Onni Haapala toisti Veijosta

Anonyymi

TV7:llä Onni Haapala toisti Harri Veijosta, että luopumuksen huippu on
uskontojen sekoitus krislam ja että uusi Juutalaistemppeli tulisi tuota
pikaa. Seuraa tilannetta http://wwnet.fi/users/veijone/

6

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      MITÄ TAPAHTUU 11. 9. 2021?

      Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin! Siihen on enää reilut kolme vuotta, jos asia varmistuu esittämilläni tapahtumilla: Vuodenvaihteessa Gorbatshov palaa valtaan todistuen näin viimeiseksi suureksi antikristukseksi, joka myös ilmestyy vahvistamaan tuota Jerusalemin valerauhaa yhdessä monien kanssa.
      11. 9. 2000 olisi alkanut viimeiset neljä seitsenvuotiskautta niin että Messiaan näkyvä paluu tapahtuu 11. 9. 2028. Viimeinen vuosiviikko alkaisi 11. 9. 2021. Asia on selvä, jos Herra laittaa siihen merkittävän tapahtuman. Mahdollista on Kalliomoskeijan tuhoutuminen ja uuden Juutalaistemppelin rakentamisen aloittaminen sille paikalle.

      Suomen profeetta Harri Veijonen 8. 5. 2021 http://wwnet.fi/users/veijone/


      KUKA HARRI VEIJONEN?

      Harri Veijonen on vuonna 1955 syntynyt lastentarhanopettaja, divarikauppias ja internetevankelista. Lähes 40 vuotta hän asui Lappeenrannassa ja tunnetaan myös Lappeenrannan profeettana. Eläkepäiviään hän palasi viettämään synnyinkaupunkiinsa Tampereelle. Seurakunnan Tiedotuskeskus nimellä hän on julkaissut päivittäisiä ennaltatietäviä uutisia netissä keväästä 1996 alkaen.

      Veijosen harrastuksia ovat Raamatun lopun profetia ja kirjojen kirjoittaminen. Omakustanteita niin paikallishistoriaa kuin hengellisiä teoksia on ilmestynyt lähes 60. Lappeenrannassa Veijosella oli 5000 kirjan kokoelma, mutta muutettaessa pieneen yksiöön Tampereella valtaosa kirjoista piti hävittää. Onneksi sentään vanhat postikortit ja exlibrikset sopivat asuntoon.

      Nuorena Veijonen harrasti keihäänheittoa ja hänellä on edelleen TU-38 seuran ennätys 60,00 18-vuotisten sarjassa. Seurakunnan ylösotto tulisi 6000 vuotta Aadamista, ja Veijonen katsoo, että hän Jumalan määräyksestä osui tuohon "maailmanloppuun" jo keihäällä vuonna 1972.

      • Anonyymi

        Harri Veijonen on perushelluntailainen. Jopa toiset helluntailaiset eivät hyväksy hänen karismaattista toimintaansa, joten Harri Veijosella ei mene vahvasti. Veijonen vieläpä väittää olevansa Tukholman profetiassa mainittu Suomen profeetta.

        Veijonen ei voi olla Tukholman profetian tarkoittama profeetta. Tuon profetian sai aikanaan Tukholmassa Yrjö Säkkinen, joka on hänen muista opetukista päätellen ilmeisesti messiaaninen juutalainen. Itse profetiassa on myös sellaisia osia, jotka noudattavat messiaanisessa juutalaisuudessa esiintyviä opetuksia.

        Kaikesta huolimatta tähän profetiaan uskoo moni helluntailainen. Petri Paavolakin on alkanut selittämään, että monet ovat saneet profetoita Venäjän tulemisesta rajan yli, minkä Paavola näytti ottavan vakavasti. Olen kuullut jopa usealta luterilaisilta sellaisen todistuksen, että Herra olisi vahvistanut profetian olevan Herrasta. Leo Meller sanoi, ettei hän halua uskoa nimettömien antamiin profetioihin, mutta oli kuitenkin tavannut Yrjö Säkkisen Ruotsissa, joten sen takia hän hyväksyi profetian todeksi, koska siihen muutenkin uskoi.

        On hyvin todennäköistä, että Suomen profeetta on nimenomaan messiaaninen juutalainen. Hän ei voi olla kukaan helluntailainen tai luterilainen, koska profetiassa puhutaan mm. sapatin puolesta ja siinä on muutakin vastaavaa, mitä hellutailaiset eikä luterilaisetkaan noudata."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harri Veijonen on perushelluntailainen. Jopa toiset helluntailaiset eivät hyväksy hänen karismaattista toimintaansa, joten Harri Veijosella ei mene vahvasti. Veijonen vieläpä väittää olevansa Tukholman profetiassa mainittu Suomen profeetta.

        Veijonen ei voi olla Tukholman profetian tarkoittama profeetta. Tuon profetian sai aikanaan Tukholmassa Yrjö Säkkinen, joka on hänen muista opetukista päätellen ilmeisesti messiaaninen juutalainen. Itse profetiassa on myös sellaisia osia, jotka noudattavat messiaanisessa juutalaisuudessa esiintyviä opetuksia.

        Kaikesta huolimatta tähän profetiaan uskoo moni helluntailainen. Petri Paavolakin on alkanut selittämään, että monet ovat saneet profetoita Venäjän tulemisesta rajan yli, minkä Paavola näytti ottavan vakavasti. Olen kuullut jopa usealta luterilaisilta sellaisen todistuksen, että Herra olisi vahvistanut profetian olevan Herrasta. Leo Meller sanoi, ettei hän halua uskoa nimettömien antamiin profetioihin, mutta oli kuitenkin tavannut Yrjö Säkkisen Ruotsissa, joten sen takia hän hyväksyi profetian todeksi, koska siihen muutenkin uskoi.

        On hyvin todennäköistä, että Suomen profeetta on nimenomaan messiaaninen juutalainen. Hän ei voi olla kukaan helluntailainen tai luterilainen, koska profetiassa puhutaan mm. sapatin puolesta ja siinä on muutakin vastaavaa, mitä hellutailaiset eikä luterilaisetkaan noudata."

        Jumala ei anan suomeen profeettaa.

        Mutta saa toki olla vaikka kymmenen tai sata sellaista, jotka itse kehuvat itseään profeetaksi. Tukholman profetia ei ollut raitis.

        Mutta säälittävän monet uskovaiset se on manipuloinut ja aivopessyt!

        Ei ihme, että Jeesus varoitti vääristä profetioista ja profeetoista!

        Veijonen ei ole JUMALAN profeetta.
        Amen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe