Tilalle tulee sosiaaliturva asiakkaita? millä se elatus toimii?
8
81
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-tekee-tutkintapyynnon-poliisille-asuntojonomainosten-poistamisen-takia/
ei siitä saa sanoa hysssss - Anonyymi
Ei se toimikaan. Alkaa autot palamaan ja kaikki varastetaan mikä irti saadaan.
- Anonyymi
https://www.is.fi/urheilu/art-2000008035148.html
näitä riittää hyviä - Anonyymi
Helsingissä tulee siis olemaan neljännes asukkaista mamuja vuoteen 2035 mennessä?
Mutta asuinpaikkani Vantaa pistää paremmaksi eli kolmannes! Ja ensimmäisenä kaupunkina mamuenemmistöinen vuoteen 2045 mennessä,
Kyllä on hienoa olla vantaalainen, koska kaupunkimme on niin suvaitsevainen ja vieraanvarainen…😉- Anonyymi
Vantaa, kaupunki jossa ei toimi terveydenhuolto eikä juuri muutkaan palvelut.
- Anonyymi
Onneksi on ikää jo sen verran että ei tarvitse tätäkään olla enää näkemässä.
- Anonyymi
Onneksi muutin jo mamuinvaasion alkuvuosina ulkomaille. Asuin ennen muuttoani juuri Vantaalla joten ainakin minun kohdallani Vantaa pääsi eroon korkeasti koulutetusta ja ahkerasta, veroja maksaneesta kantiksesta ja sai kielitaidottoman mamun tilalle elämään sossun tuella...onnea vaan
- Anonyymi
huumerahallako vihreä liitto ruokkii suomen?
huumekauppa on etnisten ryhmien ja mamujen hallitsema kertoo Iltalehti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242625Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään382282Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621288Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991211- 41976
- 42957
- 75842
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh71808Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175783Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92751