APOSTOLI PAAVALIN CV

Anonyymi

He ovat Kristuksen palvelijoita - puhun kuin mieltä vailla - minä vielä enemmän. Olen nähnyt vaivaa enemmän, olen ollut useammin vankeudessa, minua on ruoskittu ylen paljon, olen monta kertaa ollut kuoleman vaarassa.
Juutalaisilta olen viidesti saanut neljäkymmentä lyöntiä, yhtä vaille;
kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua kivitettiin, kolmesti olen joutunut haaksirikkoon, vuorokauden olen meressä ajelehtinut;
kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua kivitettiin, kolmesti olen joutunut haaksirikkoon, vuorokauden olen meressä ajelehtinut;
olen usein ollut matkoilla, vaaroissa virtojen vesillä, vaaroissa rosvojen keskellä, vaaroissa heimoni puolelta, vaaroissa pakanain puolelta, vaaroissa kaupungeissa, vaaroissa erämaassa, vaaroissa merellä, vaaroissa valheveljien keskellä;
ollut työssä ja vaivassa; paljon valvonut, kärsinyt nälkää ja janoa, paljon paastonnut, kärsinyt vilua ja alastomuutta.
Ja kaiken muun lisäksi jokapäiväistä tunkeilua luonani, huolta kaikista seurakunnista.
2 Kor 11:23-28

29

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tuossa tämän ajan pehmoiset nettihörhöt jäävät toiseksi kirkkaasti.

      • Anonyymi

        Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.


      • Anonyymi

        Nuo Paavalia herjaavat nettirienaajat saisivat hävetä. Eivät olisi selvinneet ikinä vastaavissa olosuhteissa nämä teuvot ja taunot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Paavalia herjaavat nettirienaajat saisivat hävetä. Eivät olisi selvinneet ikinä vastaavissa olosuhteissa nämä teuvot ja taunot.

        Koetuksissa vasta ihminen punnitaan, kuten Paavali punnittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetuksissa vasta ihminen punnitaan, kuten Paavali punnittiin.

        Nykyajan pehmopumpuliprofettoja ei olla vielä koeteltu lainkaan. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Paavalia herjaavat nettirienaajat saisivat hävetä. Eivät olisi selvinneet ikinä vastaavissa olosuhteissa nämä teuvot ja taunot.

        Paavalissa oli sankariainesta! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Paavalia herjaavat nettirienaajat saisivat hävetä. Eivät olisi selvinneet ikinä vastaavissa olosuhteissa nämä teuvot ja taunot.

        Niinpä. Olosuhteet ovat sitäpaitsi nykyisin ruhtinaalliset, verrattuna Paavalin aikaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetuksissa vasta ihminen punnitaan, kuten Paavali punnittiin.

        Että voittaisin omakseni Kristuksen . Paavali juoksi kohti voittopalkintoa eli oli uraputkessa ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että voittaisin omakseni Kristuksen . Paavali juoksi kohti voittopalkintoa eli oli uraputkessa ❤️

        ”Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.

        Hyvin tekivät!


      • Anonyymi

        Juutalaiset kivitti sitä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalissa oli sankariainesta! 😊

        Juutalaiset laittoi sen vankilaan koska se kertoi että Jeesus on juutalaisten kuningas. 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Olosuhteet ovat sitäpaitsi nykyisin ruhtinaalliset, verrattuna Paavalin aikaisiin.

        Ai moskeijalla vai synagogalla ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi.”

        Etotatko nyt tässä Jeesuksen ja Paavalin kaksi eri tapahtumaa ja henkilöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi.”

        Juutalaiset ristiin naulitsi Jeesuksen Jerusalemissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että voittaisin omakseni Kristuksen . Paavali juoksi kohti voittopalkintoa eli oli uraputkessa ❤️

        Paavali asui Italiassa Kreikassa jne matkusti monessa paikassa.


      • Anonyymi

        Aivan. Saisivat hävetä ja syvästi! Mutta, eivät osaa enää, paatuneet.


    • Anonyymi

      Vaikuttava kieltämättä.

      • Anonyymi

        Jep


    • Anonyymi

      Paavali oli kova äijä!

      • Anonyymi

        Ja varsinkin Jumalan mies!


      • Anonyymi

        Kova äijä, kun päälle polkaisi niin rusahti.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova äijä, kun päälle polkaisi niin rusahti.😊

        Niin siis että?


    • Anonyymi

      ”Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.”
      2 Kor 5:20

      • Anonyymi

        Kristuksen puolesta .


    • Anonyymi

      Juutalaiset löi sitä 5 kertaa 40 lyöntiä . Sen tähden kun se kertoi Jeesuksen nousseen kuolleista .

    • Anonyymi

      Juutalaiset ruoskitti sen 3 kertaa . Sen tähden että Jeesus on Jumalan Poika .

    • Anonyymi

      Paavali oli kaksoisagentti, jolla oli erikoistehtävä kuten Juudaksella aikanaan.

      Paavalin erikoistehtävä oli kirjoittaa kirjeisiinsä lopun aja väkevän eksytyksen siemenet totuuden sekaan.

      Paavali kun ei kaihtanut valehtelemista, eikä pitänyt sitä edes syntinä.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

      • Anonyymi

        -92 käännös ja Svenska Bibeln sanoo, että Paavali oli luonteeltaan valheellinen eli epärehellinen.

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?

        Paavali sai sen valheen hengen erikoistehtävänsä tekemiseen.

        Jumalalla on erilaisia henkiä eri tehtäviä varten.

        1. Kun. 22:22

        Henki vastasi: 'Minä lähden sinne ja menen valheen henkenä jokaisen hänen profeettansa suuhun.' Silloin Herra sanoi: 'Eksytä sinä hänet, sinä pystyt siihen. Mene ja tee niin.'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      74
      3374
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3190
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2762
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2062
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1795
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      136
      1442
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1248
    Aihe