seksinuken kanssa, paaaaljon parempaa menoa kuin muijan kanssa.Eikä nukke ole ylipainoinen.
Petän joka päivä vaimoani isorintaisen
12
57
Vastaukset
- Anonyymi
Persu panostaa. Nyrkki-Kyllikin kilpailijaksi perinteinen pumpattava barbababa.
- Anonyymi
Löytyykö gay-nukkea ??
- Anonyymi
Makeeta! Mistä noita nukkeja voi ostaa?
- Anonyymi
Eräs Pengerkadun seksitarvikeliike muutti Vantaalle ja HS mainosti, että nyt voi käydä ostoksilla autolla huomaamatta.
- Anonyymi
Mulla olisi pari nukkea, jotka ovat toimineet messuilla esittelykäytössä. Vaginat ovat sinetöityissä pakkauksissa, joten mitään käytettyjä nämä eivät ole, vaikka messuille roudaamiset ovat toki jättäneet likaantumisen, ja kulumisen jälkiä sinänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla olisi pari nukkea, jotka ovat toimineet messuilla esittelykäytössä. Vaginat ovat sinetöityissä pakkauksissa, joten mitään käytettyjä nämä eivät ole, vaikka messuille roudaamiset ovat toki jättäneet likaantumisen, ja kulumisen jälkiä sinänsä.
Niin kutsuttuja "real doll"eja, eli täyttä silikonia, ja painavat kuin aito ihminen. OVH siinä 1500 euroa per nukke maahantuontimaksuineen nyt kun ovat vielä alvittomana aikana maahantuotuja. Saat 500€ alennusta, eli tonnilla per nukke. Amerikassa Real Dollit maksavat jopa 5000-6000 dollaria. Nämä ovat Kiinasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kutsuttuja "real doll"eja, eli täyttä silikonia, ja painavat kuin aito ihminen. OVH siinä 1500 euroa per nukke maahantuontimaksuineen nyt kun ovat vielä alvittomana aikana maahantuotuja. Saat 500€ alennusta, eli tonnilla per nukke. Amerikassa Real Dollit maksavat jopa 5000-6000 dollaria. Nämä ovat Kiinasta.
Met00-faministit ovat paheksuneet, että tällainen objektiteollisuus johtaa naisen ihmisarvon heikkenemiseen.
- Anonyymi
Perskivasta saa pumpattavan Ulina-Jussin tyylikkäällä kiiltokaljulla ja vaihdettavilla temmeillä.
- Anonyymi
Siinäpä sitten olisikin persukiimaiselle suvakille työmaata:)
- Anonyymi
muotoa saa vaihtaa ilmaa vähentämällä,
- Anonyymi
Ehkä vaimosi panee paremmaksi harrastamalla kimppakivaa samanaikaisesti kurkun ja porkkanan kanssa?
- Anonyymi
Milläs aloittaja sen todistaa? Kyllä tuonkaltaisia alotuksia on rittämiin, mutta se, mitä tuossa halutaan sanoa, on itku ihmisille, että omassa elämässä on jotain väärin, ja kaipaa apua. Mutta jos ei kykene hakemaan apua, se ongelma voi levitä käsiin ja suuntautua viattomiin kohteisiin.
Mutta koska eduskuntaa ei kiinnosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726233- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan227755- 41749