Poliisilla oli käynnissä iso operaatio alueella aiemmin tänä yönä ja poliisi kehotti ihmisiä välttämään liikkumista Seinäjoen rautatieaseman tienoolla.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/995839ff-024c-4f6d-b749-510d32fd8cc0
Murhayritys asemalla, poliisia ammuttu
12
978
Vastaukset
- Anonyymi
oliko oikein ruutiase vai joku ritsa tai kaaripyssy elikkä ilmakko ???
- Anonyymi
Taas kerran on pakko kysyä, mikä miehiä nykyään oikein vaivaa? Hullummaksi vaan menee. Joka asiassa.
- Anonyymi
Feministien (vitunpiilottajien) syy
- Anonyymi
ihan naurettavaa että alat yleistämään, tunnen tän miehen ja voin sanoa että on ihan helvetin asiallinen ja mukava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan naurettavaa että alat yleistämään, tunnen tän miehen ja voin sanoa että on ihan helvetin asiallinen ja mukava
Joku kukkakeppi oli haastanut taas riitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi asiallinen niin ei olisi päätynyt otsikoihin.
- Anonyymi
Onkohan tuokin juttu liioiteltu,kuten tanelinrannan "joukkotappelu",pullonkerääjänä siellä en nähnyt ainuttakaan tappelua.
- Anonyymi
nuoret kattoo liikaa nettiä nyt kun se on tullu kaikkie tietoisuuteen...halutaan elää räppäri elämää. vähän vanhemmat haluu helppoa rahaa ja olla vaan muuten sekasin...seinäjoella on siis riihimäen tie...higway to...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nuoret kattoo liikaa nettiä nyt kun se on tullu kaikkie tietoisuuteen...halutaan elää räppäri elämää. vähän vanhemmat haluu helppoa rahaa ja olla vaan muuten sekasin...seinäjoella on siis riihimäen tie...higway to...
hu hu huumetta lauloi jo siekkarit aikoinaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740