Perään soittelu

Anonyymi

Jos mahdollinen kumppanisi lähtisi kaupungille tyttöjen/poikieniltaan, kuinka nopeasti soittaisit perään? Kuvitellaan, että ette asuisi vielä yhdessä. Kuinka nopeasti sinulle yleensä soitetaan samassa tilanteessa?

32

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähtökohtaisesti en soittelisi perään lainkaan. Seuraavana aamuna voisin viestillä kysyä, että sattuuko päähän.

En tykkää jos minunkaan perääni soiteltaisiin. Tuskin tulisin puhelinta kertaakaan illan aikana katsoneeksi, että sinällään olisi aika turhaakin soitella perään.

• Anonyymi

Parin minuutin päästä jo.

• Anonyymi

En antaisi lupaa lähteä

• En soittele perään ellei ole tilanne, jossa on sovittu jokin kellonaika kun pitäisi olla hakemassa jostain kotiin, eikä näy missään vaikka olen oikeassa paikassa auton kanssa varttumassa tai ilmoituksensa mukaan olisi jo kotiutunut muilla kyydeillä.

Jos soitan soitan lähinnä siksi, että olen huolissani, ettei ole mitään sattunut. Koskaan ei tiedä, koska tuolla käy joku öykkäri päälle, sattuu jotain ihan random sivullisellekin.

Mutta yleensä siis en soittele perään, luotan että osaa huoletia itsestään ja ilmestyy aamuun mennessä kotiin, jos ei ole muuta sovittu.

Ei mun perään kukaan soittele, kun en ikinä edes käy missään. :)

• Miksi häiritä toisen hauskanpitoa soittamalla, ja siten kontrolloimalla toisen menoja. En ole juurikaan mustasukkaista tyyppiä, joten jos luottoa on yhtään, en soittele perään.

• Anonyymi

Olis hyvä syy päästä pois ns poikien illasta itse olen ätmi ja tykkään ennemmin juhlia naiseni kanssa kahdestaan tai juopotella eli hyvä kun voisi esittää hienoa päästä poikien kanssa mutta voi voi nainen soittaa ja antaa ukaasin heti kotiin hänen luokseen niin olis hyvä syy häippäistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis hyvä syy päästä pois ns poikien illasta itse olen ätmi ja tykkään ennemmin juhlia naiseni kanssa kahdestaan tai juopotella eli hyvä kun voisi esittää hienoa päästä poikien kanssa mutta voi voi nainen soittaa ja antaa ukaasin heti kotiin hänen luokseen niin olis hyvä syy häippäistä

Niin, eli naisesi on se naurunaihe kavereillesi. Tosi reilua luoda toisesta kuva neuroottisena k.päänä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia. Tuo on sun juttu, sen suhteen mitä haluat tehdä, kun taas jollakin toisella on toisenlainen käsitys siitä, mitä haluaa tehdä ja mitä ei. Myös niitä tapoja viettää aikaa eri ihmisten kanssa on yhtä monta kuin on ihmisiäkin, eikä mikään tapa ole huonompi kuin toinen. Ihmisillä on myös eri elämäntilanteita, joten se mikä sopii yhdelle ihmiselle/parille, ei välttämättä sovi toiselle. Myös luonteita on erilaisia. Yksi tykkää enemmän nyhjätä kotona, kun toinen taas haluaa olla jatkuvasti menossa. Eikä siinäkään ole mitään vikaa.

Itse taas en enää ole innostunut juhlinnasta, vaikka tosin bändien keikkoja kiinnostaa tulevaisuudessa mennä katsomaan ihan niiden bändien takia, mutta muuten bilettämiset ja ryyppäämiset alkaa olla mulla jo historiaa. Aikansa kutakin. Tulihan sitä nuorempana rymyttyä kunnolla, niin siinä mielessä ei enää kiinnosta mitkään aamuun asti kestävät juhlinnat, enkä jaksa enää katsella sitä kaatokännissä olevien örvellystä. Kesällä terassilla parilla käyminen on sitten asia erikseen, kunhan sinne ei mene sellaisella vedetään pää täyteen -tarkoituksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eli naisesi on se naurunaihe kavereillesi. Tosi reilua luoda toisesta kuva neuroottisena k.päänä.

No jos noin niin hakkaisin naurajat sais tuta mitä on nyrkin iskut ja sen käsittelyn jälkeen eivat koskaan naura millekkään asialle koska sen jälkeen pelkäävät nyrkkiä eli tietää miltä nyrkki tuntuu kasvoissa eivätkä he ole sen jälkeen entisiänsä mut normaalit miehet tietää kyllä että naistaan mies haluaa totella eli kaverit ovat joko sinkkumiehiä tai suhteella menee huonosti miehiä niin jos hyvin menee niin jokainen mies haluaa olla naisensa kanssa juhlimassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos noin niin hakkaisin naurajat sais tuta mitä on nyrkin iskut ja sen käsittelyn jälkeen eivat koskaan naura millekkään asialle koska sen jälkeen pelkäävät nyrkkiä eli tietää miltä nyrkki tuntuu kasvoissa eivätkä he ole sen jälkeen entisiänsä mut normaalit miehet tietää kyllä että naistaan mies haluaa totella eli kaverit ovat joko sinkkumiehiä tai suhteella menee huonosti miehiä niin jos hyvin menee niin jokainen mies haluaa olla naisensa kanssa juhlimassa

Hanki mutka ja vilautappa sitä ;)

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia. Tuo on sun juttu, sen suhteen mitä haluat tehdä, kun taas jollakin toisella on toisenlainen käsitys siitä, mitä haluaa tehdä ja mitä ei. Myös niitä tapoja viettää aikaa eri ihmisten kanssa on yhtä monta kuin on ihmisiäkin, eikä mikään tapa ole huonompi kuin toinen. Ihmisillä on myös eri elämäntilanteita, joten se mikä sopii yhdelle ihmiselle/parille, ei välttämättä sovi toiselle. Myös luonteita on erilaisia. Yksi tykkää enemmän nyhjätä kotona, kun toinen taas haluaa olla jatkuvasti menossa. Eikä siinäkään ole mitään vikaa.

Itse taas en enää ole innostunut juhlinnasta, vaikka tosin bändien keikkoja kiinnostaa tulevaisuudessa mennä katsomaan ihan niiden bändien takia, mutta muuten bilettämiset ja ryyppäämiset alkaa olla mulla jo historiaa. Aikansa kutakin. Tulihan sitä nuorempana rymyttyä kunnolla, niin siinä mielessä ei enää kiinnosta mitkään aamuun asti kestävät juhlinnat, enkä jaksa enää katsella sitä kaatokännissä olevien örvellystä. Kesällä terassilla parilla käyminen on sitten asia erikseen, kunhan sinne ei mene sellaisella vedetään pää täyteen -tarkoituksella.

Minä en tykkää olla terasseilla en ole sosiaalinen enkä halua olla keskipiste vaan tykkään juhlia esim mökillä tai kotona grillaillen saunoen tanssien sekstaillen ja vaikka juopotellen kunnes kumpikin sammuu samaan aikaan mutta voi sen selvinpäinkin juhlia ja siihen kuuluu vain minä ja naiseni tai autolla ajelemaan niin kahdestaan tai kotona oloa niin kahdestaan kavereita en kaipaa sitten lainkaan en kotiini enkä vapaa aikaani paitsi parasta kaveriani joka on oma naiseni mut kai se monella on noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se kuitenkin menee. Miehen perään soittelevat muijat ovat kaveriporuksn naurunaihe nro 1.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se kuitenkin menee. Miehen perään soittelevat muijat ovat kaveriporuksn naurunaihe nro 1.

Mutta silti äänestä kuulee kateuden äänen ja toivomuksen eli olispa hänelläkin nainen joka soittelisi perään ja olis huolissaan hänestä ja jokainen mies vitt.ilee miehelle joka ei naisensa kanssa halua olla vaan on sinkkumiesten kanssa ennenmin ehkä on homo ja sinkkumiehetkin pitää pilkkanaan ehkä ilkeitä ja toivovat että eroaisivat ja pyytää mukaansa ja nauraa selän takana että ompa tyhmä jätkä ja ystävät yrittää iskeä hänen naistaan mut kun ystävät löytää naisen niin ovat naisensa kanssa ja pilkattu lähde kaljalle hänkin lähti niin sanotaan painu vit.uun inisemästä saatanan bubbeli poeka ja iva ja pilkka nauru päälle niin ain on ollut tinderimiehii mut nyt puhe normaaleista miehistä joita suurin osa on

• Anonyymi

Ei kannata soitella perään. Menee jos on mennäkseen, ja siitä sitten luonnolliset seuraukset. Ei se roikkumalla parane.

• En soittelisi. Annan rauhan olla ihan rauhassa. Odottelen, kun toinen itse ilmoittelee jälkeenpäin itsestään ja kyselisin miten kivaa oli. 😊

Enkä itsekään tykkäis, että pitäisi kesken illan antaa mitään raporttia. 🤔

Hauskaa kun vietetään kamejen kanssa, keskitytään siihen. Suukko ennen sitä rakkaalle ja hali, samoin kun jälkeenpäin. Hyvä että on kivaa ja kavereita. 😊

• Anonyymi

Mä en edes halua mennä kavereiden kanssa juhlimaan jos oma vaimo ei ole mukana.minä en todellakaan viihdy missään jos koko ajan joutuu Li että mitä Se mun luotettava kunnollinen vaimo tekee kenenkään kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en edes halua mennä kavereiden kanssa juhlimaan jos oma vaimo ei ole mukana.minä en todellakaan viihdy missään jos koko ajan joutuu Li että mitä Se mun luotettava kunnollinen vaimo tekee kenenkään kanssa.

Ville vääristää tekstit mutta retki oli kirjoittaa ei ole kivaa kun koko ajan joutuu miettimään että mitä Se mun luotettava ja kunnollinen vaimo tekee kenenkin kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

No jokainen tavallaan.

On hyvä olla yhdessäkin bileissä, mutta joskus pitää saada viilettää ilman toistakin. Lisäksi itsestä tuntuu hyvälle, jos toinen nauttii kavereitten kanssa olemisesta. Ja usein jossain baarissa on saattanut joku muu mies ehdotella naiselle jotain, mutta mitä sitten? Sehän on toisaalta jopa vähän siistiä, jos muutkin haluis mun naista. Ja nainen kyllä torjuu, jos meidän välillä kaikki hyvin, jos ei ole ja menee muun mukaan, niin eihän meillä sit ole mitään, mitä siinä menettäisin?

Ja lasten äitin eron jälkeen naiset ovat olleet aina luottamuksen arvoisia. Ja sama toisinpäin... siitä en luopuis ikinä. Se antaa sugteeseen tervettä ilmaa. Ja toisaalta ylväyttä, että se toinen haluaa olla vierellä, eikä loiki muihin piireihin.

• Anonyymi

Vain kahjo antaa kumppanin lähteä juomaan viinaa kavereitten kanssa. Voi olla että se löytää uuden kumppanin viinapäissään.

• Eiköhän tuo sitten löydä sen uuden selvinpäinkin. Joutaa lähtemään, jos uutta kaipaa. Bye bye. Elä hyvä elämä ja silleen.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Eiköhän tuo sitten löydä sen uuden selvinpäinkin. Joutaa lähtemään, jos uutta kaipaa. Bye bye. Elä hyvä elämä ja silleen.

Näin just. Mihin se siitä toisen lahkeessa roikkumalla muuttuisi ja räksyttämällä. Ihqua nuorenparin elämää kun ei toista vahtimatta voi olla edes yhtä iltaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Näin just. Mihin se siitä toisen lahkeessa roikkumalla muuttuisi ja räksyttämällä. Ihqua nuorenparin elämää kun ei toista vahtimatta voi olla edes yhtä iltaa?

Juu, joko viihtyy kanssani ihan vapaaehtoisesti tai sitten jos ei, on vapaa lähtemään. Toivottavasti vaan kertoo sen ajoissa, eikä pelaa mitään pelejä selkäni takana. Tapaile vähän sitä ja tätä, sitten vielä minuakin.

Sen asian suhteen olen tiukkapipo, että jos mua alkaa tapailemaan, niin muut saa sitten unohtaa siksi aikaa, kun meinaa minua tapailla. Tai sitten joutuu unohtamaan minut. Monia ei yht'aikaa tapailla.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Juu, joko viihtyy kanssani ihan vapaaehtoisesti tai sitten jos ei, on vapaa lähtemään. Toivottavasti vaan kertoo sen ajoissa, eikä pelaa mitään pelejä selkäni takana. Tapaile vähän sitä ja tätä, sitten vielä minuakin.

Sen asian suhteen olen tiukkapipo, että jos mua alkaa tapailemaan, niin muut saa sitten unohtaa siksi aikaa, kun meinaa minua tapailla. Tai sitten joutuu unohtamaan minut. Monia ei yht'aikaa tapailla.

Tulkitsen sen niin, että kiinnostus ei ole vilpitöntä ja aitoa, jos muutkin kiinnostaa samaan aikaan tutustua parisuhdemielessä. Olen vähän vanhanaikainen, mutta yhteen keskitytään kerrallaan, eikä treffailla monia ja säädetä joka suuntaan. Jos siis ihan oikeesti kiinnostaa tutustua eikä leikkiä vaan, suosionosoitus hippaa.

• Anonyymi

En koskaan soittele koskaan perään, mutta ikävä kyllä saan baarista kännipuheluja pitkin iltaa.

• Anonyymi

Tämä! Nois se exäni kanssa meni. Kännipuheluita baarista ja kännipuheluita poikien mökkireissuilta. Enkä mä todellakaan jaksa kännisen molotusta ku she niiiin rakashtaa. Siksi se baariin ja mökille sai mennä, ettei mun tarvii kuunnella.

• Anonyymi

Soisin rauhan kumppanille enkä häiritsisi koska luottamus.

• Anonyymi

Hyvä että tajusit olla häiritsemättä mun ja antin illan viettoa.😂😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että tajusit olla häiritsemättä mun ja antin illan viettoa.😂😘

Ole hyvä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti kun muistutit hampilääkäristä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä teen Antin kanssa lapsen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko tulla kummiksi mun ja antin lapselle

• Anonyymi

En soita ollenkaan. Ihan rauhassa annetaan kumppani olla. Sama toisinpäin.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3384
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1719
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1517
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1498
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1381
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1115
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe