Hellyydetön ja seksitön parisuhde.

Anonyymi

Olen käynyt lukemassa täällä eri palstoilla ihmisten kirjoituksia ja samaistun todella monien ihmisten tilanteeseen. Parisuhde jossa jostain kumman syystä kaikki mielenkiinto toiseen häviää, jopa ilman mitään järkevää selitystä tai syytä.
Järkevällä syyllä tarkoitan sellaista syytä tapahtumille jonka voisi kertoa kumppanille. Sellaista mikä auttaisi toista ymmärtämään miksi tilanne on muuttunut.

Itse olen jo vuosia ollut tilanteessa jossa toinen ei halua seksiä eikä tee siihen myöskään tietysti aloitetta. Toinen ei kaipaa myöskään läheisyyttä, vaan yhdessäolo ja eläminen on juuri kuin kaverusten asumista kämppiksinä.
Itse olen hyvin seksuaalinen ihminen ja haluan osoittaa toiselle läheisyydellä ja nautinnoilla kuinka paljon toisesta välitän.

Sen verran paljon olen elämääni ja tilannettani pohtinut, että olen tullut siihen tulokseen, että tyytyväisyys on enää omissa käsissäni. Tänään sitten tein sen, laitoin ihan kokeilumielessä ilmoituksen deitin puolelle ja myös yhdelle toiselle seuranhakuun tarkoitetulle palstalle.

En tiedä toisiko mahdollinen onnistuminen tyytyväisyyttä tai onnea, kirjoituksia kun lukee niin ei. Toisaalta, jos löytyisi mukava ihminen ystäväksi, niin enempää en edes toivoisi. Suhde jossa ajatukset osuu yhteen, on mukavaa viettää silloin tällöin aikaa ja seksikin olisi hyvää ja nautinnollista, se olisi juuri oikea juttu mikä elämästäni puuttuu.

Ehkä kaikki eivät sitä ymmärrä miksi joku etsii tyytyväisyyttä toisen sylistä, mutta ei tahdo erota. Mutta paljon on ihmisiä jotka ymmärtävät juuri sen, että kaikki muu elämässä on hyvin eikä ero ole mikään oikea vaihtoehto mitä harkita.

Katsotaan nyt mielenkiinnolla vastaako kukaan yhtään mitään. Olisiko tämä se kesä kun vihdoin kesäkin tuntuisi joltain. Kesältä jolloin tuntisin oikeasti olevani elossa.

Mies42v.

49

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin vaan kuvitella miltä tuntuisi olla kaveri puolison kanssa, vaimokin kutsuu mua parhaaksi kaverikseen mutta on meillä intiimiä kanssakäymistä.

      • Anonyymi

        Palstoilla olen huomannut, että tosi herkästi luullaan tai vedetään nopeita yhteenvetoja siitä, että mies syyllistää naista tai toisinpäin. Herkästi otetaan joku mustavalkoinen näkökulma tai yleistys ja tuhotaan ihan asiallinen viestiketju.
        Mutta tähän väliin halusin sanoa, että parisuhteessa yleensä on kaksi ihmistä, enkä syytä tai mustamaalaa kumppaniani tässä. Siksi esim. kommentti johon nyt vastaan oli oikein mukava yllätys. Kiitos siitä.

        Mutta itse vastaukseen, ajan saatossa se on vaan muuttunut sellaiseksi. Yksi syy miksi olen parisuhteessa muuten onnellinen liittyykin siihen, että yhteiselo sujuu mukavasti ja olemme hyviä ystäviä. Mutta siinä mukana on tullut tämä ongelma.

        Riitoja meillä ei ole ja elämä on tasaisen mukavaa. Kummallakin on aktiivinen elämäntapa, kiireiset työt ja vapaa-ajan harrasteita. Kaikki onnistuu mukavasti ja joustoa löytyy molempiin suuntiin.
        Viimeisimmät vuodet ovat muuttuneet läheisyyden, hellyyden ja seksin suhteen kuitenkin koko ajan huonompaan suuntaan.

        Kumppanini on kaunis ja mielestäni erittäin viehättävä. Itsekin olen pysynyt hyvässä kunnossa ja saan aina silloin tällöin ystävällisiä kommentteja ulkonäöstäni.
        Eli sellaisistakaan seikoista ei ole kyse, että muutokset esim. toisen ulkoisessa olemuksessa olisivat suoranaisena syynä siihen miksi läheisyyttä ei ole.

        Kumppanilleni yritän kyllä osoittaa mielenkiintoa hyvinkin usein, mutta vastaukseksi saan tyhjiä lupauksia, että myöhemmin sitten, vaikka viikonloppuna.
        Nämä tyhjät lupaukset ovat jo ihan yhtä loukkaavia kuin suorat torjumisetkin. Tiedän aina, että sitä myöhemmin ajateltua ajankohtaa ei ikinä tule. Sitten on jo joku muu este.

        Tässä ajan myötä on alkanut tuntua siltä, että monen muun ihmisen mielestä olen hyvännäköinen ja jopa seksikäs, paitsi kumppanini mielestä.
        Saan pitkiä katseita ja hymyjä vierailta naisilta, mutta kumppanini ei koskaan edes sano ystävällistä sanaa esim. ulkonäöstäni.
        Somessa naiset lähestyvät viestein ja aina silloin tällöin arjen keskelläkin saan huomiota ja joskus jopa täysin odottamattomasti puhelinnumeronkin lappusella.

        Sitä vaan sitten itsekseen miettii, että miksi? Miksi se on näin? Ei mitään syytä, ei mitään järkevää asiaa miksi elämästä puuttuu niin iso ja tärkeä palanen.

        Mies42v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstoilla olen huomannut, että tosi herkästi luullaan tai vedetään nopeita yhteenvetoja siitä, että mies syyllistää naista tai toisinpäin. Herkästi otetaan joku mustavalkoinen näkökulma tai yleistys ja tuhotaan ihan asiallinen viestiketju.
        Mutta tähän väliin halusin sanoa, että parisuhteessa yleensä on kaksi ihmistä, enkä syytä tai mustamaalaa kumppaniani tässä. Siksi esim. kommentti johon nyt vastaan oli oikein mukava yllätys. Kiitos siitä.

        Mutta itse vastaukseen, ajan saatossa se on vaan muuttunut sellaiseksi. Yksi syy miksi olen parisuhteessa muuten onnellinen liittyykin siihen, että yhteiselo sujuu mukavasti ja olemme hyviä ystäviä. Mutta siinä mukana on tullut tämä ongelma.

        Riitoja meillä ei ole ja elämä on tasaisen mukavaa. Kummallakin on aktiivinen elämäntapa, kiireiset työt ja vapaa-ajan harrasteita. Kaikki onnistuu mukavasti ja joustoa löytyy molempiin suuntiin.
        Viimeisimmät vuodet ovat muuttuneet läheisyyden, hellyyden ja seksin suhteen kuitenkin koko ajan huonompaan suuntaan.

        Kumppanini on kaunis ja mielestäni erittäin viehättävä. Itsekin olen pysynyt hyvässä kunnossa ja saan aina silloin tällöin ystävällisiä kommentteja ulkonäöstäni.
        Eli sellaisistakaan seikoista ei ole kyse, että muutokset esim. toisen ulkoisessa olemuksessa olisivat suoranaisena syynä siihen miksi läheisyyttä ei ole.

        Kumppanilleni yritän kyllä osoittaa mielenkiintoa hyvinkin usein, mutta vastaukseksi saan tyhjiä lupauksia, että myöhemmin sitten, vaikka viikonloppuna.
        Nämä tyhjät lupaukset ovat jo ihan yhtä loukkaavia kuin suorat torjumisetkin. Tiedän aina, että sitä myöhemmin ajateltua ajankohtaa ei ikinä tule. Sitten on jo joku muu este.

        Tässä ajan myötä on alkanut tuntua siltä, että monen muun ihmisen mielestä olen hyvännäköinen ja jopa seksikäs, paitsi kumppanini mielestä.
        Saan pitkiä katseita ja hymyjä vierailta naisilta, mutta kumppanini ei koskaan edes sano ystävällistä sanaa esim. ulkonäöstäni.
        Somessa naiset lähestyvät viestein ja aina silloin tällöin arjen keskelläkin saan huomiota ja joskus jopa täysin odottamattomasti puhelinnumeronkin lappusella.

        Sitä vaan sitten itsekseen miettii, että miksi? Miksi se on näin? Ei mitään syytä, ei mitään järkevää asiaa miksi elämästä puuttuu niin iso ja tärkeä palanen.

        Mies42v.

        Itse en ole miehenä hassumpi kokonaisuus, tarkoittaa että huomiota saa vierailta naisilta vaan puolisoni ei ole kehunut ulkonäköäni 20 vuoteen, sanoo rakastavansa jne. mutta ei ole juuri keskittänyt mielenkiintoa intiimitasolla, jos haluan seksiä teen aloitteen ja usein saan vastauksen ei nyt, myöhemmin ja sitä myöhemmin ei tule, joskus nainen suostuu ilman suurempaa kiihkoa. Kysymys puolisolleni aiemmin haluutko erota, naisen vastaus miks pitäis erota, meillähän on asiat kohtuu hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstoilla olen huomannut, että tosi herkästi luullaan tai vedetään nopeita yhteenvetoja siitä, että mies syyllistää naista tai toisinpäin. Herkästi otetaan joku mustavalkoinen näkökulma tai yleistys ja tuhotaan ihan asiallinen viestiketju.
        Mutta tähän väliin halusin sanoa, että parisuhteessa yleensä on kaksi ihmistä, enkä syytä tai mustamaalaa kumppaniani tässä. Siksi esim. kommentti johon nyt vastaan oli oikein mukava yllätys. Kiitos siitä.

        Mutta itse vastaukseen, ajan saatossa se on vaan muuttunut sellaiseksi. Yksi syy miksi olen parisuhteessa muuten onnellinen liittyykin siihen, että yhteiselo sujuu mukavasti ja olemme hyviä ystäviä. Mutta siinä mukana on tullut tämä ongelma.

        Riitoja meillä ei ole ja elämä on tasaisen mukavaa. Kummallakin on aktiivinen elämäntapa, kiireiset työt ja vapaa-ajan harrasteita. Kaikki onnistuu mukavasti ja joustoa löytyy molempiin suuntiin.
        Viimeisimmät vuodet ovat muuttuneet läheisyyden, hellyyden ja seksin suhteen kuitenkin koko ajan huonompaan suuntaan.

        Kumppanini on kaunis ja mielestäni erittäin viehättävä. Itsekin olen pysynyt hyvässä kunnossa ja saan aina silloin tällöin ystävällisiä kommentteja ulkonäöstäni.
        Eli sellaisistakaan seikoista ei ole kyse, että muutokset esim. toisen ulkoisessa olemuksessa olisivat suoranaisena syynä siihen miksi läheisyyttä ei ole.

        Kumppanilleni yritän kyllä osoittaa mielenkiintoa hyvinkin usein, mutta vastaukseksi saan tyhjiä lupauksia, että myöhemmin sitten, vaikka viikonloppuna.
        Nämä tyhjät lupaukset ovat jo ihan yhtä loukkaavia kuin suorat torjumisetkin. Tiedän aina, että sitä myöhemmin ajateltua ajankohtaa ei ikinä tule. Sitten on jo joku muu este.

        Tässä ajan myötä on alkanut tuntua siltä, että monen muun ihmisen mielestä olen hyvännäköinen ja jopa seksikäs, paitsi kumppanini mielestä.
        Saan pitkiä katseita ja hymyjä vierailta naisilta, mutta kumppanini ei koskaan edes sano ystävällistä sanaa esim. ulkonäöstäni.
        Somessa naiset lähestyvät viestein ja aina silloin tällöin arjen keskelläkin saan huomiota ja joskus jopa täysin odottamattomasti puhelinnumeronkin lappusella.

        Sitä vaan sitten itsekseen miettii, että miksi? Miksi se on näin? Ei mitään syytä, ei mitään järkevää asiaa miksi elämästä puuttuu niin iso ja tärkeä palanen.

        Mies42v.

        Teidän suhde on tullut tiensä päähän, naisesi ei pidä sinun ulkonäköäsi niin hurmaavana, kun luulet ja hän on kyllästynyt sinuun, siinä ei auta komea ulkonäkö, jos on kyllästynyt, ja haluaa jotain uutta suhdetta.
        Hän varmaan ajattelee just samoin , kun sinä, ja on jo varmaan profiili jossain tinderissä, tai jo joku tähtäimessä.
        Teidän on aika erota pääsette kumpikin vapauteen, hakemaan uusia suhteita, ei ihminen ole yksiavioinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstoilla olen huomannut, että tosi herkästi luullaan tai vedetään nopeita yhteenvetoja siitä, että mies syyllistää naista tai toisinpäin. Herkästi otetaan joku mustavalkoinen näkökulma tai yleistys ja tuhotaan ihan asiallinen viestiketju.
        Mutta tähän väliin halusin sanoa, että parisuhteessa yleensä on kaksi ihmistä, enkä syytä tai mustamaalaa kumppaniani tässä. Siksi esim. kommentti johon nyt vastaan oli oikein mukava yllätys. Kiitos siitä.

        Mutta itse vastaukseen, ajan saatossa se on vaan muuttunut sellaiseksi. Yksi syy miksi olen parisuhteessa muuten onnellinen liittyykin siihen, että yhteiselo sujuu mukavasti ja olemme hyviä ystäviä. Mutta siinä mukana on tullut tämä ongelma.

        Riitoja meillä ei ole ja elämä on tasaisen mukavaa. Kummallakin on aktiivinen elämäntapa, kiireiset työt ja vapaa-ajan harrasteita. Kaikki onnistuu mukavasti ja joustoa löytyy molempiin suuntiin.
        Viimeisimmät vuodet ovat muuttuneet läheisyyden, hellyyden ja seksin suhteen kuitenkin koko ajan huonompaan suuntaan.

        Kumppanini on kaunis ja mielestäni erittäin viehättävä. Itsekin olen pysynyt hyvässä kunnossa ja saan aina silloin tällöin ystävällisiä kommentteja ulkonäöstäni.
        Eli sellaisistakaan seikoista ei ole kyse, että muutokset esim. toisen ulkoisessa olemuksessa olisivat suoranaisena syynä siihen miksi läheisyyttä ei ole.

        Kumppanilleni yritän kyllä osoittaa mielenkiintoa hyvinkin usein, mutta vastaukseksi saan tyhjiä lupauksia, että myöhemmin sitten, vaikka viikonloppuna.
        Nämä tyhjät lupaukset ovat jo ihan yhtä loukkaavia kuin suorat torjumisetkin. Tiedän aina, että sitä myöhemmin ajateltua ajankohtaa ei ikinä tule. Sitten on jo joku muu este.

        Tässä ajan myötä on alkanut tuntua siltä, että monen muun ihmisen mielestä olen hyvännäköinen ja jopa seksikäs, paitsi kumppanini mielestä.
        Saan pitkiä katseita ja hymyjä vierailta naisilta, mutta kumppanini ei koskaan edes sano ystävällistä sanaa esim. ulkonäöstäni.
        Somessa naiset lähestyvät viestein ja aina silloin tällöin arjen keskelläkin saan huomiota ja joskus jopa täysin odottamattomasti puhelinnumeronkin lappusella.

        Sitä vaan sitten itsekseen miettii, että miksi? Miksi se on näin? Ei mitään syytä, ei mitään järkevää asiaa miksi elämästä puuttuu niin iso ja tärkeä palanen.

        Mies42v.

        Kovin on tuttua sisältöa. se tosi ikävää että jää ilman huomiota oman puolison taholta.meillä on ihan sama tilanne kiitosta ei tule mistään asiasta vaikka mitä tekisit hoidan meidän talouden kauppareissut ja ruokahuollon ja tietysti muita kotiaskareita autot kuntoon ja talon remontit ja muut omakotiasujan riemut on vastuullani.vielä olen valmentanut /huoltanut vaimoni SM tason urheilijaksi. ollut kaikessa mukana. turha puhua omista asioistaan hänelle ei kiinnosta kuin omat jutut Face ja tv.seksin suhteen aika masentavaa saan yleensä kaksi kertaa. pyytää. ja olla ilman! jos suoraan kysyy niin vastaus on että katsotaan sitten myöhemmin.tätä on jatkunut jo todella pitkään olen tätä olotilaa sitten puuduttanut kossulla vuosikaudet kun huomasin että tarpeeksi kun ottaa niin ei enää niin paljoa paneta. harmittaa jos elättelee toiveita iltapuuhiin ja varaudun sinisellä pillerillä niin useasti hukkaan menee. ole siinä sitten teltassa itekseen. tietyst tähän vaikuttaa se että aikuinen poikamme asuu samass taloudessa joten omaa rauhaa ei oikein ole muuten kuin ilta aikaan kun laittaa oven kiinni. Ei seksi tietenkään ole kaikkein tärkeintä elämässä mutta merkittävä asia kuitenkin, ainakin minulle me ihmiset ollaan tämänkin suhteen erilaisia. tämä empaattisuuden puute ja käytös malli on selkeästi hänellä periytynyt koti oloistaan. kun on anopin touhuja katsellut niin ymmärtää tilanteen. toki vaimo hoitaa vaatehuollon ja siivoaakin joskus ja pihan pitää siistinä ja puutarha on kunnossa. yhdessä lenkillä käymme ja tietysti sali treenit kimpassa. tuntuu että elämme kaveri suhteessa .eikä keskustelua asiasta saa vireille. mutta päivä kerrallaan mennään jos vielä jotain ratkaisua keksisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstoilla olen huomannut, että tosi herkästi luullaan tai vedetään nopeita yhteenvetoja siitä, että mies syyllistää naista tai toisinpäin. Herkästi otetaan joku mustavalkoinen näkökulma tai yleistys ja tuhotaan ihan asiallinen viestiketju.
        Mutta tähän väliin halusin sanoa, että parisuhteessa yleensä on kaksi ihmistä, enkä syytä tai mustamaalaa kumppaniani tässä. Siksi esim. kommentti johon nyt vastaan oli oikein mukava yllätys. Kiitos siitä.

        Mutta itse vastaukseen, ajan saatossa se on vaan muuttunut sellaiseksi. Yksi syy miksi olen parisuhteessa muuten onnellinen liittyykin siihen, että yhteiselo sujuu mukavasti ja olemme hyviä ystäviä. Mutta siinä mukana on tullut tämä ongelma.

        Riitoja meillä ei ole ja elämä on tasaisen mukavaa. Kummallakin on aktiivinen elämäntapa, kiireiset työt ja vapaa-ajan harrasteita. Kaikki onnistuu mukavasti ja joustoa löytyy molempiin suuntiin.
        Viimeisimmät vuodet ovat muuttuneet läheisyyden, hellyyden ja seksin suhteen kuitenkin koko ajan huonompaan suuntaan.

        Kumppanini on kaunis ja mielestäni erittäin viehättävä. Itsekin olen pysynyt hyvässä kunnossa ja saan aina silloin tällöin ystävällisiä kommentteja ulkonäöstäni.
        Eli sellaisistakaan seikoista ei ole kyse, että muutokset esim. toisen ulkoisessa olemuksessa olisivat suoranaisena syynä siihen miksi läheisyyttä ei ole.

        Kumppanilleni yritän kyllä osoittaa mielenkiintoa hyvinkin usein, mutta vastaukseksi saan tyhjiä lupauksia, että myöhemmin sitten, vaikka viikonloppuna.
        Nämä tyhjät lupaukset ovat jo ihan yhtä loukkaavia kuin suorat torjumisetkin. Tiedän aina, että sitä myöhemmin ajateltua ajankohtaa ei ikinä tule. Sitten on jo joku muu este.

        Tässä ajan myötä on alkanut tuntua siltä, että monen muun ihmisen mielestä olen hyvännäköinen ja jopa seksikäs, paitsi kumppanini mielestä.
        Saan pitkiä katseita ja hymyjä vierailta naisilta, mutta kumppanini ei koskaan edes sano ystävällistä sanaa esim. ulkonäöstäni.
        Somessa naiset lähestyvät viestein ja aina silloin tällöin arjen keskelläkin saan huomiota ja joskus jopa täysin odottamattomasti puhelinnumeronkin lappusella.

        Sitä vaan sitten itsekseen miettii, että miksi? Miksi se on näin? Ei mitään syytä, ei mitään järkevää asiaa miksi elämästä puuttuu niin iso ja tärkeä palanen.

        Mies42v.

        Olen kans samassa tilanteessa,
        on samanlaiset ajatukset ja kokemukset.. en ymmärrä / tiedä
        että miksi, vaikka olen kuinka yrittänyt ottaa asiasta selvää, mutta kumppanilleni se keskustelu ei ole vaivan arvoista eikä häntä kiinnosta lainkaan tehdä mitään muutoksia. Tiedän ja uskon että en ole yhtä kaunis ja viehettävä kuin sinun kumppanisi, mutta nuoruudessani sain kyllä paljon huomiota miehiltä.. mutta en taida enää ollakkaan viehettävä ja haluttava mun
        kumppanilleni, ja se todella masentaa.
        N43


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstoilla olen huomannut, että tosi herkästi luullaan tai vedetään nopeita yhteenvetoja siitä, että mies syyllistää naista tai toisinpäin. Herkästi otetaan joku mustavalkoinen näkökulma tai yleistys ja tuhotaan ihan asiallinen viestiketju.
        Mutta tähän väliin halusin sanoa, että parisuhteessa yleensä on kaksi ihmistä, enkä syytä tai mustamaalaa kumppaniani tässä. Siksi esim. kommentti johon nyt vastaan oli oikein mukava yllätys. Kiitos siitä.

        Mutta itse vastaukseen, ajan saatossa se on vaan muuttunut sellaiseksi. Yksi syy miksi olen parisuhteessa muuten onnellinen liittyykin siihen, että yhteiselo sujuu mukavasti ja olemme hyviä ystäviä. Mutta siinä mukana on tullut tämä ongelma.

        Riitoja meillä ei ole ja elämä on tasaisen mukavaa. Kummallakin on aktiivinen elämäntapa, kiireiset työt ja vapaa-ajan harrasteita. Kaikki onnistuu mukavasti ja joustoa löytyy molempiin suuntiin.
        Viimeisimmät vuodet ovat muuttuneet läheisyyden, hellyyden ja seksin suhteen kuitenkin koko ajan huonompaan suuntaan.

        Kumppanini on kaunis ja mielestäni erittäin viehättävä. Itsekin olen pysynyt hyvässä kunnossa ja saan aina silloin tällöin ystävällisiä kommentteja ulkonäöstäni.
        Eli sellaisistakaan seikoista ei ole kyse, että muutokset esim. toisen ulkoisessa olemuksessa olisivat suoranaisena syynä siihen miksi läheisyyttä ei ole.

        Kumppanilleni yritän kyllä osoittaa mielenkiintoa hyvinkin usein, mutta vastaukseksi saan tyhjiä lupauksia, että myöhemmin sitten, vaikka viikonloppuna.
        Nämä tyhjät lupaukset ovat jo ihan yhtä loukkaavia kuin suorat torjumisetkin. Tiedän aina, että sitä myöhemmin ajateltua ajankohtaa ei ikinä tule. Sitten on jo joku muu este.

        Tässä ajan myötä on alkanut tuntua siltä, että monen muun ihmisen mielestä olen hyvännäköinen ja jopa seksikäs, paitsi kumppanini mielestä.
        Saan pitkiä katseita ja hymyjä vierailta naisilta, mutta kumppanini ei koskaan edes sano ystävällistä sanaa esim. ulkonäöstäni.
        Somessa naiset lähestyvät viestein ja aina silloin tällöin arjen keskelläkin saan huomiota ja joskus jopa täysin odottamattomasti puhelinnumeronkin lappusella.

        Sitä vaan sitten itsekseen miettii, että miksi? Miksi se on näin? Ei mitään syytä, ei mitään järkevää asiaa miksi elämästä puuttuu niin iso ja tärkeä palanen.

        Mies42v.

        Mun kommentti meni näköjään vahingossa väärälle tyypille,
        mutta haluan vaan sanoa että ymmärrykseni on sinun puolellasi,
        koska tunnen ja koen samaa kuin sinä.
        Toivotan sulle kaikkea hyvää ja onnea!
        N43


    • Anonyymi

      Voin yhtyä samaan sanasta sanaan paitsi että kumppanillani on hyvä ystävä jota hän rakastaa eikä myönnä asiaa.
      Ero on lähellä puolestani, en vain tiedä miten olla kun rakastan häntä edelleen.

    • Itse olen kyllä jonkin verran "munkkeutunut" vuosien varrella.
      Ennen seksi kelpasi vaan ei enään niin tärkeää osaa näyttele elämässäni.
      Seksi on lastentekoa varten eikä hekumointia 🤪

      • Anonyymi

        Ja vaimosiko ei halua seksiä vai sinä?


      • Anonyymi

        Kullakin mielipiteensä mihin seksiä tarvitaan/halutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaimosiko ei halua seksiä vai sinä?

        Minä olen munkkeutunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kullakin mielipiteensä mihin seksiä tarvitaan/halutaan.

        Lisääntymiseen seksi kuuluu. Luuletko että tarve tai halu määrittää totuuden ? Varmaankin niin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaimosiko ei halua seksiä vai sinä?

        Ei kumpikaan halua.


    • Anonyymi

      Pitää nyt tänne vähän avata ajatuksia. Deitti-ilmoitukseni sai yllättävän nopeasti huomiota ja vieläpä oikein lupaavaa sellaista.
      Jännä tunne kun jostain mitä on ajatellut pitkään voisi ajatuksen tasolla tulla totta.

      En tietystikään odota, että näin nopeasti löytyisi se ihminen netin palstoilta, jonka kanssa heti menisi homma niin kivasti yhteen, että edes tapaamiseen asti edettäisiin.
      Toisaalta kuitenkin tosi kiva tunne vähän vaihtaa ajatuksia ja mennä vähän jo itse asiaan kun kumpikin on samalla asialla.

      Eri asia onkin sitten se, että miltä asia sitten tuntuu, jos edetään tapaamiseen asti. Näin kirjoitellen tuntuu tosi hyvältä ja juuri siltä mitä olen kaivannut, mutta kuinka sitten todellisuuden kanssa?
      Se selviää tietysti ajallaan ja liian nopeasti en itsekään halua edetä. Haluan olla täysin varma siitä että luottamus ja muut asiat on kunnossa.

      Piti vaan tänne purkaa kun tunne on niin hyvä ja innostunut. Pieni flirtti on todellakin piristänyt päiviä. ;)

      Mies42v.

      • Anonyymi

        Ja varmasti rehtinä ukkona olet siellä deittipalstoilla rehellisesti kertonut, että olet tahollasi parisuhteessa eikä ole aikomustakaan erota?
        Ettet vaan vedätä aidosti seuraa hakevia ja tuhlaa heidän aikaansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varmasti rehtinä ukkona olet siellä deittipalstoilla rehellisesti kertonut, että olet tahollasi parisuhteessa eikä ole aikomustakaan erota?
        Ettet vaan vedätä aidosti seuraa hakevia ja tuhlaa heidän aikaansa?

        Kyllä, ilmoitustekstissä lukee juuri kuten asia on.

        Laitoin ilmoitukseen, että en etsi parisuhdetta ja paras olisi ettei toinen osapuolikaan etsi mitään vakavaa.
        Kerroin olevani varattu ja, että olen vain etsimässä ystävyyttä pilke silmäkulmassa.
        Haluan, että tässä puuttuvan osan etsimisessä on minun puolelta kaikki kuten tilanne on.

        Mies42v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ilmoitustekstissä lukee juuri kuten asia on.

        Laitoin ilmoitukseen, että en etsi parisuhdetta ja paras olisi ettei toinen osapuolikaan etsi mitään vakavaa.
        Kerroin olevani varattu ja, että olen vain etsimässä ystävyyttä pilke silmäkulmassa.
        Haluan, että tässä puuttuvan osan etsimisessä on minun puolelta kaikki kuten tilanne on.

        Mies42v.

        Hyvä homma! Sitten loukkaat ainoastaan puolisoasi, kun et ensin ota eroa ja sitten vasta etsi uusia hoitoja.

        Mutta sentään kunnioitat suhteen ulkopuolisia ihmisiä puolisoasi enemmän, kun heille kerrot reilusti että olet kumppaniasi salaa pettämässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä homma! Sitten loukkaat ainoastaan puolisoasi, kun et ensin ota eroa ja sitten vasta etsi uusia hoitoja.

        Mutta sentään kunnioitat suhteen ulkopuolisia ihmisiä puolisoasi enemmän, kun heille kerrot reilusti että olet kumppaniasi salaa pettämässä!

        Joo en kanssa ymmärrä, että jos kerran menee niin hyvin, että ei kannata erota, niin miksi pitää salata? Vai eikö menekään niin hyvin, että kumppani hyväksyisi muiden kanssa touhuamisen? Jos kumppani ei ole kiinnostunut sinun tarpeistasi parisuhteessa, niin miksi ihmeessä pitäisi olla parisuhteessa hänen kanssaan, eikä sitten ihan reilusti vain vaikka kämppiksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en kanssa ymmärrä, että jos kerran menee niin hyvin, että ei kannata erota, niin miksi pitää salata? Vai eikö menekään niin hyvin, että kumppani hyväksyisi muiden kanssa touhuamisen? Jos kumppani ei ole kiinnostunut sinun tarpeistasi parisuhteessa, niin miksi ihmeessä pitäisi olla parisuhteessa hänen kanssaan, eikä sitten ihan reilusti vain vaikka kämppiksiä?

        Välittääks joku nykymaailmassa parisuhteessa toisen aikuisen tarpeista, aika harva kun ollaan pidempään. Miettii kun on rento olo ja tai kireä toinen tulee iholle ja haluu panna, toinen ajattelee et juu turha luulo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ilmoitustekstissä lukee juuri kuten asia on.

        Laitoin ilmoitukseen, että en etsi parisuhdetta ja paras olisi ettei toinen osapuolikaan etsi mitään vakavaa.
        Kerroin olevani varattu ja, että olen vain etsimässä ystävyyttä pilke silmäkulmassa.
        Haluan, että tässä puuttuvan osan etsimisessä on minun puolelta kaikki kuten tilanne on.

        Mies42v.

        Olet luuseri, kun et uskalla erota, toivottavasti puolisosi tekee sulle samoin, hakee tinderistä mieleistä kumppania, koska sinusta hän ei piittaa, tai hakee susta eron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä homma! Sitten loukkaat ainoastaan puolisoasi, kun et ensin ota eroa ja sitten vasta etsi uusia hoitoja.

        Mutta sentään kunnioitat suhteen ulkopuolisia ihmisiä puolisoasi enemmän, kun heille kerrot reilusti että olet kumppaniasi salaa pettämässä!

        Juurikin näin ei äijä ole kertonut puolisolleen mitä on tekemässä, rehellinen toista kunnioittava kertois myös kuppanilleen teoistaan, ja jos hän tähän suostuu, niin sitten se on rehellistä .sitten vois puolisokin hakea uutta pöhinää itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ilmoitustekstissä lukee juuri kuten asia on.

        Laitoin ilmoitukseen, että en etsi parisuhdetta ja paras olisi ettei toinen osapuolikaan etsi mitään vakavaa.
        Kerroin olevani varattu ja, että olen vain etsimässä ystävyyttä pilke silmäkulmassa.
        Haluan, että tässä puuttuvan osan etsimisessä on minun puolelta kaikki kuten tilanne on.

        Mies42v.

        Ystävät ei pane keskenään.
        Jos haluat vain sexiä niin siihen tarkoitukseen on sitten maksulliset.


      • Anonyymi

        Luottamusta buhahaa, ite petät luottamuksen vaimoosi ja odotat muilta luottamusta.
        Vaimosi on autuaan tietämätön sun touhuiluusi.
        Olet itsekäs paska, minä, minä tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottamusta buhahaa, ite petät luottamuksen vaimoosi ja odotat muilta luottamusta.
        Vaimosi on autuaan tietämätön sun touhuiluusi.
        Olet itsekäs paska, minä, minä tyyppi.

        Sellainenkin ihminen on itsekäs paska, joka lopettaa omalla päätöksellään seksin parisuhteesta. Miksi sen toisen pitäisi siihen vaan alistua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välittääks joku nykymaailmassa parisuhteessa toisen aikuisen tarpeista, aika harva kun ollaan pidempään. Miettii kun on rento olo ja tai kireä toinen tulee iholle ja haluu panna, toinen ajattelee et juu turha luulo.

        Naisen oikeus ei seksiä piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainenkin ihminen on itsekäs paska, joka lopettaa omalla päätöksellään seksin parisuhteesta. Miksi sen toisen pitäisi siihen vaan alistua?

        Ei tarvitse alistua. Voi ihan vapaasti omalla päätöksellä ottaa eron ja lähteä etsimään sitä seksiä.

        Tai sitten voi olla kypsä aikuinen ja yrittää käydä keskustelua puolison kanssa kummankin tarpeista ja toiveista. Mikäli molempia miellyttävään kompromissiin ei päästä, voidaan sitten erota yhteisellä päätöksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainenkin ihminen on itsekäs paska, joka lopettaa omalla päätöksellään seksin parisuhteesta. Miksi sen toisen pitäisi siihen vaan alistua?

        Siihen on jokin syy, ja se pitää selvittää, eikä heti lähteä pettämään sekö muka sitten auttaa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainenkin ihminen on itsekäs paska, joka lopettaa omalla päätöksellään seksin parisuhteesta. Miksi sen toisen pitäisi siihen vaan alistua?

        Etkö ole kuullut sellaisesta , kun avioero , haloo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainenkin ihminen on itsekäs paska, joka lopettaa omalla päätöksellään seksin parisuhteesta. Miksi sen toisen pitäisi siihen vaan alistua?

        Etkö nyt ymmärrä se on kyllästynyt sinuun ei se halua sua, hae ero hyvä ihminen.


    • Anonyymi

      Paljon tietoa otsikolla "Miten sukupuoli muuttuu vaihdevuosien jälkeen" https://www.hopkinsmedicine.org/health/wellness-and-prevention/how-sex-changes-after-menopause vaikka otsikko ei aivan täsmällinen olekaan, seksi alkaa muuttua jo paljon ennen menopaussia, jopa 15 vuotta ennen.

    • Anonyymi

      Minä eroaisin, jos olis tuolainen tilanne ja vasta 42v , sitten olis eri tilanne , jos jo ikää olis 65v , mutta keski-ikäisellä vielä hyvää elämää jäljellä puolet, en haaskais sitä epätyydyttävään suhteeseen.

      • Anonyymi

        Nono, minä olen 60 vuotias ja en todellakaan katselisi miestä, jos hän jossain Tinderissa tai muualla etsisi "kaveriseuraa pilke silmäkulmassa".

        MInullakin on vielä montakymmentä vuotta elämää jäljellä ja haluan sen viettää hyvän puolison kanssa; onneksi näin onkin. Ei meillä kummallakaan tulisi mieleen, lähteä etsimään kaveriseuraa, riitämme romanttisessa mielessä hyvin toisillemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nono, minä olen 60 vuotias ja en todellakaan katselisi miestä, jos hän jossain Tinderissa tai muualla etsisi "kaveriseuraa pilke silmäkulmassa".

        MInullakin on vielä montakymmentä vuotta elämää jäljellä ja haluan sen viettää hyvän puolison kanssa; onneksi näin onkin. Ei meillä kummallakaan tulisi mieleen, lähteä etsimään kaveriseuraa, riitämme romanttisessa mielessä hyvin toisillemme.

        Jaa, sää meinaat elää yli 90 ja luulet et puolisosi panee yli 90v sua ja sua varmaan vielä panetuttaa ikivanhana , tässä keskustelussa oli kysymys sexin puutteesta.


    • Anonyymi

      Sun toimintasi ei tuota, kun pahaa mieltä kaikille osapuolille.
      Tangoon tarvitaan aina kaksi, syytät vain puolisoasi, sinussakin on vikoja , et ole täydellinen.
      Salailu ja toisen selän takana häärääminen ei ole rehellistä ja luottamusta herättävää.
      Sinä petät kaikkia osapuolia ja myös itseesi.
      Hoida suhteesi puolisoosi kuntoon.

    • Anonyymi

      Aloittaja, selitätkö miksi roikut yhä tuossa parisuhteessa? Kun ei sulla tunnu olevan mitään hyvää sanottavaa kumppanistasi tai tuosta suhteesta, niin miksi et jo ole lähtenyt ikävästä elämäntilanteesta?

      • Anonyymi

        Ehkä, sen lauluja laulat kenen leipää syöt, aloittaja on taloudellisesti riippuvainen muijastaan🥯🥪💶💶


    • Anonyymi

      Mikä siinä erossa sitten on niin kamalaa, ihmiset eroaa joka päivä ja jatkavat elämäänsä.
      Omaisuus ja velat menee puoliksi , kun tehdään ositus, jos lapsia, niin vanhemmuus jatkuu koko elämän, lapsista ei erota.
      Minusta kulisseja ei kantsi pitää pystyssä, siinä ei ole mitään järkeä, eikä se jalkavaimo sua tee onnelliseksi, eikä kukaan varmaan kauaa jaksa sun panopuuna olla., menetät loputkin itsekunnioitukseni , kun touhuat toisen selän takana.
      Koittaisit hoitaa suhteesi puolisoosi kuntoon, tai haet rehdisti eron.

      • Anonyymi

        Juuh, kyllä puhtaalta pöydältä on hyvä jatkaa, kauhean tressaavaa elää kaksoiselämää, aina huono omatunto, ja järjesteleminen ,ja salaaminen ettei vaan narahda.
        Ei hyvä, jollei sitten ole täys ketku, eikä mikään tunnu missään.


    • Anonyymi

      Vasemmistolainen vaalikarja uskoo johtajiaan jotka tarjoavat heille leipää ja sirkushuveja. Kulttuurimarxismi on myös heidän keksintönsä kuten myös järjetön feminismi.
      itkevät miehet ovat kulttuurimarxistien keksintö. Neuvostoliiton piti pehmittää kovat Suomalaiset taistelijat ja Suomeen ja muualle maailmaan tuotiin ajatusmaailmaa itkevistä miehistä...siis nössöistä joista ei ole aseisiin. Paljon muutakin hapatusta on tuotu Vasemmiston kautta ja tuodaan edelleen Kommunistisen vallankumoumuksen edistämiseksi. Vasemmisto hommaa vaikka puolison jyrymiehelle pehmittämään tämän käytöksellään ja huumeiden avulla. Kun partneri on saanut miehestä itkevän kotipiian hän jättää ja suhteen aikana käy panettamassa itseään jonkun jyrymiehen kanssa jonka kanssa tähtää samaan lopputulokseen kuin aiemman miehen kanssa. Näin koetetaan saada lujamieliset miehet kaadettua Suomessakin. Kun ja, jos Venäjä hyökkää moderni mies itkee sitten vain tiskiharja kädessä keittiössään ja miettii, että ei voi lähteä. Ehkä hurjimmillaan ajattelee ottaisiko muija kiväärin käteensä. Tällaiseksi mies koetetaan heidän taholtaan muutta mikäli tämä ei suostu lähtemään kommunsitiseen liikkeeseen. Varokaa vasurinaisia heisät ei tule muutakuin sanomista.

      Toinen keino on pakkolääkitys. THL organisaation sisällä on vanhoja Taistolaisia päättämässä psyykelääkitys määäräyksistä näille inisijöiksi ja psykoosiin ajetuille kansalaisille jotta heidät saadaan pidettyä itkevinä rätteinä.

    • Anonyymi

      Läheisyyden loppumiselle suhteessa on aina olemassa joku järkevä syy, nykyajan ihmiset vaan yksilökeskeisyydessään kieltäytyy näkemästä sitä ja korjaamasta tilannetta.

      Puhu vaimollesi/miehellesi ja tutustu häneen uudelleen, se on todennäköisemmin toimiva ratkaisu kuin suhteen ulkopuolisen suhteen aloittaminen jonka myötä menetätä sen sinun kumppanin kun kärähdät ennenpitkää pettämisestä.

    • Anonyymi

      Seksitön nainen on hot.

    • Anonyymi

      Enpä tiedä miten nuo jutut oikeesti menee mutta laitoin kerran treffipalstalle ilmon jossa etsin naista ja kerroin et seksi ja läheisyys ei niin tärkeää kuin kaveruus.Tuli enemmän vastauksia kuin aiempiin ilmoituksiini missä en ollut korostanut tätä asiaa.Nyt olen parisen vuotta tapaillut ihan mukavaa ja mukavan näköistä naista ja ei ole tarvinnut sexistä puhella kivaa on ollut muutenkin.

    • Anonyymi

      Pettäminen onkin hyvä ratkaisu kun ei saa naiseltaan seksiä. Järkevintä olisi lähteä eri suuntiin ja erota jos tilanteeseen ei tule muutosta pikaisesti. Jos ei ole seksiä niin ei ole rakkautta.

      • Anonyymi

        Eli kun sinä sairastut ja seksihalut menee, niin puolisosi rakkaus sinua kohtaan kuolee? Hemmetin huonoilla kantimilla on teidän parisuhteenne sitten!


    • Anonyymi

      Sokeri on pohjalla sekoittamatta.

    • Anonyymi

      Tuo tilanteesi on ahdistava. Kokemusta on. Itse tosin en ikinä pettäisi. En keksi sellaista tilannetta, jossa voisin kokea sen aidoksi vaihtoehdoksi.

      Oma tarinani seuraavanlainen. Kyseessä on jo useampi vuosi sitten päättynyt pitkä parisuhde. Olimme yhdessä ex mieheni kansaa melkein 13 vuotta, joista viimeiset viisi olivat käytännössä seksittömiä. Muutama seksikerta niihin viimeisiinkin vuosiin kuului, mutta ne olivat oikestaan suorastaan vastenmielisiä. Minulla oli alusta saakka exääni huomattavasti voimakkaampi libido, mutta aluksi se ei tuottanut suurempia ongelmia. Miehen vähäisetkin seksihalut kuitenkin hiipuivat rajusti eikä mikään läheisyyskään ollut sallittua. Ei yhtään suukkoa, ei halausta, hyvä jos samalle sohvalle kesti istua. Nukkua piti sängyn äärimmäisissä laidoissa. Niin ja se seksi ... pari kertaa se tosiaan meni siihen, että mies vaan makasi alla kuin kuollut kala. Kyllä sillä vehkeet toimi normaalisti ja ilmeisen hyvältä tuntu. Vaan kuka sellasta muka oikeasti haluaa useampaa kertaa? En minä ainakaan.

      Yritin useamman vuoden nätisti puhua miestä lääkärin pakeille. Hän oli välillä myös ilmeisen masentunut, vetämätön ja väsynyt ja olen tänäkin päivänä varsin varma, että hänen testosteroni tasonsa olivat matalat. Vaan minkäs teet, kun ei toinen suostu lääkäriin. Hänelle juuri ja juuri kolmekymppiselle miehelle oli ilmeisesti pahempi paikka, jos olisi saanut diagnoosin matalista testosteroni arvoista ja lääkityksen, kuin elää sitä elämää jota elimme.

      • Anonyymi

        Mehän ei sit loppuvaiheessa oltu enää edes mitään ystäviä, hyvä jos edes kavereita. Ei me riidelty, eikä kiistelty mistään. Me ei puhuttu keskenämme oikeestaan yhtään mistään. Me ei tehty yhdessä yhtään mitään. Tosiaan edes siihen samalle sohvalle ei oikein voinut mennä. Ne hetket, kun oltiin yhdessä kotona, mies istui sohvalla ja katsoi jotain sarjaa ja minä istuin tietokoneella ja pelasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehän ei sit loppuvaiheessa oltu enää edes mitään ystäviä, hyvä jos edes kavereita. Ei me riidelty, eikä kiistelty mistään. Me ei puhuttu keskenämme oikeestaan yhtään mistään. Me ei tehty yhdessä yhtään mitään. Tosiaan edes siihen samalle sohvalle ei oikein voinut mennä. Ne hetket, kun oltiin yhdessä kotona, mies istui sohvalla ja katsoi jotain sarjaa ja minä istuin tietokoneella ja pelasin.

        Lisään vielä, että exälleni tuli sitten kuitenkin yllätyksenä se lopullinen ilmoitukseni halusta erota. Tuota elämää oli tosiaan eletty viisi vuotta ja hänestä meillä sitten kuitenkin oli kaikki "suht hyvin". En tiedä miten asioiden sitten pitäisi olla, jotta olisivat oikeasti huonosti? Minusta siinä ei enää ollut mitään hyvää jäljellä. Sitä hyvää ei ollut enää sitä vertaa, että olisin halunnut edes yrittää korjata sitä. Mies kyllä olisi sitten yhtäkkiä halunnut jutella ja selvittää ja ties sun mitä. Vaan kuollut on kuollu ja parempi kuopata. Ei siinä olisi enää tekohengitys auttanut.

        Mieti siis tätäkin kohtaa aloittaja. Tiedätkö mitä vaimosi itse ajattelee teidän tilanteesta? Oletko se vain sinä, jota homma ahdistaa vai onko hänkin ehkä jo valmis hautaamaan tuon liiton? Yritä edes jutella, ennen kun alat pettää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      64
      2574
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      191
      1831
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1574
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1373
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1298
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      81
      1150
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1009
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      780
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      760
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      54
      715
    Aihe