Osa rutisee jostain että maksetaan vaan 9eur päiväpalkka. Mistä ihmeestä teille oikeen maksettaisiin kunnon tuntipalkkaa kun ajatukset samat kuin tyhjäntoimittajalla. Mikä estää alkaa tekeen omiin nimiin töitä niimpä niin kun joutuu tekeen jotain. Kylmä totuus on se että on syrjäytynyt.
Täytyy maksaa palkkaa
5
63
Vastaukset
- Anonyymi
Osa saa 3000eur kk käteen ni eikö palkkaa mukamas makseta
. - Anonyymi
Tuo 9€ ei ole päivä palkkaa, vaan kulukorvausta työkokeilusta, sitä kulukorvausta maksetaan 18€/päivä, jos käy kauempaa työkokeilussa.
Meidän tytär aloitti juuri eilen kesätyöt ja tuntipalkka 9,50€, pääsi heti kesätöihin, kun meni kysymään ja töitä koko kesäksi liikenneasemalla. Ilta- ja viikonlopuista maksetaan vielä erikseen lisää. Minun mielestäni kaukana niistä ap:n ainaisista 9€ päiväpalkoista!
Ap;n lääkitys ei liene kohdallaan, kun pitää jatkuvasti trollailla tänne.- Anonyymi
Kyllä töitä tekevälle on aina tässä maassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä töitä tekevälle on aina tässä maassa.
Tämä tosi, että tekevälle löytyy aina töitä! Ja nytkin on monella alalla työvoimasta pulaa.
Ap:n valitukset ihan turhia, menisi vaan töihin, eikä valittaisi täällä noita ainaisia 9€ päivä hommia niistä työkokeiluista.
- Anonyymi
Ehkäpä on sellainen henkilö jollekka ei ehdoteta muuta kuin jotain harjottelua ihme ja kumma kun ihmiset rutisee ettei rahaa mutta ei vaivaudu edes mennä pajalle istuun.Mukamas työttömyys on ihanaa odotella kelasossurahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133