita ja hän tuon jälkeen ehdottaisi ystävyuttä niin en enää kykenisi ystävyyteen sen jälkeen kun hän on tunnustanut tunteensa.
Sama koskee miestäkin. Jos mies tunnustaisi ensin tunteensa ja jos en antaisi vastakaikua ja hän tuon jälkeen ehdottaisi pelkkää ystävyyttä niin en pystyisi siihen.
Kyse ei siis ole aiittä että henkilö on lesbo vaan siittä etten voi olla sellaisen ustävä jolla olisi tunteita.
STMinä voisin olla ystävä tuollaisessa tilanteessa...koska jos on ollut tunteita joskus, niin luultavasti on myös luotettavampikin, jos ystävyys säilyy yli niiden tunteiden, eikä kukaan loukkaannu tai haudo vihamielisyyttä, kostoa jne...eikä odota muuta kuin ystävyyttä...mutta se onkin vain minun mielipide. Uskon, että elämässä on monia mahdollisia suuntaviivoja, eikä jonkinlaista ajattelua kannata kiveen hakata...Toni me ihmiset näemme asiat usein hyvin inhimillisesti eikä niin, että rakkauden kokemuskin voi olla hengellistä loppuviimein, ei aina fyysistä himoa toiseen.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niiden kanssa jotka on ihan vuoren varmasti heteroita 🙂 eiks niin...
LSEihän kyse ollut tuosta jos luit vastaukseni.
Vaan siittä että jos joku kwrtoo että hänellä on tunteita minuun niin en voisi olla enää ystävä, oli sitten kyseessä hetero, bi tai lesbo.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tee tuollaista. Nyt lähdet taas tuolle tielle että kuvittelet kotain mikä ei pidä paikkaansa.
Lopettaisimmeko tuolle tielle lähtemisen, ettei tulw rumaa jälkeä ja sanottua puolin sekä toisin jotain pahaa.
STMutta kun et ymmärrä edes sitä, että hengellisesti nainenkin voi rakastaa naista...niin....ehkä voisit lähteä sille tielle...että olisit pilkkaajien matkassa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kyse ollut tuosta jos luit vastaukseni.
Vaan siittä että jos joku kwrtoo että hänellä on tunteita minuun niin en voisi olla enää ystävä, oli sitten kyseessä hetero, bi tai lesbo.
STNiin minulla on hengellistä rakkauden kokemusta sinuun st.
Hyvästi. Emme voi olla ystäviä. Vai mitä.
PS. En ole lesbo, älä huoli, en ole vikitellyt 😉 moro ja hyvästi...heippatirallaa...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ehkä halua palstalla enää puhua miehestäni koska en halua puhua selän takana mitään, ei hyvää eikä huonoa...sekin imurijuttu oli liikaa ja tuli syyllinen olo...ja varmaan väärin tehty...toki olen aiemmin jakanut asioita, mutta voisin elää toisinkin, olla jakamatta asioita läheisestä ihmisestä silleen..
Käytän kirjoittaessani puoliso sanaa usein, en tiedä miksi, se on kait vain tapa...
No...nyt sinun kannattaa varmaan keskustella sopivamittaisten ihmisten kanssa vai mitä 🙂
Hyvää jatkoa sinulle 🙂
LSTottakait sinulla on oikeus keskustella sopivamittaisen kanssa jos koet niin.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minulla on hengellistä rakkauden kokemusta sinuun st.
PS. En ole lesbo, älä huoli, en ole vikitellyt 😉 moro ja hyvästi...heippatirallaa...
LSEt olekkaan lesbo vaan säikähdin tuossa jos oletkin mies.
Enkä minä ole ajatellut että sinulla olisi tunyeita minuun en ole niin kirjoittanut. Ystäväähän sinä olet kysellyt.
Kirjoitin että JOS lesbo tai yleensäkkään ihminen keetoisi että hänellä onntunteita minua kohtaan niin en enää voisi olla pelkkä ystävä.
