Marinilla ja kepulla vain viikko aikaa

Anonyymi

Ei onnistunut vaalien siirtotemppu, heh heh. Suosio ei pyrähtänytkään nousuun vaan kävi ihan päinvastoin. Sanna itse sössi senkin vähän mikä ehkä oli saavutettu.

Enää on viikko aikaa. Lupaako Marin nyt jakaa vapputonneja sinne sun tänne ja vappumiljoonia kulttuurialan yrittäjille?

Eikö saman tien voisi luvata kymppitonnin kansalaispalkkaa kaikille ja miljarditukia yrittäjille?
Eihän se sen kalliimmaksi tulisi kuin Rinteen vappusatasetkaan, nolla euroa.

4

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei ns. työväen puolue edustaja näyttäisi hyvältä kun liian kalliin elämän ja mässäilyn kalliit tuotteet tulisi esiin....kylmät herkut juomineen, äyriäispöytäm jne leikkeet, välimeren herkut,, jne.. ulkomailta tuotu eu-mässäily ruoka...
      - kun samaan aikaan työtön köyhä duunari verotettuna vetää ale kaurapuuroo perunaa ja muut mihin juuri ja juuri on varaa......

• Anonyymi

Varmaan vituttaa nyt raskaasti?

• Anonyymi

Onko tämä jokin hallituskaudesta toiseen jatkuva uusinta täällä suomi24 keskustelussa? Päähenkilöiden nimi vain vaihtuu.

• Anonyymi

"Selvityksen mukaan 8,2 prosenttia tämän vuoden vaaleissa ehdolla olevista perussuomalaisista on saanut yhden tai useamman syytteen vuosina 2016–2021. Vuoden 2017 kuntavaalien alla syytteiden saaneiden osuus oli 9 prosenttia."

Perussuomalaisilla on noin 5900 ehdokasta ja 8,2 prosenttia 5900 ehdokkaasta tarkoittaa 484 ehdokasta. Perussuomalaisten ehdokkaista siis 484 on saanut syytteen ja tuomion jostain rikoksesta. Äänestä sinäkin persuja, tuota rikollisten omaa puoluetta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      174
      6431
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      972
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      37
      928
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      887
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      839
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      233
      793
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      789
    Aihe