Rokotusta pyritään pakottamaan otettavaksi

Anonyymi

Kun kaikki rokotetaan niin silloin monet rokotetaan väkisin. Esim. Petri Paavola ja minä.

27

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hajoo ittees!

• Kuka sitä ei tahtos ottaa?

• Anonyymi

Minä otan mielellään RNA-rokotteen. Ei ole syytä huoleen.

• Anonyymi

Paavolan tekstien sijaan kannattaa katsoa Juha Norolampi julkaisema Youtube-video: https://youtu.be/N7d-bXY8Yoc

"Varo Petri Paavolan myrkyttävää koronajulistusta osa 1/2".

Norolampi käsittelee videolla yksityiskohtaisesti, mitä lääketiede tietää rokotteista. Sen lopulla Norolampi kyseenalaistaa täysin Petri Paavolan luotettavuuden opettajana:

• Anonyymi

En tule ottamaan rokotetta,olen varmuuden rukouksessa saanut,Jumala puhuu minullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tule ottamaan rokotetta,olen varmuuden rukouksessa saanut,Jumala puhuu minullekin.

Oletko koetellut kuulemasi? Oletko oikea vai väärä profeetta???

Tiedän henkilön, joka on saanut profetian, että RNA-rokotteen voi ottaa. Luotan tähän, koska ei ole mitään syytä olla ottamatta rokotetta. Rokotteita on annettu jo miljoonia ilman suurempia ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koetellut kuulemasi? Oletko oikea vai väärä profeetta???

Tiedän henkilön, joka on saanut profetian, että RNA-rokotteen voi ottaa. Luotan tähän, koska ei ole mitään syytä olla ottamatta rokotetta. Rokotteita on annettu jo miljoonia ilman suurempia ongelmia.

Olen koetellut ja luotan saamaani ilmoitukseen.Sain vahvistuksen toiselta henkilöltä.Me olemme yksilöitä,Jumala tietää,mikä on kullekkin parasta.En kiellä ketään ottamasta,minun kohdalla ei sovi,rokotteeseen on myöskin kuollut,joten .........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen koetellut ja luotan saamaani ilmoitukseen.Sain vahvistuksen toiselta henkilöltä.Me olemme yksilöitä,Jumala tietää,mikä on kullekkin parasta.En kiellä ketään ottamasta,minun kohdalla ei sovi,rokotteeseen on myöskin kuollut,joten .........

Ei se riitä vahvistukseksi, että toinen henkilö sanoo samaa asiaa. Oletko varma, kuka sinulle puhuu???

"Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja."
        - 1. Johanneksen kirje 4:1

Tiedän henkilön, jolla on profetian armolahja ja hänen mukaansa Herra ei kieltänyt häntä ottamasta rokotetta vaan sanoi, että sen voi ottaa. Minä uskon sitä profetiaa, että uusinta tekniikkaa olevan RNA-rokotteen voi ottaa.

Itsekin olen rokotuksen ottanut, eikä siitä seurannut minulle mitään kamalaa. Minun läheisilläni on myös jo kaksi rokotusta ja hekin voivat oikein hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se riitä vahvistukseksi, että toinen henkilö sanoo samaa asiaa. Oletko varma, kuka sinulle puhuu???

"Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja."
        - 1. Johanneksen kirje 4:1

Tiedän henkilön, jolla on profetian armolahja ja hänen mukaansa Herra ei kieltänyt häntä ottamasta rokotetta vaan sanoi, että sen voi ottaa. Minä uskon sitä profetiaa, että uusinta tekniikkaa olevan RNA-rokotteen voi ottaa.

Itsekin olen rokotuksen ottanut, eikä siitä seurannut minulle mitään kamalaa. Minun läheisilläni on myös jo kaksi rokotusta ja hekin voivat oikein hyvin.

Mitä sinä jankutat,olen uskossa ja tiedän kuka minulle puhui,en ole idiootti.Mistä tiedät,oliko tällä henkilöllä profetoimisen lahja,toimiko oikeen,oletko itse uskossa?Elä ja nauti rokotteestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä jankutat,olen uskossa ja tiedän kuka minulle puhui,en ole idiootti.Mistä tiedät,oliko tällä henkilöllä profetoimisen lahja,toimiko oikeen,oletko itse uskossa?Elä ja nauti rokotteestasi.

Sinun profetiasi on ristiriidassa toisen henkilön antaman profetian kanssa. Toista niistä ei ole voinut Jumala antaa. Niin se vain on.

Sen tiedän, että helluntaiseurakunnissa on monta väärää profeetta, joille puhuu jokin muu kuin Jumala. He luulevat, että Jumala puhuu heille, mutta ei puhu.

Koska väität Jumalan kieltäneen rokotteen ottamisen, niin totean vain sen, että toinen uskova on saanut profetia, että uusinta tekniikkaa olevan RNA-rokotteen voi ottaa. Minä pidän tätä jälkimmäistä oikeana profetiana ja sinua minä en usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun profetiasi on ristiriidassa toisen henkilön antaman profetian kanssa. Toista niistä ei ole voinut Jumala antaa. Niin se vain on.

Sen tiedän, että helluntaiseurakunnissa on monta väärää profeetta, joille puhuu jokin muu kuin Jumala. He luulevat, että Jumala puhuu heille, mutta ei puhu.

Koska väität Jumalan kieltäneen rokotteen ottamisen, niin totean vain sen, että toinen uskova on saanut profetia, että uusinta tekniikkaa olevan RNA-rokotteen voi ottaa. Minä pidän tätä jälkimmäistä oikeana profetiana ja sinua minä en usko.

Minä en kuulu teidän sairaaseen lahko seurakuntaan,olet väärähenkinen,sairas ihminen.Et ole Jumalan asialla,sinulla ei ole oikeutta sanoa minulle yhtään mitään,olen elämässäni tehnyt ratkaisuja,jotka olen rukouksessa saanut ja olen säästynyt monilta ongelmilta.Huuda hallelujaa,esitä uskovaista,minä ylistän ja kiitän Jumalaa,että Hän minua ohjaa!!!

• Anonyymi

En ole perehtynyt mitä Paavola on kirjoittanut korona rokotteesta, mutten usko sen olevan pedonmerkki.

Pedonmerkki ei ole salassa oleva joka yritetään varkain ujuttaa ihmiseen, caan se on jokin selvä ja näkyvä juttu, jossa joutuu tekemään ihan uskonratkaisun.

ST

• Anonyymi

Turha sitä olisi lukeakaan. Lueskelin silloin H1N1 rokotteen aikana Paavolan "rokotekritiikkiä". Hänellä ei ollut aavistustakaan edes rokotteiden perusteista ja niinpä hän sekoitti rokotetta itseään pilaantumasta estävän aineen rokotteen tehoon. En usko, että Paavola on niistä ajoista viisastunut, joten jätän hänen juttunsa suosiolla lukematta.

• Anonyymi

Paavola Petri on korostanut ettei koronaruttorokotetta luule pedonmerkiksi.

Ruttorokote ei vaikuta ostamiseen ja myymiseen kaupasta. Lentokonesaastutusmatkusteluun maasta toiseen jossain määrin matkustajia kiusaten.

Lopettakaa Petrin kiusaaminen ja haukkuminen eksyttäjäksi? Tämä Petriä lyöville, ei sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavola Petri on korostanut ettei koronaruttorokotetta luule pedonmerkiksi.

Ruttorokote ei vaikuta ostamiseen ja myymiseen kaupasta. Lentokonesaastutusmatkusteluun maasta toiseen jossain määrin matkustajia kiusaten.

Lopettakaa Petrin kiusaaminen ja haukkuminen eksyttäjäksi? Tämä Petriä lyöville, ei sulle.

Petri Paavola on salaliittoteoreetikko ja eksyttäjä. Hänelle tulee antaa porttikielto kaikkiin seurakuntiin. Kyse ei ole vain korona-salaliittoteorioista vaan myös kaikesta muusta eksytyksestä, mitä hän levittää.

• Anonyymi

Mielestäni rokotuksesta kieltäytyvien pitäisi allekirjoittaa paperi jossa luopuvat hoitotarpeestaan jos sattuvat saamaan koronan vakavan muodon koska ovat itse syypäitä kyseiseen tartuntaan.

Turhaan tehohoitokapasiteettia ja verorahoja tällaisiin omaehtoisiin sairastumisiin .

• Anonyymi

Älä pelkää. Ei rokoteta. Sinä saat Petrin kanssa poistaa geenisi kierrosta aivan kuten itse haluat. Suomalaisten ÄO ei ainakaan siitä alenisi.

• Anonyymi

En ota kantaa puoleen,enkä vastaan,mutta se mitä näen on jumalaton,ylpeä,sekopäinen kansa,jolla ei ole Jumalan tuntemusta,pelkkää uskonnollista sekoilua.Tämä korona ja rokotteet ovat sekoittaneet ihmisten aivot ja siihenhän saatana pyrkii,ahdistusta,riitaa,itsemurhia,sekasortoa.

• Anonyymi

Miten se tuo väkisin rokottaminen tapahtuu?
      Partio juoksee haluttoman kiinni. 2 kaappia pitää aloillaan, kun hoitaja repii peffan paljaaksi ja iskee ruiskeen kankkuun?

ST

• Anonyymi

Jotain muuta keksitään. Sakkoa tai jotain muuta vainoa.

Jos et tiennyt niin tuo kaikkien ihmisten rokotukset vuoden 2022 aikana on totta. Uutisisa oli eilen.

• Anonyymi

Herra suojaa rutolta. En tarvitse, en käytä. Tiedän, mitä rokotteesta seuraa monille.

Vuoden päästä on ihan uusi jälkiviisaus rokotteesta.

Jos ei tiedä varmasti mitä on tekemässä niin kannattaa jättää tekemättä.

Älykkö

• Anonyymi

"Jos ei tiedä varmasti mitä on tekemässä niin kannattaa jättää tekemättä."

Ymmärrän kantasi mutta mielestäni olisi kohtuullista että ilmoitat terveysviranomaisille että jos satut saamaan koronan vakavan tartunnan et halua siihen maallista tehohoitoa vaan herra suojaa sinua tod.näköiseltä tukehtumiskuolemalta .

Vituttaa meinaan veronmaksajana maksaa sellainen 3300 euroa vuorokaudelta tehohoito kustannuksia ihmisen hoidosta joka olisi voinut ennalta taudin ehkäistä kohdallaan .

• Anonyymi

On kummallista, että naisille vaaditaan oikeutta päättää omasta ruumiista ja tehdä abortti, eli murhata vauva, mutta kun puhutaan rokotteista, samaa oikeutta ei ole. Maailman tila on todellakin surkea ja johtajat näyttävät olevan sysipahoja.

• Anonyymi

Naisten oikeuksiin kuuluu syntymättömien lasten murhaaminen, mutta ulospullahtaneina lapsien murhaaminen on rikos.

Poissa silmistä, saa murhata, poissaoleva mielestä?

Pyydetään anteeksi lapsien murhaamista kuka niin pahoin on mennyt tekemään.

Juu tekopyhää kaksinaamaisuutta.

• Anonyymi

"On kummallista, että naisille vaaditaan oikeutta päättää omasta ruumiista ja tehdä abortti, eli murhata vauva, mutta kun puhutaan rokotteista, samaa oikeutta ei ole. Maailman tila on todellakin surkea ja johtajat näyttävät olevan sysipahoja."

Sama koskee miehiäkin voi kuinka paljon siis tuhansia miljardeja eläviä "lapsia" siittiöitä on murhattu masturboimalla ja ehkäisyllä .

Maailma on todella paha paikka .

• Anonyymi

Paavolan tekstien sijaan kannattaa katsoa Juha Norolampi julkaisema Youtube-video: https://youtu.be/N7d-bXY8Yoc

"Varo Petri Paavolan myrkyttävää koronajulistusta osa 1/2".

Norolampi käsittelee videolla yksityiskohtaisesti, mitä lääketiede tietää rokotteista. Sen lopulla Norolampi kyseenalaistaa täysin Petri Paavolan luotettavuuden opettajana:

• Anonyymi

Norolampi mainostamassa itseään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2261
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1971
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1930
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1839
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1707
    Aihe