En usko nimittäin siihen, että jos on tunteita, ystävyys onnistuisi enää. Niin minä koen ja ajattelen.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LSNo et ookkaan vikitellyt, mitä sinä nyt. Ystäväksihän sinä, etkä muuta.
Taidat kiusata vanhaa 🤔
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakait sinulla on oikeus keskustella sopivamittaisen kanssa jos koet niin.
STUskovaisia muuten ne haukkujatkin ovat.
Se ei ole selitys tai puolustus.
Oli mukava tuntea sinut 🙂
Löydät palstalta sopivamittaisten ja vähän vähemmän änkyröitä keskustelukavereita, joilla tuskin on mitään rakkaudellista tunnetta sinua kohtaan ja saat luvan olla rauhassa.
Olen kyllästynyt palstaan.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun et ymmärrä edes sitä, että hengellisesti nainenkin voi rakastaa naista...niin....ehkä voisit lähteä sille tielle...että olisit pilkkaajien matkassa.
LSJoo, enhän minä mitään ymmärrä, enkä tajua, enkä huomaa. Ennenkin kuullut tuon.
Siksipä mulle voikin puhua paskaa ja vedättää.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakait sinulla on oikeus keskustella sopivamittaisen kanssa jos koet niin.
STToivotan elämääsi valoa ja lämpöä. ☀️
Voi hyvin.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LSHeips
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisia muuten ne haukkujatkin ovat.
Se ei ole selitys tai puolustus.
Oli mukava tuntea sinut 🙂
Löydät palstalta sopivamittaisten ja vähän vähemmän änkyröitä keskustelukavereita, joilla tuskin on mitään rakkaudellista tunnetta sinua kohtaan ja saat luvan olla rauhassa.
Olen kyllästynyt palstaan.
LSTiedät että tarkoitin romanttista rakkaussuhdetta että jos joku ehdottaisi ensin sellaista ja jos vastaisin ettei käy ja tuo toinen kysyisi pwrään että no voidaanko olla ystäviä niin en kykenisi siihen.
En usko, että sellainen onnistuisi jos toisella on romanttisia tunteita.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heips
STHei. Toivon oikeasti sinulle hyvää. Halusin sen vain sanoa. Jotenkin kun koin sen että kuin olisit veljeillyt haukkujien kanssa, en vain jaksa näitä pelejä. Ei niissä ole rakkautta, välittämistä...vaikka mun läskit on mulle ok, niin ei se tarkoita, että sen kautta on lupa hyökätä. Anteeksiannan ..mutta...niin.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heips
STSitten ...mulle tämän keskustelun kautta kuitenkin selvisi...mitä tapahtui aiemmassa ystävyydestä...aivan kuten itsekin pystyn anteeksiantamaan...mutta en haluaisi olla sellaisen ihmisen ystävä joka on aggressiivinen ja haukkuu...en tiedä voinko katsoa sitäkään, kun joku veljeilee sellaisten kanssa, jotka jatkuvasti hengellisesti ja henkisesti lyö turpaan...tilanne on jotenkin sama ja ymmärrän, että anteeksi hänkin saattoi antaa...mutta minuun hän ei kokenut voivansa luottaa ja syystäkin.
Rakastin häntä vain hengessäni ja se voi olla liikaa mitä voisi ymmärtää...luulen...kuten sinuakin hengessäni rakastan.
No...ei muuta.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Toivon oikeasti sinulle hyvää. Halusin sen vain sanoa. Jotenkin kun koin sen että kuin olisit veljeillyt haukkujien kanssa, en vain jaksa näitä pelejä. Ei niissä ole rakkautta, välittämistä...vaikka mun läskit on mulle ok, niin ei se tarkoita, että sen kautta on lupa hyökätä. Anteeksiannan ..mutta...niin.
LSOk. Palsta on paha paikka. Tympii kun tulinkin takas.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Toivon oikeasti sinulle hyvää. Halusin sen vain sanoa. Jotenkin kun koin sen että kuin olisit veljeillyt haukkujien kanssa, en vain jaksa näitä pelejä. Ei niissä ole rakkautta, välittämistä...vaikka mun läskit on mulle ok, niin ei se tarkoita, että sen kautta on lupa hyökätä. Anteeksiannan ..mutta...niin.
LSKiitos ja kaikkea hyvää myös sinulle.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Palsta on paha paikka. Tympii kun tulinkin takas.
STNo se on...älä luota täällä kehenkään, mutta jos joku on paha suustaan ja haukkuu, ei se hyvyyttäkään ole vai mitä. Tiedätkö....tarvitsisin sitä ystävää...
Välitän sinusta, olet arvokas. Opetti paljon Hengessä, Uskosta, Jeesuksesta,välittämisestä ja arvostan kaikkea sitä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät että tarkoitin romanttista rakkaussuhdetta että jos joku ehdottaisi ensin sellaista ja jos vastaisin ettei käy ja tuo toinen kysyisi pwrään että no voidaanko olla ystäviä niin en kykenisi siihen.
En usko, että sellainen onnistuisi jos toisella on romanttisia tunteita.
STLuulen muuten että tiedän tämän asian kerrankin paremmin... En ymmärtänyt että rakastin Jeesusta..ja sekoitin sen romanttiseen rakkauteen ..niin...kyllähän saatoin toista ahdistella ja toinen sanoi että se on Jeesus ja en uskonut, mutta...ei siinä ollut kyse oikeasti romantiikasta....tai kyllähän kaikki neidot Häneen ihastuvat ja ymmärrät varmaan kun Henkeen rakastuu, niin...siis Jeesukseen ..niin onhan se tahtojen taistelu ...mutta ei sen pitäisi tulla ongelmaksi jos ymmärtää totuuden....oletko koskaan Hengessä kokenut rakkautta? Mutta siinä ei ollut kyse seksuaalisuudesta.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen muuten että tiedän tämän asian kerrankin paremmin... En ymmärtänyt että rakastin Jeesusta..ja sekoitin sen romanttiseen rakkauteen ..niin...kyllähän saatoin toista ahdistella ja toinen sanoi että se on Jeesus ja en uskonut, mutta...ei siinä ollut kyse oikeasti romantiikasta....tai kyllähän kaikki neidot Häneen ihastuvat ja ymmärrät varmaan kun Henkeen rakastuu, niin...siis Jeesukseen ..niin onhan se tahtojen taistelu ...mutta ei sen pitäisi tulla ongelmaksi jos ymmärtää totuuden....oletko koskaan Hengessä kokenut rakkautta? Mutta siinä ei ollut kyse seksuaalisuudesta.
LSNeidot? 🤔
En luota. Ymmärrän.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neidot? 🤔
En luota. Ymmärrän.
STAnteeksi? Et luota. Mihin? Minuunko?
No käytin väärää sanaa, älä tartu siihen..
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten osa on saanut rokotteesta allergisenreaktion?
STJääkaappikin on täynnä tavaraa, josta joku saa allergisen reaktion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neidot? 🤔
En luota. Ymmärrän.
STLoukkasinko sinua aiemmin? En tarkoittanut niin.
Olen pahoillani kaikesta.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jääkaappikin on täynnä tavaraa, josta joku saa allergisen reaktion.
Mutta jokainen saa valita mitä omaan jääkaappinsa ostaa.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkasinko sinua aiemmin? En tarkoittanut niin.
Olen pahoillani kaikesta.
LSIhan suotta olet pahoillasi, sillä en ole loukkaantunut mistään. Ole vain vapaa.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi? Et luota. Mihin? Minuunko?
No käytin väärää sanaa, älä tartu siihen..
LSEi kun kirjpitit, että älä luota täällä keheenkään niin siihen vain vastasin että en luota.
En ole suuttunut, en pahoillamielin, en vihainen.
Ei mitään hätää.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun kirjpitit, että älä luota täällä keheenkään niin siihen vain vastasin että en luota.
