Tulikohan S.Marinille Hätätila ?

Anonyymi

Että Macronin päähän lyönti tänään aiheuttaisi muistinmenetyksen . Eli ei muista Marinin lahjoittaneet Suomesta miljardeja ! Elli Sannan Brysselin Hillotolppa virka ? ? Eli jos Macronille tuli se lopullinen aivovamma. S.Marin ehkä jo Ranskan teho-osastolle huolisoittoja ? tehnyt ?

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikähän siinä on että niin harva teistä nettipersöyhöistä osa kirjoittaa omaa äidinkieltään kunnolla?

      • Anonyymi

        Maailma tuli kylään ja kielten sekamelska hävitti suomenkielen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma tuli kylään ja kielten sekamelska hävitti suomenkielen .

        Ei se mihinkään ole hävinnyt. Et vain osaa.


      • Anonyymi

        Tuosta äidin kielestä jaksatte jauhaa. Sama kait se kunhan selvän saa ja moni näppäilee viestit puhelimella.
        Itselläkin koulusta aikaa kymmeniä vuosia ja luku taidon tunneista hämäriä muistikuvia, joten kieli oppi ja oikein kirjoitus jo hiukan unohtunut ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta äidin kielestä jaksatte jauhaa. Sama kait se kunhan selvän saa ja moni näppäilee viestit puhelimella.
        Itselläkin koulusta aikaa kymmeniä vuosia ja luku taidon tunneista hämäriä muistikuvia, joten kieli oppi ja oikein kirjoitus jo hiukan unohtunut ;)

        Ainakin minun puhelin tässä 3 kk sitten alkoi aivan omiaan kirjoittelemaan . Pitää niinku perästä katsoa . Sanat vaihtuu kirjoituksen jälkeen . Kun tämä jokin uus virus ohjelmoitu hallituksen etuja ajamaan. Ennenhän ei ollut tälläistä sanojen ja kirjainten itekseen muuttumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin minun puhelin tässä 3 kk sitten alkoi aivan omiaan kirjoittelemaan . Pitää niinku perästä katsoa . Sanat vaihtuu kirjoituksen jälkeen . Kun tämä jokin uus virus ohjelmoitu hallituksen etuja ajamaan. Ennenhän ei ollut tälläistä sanojen ja kirjainten itekseen muuttumista.

        Vasemmisto Tv.uutiset jätti Macronin pärstäänlyönnin kertomatta tänään. Siitä jopa hyvä videokin !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe