He ovat Kristuksen palvelijoita - puhun kuin mieltä vailla - minä vielä enemmän. Olen nähnyt vaivaa enemmän, olen ollut useammin vankeudessa, minua on ruoskittu ylen paljon, olen monta kertaa ollut kuoleman vaarassa.
Juutalaisilta olen viidesti saanut neljäkymmentä lyöntiä, yhtä vaille;
kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua kivitettiin, kolmesti olen joutunut haaksirikkoon, vuorokauden olen meressä ajelehtinut;
kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua kivitettiin, kolmesti olen joutunut haaksirikkoon, vuorokauden olen meressä ajelehtinut;
olen usein ollut matkoilla, vaaroissa virtojen vesillä, vaaroissa rosvojen keskellä, vaaroissa heimoni puolelta, vaaroissa pakanain puolelta, vaaroissa kaupungeissa, vaaroissa erämaassa, vaaroissa merellä, vaaroissa valheveljien keskellä;
ollut työssä ja vaivassa; paljon valvonut, kärsinyt nälkää ja janoa, paljon paastonnut, kärsinyt vilua ja alastomuutta.
Ja kaiken muun lisäksi jokapäiväistä tunkeilua luonani, huolta kaikista seurakunnista.
2 Kor 11:23-28
APOSTOLI PAAVALIN CV
51
211
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuossa tämän ajan pehmoiset nettihörhöt jäävät toiseksi kirkkaasti.
- Anonyymi
Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.
- Anonyymi
Nuo Paavalia herjaavat nettirienaajat saisivat hävetä. Eivät olisi selvinneet ikinä vastaavissa olosuhteissa nämä teuvot ja taunot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo Paavalia herjaavat nettirienaajat saisivat hävetä. Eivät olisi selvinneet ikinä vastaavissa olosuhteissa nämä teuvot ja taunot.
Koetuksissa vasta ihminen punnitaan, kuten Paavali punnittiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyajan pehmopumpuliprofettoja ei olla vielä koeteltu lainkaan. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalissa oli sankariainesta! 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Olosuhteet ovat sitäpaitsi nykyisin ruhtinaalliset, verrattuna Paavalin aikaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että voittaisin omakseni Kristuksen . Paavali juoksi kohti voittopalkintoa eli oli uraputkessa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että voittaisin omakseni Kristuksen . Paavali juoksi kohti voittopalkintoa eli oli uraputkessa ❤️
”Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.
Hyvin tekivät!
- Anonyymi
Juutalaiset kivitti sitä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalissa oli sankariainesta! 😊
Juutalaiset laittoi sen vankilaan koska se kertoi että Jeesus on juutalaisten kuningas. 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Olosuhteet ovat sitäpaitsi nykyisin ruhtinaalliset, verrattuna Paavalin aikaisiin.
Ai moskeijalla vai synagogalla ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi.”
Etotatko nyt tässä Jeesuksen ja Paavalin kaksi eri tapahtumaa ja henkilöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset ristiin naulitsi Jeesuksen Jerusalemissa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali asui Italiassa Kreikassa jne matkusti monessa paikassa.
- Anonyymi
Aivan. Saisivat hävetä ja syvästi! Mutta, eivät osaa enää, paatuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalia todellakin koeteltiin!
Paavalin herjaajat eivät ikinä kestäisi vastaavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Jeesuksen ristinnaulitseminen Paavaliin liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset ristiin naulitsi Jeesuksen Jerusalemissa .
Meidän synnit vei Jeesuksen ristille. Kaikki ollaan syyllisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meidän synnit vei Jeesuksen ristille. Kaikki ollaan syyllisiä.
Itsepähän alkoi rettelöimään esivaltaa vastaan. Turha siitä on muita syyttää.
Eikös Raamattukin käske kunnioittamaan esivaltaa.
- Anonyymi
Vaikuttava kieltämättä.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Paavali oli kova äijä!
- Anonyymi
Ja varsinkin Jumalan mies!
- Anonyymi
Kova äijä, kun päälle polkaisi niin rusahti.😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova äijä, kun päälle polkaisi niin rusahti.😊
Niin siis että?
- Anonyymi
”Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.”
2 Kor 5:20- Anonyymi
Kristuksen puolesta .
- Anonyymi
Aamen. Antakaa sovittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen. Antakaa sovittaa.
Sovittakaa keskenänne!
- Anonyymi
Juutalaiset löi sitä 5 kertaa 40 lyöntiä . Sen tähden kun se kertoi Jeesuksen nousseen kuolleista .
- Anonyymi
Juutalaiset ruoskitti sen 3 kertaa . Sen tähden että Jeesus on Jumalan Poika .
- Anonyymi
Paavali oli kaksoisagentti, jolla oli erikoistehtävä kuten Juudaksella aikanaan.
Paavalin erikoistehtävä oli kirjoittaa kirjeisiinsä lopun aja väkevän eksytyksen siemenet totuuden sekaan.
Paavali kun ei kaihtanut valehtelemista, eikä pitänyt sitä edes syntinä.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?- Anonyymi
-92 käännös ja Svenska Bibeln sanoo, että Paavali oli luonteeltaan valheellinen eli epärehellinen.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
Paavali sai sen valheen hengen erikoistehtävänsä tekemiseen.
Jumalalla on erilaisia henkiä eri tehtäviä varten.
1. Kun. 22:22
Henki vastasi: 'Minä lähden sinne ja menen valheen henkenä jokaisen hänen profeettansa suuhun.' Silloin Herra sanoi: 'Eksytä sinä hänet, sinä pystyt siihen. Mene ja tee niin.' - AnonyymiUUSI
Kylläpä Teuvo jaksaa tuota salaliittoaan. Hoh hoijaa…
- Anonyymi
Vaikuttava
- Anonyymi
Paavali sai Rooman hirmuvallan kansalaisuuden eli mafian jäsenyyden.
Ap. t. 22:25
Mutta kun miehet olivat sitoneet Paavalin ruoskittavaksi, tämä sanoi vieressä seisovalle sadanpäällikölle: "Onko teillä oikeus ruoskia Rooman kansalaista, vieläpä tutkimatta ja tuomitsematta?" - Anonyymi
Jumalan mies ja sankari!
- Anonyymi
Raamatun factat puhuu Paavalia vastaan.
Paavali oli Stefanoksen murhamies, naisten alistaja ja vihaaja, jossa oli Saatanan enkeli asuvaisena lähetysmatkoilla.
Eikä mikään pikkupiru ollutkaan, vaan King James käänöksen mukaan oikein Saatanan viestinnän ammattilainen, "The messenger of Satan" -niminen demoni, mikä ei lähtenyt pois rukouksista huolimatta. Ei se ollut mikään mykkä henki. Päinvastoin.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.- Anonyymi
Factatietoa
-Rooman hirmuvallan kansalaisuus
-Murha
-Naisten alistaminen
-Valehtelu
-Saatanan enkeli
-Paha äkkikuolema Roomassa - Anonyymi
Aivan❣️🎚️🎚️
- Anonyymi
Paavali ei ollut oikea apostoli ollenkaan.
Ei ole mitään Paavalin portteja ja pilareita.
lm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi
Paavali oli murhamies, joka ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa maan päällä.
Eikä kuullut Jeesuksen opetuksia. - Anonyymi
Jos Jeesuksen tulo olisi lopettanut esim. Juutalaispoikien ympärileikkauksen, kuten Paavali vaati, niin eihän Jeesusta itseäänkään olisi silloin ympärileikattu 8 pv. ikäisenä lapsena. Paavali yritti käännyttää Juutalaiset pakanoiksi ja luopumaan omasta uskostaan.
Juutalaisilla on erityisasema Jumalan valittuna kansana.
Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti, eikä vaihtanut sitä mihinkään muuhun uskoon ja uskontoon.
Luuk. 4:16
Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan.- Anonyymi
Helluntaina 3000 syntistä Juutalaista kastettiin Kristityiksi. Mutta eivät he luopuneeet liitosta, mikä oli jo tehty ympärileikkauksessa, ikuisen liiton jäseniä he olivat nyt sekä ympärileikkauksen kautta ettää kasteen kautta.
Ei kristinusko eikä kaste kumonnut Juutalaisten liittoa, minkä Jumala oli tehnyt heidän kanssaan ympärileikkauksessa.
1. Moos. 17:13
Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.
Ei Jeesus vapauttanut Juutalaisia ympärileikkauksen liiton tekemisestä.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntaina 3000 syntistä Juutalaista kastettiin Kristityiksi. Mutta eivät he luopuneeet liitosta, mikä oli jo tehty ympärileikkauksessa, ikuisen liiton jäseniä he olivat nyt sekä ympärileikkauksen kautta ettää kasteen kautta.
Ei kristinusko eikä kaste kumonnut Juutalaisten liittoa, minkä Jumala oli tehnyt heidän kanssaan ympärileikkauksessa.
1. Moos. 17:13
Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.
Ei Jeesus vapauttanut Juutalaisia ympärileikkauksen liiton tekemisestä.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.Jumalan tekemät liitot ovat ikuisia. Niitä voi olla voimassa yhtä aikaa useita erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan tekemät liitot ovat ikuisia. Niitä voi olla voimassa yhtä aikaa useita erilaisia.
Kyllä tässä tarkoitetaan Jeesuksen uskoa eli Juutalaisuutta, jota Jeesus tulee tänne etsimään.
Luuk. 18:8
Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
ja Jeesuksen uskon.
Jeesuksen usko=Juutalaisuus.
- Anonyymi
Uudessa Testamentissa
Mark.10
17 Kun Jeesus lähti jatkamaan matkaansa, muuan mies tuli juoksujalkaa, polvistui hänen eteensä ja kysyi: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tehdä, jotta perisin iankaikkisen elämän?" [10:17-31: Matt. 19:16-30; Luuk. 18:18-30]
18 Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.
19 Käskyt sinä tiedät: älä tapa, älä tee aviorikosta, älä varasta, älä todista valheellisesti, älä riistä toiselta, kunnioita isääsi ja äitiäsi." [2. Moos. 20:12-16+; 5. Moos. 5:16-20+; Room. 13:9]
20 "Opettaja, kaikkea tätä olen noudattanut nuoresta pitäen", vastasi mies.
21 Jeesus katsahti häneen, rakasti häntä ja sanoi: "Yksi sinulta puuttuu. Mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaassa. Tule sitten ja seuraa minua." [Matt. 13:44,46; Luuk. 12:33; Ap. t. 2:45]
22 Mies synkistyi näistä sanoista. Hän lähti surullisena pois, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.
Jumalan lait ja käskyt eivät koskaan kuole, eikä menetä merkitystään, vaikka Paavali niitä yritti kovasti kampittaa.
Jeesus:
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17] - AnonyymiUUSI
Raamatunopetuksen painopistettä tulisikin siirtää: Enemmän Jeesuksen opetuksia ja vähemmän Paavalin opetuksia.
- AnonyymiUUSI
Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta: Tarkoitus pyhittää keinot!
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410802Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006657Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h445736- 474386
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542526Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41749Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111697Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971674- 851355
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell91971