En ole suuttunut, en pahoillamielin, en vihainen.
Ei mitään hätää.
STJa kun kirjoitin, että ymmärrän niin tarkoitin että ymmärrän hegellisen rakkauden josta kirjoitit.
Ei ole tapahtunut mitään, ei hätää. Kaikki on ok.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun kirjoitin, että ymmärrän niin tarkoitin että ymmärrän hegellisen rakkauden josta kirjoitit.
Ei ole tapahtunut mitään, ei hätää. Kaikki on ok.
STOk. Hyvä. Ajattelin sitäkin, kun kerroit joskus, että aina oletan ja syyllistän sitten ihan omituisesti...mutta hyvä jos et koe mitään tapahtuneen sellaista ikävää.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Hyvä. Ajattelin sitäkin, kun kerroit joskus, että aina oletan ja syyllistän sitten ihan omituisesti...mutta hyvä jos et koe mitään tapahtuneen sellaista ikävää.
LSNiin oletatkin ja hermostut sitten ja syyllistät. Saatan tehdä minäkin sitä samaa.
Mutta ei ole jäänyt mitään mieleen asiaa josta ei olisi selvinnyt puhumalla. Ei ole mitään hampaankolossa tiettyä asiaa.
Ikäviä asioita tapahtuu aina kuin myös hyviä, muttei ole mitään mistä vetäisin sinut tuomiolle niin sanotusti. Kaikki on selvää.
Toivottavasti minäkään en jättänyt sinulle pahaa mieltä päällimäisksi tunteiksi.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on astma, allergioita sekä harvinainen autoimmuunisairaus. En saanut rokotteesta mitään mainittavia oireita.Kyllä niissä on pakkasnesteestä lähtien kuule aineita mitä annetaan kolmannessa piikissä USA:ssa kuolemaan tuomituille pysäyttämään sydämen toiminta.
MENEHÄN LUKEMAAN PAKETIN KYLJESTÄ NUO KOODIT JA SITEN LUE MITÄ PASKAA NIIHIN ON PAKATTU!
Sieltä löytyy selkeästi nuo adoptoitujen lastenkin soluviljelmät.
Älä tule esittämään tänne tyhmää oppimattomana.
Mene nyt hyvä poika lukemaan ja katsomaan lääkäreitten ja tutkijoitten luentoja ja selvityksiä plandemiasta.
- Anonyymi
Norolampi käsittelee videolla yksityiskohtaisesti, mitä lääketiede tietää rokotteista. Sen lopulla Norolampi kyseenalaistaa täysin Petri Paavolan luotettavuuden opettajana:- Anonyymi
Vai tyhmä katsellee tuollaisia videoita.
- Anonyymi
En ota rokotetta vaikka joku saatananpalvoja kuinka yrittää käskeä. Varsinkaan "tappavaan" virustautiin, mistä osa ei saa edes oireita, onko moista hulluutta koskaan kuultu? Tämä johtuu tietenkin virheellisestä PCR-testistä.
- Anonyymi
Ihminen voi olla tyhmä, mutta hulluus on ja pahasta jos sitä julistaa kuten sinä.
Rokotteesta kieltäytyvältä pitää ottaa tehohoito oikeus pois kokonaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen voi olla tyhmä, mutta hulluus on ja pahasta jos sitä julistaa kuten sinä.
Rokotteesta kieltäytyvältä pitää ottaa tehohoito oikeus pois kokonaan.Tehohoidon oikeus pois? Ennen vai jälkeen rokotteen?
- Anonyymi
Rokottamattomille pitäisi tatuoida vaikka otsaan sellainen merkki niin ihmiset tietäisivät varoa näitä saastaisia jotka saattavat kantaa ja levittää tauteja ennen kuin kuolevat niihin.
- Anonyymi
Pedon merkki sopisi siihen oikein hyvin.
- Anonyymi
Entäs jos ei saa rokotetta? Joiltakin se on evätty lääketieteellisin perustein.
- Anonyymi
Tottakai otan. Otin sen ekan ja otan sen tokankin.
Täysin turvallista! Salaliittoteoreetikot väittävät muuta mutta onneksi heitä on niin häviävän pieni joukko, ettei sillä ole minkäänlaista merkitystä.- Anonyymi
Saanko tulla myhäilemään pihallesvuoden päästä kun sairastut neurofibroosiin ja lällättämään: ruttorokote on ihan turvallinen, lällääti lällän lää.
- Anonyymi
Onko syinä mikrosiru, pedonmerkki ja ”minä en tiedä enkä halua tietää mitä testejä lääkkeille pitää tehdä ennenkuin ne otetaan käyttöön”?
- Anonyymi
Skepsis ry tonkii näitä huuhaa väitteitä ja muita salaliittoteorioita.
- Anonyymi
Rokotteesta tulee henkilön dna:han merkki.
- Anonyymi
Annoin just kenkää firmani ainoalle uskovaiselle joka kieltäytyi tilaamastani rokotuksesta ilman terveydellistä perustelua.
En voi riskeerata firmassa noin 40 ihmisen toimeetuloa yhden uskovaisen salaliittoteoriittikon tähden .- Anonyymi
Minä taas annoin nokialaista firmani ainoalle tyypille, joka kaikista varoituksista huolimatta otti rokotteen ja meni sen myötä siihen kuntoon, ettei kyennyt hoitamaan tehtäviään kunnolla.
- Anonyymi
Minä taas kyseenalaistaisin antaisinko työpanokseni sellaiselle firmalle, jonka pomo jauhaa paskaa Suomi 24 helluntailaisuus palstalla.
- Anonyymi
Kuole koronaasi sitten. Ensimmäisessä aallossa meillä kuoli, ennen koko rokotetta sairaanhoitaja- sukulainen.
Meillä, nyt itseäni myöten on jokainen rokotettu, itse jo kahdesti.
Minulla ei vipota salaliittoteoriat, ne on vanhaa typeryyttä jo silloin kun polio tuli.
Puupää pönttöpäät, jotka saavat häkää, sekoilevat ja typeryhtelevät, ovat oman pään hurmahenkiä.
Ottakaa tuosta typeryydestä pesäero.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005970706.html Petri Paavola on nykyään täysi hörhö, salaliittoteoreetikko ja kaiken maailman ufomies. Kaikki perkeleet ovat hänet täysin sekoittaneet ja uskoo kaiken mitä Amerikasta tulee meidän iloksemme.
Ottakaa se rokote. Vain näin saamme laumasuojan. Mikään rokote ei ole ilman haittavaikutuksia, mutta parempi ottaa rokote kuin antaa tuhansien vanhusten maassamme kuolla koronaan.- Anonyymi
Itse taidat olla hörhö, kun uskot rokotteeseen etkä Jeesukseen.
- Anonyymi
En ota koronarokotetta tällä perusteella, että se psyykkaa ihmisiä hyväksymään jatkossa taas yhden ja toisenkin kerran samankaltaiset rokotukset muka yleisen hyvinvoinnin seurauksena. Kun koronarokotus siis valmentaa ihmistä hyväksymään kyseisen rokotuksen, niin jatkossa mikä tahansa rokotus on helpompi hyväksyä. Ja eipä siihen aikaan ole kauankaan, kun mahdollinen siru tms. seurantaväline rokotteessa on ajankohtainen.
Mutta uskovaisten lärpätykset salaliittoteorioista ovat tässä yhteydessä tällä hetkellä löperöpuheita. En ota rokotetta koska Suomessa ei ole epidemiaa. Suomessa ei ole tähänkään mennessä kuollut "tuhansia vanhuksia" koronaan.
- Anonyymi
Minua ei tarvita täällä enää, enkä halua olla täällä enää. Kaikki meni jo, ja lopun aikaa pitäisi kituuttaa yksin köyhyydessä pillereiden kanssa. Ei kiitos. Parvekkeelta alas vaan...
>>Annoin just kenkää firmani ainoalle uskovaiselle joka kieltäytyi tilaamastani rokotuksesta ilman terveydellistä perustelua.>>
Myötätunto potkut saaneen puolella. (Mikäli postaus ei ole trolli.) Jeesuskin meni vapaaehtoisesti ristille.- Anonyymi
"Myötätunto potkut saaneen puolella. (Mikäli postaus ei ole trolli.) Jeesuskin meni vapaaehtoisesti ristille."
Myötätunto työväkensä puolia pitäneestä.Mattikin meni vapaaehtoisesti paskalle. - Anonyymi
Se on pakottamista otta rokote. Ja laitonta, sillä Pedon laki ei pakota ottamaan ruttorokotetta, mutta työnantaja tekee rikoksen pakottaessa?
- Anonyymi
110% varmuudella trolli, joten lisäsin oman trollauksen perään.
- Anonyymi
Hanki helltexiä se auttaa
- Anonyymi
Miksi ottaa rokotetta hengitystieinfektioon, kun sellaiset eivät ole aiemminkaan vaivanneet.
Ne, joilla on ollut alttiutta sairastaa influenssa yms., ottakoon rokotteen.- Anonyymi
"Miksi ottaa rokotetta hengitystieinfektioon, kun sellaiset eivät ole aiemminkaan vaivanneet."
Niin ...
Voisi tosiaan terveydenhuollon puolesta rokotuspaikoille jakaa kaavakkeet missä rokotteesta kieltäytyvä allekirjoittaa paperin missä lupaa jättäytyvänsä terveydenhuollon ulkopuolelle jos sairastuu vakavaan korona tartuntaan joka vaatii hengityskoneita ja tehohoitoa elossa pysymiseen .
Luulisin että se olisi vähintä mitä nämä rokotuksesta kieltäytyvät voisivat tehdä niitä on kuitenkin niin vähän että se tuskin laumasuojaan vaikuttaa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi ottaa rokotetta hengitystieinfektioon, kun sellaiset eivät ole aiemminkaan vaivanneet."
Niin ...
Voisi tosiaan terveydenhuollon puolesta rokotuspaikoille jakaa kaavakkeet missä rokotteesta kieltäytyvä allekirjoittaa paperin missä lupaa jättäytyvänsä terveydenhuollon ulkopuolelle jos sairastuu vakavaan korona tartuntaan joka vaatii hengityskoneita ja tehohoitoa elossa pysymiseen .
Luulisin että se olisi vähintä mitä nämä rokotuksesta kieltäytyvät voisivat tehdä niitä on kuitenkin niin vähän että se tuskin laumasuojaan vaikuttaa .Rokotteet ovat hyvä bisnes.
Yksi rokote maksaa paljon.
Rokotemainostajat yrittää hyötyä.
Rokottamattomat tuovat ison säästön? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteet ovat hyvä bisnes.
Rokottamattomat tuovat ison säästön?"Rokottamattomat tuovat ison säästön?"
Vuorokausihinta teho-osastolla keskimäärin 3300 euroa jos se kerrotaan vaikka 20 vuorokaudella hinnaksi saadaan 66 000 euroa .
Rokotteen hinnasta en tiedä mutta epäilen että säästää veronmaksajien kuluja verrattuna teho-hoitoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteet ovat hyvä bisnes.
Rokottamattomat tuovat ison säästön?Rokottamattomat todella säästävät kuluja - eivät sairastele.
Sen tähden rokotetaan, että saadaan sairaita ja tuloja lääkefirmoille.
Se takaa pillereitten myyntiä ja lisää injektioitten antamista.
Luuliko joku tollo todella, että yksi piikki auttaa rokotefirman taloutta tarpeeksi. EI:
He vaativat toisen ja varmaan saatte syksyllä kolmannen ja....heheh menee kuin narkomaanien hommaksi.
Me emme ryhdy narkkareiksi - meille riittää ihan terve elämä ja mökki järven rannalla .
