Juudan heimon armahdus

Anonyymi

”Minä teen väkeväksi Juudan heimon ja autan Joosefin heimoa. Minä saatan heidät kotiin, sillä minä armahdan heitä, ja he tulevat olemaan, niinkuin en minä olisi heitä hyljännytkään. Sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa, ja kuulen heidän rukouksensa.”
Sak 10:6

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa viisas aloitus kiitos jumalalle joka on jakanut tuollaista viisautta lihalle ja verelle.

      Alla hieman lisää jumalan ilmoitusta hyvässä hengessä:



      Lihallisia ihmisiä jotka on määrätty kadotukseen ja joilla ei ole mitään osaa Jumalan kanssa (who can have no communion with God). Sen että kristityt ovat 'lihaa ja verta' todistaa rukouskirja:

      "Kuka ikinä kohtaa viisaan ja koulutetun kristityn voi sanoa: 'Siunattu olet sinä Herra universumin Kuningas joka jaat tällaista viisautta lihalle ja verelle.'"

    • Anonyymi

      Ikiaikaisen luojajumalan sanaa vääräuskoisista epäjumalanpalvojista.



      KUOLLEIDEN KRISTITTYJEN KOHTALO
      Kuolleiden kristittyjen ruumiita kutsutaan nimellä 'Pegarim', mikä on sana jota Raamattu käyttää kirottujen sekä eläinten raadoista, mutta ei koskaan hurskaista kuolleista joita kutsutaan nimellä 'Metim'.

      Täten, Schulchan Arukh määrää että kuolleesta kristitystä tulee puhua samoin kuin kuolleesta eläimestä.

      Iore Dea, (377, 1), sanoo:

      "Surunvalitteluja ei tule tarjota kenellekään joka on vastuussa palvelijansa kuolemasta. Kaikki mitä voidaan sanoa on: 'Palauttakoon Jumala menettämäsi, samaan tapaan kuin me sanomme ihmiselle joka on menettänyt lehmän tai aasin.'"
      "Myös kristittyjä ei tarvitse välttää seitsemää vuorokautta sen jälkeen kun he ovat haudanneet jonkun, kuten Mooseksen laki vaatii, koska he eivät ole ihmisiä; sillä eläimen hautaaminen ei saastuta henkilöä."

      Iebhammoth, (61a), sanoo:
      "Nokhrimia ei tule pitää epäpuhtaana hautaamisen jälkeen. Sillä sanotaan: 'Te olette minun lampaitani, kedon lampaita; te olette ihmisiä. Täten teitä kutsutaan ihmisiksi, mutta ei Nokhrimeiksi."

    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus ja kunnia sekä ylistys hänelle, joka kaiken hyvin tekee, ihmisten pahuudesta huolimatta!

    • Anonyymi

      ” Ei Jumala ole hyljännyt kansaansa, jonka hän on edeltätuntenut. Vai ettekö tiedä, mitä Raamattu sanoo kertomuksessa Eliaasta, kuinka hän Jumalan edessä syyttää Israelia:
      "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?
      Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille."
      Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.”
      Room 11: 2-5

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe