Uudessa käytännössä työtä haetaan yhdessä virkailijan kanssa. Hakijoita voi olla virkailijan kanssa 5 henkilöä.
Uusi työhakumalli
11
67
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos se virkailija saakin sen työpaikan?
- Anonyymi
Tää on hyvä. Mä oon muurari ja toivottavasti saan virkailijasta repsikan. Ainoastaan keikka puuttuu.
- Anonyymi
Voin survaista pitkää ja paksua jormaani virkailijan takalistoon aina kerran viikossa näiden tapaamisten yhteydessä niin siinähän on duunia ihan tarpeeksi, enkä tarvitse siitä edes 9e/laaki...
- Anonyymi
Euro per varvi.
- Anonyymi
Eihän tuo sydeemi toimi käytännössä mitenkään, ihan naurettavaa poliittista pelleilyä kansalaisten kustannuksella, perimmäisenä tavoitteena on saada vain mahd. paljon karensseja aikaan, eli säästöjä.
Säästöt on kuin kusisi housuihinsa pakkaspäivänä ensin lämmittää ja sitten tulee todella kylmä eli yhteiskunnalliset ongelmat räjähtävät kasvuun mistä luetaan iltapäivä lehdistä yhä enenevissä määrin.
Tuo pohjoismainen aktiivimalli ei tule kestämään kauaa koska sitä on mahdoton noudattaa aidosti. Tekaistuja hakemuksia voi toki tehtailla mutta se vie energian aidolta työnhaulta.- Anonyymi
Aivan, tuo on kyllä niin syvältä, että vain punaviherhallitus pystyy ulostamaan tuollaista shaissea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, tuo on kyllä niin syvältä, että vain punaviherhallitus pystyy ulostamaan tuollaista shaissea.
Aivan.
- Anonyymi
No ei se mitään auta vaikka haetaan virkailijan kanssa, jos se virkailijakaan ei löydä paikkoja mihin haetaan.
- Anonyymi
"Työnantajien sähköpostit täyttyvät hakemuksista. No, aktivoi se ainakin jokaista potentiaalista työnantajaa, kun vastailee, että kiitos en hae ketään töihin ja jne. Lisää työtä saadaan ehkä valtion hallintoon byrokratian lisääntyessä, kun jotkut lukevat päivät pitkät listoja siitä, mitä työtä kukakin on hakenut."
- Anonyymi
Ainoa mikä lisääntyy on armoton vitutus jota on jo ennestäänkin liikaa.
Onneksi tuo vitutuksen lisääntyminen ei kuulu arvonlisäveron piiriin, ainakaan vielä. - Anonyymi
ikuisille ihmisille etsitään päivä hoito paikkaa kun ovat yksin kotona,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787