- Anonyymi
Petri Paavola .
paljon hyvää tietoa muualtakin otettua kuin suomesta.- Anonyymi
Roketevastaisuus on varsin hyvä bisnes.
- Anonyymi
Paavolan videoitten sijaan kannattaa katsoa Juha Norolampi julkaisema Youtube-video:
"Varo Petri Paavolan myrkyttävää koronajulistusta osa 1/2"
https://youtu.be/N7d-bXY8Yoc
Norolampi käsittelee videolla yksityiskohtaisesti, mitä lääketiede tietää rokotteista. Sen lopulla Norolampi kyseenalaistaa täysin Petri Paavolan luotettavuuden opettajana.
- Anonyymi
Kaksi koronapiikkiä jo otettu aikoja sitten. Tässä ollaan elävänäkin. Alkaako taas koronahorijoiden paskan jauhanta, kun yö koittanut!
- Anonyymi
On otettu kaksi piikkiä sitä pahinta laatua, ei mitään vaikutusta, eloon jäätiin ja tässä ollaan, miksi pitää joidenkin vouhkata eli jauhaa sitä ihtiään niin paljon !
ei tämä ole mikään hengellinen kysymys sen enempää kuin buranan ottaminen, onpahan vain yksi yritys selvitä ihmiskunnan vitsauksista.
eli keksikää t e kaiken mukahengellistäjät parempaa tekemistä. Minulle Covid-rokote on pedon merkki. Tietääkseni tässä maassa on oikeus mielipiteeseen.
- Anonyymi
En ota saatanan lasten valmistamaa vastaan yhtään mitään lopunajassa. Kuolen kun kuolen tai elän ylöstempaukseen. Ikuinen elämä odottaa kummallakin vaihtoehdolla. Mieluummin kuolen kuin täällä elän. Haluan Jumalan luokse mieluummin kuin olla täällä vaikkakin Hän on mun kanssani nytkin. Mutta haluan olla autuudessa ja täällä elelen ahdingossa.
- Anonyymi
Miten uskovat sortuvat salaliittoteorioihin, voi hyvänen aika.
Järkea pitäisi nyt olla myynnissä.- Anonyymi
Miten? Kun koko uskonto on salaliittoteoria niin kai näihin heikkomielisiin uppoaa kaikki muutkin salaliittoteoriat jos ei uppoaisi eiväthän he olisi todennäköisesti uskovaisia .
- Anonyymi
Kyllä moni tosiaan uskoo tähän plandemiaan ja injektioihin eli sehän se on!
Laumasieluna on tietysti helppo elää kaljalasi vieressä riittää ja joku elokuva siinä sivussa täyttää elämän.
On onneksi näitä valveutuneita ja näkevät mihin nämä kusettajat ovat viemässä lampaita - teuraaksi suoraan sanottuna.
- Anonyymi
Kumman valitset? Hyppäätkö katolta vai otatko koronarokotteen ja kuolet hitaasti ja kivuliaasti muutaman vuoden päästä sen aiheuttamiin tauteihin? Onnea teille kaikille jotka sen otitte. Teissä on nyt viruksia mitä ette ikinä tule saamaan pois kehostanne.
- Anonyymi
Mitä löytyy varastosta?
https://www.youtube.com/watch?v=6dOwHzCHfgA
Commandohauis - Anonyymi
Olen ottanut koronarokotteen ja voin oikein hyvin. Se antaa hyvin suojan koronan vaikeaa muotoa vastaan jo ensimmäisellä rokotteella. Suosittelen.
Mitä tulee salaliittoteoreetikko Petri Paavolaan, niin hän on törkeä eksyttäjä. Hän jakaa väärä tietoa rokotteista, koronasta, evankeliumista ja temppelistä. Hylätkää tuo mies. Petri Paavola on väärä profeetta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke542771- 1252050
- 921758
- 1621339
Mitä harrastuksia kaivatullasi on?
Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?731321- 611235
- 691112
- 631080
Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi
Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂731049Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?
Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t33997